Hebben vrouwen een prostaat?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kunnen vrouwen ook een anaal orgasme krijgen
Ah ah ah aaaaahhhhhh ?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik krijg hele grove ideeën nu, die ik hier niet zal uitspreken.
Vrouwen wel ja, maar die zijn schaars in de villa. Maar 1 of 2.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kunnen vrouwen ook een anaal orgasme krijgen
Je had gisteren naar Talpa's Anatomie voor Beginners moeten kijken, dan had je het allemaal gewetenquote:
Goed hequote:Op maandag 8 januari 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je had gisteren naar Talpa's Anatomie voor Beginners moeten kijken, dan had je het allemaal geweten![]()
Shit.... gemist. Dat wilde ik idd kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je had gisteren naar Talpa's Anatomie voor Beginners moeten kijken, dan had je het allemaal geweten![]()
Ja, en dan gaat Sylvia Huub troostenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:51 schreef Sonique het volgende:
in welk bed gaat hij nu liggen? (huub)
Hmmm, programma gemist op talpa....quote:Op maandag 8 januari 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
valt me erg tegenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
Huub nu toch bij Sylvia in bed??
Met een vette tarzan in haar rechterhand, want haar vriendje kon het ook niet meer verdragen.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:52 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wedden dat Eveline ook voor de streams hangt?
Zo te zien ligt hij toch echt in t bed van Sylvia.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
Ja, en dan gaat Sylvia Huub troosten![]()
Maar nee, gelukkig gaat hij lekker in z'n eigen bed liggen![]()
Huh... dat klinkt vrij lastig en onmogelijk eigenlijk. Maar ik voel nog steeds geen drang de stream aan te zetten.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:54 schreef bosb het volgende:
hij zit nu zichzelf te rukken door de broek van nena heen BAH
Staat er niet bij !quote:Op maandag 8 januari 2007 00:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hmmm, programma gemist op talpa....
Hoe heette het?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |