Daar is idd geen twijfel over mogelijk volgens mij.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is echt gek.
Hij is zelf het grootste gevaar die daar rondloopt.
no way ! vergis je niet in N.L ...die heeft dit allemaal van tevoren al uitgedacht ! die weet precies welke knopjes hij bij wie moet indrukken ! tis een heel vies naar eng mannetje !quote:Op zondag 7 januari 2007 22:28 schreef farceman het volgende:
[..]
Ach Scanman met Brian en Natasia heb je gelijk dat zijn gewoon echt grotendeels slechte mensen(en niet omdat het alochtonen zijn!)
Met .NL moet je er toch betje doorheen kijken denk ik , vergist zich beetje in zijn rol die hij neerzet. Ik geloof hem echt als hij zegt dat hij zich vergiost heeeft in incasseringvermogen van Huub.
mag ik helpen ??? gooien we de sleutel weg kan ie nooit meer loslopenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:33 schreef ruby het volgende:
Ik kan dat domme geneuzel van Brian niet meer aanhoren.
Hij is gek en moet preventief opgesloten worden. Dank u.
Slaap lekker. Ik ga nog even door, op eigen risico.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
Truste mensen, ik ga de raad van Scanman opvolgen![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
Ik moet zelf geloof ik ook naar een psycholoog: na een minuutje Brian moest ik de mediaplayer trillend weer afsluiten, met heftige visualisaties van stoeptegels die met kracht tegen zijn hoofd worden geslingerd.![]()
God wat KOTS ik op die walgelijke klootzak.
Goed bekeken, want dat geouwehoer van Brian is helemaal deprimerend. De psycholoog pakt hem nauwelijks aan vind ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
Truste mensen, ik ga de raad van Scanman opvolgen![]()
Eens, maar wat heeft .NL nu echt misgedaan? Behalve grappige blog en het negeren?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ene reet van. Nathanael is gewoon op zijn fouten gewezen en herhaalt misschien wat de redactie hem heeft verweten. Maar hij is nog niet echt heel erg slecht. Dat zijn Brian en Natasia wel. Die verdienen de naam 'mens' niet eens.
Dan gaat het richting dwangverpleging............quote:Op zondag 7 januari 2007 22:34 schreef demins het volgende:
Een beetje psycholoog adviseert DGK om Brian vanavond nog te laten opnemen!![]()
Die denkt, laat maar lullen. Kansloos figuur.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goed bekeken, want dat geouwehoer van Brian is helemaal deprimerend. De psycholoog pakt hem nauwelijks aan vind ik.
Wat is je IP ?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kan iemand de streams op mijn kantoor blokkeren. Ik ben verslaafd.
Wat een heerlijke avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |