Sorry.quote:
quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:12 schreef mesang het volgende:
Groningen is hard de koning onder de studentensteden!
Nu maar snel googlen op je nick...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:12 schreef luminary het volgende:
Ik had niet door dat de andere dicht was![]()
Ik maar F5-en...
Maarre: Jeej, ik sta in de wiki
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:15 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nu maar snel googlen op je nick...![]()
Inderdaad, ik heb volgens mij ook al een paar jaar nog minstens 15 munten liggen....quote:Op maandag 8 januari 2007 01:35 schreef Jegorex het volgende:
De afgelopen jaren was ik tijdens kerst en oud&nieuw meestal in 538 in Uithuizen, de enige dagen per jaar dat het er best leuk was.
Nu is sinds begin dit jaar die plek opeens gesloten zonder eerst even te waarschuwen dat je je muntjes op moet maken
538, daar werd je toch altijd inelkaar geslagen, als je daar met een groepje van buitenaf kwam?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:35 schreef Jegorex het volgende:
De afgelopen jaren was ik tijdens kerst en oud&nieuw meestal in 538 in Uithuizen, de enige dagen per jaar dat het er best leuk was.
Nu is sinds begin dit jaar die plek opeens gesloten zonder eerst even te waarschuwen dat je je muntjes op moet maken
Aaahh, koechie koechie! *aai over de bol*quote:Op maandag 8 januari 2007 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gister naar een jeugdvoorstelling in de stadsschouwburg geweest, en ik vond het geweldig
En ik heb een zuurstok gehadquote:Op maandag 8 januari 2007 11:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Aaahh, koechie koechie! *aai over de bol*![]()
Onder de plak?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En ik heb een zuurstok gehadMet regenboogkleurtjes
en die zijn knetter duur.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:51 schreef manou het volgende:
vraagje::
ik ben opzoek naar een sportschool!nu vraag ik mij af waar sporten jullie en hoe bevalt het?
meest dichtbij voor mij is fitnessfirst maar das zo'n aquarium....
Door jou zit je vriendje onder de plak van je zuurstok met regenboogkleurtjes?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
![]()
Maar mn vriendje (ofzo, lang verhaal) wel![]()
das toch alleen voor studenten?? ik ben nl geen student meer...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:04 schreef Jesse- het volgende:
[..]
en die zijn knetter duur.
ga lekker bij de aclo als dat kan
Hier al gekeken?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:41 schreef manou het volgende:
[..]
das toch alleen voor studenten?? ik ben nl geen student meer...
iig bedankt!.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik het kon, had ik je geholpen, maar sport is niet echt mijn ding
ow nou restyling mocht ook wel daar vertel hier maar wat je er van vind morgen als je wilt...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:46 schreef clauwheee het volgende:
Ik zit bij Total Workout, achter bij de Korreweg. Is nu sinds een tijdje ook onderdeel van Fitness First. Op zich wel fijne sportschool, al is het er in de zomer wel erggggg warm. En beetje jammer dat ik nu van de ene kant van de stad naar de andere kant van de stad moet fietsen, sinds de verhuizingNaja, goeie warming up en cooling down denk ik dan maar
Hij schijnt dat ie vanbinnen is gerestyled, maar ben tijdje niet geweest door de drukte en feestdagen enzo, dus dat zie ik morgen dan, want dan ga ik weer
Klopt, waren ze wel aan toe. Is goed!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:20 schreef manou het volgende:
[..]
ow nou restyling mocht ook wel daar vertel hier maar wat je er van vind morgen als je wilt...![]()
ik kom er nét vandaan; en het is nog een puinhoop! De toestellen staan al wel weer op de juist plek, maar daar is alles mee gezegdquote:Op maandag 8 januari 2007 18:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Klopt, waren ze wel aan toe. Is goed!
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:14 schreef 2dope het volgende:
Tied Veur'n Pilske.
Groningen west geen last van.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:06 schreef du_ke het volgende:
Stroomstoring in Stad. Al vanaf half 5 ofzo geen stroom meer ben nu dus maar de UB ingedoken en koken met kaarslicht heeft ook wel wat
.
Schuitendiep, centrumkant. Tussen de Poelestraat en de Turfstraat maar ook niet bij alle panden een deel was alweer opgelost.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:15 schreef manou het volgende:
in noord kant van de stad ook geen stroom storing...waar zit de storing
dan?
Ik ga zelf altijd naar Springs op de Grote Markt, bevalt me primaquote:Op maandag 8 januari 2007 13:51 schreef manou het volgende:
vraagje::
ik ben opzoek naar een sportschool!nu vraag ik mij af waar sporten jullie en hoe bevalt het?
meest dichtbij voor mij is fitnessfirst maar das zo'n aquarium....
Veel pauperlui? Hmm misschien heeft het ermee te maken dat het 1 kilometer van een woonwagenkamp af zitquote:Op maandag 8 januari 2007 18:38 schreef Renesite het volgende:
Enne. http://fitforfree.nl/
Voor als je er mee start is het wel te doen. Al zijn er veeeel pauperlui om het maar zo te zeggen
Probleem bij de ACLO blijft toch een beetje de bezetting, paar lui uit m'n klas en wat vrienden fitnessen daar maar hoor toch van de meerderheid dat ze echt in de rij staan voor bepaalde apparaten. Of je moet op van die onmogelijke tijden gaan zoals 8:30 's ochtendsquote:Op maandag 8 januari 2007 14:04 schreef Jesse- het volgende:
[..]
en die zijn knetter duur.
ga lekker bij de aclo als dat kan
Heyy EzThUr !quote:
geen idee, ik doe niet aan sportquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Probleem bij de ACLO blijft toch een beetje de bezetting, paar lui uit m'n klas en wat vrienden fitnessen daar maar hoor toch van de meerderheid dat ze echt in de rij staan voor bepaalde apparaten. Of je moet op van die onmogelijke tijden gaan zoals 8:30 's ochtendsOf valt 't mee?
Nopequote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Veel pauperlui? Hmm misschien heeft het ermee te maken dat het 1 kilometer van een woonwagenkamp af zitFitness jij hier ook Renesite? Als je ermee start is het wel te doen... Ware het niet dat je gelijk voor een jaar aan je contract vast zit. Bovendien is het erg afgelegen van het centrum.
Heerlijk fris windje ja!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:40 schreef maok het volgende:
lekker windje, net keihard naar huis gejeest![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heerlijk fris windje ja!
Er zijn ook wat hippie's aan het protesteren op de Grote Markt,hierom dus
Er stonden zelfs 4 politiepaarden en 2 op een motor en nog een busje, die politie wou me niet vertellen waarom die mensen gingen protesterenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:57 schreef du_ke het volgende:
[..]Heb ze niet gezien maar een paar vieze hondenliefhebber wil ik wel missen
.
Geen politiehonden er bij?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Er stonden zelfs 4 politiepaarden en 2 op een motor en nog een busje, die politie wou me niet vertellen waarom die mensen gingen protesteren![]()
Heerlijk windje ja, behalve als je net de andere kant op moet..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:40 schreef maok het volgende:
lekker windje, net keihard naar huis gejeest![]()
toevallig ken ik die hond cookie waar het omgaat een oppaskindje woond er vlak bij en ik moet eerlijk zeggen die hond is dus echt zo ongelofelijk lief!!!! bovendien is de politie niet echt subtiel ze pakken gewoon die hond en je mot maar afwachten wat ze er mee gaan doen. ik vind het belagelijk dat je een hond in beslag neemt wanneer het lijkt op..of wanneer het ene pitbull is...niet al die honden zijn gevaarlijk en bovendien als een hond aggresief is ligt het 99% aan het baasje en niet aan de hond zelf!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
mensen die denken dat ze boven de wet staanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:02 schreef manou het volgende:
[..]
toevallig ken ik die hond cookie waar het omgaat een oppaskindje woond er vlak bij en ik moet eerlijk zeggen die hond is dus echt zo ongelofelijk lief!!!! bovendien is de politie niet echt subtiel ze pakken gewoon die hond en je mot maar afwachten wat ze er mee gaan doen. ik vind het belagelijk dat je een hond in beslag neemt wanneer het lijkt op..of wanneer het ene pitbull is...niet al die honden zijn gevaarlijk en bovendien als een hond aggresief is ligt het 99% aan het baasje en niet aan de hond zelf!
het beesie is onwijs lief!!en ik hoop dat ze iets bereiken met deze actie
erg sneu allemaal, hadden ze alleen voor de aanschaf ook over mogen nadenkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:44 schreef manou het volgende:
ik vind het gewoon erg sneu voor het hondje....die mensen houden verschrikkelijk veel van hun hond en het hondje heeft niets gedaan...vind ik erg voor hun en de kids die altijd met de hond spelen
Eigenlijk wel. Maar echt, voed je een hond goed op - doet hij niets kwaads.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:00 schreef Jesse- het volgende:
[..]
erg sneu allemaal, hadden ze alleen voor de aanschaf ook over mogen nadenken
Mijn ma vanmiddag in de spits tussen Groningen en Leek: 90 km p/uquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:31 schreef Cassius het volgende:
Met deze wind ben je je leven ook niet zeker:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwam naar beneden aan de Bedumerweg; politie en gemeente waren snel ter plaatse om de boel op te ruimen.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:31 schreef Cassius het volgende:
Met deze wind ben je je leven ook niet zeker:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwam naar beneden aan de Bedumerweg; politie en gemeente waren snel ter plaatse om de boel op te ruimen.
Mijn wijk is in het nieuws, jippiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Euh ja. De kleuren worden oranje volgens mij, de opstelling is veranderd (zowel aantal als soorten apparaten) en voor de rest was het nog één grote zooi. Maw, geeeeeeeeen idee nog, haha.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:20 schreef manou het volgende:
[..]
ow nou restyling mocht ook wel daar vertel hier maar wat je er van vind morgen als je wilt...![]()
Dus als jij kinderen krijgt met iemand die óók 200% is, dan is je kind 400% Fries?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
100% van mn mama en 100% van mn papa?(Of moet ik zeggen, mem en heit?)
Ergens klopt er iets niet in m'n redenering he?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dus als jij kinderen krijgt met iemand die óók 200% is, dan is je kind 400% Fries?![]()
Biologisch bekeken ben je dus XXYY??? hehe je krijgt maar 50% van elk van je ouders mee, dus gewoon netjes 100% Fries...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ergens klopt er iets niet in m'n redenering he?
Maar ik val ook helemaal niet op Friezen
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:08 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Biologisch bekeken ben je dus XXYY??? hehe je krijgt maar 50% van elk van je ouders mee, dus gewoon netjes 100% Fries...![]()
Wat?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:07 schreef nietzman het volgende:
Kut.
Moet ik 'm uitleggen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat?
Maar je hebt wel een goede muzieksmaak hoorquote:
Weet ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:42 schreef 1603 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een goede muzieksmaak hoor
hvjjnquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:06 schreef nietzman het volgende:
Martinitoren here I come.
Sta je dan, voor de dichte deurenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:06 schreef nietzman het volgende:
Martinitoren here I come.
Ja, jij welquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:05 schreef Pjetr het volgende:
[..]
eurosonicik rock noorderslag zaterdag
het is een samenzwering van de nederlandse overheidquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:35 schreef manou het volgende:
ik heb ook geen kaartjes kunnen krijgen verdorie!!!!! waren wel heel erg snel weg vond ik wel opvallend
Ik wist hetquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
het is een samenzwering van de nederlandse overheid![]()
Zal dan wel 2024 worden....quote:
Kijk kijk kijk!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:14 schreef Robin2130 het volgende:
Ik woon zelf niet in Groningen (Wel in Zwijndrecht) maar ik kom er wel vaak, omdat mijn vriendin in Groningen woont
Ik vind het een leuke stad om te winkelen (beter dan Rotterdam)
En het is ook nog eens gezellig in de mooie Martinistad
Hulde aan Groningen
Rond de spits moet je ermee rekening houden dat de Friesestraatweg DRUK is... Dat terzijde.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe kom ik het snelst bij de Ikea, vanuit richting Leeuwarden?
Via Drachten de A7 op, van de A7 rechtdoor de ring op knallen. Dan bij de afslag UMCG eraf, linksaf het viaduct onder door en dan voor de brug links af.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe kom ik het snelst bij de Ikea, vanuit richting Leeuwarden?
Ik wou het niet zeggenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga maar via buitenpost denk ik, mn auto is niet zo geschikt voor snelwegen
bedankt
Huh? heb jij dan een auto die de 90/100 niet haalt?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
bedankt
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
bedankt
VISAquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:39 schreef Joppy het volgende:
[..]
Huh? heb jij dan een auto die de 90/100 niet haalt?
Je kan toch ook gewoon op de rechterbaan blijven hangen op de snelweg. Dan heb je geen last van rotondes, stoplichten etc, die je wel heb op een provinciale weg.
Met tegenwind ben ik al blij als ik 80 rijdtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:39 schreef Joppy het volgende:
[..]
Huh? heb jij dan een auto die de 90/100 niet haalt?
Je kan toch ook gewoon op de rechterbaan blijven hangen op de snelweg. Dan heb je geen last van rotondes, stoplichten etc, die je wel heb op een provinciale weg.
ik snap je smilie niet.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie
Ik wil namelijk in Groningen gaan wonen, hoeft niet per sé in de stad te zijn
Aduard,Winsum,Bedum zijn ook goed.
Weten jullie een woningcorporatie?
Zo ja, meld het even aub
dan de stadquote:Op zondag 14 januari 2007 13:50 schreef luminary het volgende:
[..]
Trust me, je wil niet in één van die dorpen wonen.
Kom maar gewoon naar de stad![]()
Try Nijestee. Die zijn hier veruit het grootstquote:Op zondag 14 januari 2007 14:01 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
dan de stad
wel een hele operatie: verhuizen van Zwijndrecht naar Groningen(pak en beet 250km)
Ik weet niet hoe oud je bent? Als student moet je inderdaad in de stad gaan wonen, maar als je gaat samenwonen kan een dorp primaquote:Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie
Ik wil namelijk in Groningen gaan wonen, hoeft niet per sé in de stad te zijn
Aduard,Winsum,Bedum zijn ook goed.
Weten jullie een woningcorporatie?
Zo ja, meld het even aub
Mijn advies! Wat doe je!?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent? Als student moet je inderdaad in de stad gaan wonen, maar als je gaat samenwonen kan een dorp prima.
Volgens mij niet als je hier een baan vind. Ik geloof dat je dan voorrang krijgt.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar over de vraag van Robin2130, bij zoiets als Nijestee kom je toch gewoon op een wachtlijst? En dat kan wel een paar jaar duren toch?
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Best een grappig idee dat de studiegenoot van S-Two (wiens echte naam ik nu ook weet) bijna mijn huisgenoot was geworden... Heeft ie nog iets over me gezegd?
Het was zo enorm moeilijk om een keus te maken tussen hem en 1 ander, dat we een muntstuk op hebben gegooid, en dat viel in zijn nadeel uit. Ik voel me er best lullig onder, maar ik heb zijn mail en nummer, dus zodra ik ergens anders een kamer weet laat ik het hem weten.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Maar hij is het dus niet geworden?
Ik zie hem eigenlijk alleen 's maandags, dan doe ik een opdracht met hem. Dus zal hem morgen wel even vragen of ie nog wat puike informatie over jou heeft.
Haha, dat is wel zuur. Maar goed, je moet toch een keuze maken he. Enne, ik zal je morgen wel even een update gevenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het was zo enorm moeilijk om een keus te maken tussen hem en 1 ander, dat we een muntstuk op hebben gegooid, en dat viel in zijn nadeel uit. Ik voel me er best lullig onder, maar ik heb zijn mail en nummer, dus zodra ik ergens anders een kamer weet laat ik het hem weten.
Hij heeft een half uur op mijn kamer tegenover me gezeten, dus ik benieuwd, hehe.
Dus die meet hoeft niet meer?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Best een grappig idee dat de studiegenoot van S-Two (wiens echte naam ik nu ook weet) bijna mijn huisgenoot was geworden... Heeft ie nog iets over me gezegd?
Ik heb de studiegenoot van S-Two ontmoet, wat wil je nog meer!quote:
Mijzelf ontmoeten natuurlijk hequote:Op maandag 15 januari 2007 09:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb de studiegenoot van S-Two ontmoet, wat wil je nog meer!
Hij heeft een half uur tegenover MIJ gezeten en het enige wat ie zegt is dat ie het 'wel gezellig' vond?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
Mijzelf ontmoeten natuurlijk he.
Maarre, hij vond het wel gezellig hoor, alleen jammer dat hij het niet geworden was, dan was ik nog wel eens langs gekomen.
Najah, ik vond het een beetje ongepast om hier over je mooie lange benen, je lekkere kontje, je knap gezichtje, en je fantastische lichaam te beginnen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij heeft een half uur tegenover MIJ gezeten en het enige wat ie zegt is dat ie het 'wel gezellig' vond?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grapje hoor.
Van mij mag je.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Najah, ik vond het een beetje ongepast om hier over je mooie lange benen, je lekkere kontje, je knap gezichtje, en je fantastische lichaam te beginnen.
![]()
Volgens mij is er een misverstand. Ik was de blónde.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Najah, ik vond het een beetje ongepast om hier over je mooie lange benen, je lekkere kontje, je knap gezichtje, en je fantastische lichaam te beginnen.
![]()
Nou, nou, nou!quote:Op maandag 15 januari 2007 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij is er een misverstand. Ik was de blónde.
Uhuh, dat doe ik altijd expres, vooral bij mensen die ik nog nooit in het echt heb gezien en van wie het me eigenlijk verdomd weinig kan schelen of ze me mooi vinden of niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:32 schreef Pjetr het volgende:
dat doen vrouwen expres, om een reactie uit te lokken van "NEEJOH JIJ BENT DE MOOISTE HUHUHUHUUH"goed voor hun zelfvertrouwen :p
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom reageer ik eigenlijk?![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Uhuh, dat doe ik altijd expres, vooral bij mensen die ik nog nooit in het echt heb gezien en van wie het me eigenlijk verdomd weinig kan schelen of ze me mooi vinden of niet.
Lees mijn laatste post nog eens, en dan met het begrip 'sarcasme' in je achterhoofd.
Waarom reageer ik eigenlijk?![]()
schat, doe jij hetzelfde danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lees mijn laatste post nog eens, en dan met het begrip 'sarcasme' in je achterhoofd.
Okquote:
ik ook?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:45 schreef nietzman het volgende:
Donderdag!
quote:
Zo'n Hot Shit shirtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef Luco het volgende:
Donderdag in de stad? Ik ben er toch wel!
Maar T-shirts?
Gewoon een bordje met Fok! Dat werkte op Lowlands dit jaar eindelijk ook. (Na 4 mislukte jaren, geloof ikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:44 schreef luminary het volgende:
[..]
![]()
Wil jij met een bordje "FOK!-meet" voor de 'Olle Grieze' gaan staan?
Anders laten we het D&D doen, dan zal dat dood-enge wel meevallen :-)quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:46 schreef nietzman het volgende:
Voor zover mijn ervaring gaat zijn mensen met "FOK!meet"-bordjes doodeng.
Nee, deze week niet, er kan nu niemand. Is ook een beetje kortdag.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:08 schreef Luco het volgende:
Dan doe ik een wit shirt aan, waar Black opstaat!
Maar deze donderdag al? Volgende week donderdag komt mij echt heel slecht uit, vrijdag tentamen...
ben ik helemaal voor!!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:53 schreef Gollemrulez het volgende:
Volgende week donderdag kunnen er meer denk ik. Sally's om 22u. als eerste voorstel![]()
klik!quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:22 schreef Gollemrulez het volgende:
...geen inventarisatie voor donderdag dus![]()
Ik heb ook geen idee hoe je een poll creeert.
Neeee, ze moeten het nog 2 weken volhoudenquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef Ephemera het volgende:
Ik hoorde dat de Sally's failliet is gegaan.. iemand die daar wat meer over weet?
hehe.. dát zal ook vast welquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Neeee, ze moeten het nog 2 weken volhouden
Failliet is een groot woord, maar dat er binnenkort een andere tent zit lijkt aannemelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef Ephemera het volgende:
Ik hoorde dat de Sally's failliet is gegaan.. iemand die daar wat meer over weet?
That's a bummer.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:53 schreef Renesite het volgende:
Ik kom iig niet.
Heeee bahquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:00 schreef nietzman het volgende:
Hij kan ons tegenwoordig hier niet meer terugpakken als we in z'n biertje pissen.
Ik ben 15 februari jarigquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:57 schreef Ewaldus het volgende:
Poll: Datum Fok!Meet Groningen Stad18 januari 25 januari 1 februari 8 februari 15 februrari
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Er van uitgaand dat donderdag geprefereerd wordt..
Nu nog wat andere ideëen dan Sally's
sally's is niet falliet!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef Ephemera het volgende:
Ik heb toch echt gehoord dat er binnenkort een nieuwe eigenaar komt en die van plan is een andere tent in het pand te vestigen.quote:
Dat was Club Noir...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik heb toch echt gehoord dat er binnenkort een nieuwe eigenaar komt en die van plan is een andere tent in het pand te vestigen.
Nee dat was Dancing privé en daar zit nu Club Noirquote:
Kamerlingh Onnes, Röling, Alfa College Sprint....quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:30 schreef teigan het volgende:
er zijn ook al een aantal middelbare scholen dichtgegaan, het Augustinus, en het Rölingcollege
om je gejatte fiets me over te spuiten?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:01 schreef _ikje_ het volgende:
Even vraagje: Waar kun je in Groningen graffiti bussen kopen?
Ik had gister mijn fiets bij cendris laten staan en was met de bus naar huis gegaan, het regende zo hard. Vandaag moest ik dus wel met de fiets naar huis (ik heb nu al weekend), maar toen ik weg ging was het nog droog, pas vlak bij mijn huis begon het te regenen, maar ik heb een goede poncho. Die poncho werkt trouwens goed als windzeil, ik had de wind mee, ging lekker hard.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef Tommeke het volgende:
Ik moest zonet werken bij Cendris op de van Swietenlaan, dus met de bus naar huis.
Toen ik op de bus stond te wachten was het nog wel te doen, maar toen ik eenmaal erin zat en vooral toen ik eruit moest was het niet normaal meer, wat een stormHeb van de Grote Markt naar mijn huis gelopen, 3 minuutjes, helemaal nat
![]()
willekeurige bouwmarkt binnen lopen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:01 schreef _ikje_ het volgende:
Even vraagje: Waar kun je in Groningen graffiti bussen kopen?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:56 schreef Ewaldus het volgende:
Haha, mijn school sluit NU omdat het zo hard stormt...
Alfa College Dierenriemstraat
Ik heb het overleefdquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:13 schreef Jegorex het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen![]()
Heb het de hele dag uitgesteld omdat het zo hard waaide en nu begint het nog harder te waaien
Ik wou oooooookquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:14 schreef clauwheee het volgende:
Ja het is hier nu erger dan vanmiddag, op dat ene uurtje hoosbuien na dan. Vanavond naar de Lama's in de Martiniplaza, gaat gelukkig gewoon door
Edahquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:46 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd![]()
Veel winkels in Paddepoel waren al gesloten en het gebouw maakte allemaal rare geluiden
Ja was wel tof geweest.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:33 schreef nietzman het volgende:
Wat een matig windje buiten zeg. Ik dacht dat het nog de hele nacht zou duren?
Zag toevallig vandaag op de A-kerkhof nog bij verschillende herenmodezaken de uitverkoopborden staan. Deed me er aan denken dat ik zelf ook nog wat moet aanschaffen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:42 schreef Ewaldus het volgende:
Iemand idee waar in Groningen nog merk-overhemden in de opruiming zijn...
lidlquote:
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:03 schreef Jegorex het volgende:
Ik ben zojuist ontslagen![]()
En dat terwijl ik niet eens werk heb
Klinkt als Kramerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:03 schreef Jegorex het volgende:
Ik ben zojuist ontslagen![]()
En dat terwijl ik niet eens werk heb
quote:KRAMER: What did you want to see me about, Mr. Leland?
LELAND: Kramer, I've.. been reviewing your work.. Quite frankly, it stinks.
KRAMER: Well, I ah.. been havin' trouble at home and uh.. I mean, ah, you know, I'll work harder, nights, weekends, whatever it takes..
LELAND: No, no, I don't think that's going to, do it, uh. These reports you handed in. It's almost as if you have no business training at all.. I don't know what this is supposed to be!
KRAMER: Well, I'm uh, just--tryin' to get ahead..
LELAND: Well, I'm sorry. There's just no way that we could keep you on.
KRAMER: I don't even really work here!
LELAND: That's what makes this so difficult.
En je bent niet eens een Groningerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:46 schreef Renesite het volgende:
Zeau.. ik heb ff gestemd over welke oostzijde ik wil hebben.
ja ik zag het ook, maar ze waren ook zo allemaal weer wegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:37 schreef Ewaldus het volgende:
ik ging iets over vijfen met een vriendin naar Café Hooghoudt en opeens vliegen de politie auto's en -motors om mij heen vliegen richting de Drie Gezusters/Hotel De Doelen alwaar ze allemaal bleven staan, en paar naar binnen gaan. Ik kon niet van mensen die ik ken die er stonden opmaken wat er aan de hand kon zijn.
Iemand idee? Waren echt 7 auto's en 3 motor's ongeveer...
Ik moest naar het ziekenhuis voor een controle van mijn dikke teen.quote:
Euhquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:54 schreef Jesse- het volgende:
[..]
En je bent niet eens een Groninger
Ik ga ook eens stemmen
Wehehe, anti-climaxquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:15 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik moest naar het ziekenhuis voor een controle van mijn dikke teen.
Nu wil de dokter mij niet meer zien![]()
Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wehehe, anti-climax
Maar je moet toch eerst zijn opgenomen, voordat je überhaupt ontslagen kunt worden![]()
Maar je zult geen loon krijgen als je een niet medische functie hebt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Valt mee hoor. Ik ga over een maand stagelopen in het UMCG en de pas, eigen werkplek en begeleiding zijn al geregeld.
Ja dat is waar. Al ga ik toch alleen met m'n eigen scriptie bezig, dus zo erg vind ik het niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:58 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Maar je zult geen loon krijgen als je een niet medische functie hebt.
Waarom zouden zij daar wel recht op hebben en iemand die bij de ICT zit niet.
doet bijna geheel groningen daar geen boodschappen?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:27 schreef S-Two het volgende:
DevilsAndDust doe je wel eens boodschappen bij de jumbo korreweg?
Ik normaalgesproken nietquote:Op maandag 22 januari 2007 16:29 schreef manou het volgende:
[..]
doet bijna geheel groningen daar geen boodschappen?![]()
Ok, dan was het iemand anders. Leek me ook al sterkquote:Op maandag 22 januari 2007 23:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, daar ben ik nog nooit geweest
quote:Leuk dat je aan me denkt
Om 12 uur was het nl al weer wegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, ik stond op rond kwart voor 9.
Dan heb je tuin of een diepvries.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:19 schreef MaxMark het volgende:
Hier ligt nog steeds een klein laagje sneeuw, sinds vanochtend al
Geen van beidequote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:22 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dan heb je tuin of een diepvries.
Ooooohquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:19 schreef MaxMark het volgende:
Hier ligt nog steeds een klein laagje sneeuw, sinds vanochtend al
Ja, maar sneeuw van nog geen millimeter dik waar alleen maar modder onder ligt is dat nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Neeee, sneeuw is leuk en romantisch en en en
Ja, ik wil wel weer eens zo'n goede winter hebben zoals in de jaren 70 hadden. Met meters sneeuw enzo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:49 schreef Luco het volgende:
Sneeuw!!!
Het moet GOED gaan sneeuwen hier!!! Ik ben niet voor niks naar het hoge noorden verhuist!!!
Wéér eens? Je was er toen ook niet bijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:00 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel weer eens zo'n goede winter hebben zoals in de jaren 70 hadden. Met meters sneeuw enzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |