Wat bedoel je lieverd?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou eindelijk eens ehmm...............
Dat ga ik dan toch niet meer meemaken, want als dat er aan zit te komen, ben ik al afgehaakt.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
llona: Nathanael, mag ik even een vraag tussendoor stellen?
Stel dat Huub eruit gaat, is Sylvia dan de volgende?
Domme doos.
Sylvia gaat toch niet in deze shit trappen he...
syl komt voor Huub op. Go Sylquote:
Je zal het maar bij moeten lezenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
Het gaat lekker........ 10 COS vol in 24 uur........
Nathanael zit nu wel heeeel glad te praten hoor... SYlvia lijkt het prettig te vinden dat ze serieus genomen wordt door NL. Het zou zo enorm dom zijn als ze meegaat in een stemming tegen Huub...quote:Op zondag 7 januari 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ga ik dan toch niet meer meemaken, want als dat er aan zit te komen, ben ik al afgehaakt.
Hoe zit dat trouwens met types als Brian en Natasia. Was is er misgegaan met dat soort types. Een soort kortsluiting in de hersens gehad ofzo? Ik begrijp niet hoe mensen zo verrot kunnen denken.
Als dat echt zo is, is het exit Huub dus.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef Gigageil het volgende:
Op Sylvia knap ik ook af nu.....achter de rug om van Huub nu met de Duivel aanpappen, de slet.....
OOK een weggooier dus.....![]()
![]()
![]()
Ik heb het haar nog niet horen zeggen. Volgens mij had ze het er net wel over dat ze niet in een hoekje gedreven wil worden. Misschien in andere bewoordingen, maar toch.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Sylvia inmiddels al gezegd dat ze Huub er nooit zal uitstemmen?
(ik durf zelf niet naar die stream te luisteren)
dan stop ik met kijkenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, is het exit Huub dus.
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Sylvia inmiddels al gezegd dat ze Huub er nooit zal uitstemmen?
(ik durf zelf niet naar die stream te luisteren)
Dat zou het wel eens kunnen zijn!! Dat types als Brian en Natasia het produkt zijn van broer en zus ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:52 schreef riri het volgende:
wat een inteelt toestand in dat huis.....
Ik had wel begrepen dat ze het enigszins voor Huub opnam. Of zit ik naar een andere Sylvia te luisteren?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef Gigageil het volgende:
Op Sylvia knap ik ook af nu.....achter de rug om van Huub nu met de Duivel aanpappen, de slet.....
OOK een weggooier dus.....![]()
![]()
![]()
ze blijft het voor huub opnemen dus wij luisteren naar dezelfde sylviaquote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik had wel begrepen dat ze het enigszins voor Huub opnam. Of zit ik naar een andere Sylvia te luisteren?![]()
Zo'n stemming moet toch unaniem zijn?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nathanael zit nu wel heeeel glad te praten hoor... SYlvia lijkt het prettig te vinden dat ze serieus genomen wordt door NL. Het zou zo enorm dom zijn als ze meegaat in een stemming tegen Huub...
Ik ook, zonder twijfel. Als het in de exitronde lukt over een paar weken om Huub eruit te stemmen, is het einde DGK.quote:
In dit gesprek merk ik een duidelijke omslag......quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik had wel begrepen dat ze het enigszins voor Huub opnam. Of zit ik naar een andere Sylvia te luisteren?![]()
dan stop ik ook met kijkenquote:
Ik verwacht van nietquote:Op zondag 7 januari 2007 22:56 schreef smalfilm het volgende:
Gaat Bart er trouwens nu wel of niet uit?
Dat meen je niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef Wireless het volgende:
Yup, Sylvia is over. Huub gaat eruit.
Maarja, 1 troost, Sylvia is de volgende.
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:57 schreef demins het volgende:
[..]
dan stop ik ook met kijken
offtopic: als we toch niet meer kijken trek dan maar iets gemakkelijks aan!
Doet ze echt niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef CarOnline het volgende:
Ohh Sylvia, niet doen! Je graaft je eigen graf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |