ben ik helemaal voor!!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:53 schreef Gollemrulez het volgende:
Volgende week donderdag kunnen er meer denk ik. Sally's om 22u. als eerste voorstel![]()
klik!quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:22 schreef Gollemrulez het volgende:
...geen inventarisatie voor donderdag dus![]()
Ik heb ook geen idee hoe je een poll creeert.
Neeee, ze moeten het nog 2 weken volhoudenquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef Ephemera het volgende:
Ik hoorde dat de Sally's failliet is gegaan.. iemand die daar wat meer over weet?
hehe.. dát zal ook vast welquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Neeee, ze moeten het nog 2 weken volhouden
Failliet is een groot woord, maar dat er binnenkort een andere tent zit lijkt aannemelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef Ephemera het volgende:
Ik hoorde dat de Sally's failliet is gegaan.. iemand die daar wat meer over weet?
That's a bummer.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:53 schreef Renesite het volgende:
Ik kom iig niet.
Heeee bahquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:00 schreef nietzman het volgende:
Hij kan ons tegenwoordig hier niet meer terugpakken als we in z'n biertje pissen.
Ik ben 15 februari jarigquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:57 schreef Ewaldus het volgende:
Poll: Datum Fok!Meet Groningen Stad18 januari 25 januari 1 februari 8 februari 15 februrari
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Er van uitgaand dat donderdag geprefereerd wordt..
Nu nog wat andere ideëen dan Sally's
sally's is niet falliet!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef Ephemera het volgende:
Ik heb toch echt gehoord dat er binnenkort een nieuwe eigenaar komt en die van plan is een andere tent in het pand te vestigen.quote:
Dat was Club Noir...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik heb toch echt gehoord dat er binnenkort een nieuwe eigenaar komt en die van plan is een andere tent in het pand te vestigen.
Nee dat was Dancing privé en daar zit nu Club Noirquote:
Kamerlingh Onnes, Röling, Alfa College Sprint....quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:30 schreef teigan het volgende:
er zijn ook al een aantal middelbare scholen dichtgegaan, het Augustinus, en het Rölingcollege
om je gejatte fiets me over te spuiten?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:01 schreef _ikje_ het volgende:
Even vraagje: Waar kun je in Groningen graffiti bussen kopen?
Ik had gister mijn fiets bij cendris laten staan en was met de bus naar huis gegaan, het regende zo hard. Vandaag moest ik dus wel met de fiets naar huis (ik heb nu al weekend), maar toen ik weg ging was het nog droog, pas vlak bij mijn huis begon het te regenen, maar ik heb een goede poncho. Die poncho werkt trouwens goed als windzeil, ik had de wind mee, ging lekker hard.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef Tommeke het volgende:
Ik moest zonet werken bij Cendris op de van Swietenlaan, dus met de bus naar huis.
Toen ik op de bus stond te wachten was het nog wel te doen, maar toen ik eenmaal erin zat en vooral toen ik eruit moest was het niet normaal meer, wat een stormHeb van de Grote Markt naar mijn huis gelopen, 3 minuutjes, helemaal nat
![]()
willekeurige bouwmarkt binnen lopen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:01 schreef _ikje_ het volgende:
Even vraagje: Waar kun je in Groningen graffiti bussen kopen?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:56 schreef Ewaldus het volgende:
Haha, mijn school sluit NU omdat het zo hard stormt...
Alfa College Dierenriemstraat
Ik heb het overleefdquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:13 schreef Jegorex het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen![]()
Heb het de hele dag uitgesteld omdat het zo hard waaide en nu begint het nog harder te waaien
Ik wou oooooookquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:14 schreef clauwheee het volgende:
Ja het is hier nu erger dan vanmiddag, op dat ene uurtje hoosbuien na dan. Vanavond naar de Lama's in de Martiniplaza, gaat gelukkig gewoon door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |