Hebben vrouwen een prostaat?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kunnen vrouwen ook een anaal orgasme krijgen
Ah ah ah aaaaahhhhhh ?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik krijg hele grove ideeën nu, die ik hier niet zal uitspreken.
Vrouwen wel ja, maar die zijn schaars in de villa. Maar 1 of 2.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kunnen vrouwen ook een anaal orgasme krijgen
Je had gisteren naar Talpa's Anatomie voor Beginners moeten kijken, dan had je het allemaal gewetenquote:
Goed hequote:Op maandag 8 januari 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je had gisteren naar Talpa's Anatomie voor Beginners moeten kijken, dan had je het allemaal geweten![]()
Shit.... gemist. Dat wilde ik idd kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je had gisteren naar Talpa's Anatomie voor Beginners moeten kijken, dan had je het allemaal geweten![]()
Ja, en dan gaat Sylvia Huub troostenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:51 schreef Sonique het volgende:
in welk bed gaat hij nu liggen? (huub)
Hmmm, programma gemist op talpa....quote:Op maandag 8 januari 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
valt me erg tegenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
Huub nu toch bij Sylvia in bed??
Met een vette tarzan in haar rechterhand, want haar vriendje kon het ook niet meer verdragen.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:52 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wedden dat Eveline ook voor de streams hangt?
Zo te zien ligt hij toch echt in t bed van Sylvia.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
Ja, en dan gaat Sylvia Huub troosten![]()
Maar nee, gelukkig gaat hij lekker in z'n eigen bed liggen![]()
Huh... dat klinkt vrij lastig en onmogelijk eigenlijk. Maar ik voel nog steeds geen drang de stream aan te zetten.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:54 schreef bosb het volgende:
hij zit nu zichzelf te rukken door de broek van nena heen BAH
Staat er niet bij !quote:Op maandag 8 januari 2007 00:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hmmm, programma gemist op talpa....
Hoe heette het?![]()
Heel goed, we maken wel screens als het nodig isquote:Op maandag 8 januari 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh... dat klinkt vrij lastig en onmogelijk eigenlijk. Maar ik voel nog steeds geen drang de stream aan te zetten.
Hand in broek nena, heel hard broek uitrekken en aan eigen geslachtsdeel friemelen, maar ik vind het zo smerig dat ik ook maar even naar iets anders ben gaan kijken...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh... dat klinkt vrij lastig en onmogelijk eigenlijk. Maar ik voel nog steeds geen drang de stream aan te zetten.
Ik wilde het kijken maar ik kon het gewoonweg niet...kreeg last van rillingen...bbrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Day, wil je er deel 4 van maken ?quote:
Hopelijk geeft hij haar dan een klap in de bek en geeft zij hem een trap in zijn ballen terug.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:58 schreef demins het volgende:
Zo meteen eens kijken of Brian al wat beter met zijn agressie kan omgaan, als Nena er opeens genoeg van heeft!![]()
In iedere BB zou het idd genieten zijn. Nu is het pure walging.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:59 schreef Day het volgende:
En dan heb ik het niet eens over het feit dat er camera's hangen en anderen hier dus ook van mee kunnen genieten.
Nee, de redactie vertrouwde erop dat ze er zelf wel vanaf konden blijven.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:01 schreef avonne het volgende:
Is de drank trouwens weggehaald uit het huis?
Of doet Nel morgen gewoon weer een scheut in de koffie of zo?
Nee, de drank is gewoon aanwezig, tenzij de bewoners toch illegaal een drankje nuttigen, dan wordt het wél in beslag genomenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:01 schreef avonne het volgende:
Is de drank trouwens weggehaald uit het huis?
Of doet Nel morgen gewoon weer een scheut in de koffie of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |