Via Drachten de A7 op, van de A7 rechtdoor de ring op knallen. Dan bij de afslag UMCG eraf, linksaf het viaduct onder door en dan voor de brug links af.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe kom ik het snelst bij de Ikea, vanuit richting Leeuwarden?
Ik wou het niet zeggenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga maar via buitenpost denk ik, mn auto is niet zo geschikt voor snelwegen
bedankt
Huh? heb jij dan een auto die de 90/100 niet haalt?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
bedankt
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
bedankt
VISAquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:39 schreef Joppy het volgende:
[..]
Huh? heb jij dan een auto die de 90/100 niet haalt?
Je kan toch ook gewoon op de rechterbaan blijven hangen op de snelweg. Dan heb je geen last van rotondes, stoplichten etc, die je wel heb op een provinciale weg.
Met tegenwind ben ik al blij als ik 80 rijdtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:39 schreef Joppy het volgende:
[..]
Huh? heb jij dan een auto die de 90/100 niet haalt?
Je kan toch ook gewoon op de rechterbaan blijven hangen op de snelweg. Dan heb je geen last van rotondes, stoplichten etc, die je wel heb op een provinciale weg.
ik snap je smilie niet.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie
Ik wil namelijk in Groningen gaan wonen, hoeft niet per sé in de stad te zijn
Aduard,Winsum,Bedum zijn ook goed.
Weten jullie een woningcorporatie?
Zo ja, meld het even aub
dan de stadquote:Op zondag 14 januari 2007 13:50 schreef luminary het volgende:
[..]
Trust me, je wil niet in één van die dorpen wonen.
Kom maar gewoon naar de stad![]()
Try Nijestee. Die zijn hier veruit het grootstquote:Op zondag 14 januari 2007 14:01 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
dan de stad
wel een hele operatie: verhuizen van Zwijndrecht naar Groningen(pak en beet 250km)
Ik weet niet hoe oud je bent? Als student moet je inderdaad in de stad gaan wonen, maar als je gaat samenwonen kan een dorp primaquote:Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie
Ik wil namelijk in Groningen gaan wonen, hoeft niet per sé in de stad te zijn
Aduard,Winsum,Bedum zijn ook goed.
Weten jullie een woningcorporatie?
Zo ja, meld het even aub
Mijn advies! Wat doe je!?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent? Als student moet je inderdaad in de stad gaan wonen, maar als je gaat samenwonen kan een dorp prima.
Volgens mij niet als je hier een baan vind. Ik geloof dat je dan voorrang krijgt.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar over de vraag van Robin2130, bij zoiets als Nijestee kom je toch gewoon op een wachtlijst? En dat kan wel een paar jaar duren toch?
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Best een grappig idee dat de studiegenoot van S-Two (wiens echte naam ik nu ook weet) bijna mijn huisgenoot was geworden... Heeft ie nog iets over me gezegd?
Het was zo enorm moeilijk om een keus te maken tussen hem en 1 ander, dat we een muntstuk op hebben gegooid, en dat viel in zijn nadeel uit. Ik voel me er best lullig onder, maar ik heb zijn mail en nummer, dus zodra ik ergens anders een kamer weet laat ik het hem weten.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Maar hij is het dus niet geworden?
Ik zie hem eigenlijk alleen 's maandags, dan doe ik een opdracht met hem. Dus zal hem morgen wel even vragen of ie nog wat puike informatie over jou heeft.
Haha, dat is wel zuur. Maar goed, je moet toch een keuze maken he. Enne, ik zal je morgen wel even een update gevenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het was zo enorm moeilijk om een keus te maken tussen hem en 1 ander, dat we een muntstuk op hebben gegooid, en dat viel in zijn nadeel uit. Ik voel me er best lullig onder, maar ik heb zijn mail en nummer, dus zodra ik ergens anders een kamer weet laat ik het hem weten.
Hij heeft een half uur op mijn kamer tegenover me gezeten, dus ik benieuwd, hehe.
Dus die meet hoeft niet meer?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Best een grappig idee dat de studiegenoot van S-Two (wiens echte naam ik nu ook weet) bijna mijn huisgenoot was geworden... Heeft ie nog iets over me gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |