quote:Op maandag 8 januari 2007 00:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Op zoek naar haar contactpunten
Dat is vintage. Hartstikke hip.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:33 schreef bosb het volgende:
ik denk wel dat nena morgen spierpijn heeften dat er van die witte slijtplekken op haar broek zitten.
Ja die broek gaat van haar reet en hij beukt 'em erin en zegt daarna nietsvermoedend tegen de psychologe dat het onderdeel uitmaakte van een massage, zo doen ze dat altijd op Bonairequote:Op maandag 8 januari 2007 00:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dat wordt moord en doodslag!![]()
Maar de grens van wat we onder fysiek geweld moeten verstaan is al geruime tijd overschreden!
ik ook,quote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Day het volgende:
Ik krijg de slappe lach hier. Dit ziet er toch niet uit!
Dat ze het kan verdragen om door zo'n creep aangeraakt te worden!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Day het volgende:
Ik krijg de slappe lach hier. Dit ziet er toch niet uit!
Het spijt me. Ik krijg zijn naam niet meer getypt. In de sauna. Niet Bart.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Ik zie alleen maar Engerds in beeld.![]()
Hij die niet genoemd mag worden??quote:Op maandag 8 januari 2007 00:36 schreef demins het volgende:
Het spijt me. Ik krijg zijn naam niet meer getypt. In de sauna. Niet Bart.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
Heeft zij overigens niet ooit dat 99 luftbalons gezongen...
sorry
Ja, en nu is ze gereincarneerd als lege luchtballonquote:Op maandag 8 januari 2007 00:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
Heeft zij overigens niet ooit dat 99 luftbalons gezongen...
sorry
Ben ik de enige die schaamte voelt als de anderen zulke leuke opmerkingen plaatsenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |