Mijzelf ontmoeten natuurlijk hequote:Op maandag 15 januari 2007 09:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb de studiegenoot van S-Two ontmoet, wat wil je nog meer!
Hij heeft een half uur tegenover MIJ gezeten en het enige wat ie zegt is dat ie het 'wel gezellig' vond?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
Mijzelf ontmoeten natuurlijk he.
Maarre, hij vond het wel gezellig hoor, alleen jammer dat hij het niet geworden was, dan was ik nog wel eens langs gekomen.
Najah, ik vond het een beetje ongepast om hier over je mooie lange benen, je lekkere kontje, je knap gezichtje, en je fantastische lichaam te beginnen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij heeft een half uur tegenover MIJ gezeten en het enige wat ie zegt is dat ie het 'wel gezellig' vond?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grapje hoor.
Van mij mag je.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Najah, ik vond het een beetje ongepast om hier over je mooie lange benen, je lekkere kontje, je knap gezichtje, en je fantastische lichaam te beginnen.
![]()
Volgens mij is er een misverstand. Ik was de blónde.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Najah, ik vond het een beetje ongepast om hier over je mooie lange benen, je lekkere kontje, je knap gezichtje, en je fantastische lichaam te beginnen.
![]()
Nou, nou, nou!quote:Op maandag 15 januari 2007 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij is er een misverstand. Ik was de blónde.
Uhuh, dat doe ik altijd expres, vooral bij mensen die ik nog nooit in het echt heb gezien en van wie het me eigenlijk verdomd weinig kan schelen of ze me mooi vinden of niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:32 schreef Pjetr het volgende:
dat doen vrouwen expres, om een reactie uit te lokken van "NEEJOH JIJ BENT DE MOOISTE HUHUHUHUUH"goed voor hun zelfvertrouwen :p
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom reageer ik eigenlijk?![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Uhuh, dat doe ik altijd expres, vooral bij mensen die ik nog nooit in het echt heb gezien en van wie het me eigenlijk verdomd weinig kan schelen of ze me mooi vinden of niet.
Lees mijn laatste post nog eens, en dan met het begrip 'sarcasme' in je achterhoofd.
Waarom reageer ik eigenlijk?![]()
schat, doe jij hetzelfde danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lees mijn laatste post nog eens, en dan met het begrip 'sarcasme' in je achterhoofd.
Okquote:
ik ook?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:45 schreef nietzman het volgende:
Donderdag!
quote:
Zo'n Hot Shit shirtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef Luco het volgende:
Donderdag in de stad? Ik ben er toch wel!
Maar T-shirts?
Gewoon een bordje met Fok! Dat werkte op Lowlands dit jaar eindelijk ook. (Na 4 mislukte jaren, geloof ikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:44 schreef luminary het volgende:
[..]
![]()
Wil jij met een bordje "FOK!-meet" voor de 'Olle Grieze' gaan staan?
Anders laten we het D&D doen, dan zal dat dood-enge wel meevallen :-)quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:46 schreef nietzman het volgende:
Voor zover mijn ervaring gaat zijn mensen met "FOK!meet"-bordjes doodeng.
Nee, deze week niet, er kan nu niemand. Is ook een beetje kortdag.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:08 schreef Luco het volgende:
Dan doe ik een wit shirt aan, waar Black opstaat!
Maar deze donderdag al? Volgende week donderdag komt mij echt heel slecht uit, vrijdag tentamen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |