Het is offtopic, maar ik denk dat ze echt een kans maakt. Hilary for presidentquote:Op zondag 7 januari 2007 23:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat zou een droom zijn..I love HILLARY..al is het jammer dat ze niet het charisma van Bill heeft..maar gelukkig wel zijn steun.
Ben je nu een illusie armer?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ergens vind ik het best erg dat we een gesprek met een psycholoog mee mogen kijken....krijg nu een veel zachtere kant van Bart te zien.
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:36 schreef Day het volgende:
Ik zeg: elke maand naar de psycholoog met die bewoners!
En ook elke week een spreekuurtje voor de mensen hier op Fok!. Wij konden tenslotte ook maar moeilijk met onze agressie omgaan dit weekendquote:
Aan Nena heeft ze dan een harde dobber........"weet nie"quote:Op zondag 7 januari 2007 23:36 schreef Day het volgende:
Ik zeg: elke maand naar de psycholoog met die bewoners!
Jammer ...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:40 schreef Black_king het volgende:
Mijn sympathie naar Bart is gestegen! Oprecht gesprek. Hoop dat het nog een tijdje duurt....
Ik heb vandaag meer gelachen om jullie dan om de streams, als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ook elke week een spreekuurtje voor de mensen hier op Fok!. Wij konden tenslotte ook maar moeilijk met onze agressie om dit weekend![]()
Ik denk dat deze subtiele terechtwijzing niet zal aankomen!quote:
In het begin had ik ook al niet zo veel met 'm. Toch een bepaalde attitude waar ik niet zo kapot van was. En de laatste maanden (zeker toen NL het huis in ging) was het echt bar en boos.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:39 schreef ron1970 het volgende:
Dit leek veel op Bart van het begin van het programma waar ik veel symphatie voor had, maar ik weet nog niet wat ik er van moet denken. De laatste maand was ie iig een grote ......
En met 8 jaar gestuntel van Bush maakt ze nog een flinke kans ook. Alleen jammer dat men in Europa denkt dat ze vooral de "vrouw van" is en bijv. niet weet dat ze in 1974 al deel uitmaakte van de commissie die voor het Huis van Afgevaardigden de mogelijkheid tot afzetting van Richard Nixon onderzocht.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Het is offtopic, maar ik denk dat ze echt een kans maakt. Hilary for president
quote:
Dat wil hij dus wel, maar dat mag hij niet van de redactie. Dat is juist zijn probleem.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:42 schreef ruby het volgende:
[..]
In het begin had ik ook al niet zo veel met 'm. Toch een bepaalde attitude waar ik niet zo kapot van was. En de laatste maanden (zeker toen NL het huis in ging) was het echt bar en boos.
Misschien dat ie nu weer een beetje indamt. Tijd zal het leren.
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:41 schreef dieenebart het volgende:
Ze staan als hyena's te wachten tot ze van bart te horen krijgen dat hij weg gaat. En zij dus een concurrent minder hebben
Andere inzichten, maar allebei mooi gezienquote:Op zondag 7 januari 2007 23:40 schreef Sonique het volgende:
En hoe de slijmbrigade aan Bart z'n lip hangt.
Gatverdamme
Het heeft ook weinig zin om een gesprek met een psycholoog aan te gaan als je niet oprecht bent. Brian had dat eerder vanavond niet door, met z'n pretentieuze bullshit.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:40 schreef Black_king het volgende:
Mijn sympathie naar Bart is gestegen! Oprecht gesprek. Hoop dat het nog een tijdje duurt....
Nee, sloeg op het feit dat je wilde dat het gesprek nog lang zou duren. Was ondertussen afgelopenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:43 schreef Black_king het volgende:
[..]
Vond je het geen oprecht gesprek ? Ik vond Bart heel eerlijk en open. Maar ik geef je gelijk in het feit dat dat ook voor mij een openbaring qua Bart was.....
![]()
Ze verdient ook niet beter hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
Wat zijn Nena en Brian opeens weer klef zeg![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
Het gaat lekker........ 10 COS vol in 24 uur........
Wat? Dat ze er respect voor heeft als hij besluit te vertrekken?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:45 schreef Sonique het volgende:
En dat, wat Sylvia net zegt, is wat Bart wil horen...
Dat is lastig ja.... Uiteindelijk zal dit 'm opbreken waarschijnlijk en vertrekt ie alsnog.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat wil hij dus wel, maar dat mag hij niet van de redactie. Dat is juist zijn probleem.
Dat bleek vanavond wel weer ja. Ze is vandaag echt naar beneden gekelderd voor me. (Niet dat ze al zo hoog stond ofzo...quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, sloeg op het feit dat je wilde dat het gesprek nog lang zou duren. Was ondertussen afgelopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |