Probeert die broek uit te krijgen, maar ja, is niet makkelijk als die zo strak zitquote:Op maandag 8 januari 2007 00:41 schreef ruby het volgende:
Jezus, wat doet die gek allemaal?
Zal wel moeten als ze zich niet omdraait toch?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Brian is best wel anaal gefixeerd.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:43 schreef Miraaa het volgende:
Moet je die ademhaling horen.........lijk wel een diepzeeduiker![]()
Lekker heel je spijkerbroek vetquote:Op maandag 8 januari 2007 00:43 schreef bosb het volgende:
even wat olie, anders komt hij niet onder die spijkerbroek...
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:42 schreef Sonique het volgende:
Dus, Bart is ober geweest?
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:43 schreef Miraaa het volgende:
Moet je die ademhaling horen.........lijk wel een diepzeeduiker![]()
ff kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
Hoe lang is Brian inmiddels bezig??
Iets langer als 30 minquote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
Hoe lang is Brian inmiddels bezig??
Lol, geen van beide, hij is aan het vissen bij Bart...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:46 schreef noucky het volgende:
Praat NatteNel nu op zo rustige toon omdat hij geen drank heeft of dat hij zich nu meer een looser voelt.
Trustequote:Op maandag 8 januari 2007 00:46 schreef Miraaa het volgende:
Ik denk dat ik zelf maar even bij mij eigen mannetje een masage aan ga vragen.![]()
Waarschijnlijk is die dan spannender dan wat ik nu zie.![]()
Truste
Als jij het kan kunnen zij het ook!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kunnen vrouwen ook een anaal orgasme krijgen
Tis jammer, maar het hoort erbij....quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef farceman het volgende:
Voor .NL zal het ook niet leuker worden als Bart vertrekt
Ik krijg hele grove ideeën nu, die ik hier niet zal uitspreken.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:44 schreef avonne het volgende:
Speciaal voor Scan omdat hij geen streams wil kijken
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |