Ik ook.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat meen je niet........ Ik moet echt even iets anders gaan doen geloof ik.
Ja, een paar dagen streamloos, mij beviel het wel tot ik vandaag weer even verslingerd raakte uit ongeloof en verbijstering. Die man weet echt van geen ophouden. Ik zou echt nu al gezegd hebben: HOU NU EENS 5 MINUTEN JE RATELquote:Op maandag 8 januari 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat meen je niet........ Ik moet echt even iets anders gaan doen geloof ik.
Wat ben ik blij dat ik streamvrij ben op dit momentquote:Op maandag 8 januari 2007 00:23 schreef ruby het volgende:
Nena lijkt wel een krolse poes hoe ze daar ligt.
En dan die gore hijger erbij....gadver again.
En dan begint het nu eindelijk weer een beetje rustig te worden....quote:Op maandag 8 januari 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik wilde even een bericht van 00:16 checken... hebben er gewoon 9 (!!!!) mensen een bericht geplaatst om die tijd.
Omdat ie groot is?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:27 schreef ruby het volgende:
Ik snap niet waarom de kont van Nena zolang gemasseerd moet worden.
Ik wel.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:27 schreef ruby het volgende:
Ik snap niet waarom de kont van Nena zolang gemasseerd moet worden.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Ik heb heel wat masseertechnieken gezien, maar deze is voor mij nieuw.
Dit is de "laat je door de spijkerbroek niet weerhouden toch je doel te bereiken" techniek.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Ik heb heel wat masseertechnieken gezien, maar deze is voor mij nieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |