Heel goed, we maken wel screens als het nodig isquote:Op maandag 8 januari 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh... dat klinkt vrij lastig en onmogelijk eigenlijk. Maar ik voel nog steeds geen drang de stream aan te zetten.
Hand in broek nena, heel hard broek uitrekken en aan eigen geslachtsdeel friemelen, maar ik vind het zo smerig dat ik ook maar even naar iets anders ben gaan kijken...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh... dat klinkt vrij lastig en onmogelijk eigenlijk. Maar ik voel nog steeds geen drang de stream aan te zetten.
Ik wilde het kijken maar ik kon het gewoonweg niet...kreeg last van rillingen...bbrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Day, wil je er deel 4 van maken ?quote:
Hopelijk geeft hij haar dan een klap in de bek en geeft zij hem een trap in zijn ballen terug.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:58 schreef demins het volgende:
Zo meteen eens kijken of Brian al wat beter met zijn agressie kan omgaan, als Nena er opeens genoeg van heeft!![]()
In iedere BB zou het idd genieten zijn. Nu is het pure walging.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:59 schreef Day het volgende:
En dan heb ik het niet eens over het feit dat er camera's hangen en anderen hier dus ook van mee kunnen genieten.
Nee, de redactie vertrouwde erop dat ze er zelf wel vanaf konden blijven.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:01 schreef avonne het volgende:
Is de drank trouwens weggehaald uit het huis?
Of doet Nel morgen gewoon weer een scheut in de koffie of zo?
Nee, de drank is gewoon aanwezig, tenzij de bewoners toch illegaal een drankje nuttigen, dan wordt het wél in beslag genomenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:01 schreef avonne het volgende:
Is de drank trouwens weggehaald uit het huis?
Of doet Nel morgen gewoon weer een scheut in de koffie of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |