Ik denk dat Bart vrienden gaat worden met Huub.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:08 schreef schizolientje het volgende:
De enge man is weer aan het manipuleren, zijn eigen ervaringen met psychologen vertellen en dan die van Bart uithoren. Ik ben benieuwd of Bart daar in trapt, ben bang van wel
Ik zie het al voor me: een heel voorraad Fokkers die op Schiphol Wilgo ff gaat vertellen dat ie gelijk op de retourvlucht naar Suriname moet stappen.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:08 schreef avonne het volgende:
Is het privé of gaan je Wilgo een hart onder de riem steken?
Pffffffffffffquote:Op maandag 8 januari 2007 00:09 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian:
Wat is de reden dat je je broek aan wilt houden?
Nena:
Gaat morgen toch in de was
Als hij net zo klaarkomt als hij kotstquote:Op maandag 8 januari 2007 00:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian hijgt ook zo vies alsof hij bijna klaarkomt
Ben ik eindelijk bijgelezen, geef jij me meteen een reden om niet meer verder te lezen.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:10 schreef Black_king het volgende:
Gadver, hij zit dus gewoon tussen haar benen, die sick F*
Privé!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Is het privé of gaan je Wilgo een hart onder de riem steken?
Ik woon helaas 200 km van Schiphol, maar andersquote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: een heel voorraad Fokkers die op Schiphol Wilgo ff gaat vertellen dat ie gelijk op de retourvlucht naar Suriname moet stappen.
Je kunt Brian een hoop kwalijk nemen, maar dát niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:10 schreef Black_king het volgende:
Gadver, hij zit dus gewoon tussen haar benen, die sick F*
Het zou kunnen, maar ik denk eerder 10 januari..... Op die dag moest Natasia terugkomen....quote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef Day het volgende:
[..]
Privé!
Maar komt hij morgen terug? Misschien kom ik 'm dan wel tegen!
Helaas, de 10e pas.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef Day het volgende:
[..]
Privé!
Het is me gelukkig ontgaan dat Braaaain gekotst heeftquote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Als hij net zo klaarkomt als hij kotst![]()
![]()
nouja, IK dacht 10 januari, maar misschien wist jij meer...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef Day het volgende:
[..]
Privé!
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Helaas, de 10e pas.
Benieuwd of Natasia er uberhaupt aan denkt![]()
Nog nooit iemand zo bizar horen kotsen. Waren echt oergeluidenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef kissa het volgende:
[..]
Het is me gelukkig ontgaan dat Braaaain gekotst heeft![]()
Is nog niets vergeleken bij als ze appeltaart gaan bakkenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef s0k het volgende:
brian hijgt als een loopse teef
the horrorquote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is nog niets vergeleken bij als ze appeltaart gaan bakken![]()
Echt wel....quote:Op maandag 8 januari 2007 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt Brian een hoop kwalijk nemen, maar dát niet.
Daar ben je dan! Het hoogtepunt van de avond!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk bijgelezen, geef jij me meteen een reden om niet meer verder te lezen.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is nog niets vergeleken bij als ze appeltaart gaan bakken![]()
een slapende huub is nog beter voor de gezondheid om naar te kijken dan dat gebeuren tussen die loopse teef en nena.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:15 schreef snetje het volgende:
REGIE !!!! 2 streams op de saaie sauna en 2 op dat gefreutel van die 2 rondlopende geilbakken
waar is huub ....sylviaof liggen die al op bed
Nope, Natasia denkt er niet aan en ze denkt er al helemaal niet aan om te doen wat hij zei: zorgen dat ze de 10de thuis is...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef Kaleddis het volgende:
Helaas, de 10e pas.
Benieuwd of Natasia er uberhaupt aan denkt![]()
Ja we zijn gewoon weer terug bij af.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben maar even met de vrouw de hond wezen uitlaten. Gelukkig heeft het geholpen. De rust is weer terug.
Het is echt een obsessie ja. Het neemt trieste vormen aan.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:16 schreef farceman het volgende:
.NL kan echt over niks anders lullen dan Huub gelukkig voor hem dat hij er nog is
Heel verstandigquote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben maar even met de vrouw de hond wezen uitlaten. Gelukkig heeft het geholpen. De rust is weer terug.
Ik zet de streams vannacht niet meer aan. Dat leek me beter. Ik lees lekker mee met jullie commentaar en neem een paar heerlijke baco's. Morgen weer werken.. ook dat is geen prettig vooruitzichtquote:Op maandag 8 januari 2007 00:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja we zijn gewoon weer terug bij af.
Lekker Huub bashen .
mij ook jaquote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef ruby het volgende:
NL geeft mensen gewoon hoofdpijn met z'n obsessieve geouwehoer.
Ik zou ook wel met het lichaam van Nena naar bed willen.quote:
In ieder geval kun je je dan even losrukken van de streams. Dat is dan wel weer een voordeel.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zet de streams vannacht niet meer aan. Dat leek me beter. Ik lees lekker mee met jullie commentaar en neem een paar heerlijke baco's. Morgen weer werken.. ook dat is geen prettig vooruitzicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |