Ik denk dat dit een mix is van Oosterse en Westerse massagetechnieken.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Ik heb heel wat masseertechnieken gezien, maar deze is voor mij nieuw.
Hopelijk is Bart NL zat en gaat hij snel uit de sauna om daarna lekker te gaan slapenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heb een vaag vermoeden dat deze massage weer zwaar uit de hand gaat lopen...
Kun je iets specifieker zijn? Ik zie alleen maar Engerds in beeld.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:29 schreef demins het volgende:
Zwijg! Engerd! Ik zeg het maar één keer! Zwijg! Zwijg! Zwijg!
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Ik zie alleen maar Engerds in beeld.![]()
Daarom vroeg ie net ook hoe hard ie mog slaanquote:
Het is niet te hopen dat die zich ooit voortplant.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:29 schreef Sonique het volgende:
GVD, neuk haar dan gewoon zeg......
Dat wordt moord en doodslag!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heb een vaag vermoeden dat deze massage weer zwaar uit de hand gaat lopen...
Zeg maar gewoon 'die twee' hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat die zich ooit voortplant.
Ik zit ook al hardop te lachen. Wat een mafketel zeg.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Day het volgende:
Ik krijg de slappe lach hier. Dit ziet er toch niet uit!
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Op zoek naar haar contactpunten
Dat is vintage. Hartstikke hip.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:33 schreef bosb het volgende:
ik denk wel dat nena morgen spierpijn heeften dat er van die witte slijtplekken op haar broek zitten.
Ja die broek gaat van haar reet en hij beukt 'em erin en zegt daarna nietsvermoedend tegen de psychologe dat het onderdeel uitmaakte van een massage, zo doen ze dat altijd op Bonairequote:Op maandag 8 januari 2007 00:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dat wordt moord en doodslag!![]()
Maar de grens van wat we onder fysiek geweld moeten verstaan is al geruime tijd overschreden!
ik ook,quote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Day het volgende:
Dat ze het kan verdragen om door zo'n creep aangeraakt te worden!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Day het volgende:
Het spijt me. Ik krijg zijn naam niet meer getypt. In de sauna. Niet Bart.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Ik zie alleen maar Engerds in beeld.![]()
Hij die niet genoemd mag worden??quote:Op maandag 8 januari 2007 00:36 schreef demins het volgende:
Het spijt me. Ik krijg zijn naam niet meer getypt. In de sauna. Niet Bart.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
Heeft zij overigens niet ooit dat 99 luftbalons gezongen...
sorry
Ja, en nu is ze gereincarneerd als lege luchtballonquote:Op maandag 8 januari 2007 00:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
sorry
Ben ik de enige die schaamte voelt als de anderen zulke leuke opmerkingen plaatsenquote:
Dat niet, maar ze heeft ze wel geblazen!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
sorry
en probeert een of andere antiliaan er 99 van te maken..quote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ja, en nu is ze gereincarneerd als lege luchtballon
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat die zich ooit voortplant.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ja, en nu is ze gereincarneerd als lege luchtballon
Jaquote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ben ik de enige die schaamte voelt als de anderen zulke leuke opmerkingen plaatsen
Overtollig vet...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zijn dat voor geluiden allemaal...
Alsof ie 69 ook niet prima zou vindenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:40 schreef bosb het volgende:
[..]
en probeert een of andere antiliaan er 99 van te maken..
Ik kan er nix aan doen, ik heb een ex die verschrikkelijk op Nathanael lijkt (mimiek en alles) en die noemen mijn zoon en ik ook al vanaf de dag dat hij zijn sleutel van mijn huis in mocht leveren gekscherend "hij die niet genoemd mag worden"quote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben ik de enige die schaamte voelt als de anderen zulke leuke opmerkingen plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |