Eens, maar wat heeft .NL nu echt misgedaan? Behalve grappige blog en het negeren?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ene reet van. Nathanael is gewoon op zijn fouten gewezen en herhaalt misschien wat de redactie hem heeft verweten. Maar hij is nog niet echt heel erg slecht. Dat zijn Brian en Natasia wel. Die verdienen de naam 'mens' niet eens.
Dan gaat het richting dwangverpleging............quote:Op zondag 7 januari 2007 22:34 schreef demins het volgende:
Een beetje psycholoog adviseert DGK om Brian vanavond nog te laten opnemen!![]()
Die denkt, laat maar lullen. Kansloos figuur.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goed bekeken, want dat geouwehoer van Brian is helemaal deprimerend. De psycholoog pakt hem nauwelijks aan vind ik.
Wat is je IP ?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kan iemand de streams op mijn kantoor blokkeren. Ik ben verslaafd.
Wat een heerlijke avond.
Ja, het is wel heel erg dit weekend.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kan iemand de streams op mijn kantoor blokkeren. Ik ben verslaafd.
Wat een heerlijke avond.
Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de streams om di ereden al uitgezet. Het is het niet waard. Maar ik kan het niet genoeg zeggen: wat een
v e r s c h r i k k e l i j k e mensen. Wat een smerig stelletje.
Chemische peeling lijkt me doeltreffenderquote:Op zondag 7 januari 2007 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Nena was dan ging ik me nu uren en uren lang onder de douche staan schoon schrobben. Je moet er toch niet aan denken dat dat stuk stront aan je heeft gezeten.![]()
Dat wordt moeilijk, welke stream kiezen we dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Nena was dan ging ik me nu uren en uren lang onder de douche staan schoon schrobben. Je moet er toch niet aan denken dat dat stuk stront aan je heeft gezeten.![]()
Nee, Sylvia is hun grote vriendin, totdat Huub er uitgestemd is.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
Sylvia komt even staan roken bij het groepje Bart, Ilona en Nathanael.... "Verstoor ik iets??"![]()
In drievoud gelijk: "Nee hoor"
je gaat me toch niet zeggen dat hij dat bewust doet he. Straks beweer je nog dat hij zelfstandig kan nadenken.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian twitched als hij confrontabele botsingen ziet
Afgeschreven dus.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian:
Ik houd van het we en niet van het tegen.
Ik ben nog steeds we maar zijn de anderen dat ook?
Damn, deep shit, nogmaals, snapje
Ik denk dat ze de injectienaalden al klaar heeft liggen in haar koffertje.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Kan het ook dat de psychologe nu tot de conclusie komt dat Brian echt meteen in dwangbuis moet worden afgevoerd, uit zelfbescherming en die van de andere bewoners? Want dat moet toch haast wel.
Die vuile smeerlap liegt alles aan elkaar vast.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nu zegt Brian dat Huub zei dat de kop van de moeder van NL eraf getrokken moest worden
Het is alleen maar erger geworden. Veel erger.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:38 schreef Myriam1978 het volgende:
Sylvia is de enige die de hele situatie enigszins begrijpt maar ze durft het niet echt hardop te zeggen.
Ik irriteer me kapot aan dat hele zooi!
Ik heb het ook dagen/ weken daarom niet meer gekeken.
Zo hebben ze op de Antillen een heeeeeeeeel eigen vocabulaire...Vaak verzinnen ze de woorden ter plekke!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef Gigageil het volgende:
Die idioot vindt nog wel es nieuwe woorden uit
Grofschalig![]()
![]()
![]()
![]()
Quatsch!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:38 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Psychologe zegt ik wil je helpen met je problemen van vroeger, je oerpijn. Beetje foute opmerking, oer wil zeggen voor zijn geboorte alsof het in zijn genen zit dat hij agressief zit.![]()
Ja Brian is echt kort van memoryquote:Op zondag 7 januari 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Ja Brian, de kinderen keken ook naar jouw scheldpartijen... Of is meneer dat al weer kwijt??
Wanneer gaan we nou eindelijk eens ehmm...............quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |