Dat niet, maar ze heeft ze wel geblazen!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
Heeft zij overigens niet ooit dat 99 luftbalons gezongen...
sorry
en probeert een of andere antiliaan er 99 van te maken..quote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ja, en nu is ze gereincarneerd als lege luchtballon
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat die zich ooit voortplant.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ja, en nu is ze gereincarneerd als lege luchtballon
Jaquote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ben ik de enige die schaamte voelt als de anderen zulke leuke opmerkingen plaatsen
Overtollig vet...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zijn dat voor geluiden allemaal...
Alsof ie 69 ook niet prima zou vindenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:40 schreef bosb het volgende:
[..]
en probeert een of andere antiliaan er 99 van te maken..
Ik kan er nix aan doen, ik heb een ex die verschrikkelijk op Nathanael lijkt (mimiek en alles) en die noemen mijn zoon en ik ook al vanaf de dag dat hij zijn sleutel van mijn huis in mocht leveren gekscherend "hij die niet genoemd mag worden"quote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben ik de enige die schaamte voelt als de anderen zulke leuke opmerkingen plaatsen
Probeert die broek uit te krijgen, maar ja, is niet makkelijk als die zo strak zitquote:Op maandag 8 januari 2007 00:41 schreef ruby het volgende:
Jezus, wat doet die gek allemaal?
Zal wel moeten als ze zich niet omdraait toch?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Brian is best wel anaal gefixeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |