Zal een kwestie van tijd zijn , zelfde met toen ie kwam toen met Hofs wel of niet naar Feyenoord.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:46 schreef Klingon het volgende:
Vraag me nu af of Hersi blijft ja of nee, berichten spreken elkaar nogal tegen.
Ja lachen gieren brullen weer, alleen jammer dat Onur Belg isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:16 schreef Deturkseslag het volgende:
Kaya zal wel mogen blijven!
Jevric vond ik aan het begin vrij matig bij Vitesse. Maar hij heeft zich hier goed ontwikkeld, en het laatste jaar bij Vitesse was hij echt een held in 1 op 1 duels!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:13 schreef Rhinestone het volgende:
Ik heb niets tegen Jevric hoor, vind hem alleen wat matig. Heb Vitesse tussen halverwege 2003 en eind 2004 ook maar amper gevolgd omdat ik er nogal de schijt van in had, dus ken hem alleen maar van voor halverwege 2003 en dat vond ik nooit zo geweldig (was dan ook verwend met Zoetebier en Westerveld).
Deturkseslagquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:16 schreef Deturkseslag het volgende:
Jaloers?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:31 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ga je die nu ook in ieder topic volgen?![]()
Neuj...quote:
Jah echt! IK MOET VOETBAL ZIEN!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:38 schreef Tha_Mars het volgende:
omg...
Wel afkicken dit zeg. Op naar de 21e
Zet je de BBC aan , de laatste 10 minuten van Liverpoolquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:52 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Neuj...
Jaloerzie
[..]
Jah echt! IK MOET VOETBAL ZIEN!
Ik respecteer natuurlijk jouw mening, ik neem ook aan dat je geen tegenspraak verwacht?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:53 schreef JH87 het volgende:
Kaya is een held. Grootser dan Sansoni.
Precies, en wij dulden geen tegespraakquote:Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef JH87 het volgende:
Ik duld geen tegenspraak. Kaya heeft gewoon een briljante naam die ik met alle plezier als een doldrieste gek over de tribune sta te schreeuwen. Wat dacht je dan van Kaya's vrije trap tegen Utrecht thuis?
Sansoni is een toffe gast, maar gaat het lang niet zover schoppen als onze Belgische/Turkse held.![]()
Hij kapte ook nog een keer iemand uitquote:Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef DeVinger het volgende:
@ defransenerd: Dat zijn de enige twee momenten in een hele eerste seizoenshelft die je kan opnoemen hehe
Ik kan me dit moment ook nog wel herinneren:quote:Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef DeVinger het volgende:
@ defransenerd: Dat zijn de enige twee momenten in een hele eerste seizoenshelft die je kan opnoemen hehe
Ik vind die echt zo briljant, zo hard en vol op z'n plaat, heerlijk!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik kan me dit moment ook nog wel herinneren:
[afbeelding]
quote:Harald Wapenaar maakt seizoen af bij Sparta
7/1/2007 16:13
Sparta Rotterdam zocht een nieuwe doelman, terwijl Vitesse juist van een keeper afwilde. Beide clubs boden elkaar een oplossing, met als gevolg dat Harald Wapenaar naar Het Kasteel verhuist.
Wapenaar, wiens aflopende contract bij Vitesse niet zou worden verlengd, wordt tot het einde van het seizoen gehuurd door Sparta. De overgang krijgt definitief zijn beslag als een medische keuring geen problemen aan het licht brengt.
Hoewel Wapenaar (36) dit seizoen slechts een wedstrijd miste door een blessure, werd afgelopen week duidelijk dat zijn toekomst niet meer bij Vitesse lag. De Arnhemse club bracht naar buiten dat het op zoek was naar een nieuwe doelman, waarmee direct het vertrouwen in Wapenaar werd opgezegd.
Met de komst van Wapenaar is het verzoek van Wiljan Vloet ingewilligd. De Sparta-trainer had een nieuwe keeper gevraagd voor de tweede seizoenshelft, omdat René Ponk door een achillespeesblessure de rest van het seizoen moet missen.
quote:Harald Wapenaar maakt seizoen af bij Sparta
7/1/2007 16:13
Sparta Rotterdam zocht een nieuwe doelman, terwijl Vitesse juist van een keeper afwilde. Beide clubs boden elkaar een oplossing, met als gevolg dat Harald Wapenaar naar Het Kasteel verhuist.
Wapenaar, wiens aflopende contract bij Vitesse niet zou worden verlengd, wordt tot het einde van het seizoen gehuurd door Sparta. De overgang krijgt definitief zijn beslag als een medische keuring geen problemen aan het licht brengt.
Hoewel Wapenaar (36) dit seizoen slechts een wedstrijd miste door een blessure, werd afgelopen week duidelijk dat zijn toekomst niet meer bij Vitesse lag. De Arnhemse club bracht naar buiten dat het op zoek was naar een nieuwe doelman, waarmee direct het vertrouwen in Wapenaar werd opgezegd.
Met de komst van Wapenaar is het verzoek van Wiljan Vloet ingewilligd. De Sparta-trainer had een nieuwe keeper gevraagd voor de tweede seizoenshelft, omdat René Ponk door een achillespeesblessure de rest van het seizoen moet missen.
vi.nl
iddquote:Op zondag 7 januari 2007 16:31 schreef Positive_Thinking het volgende:
Alsof dat de vreugde van zijn vetrek minder maakt
quote:Streuer: "Mogelijk geen verdediger"--------------------------------------------------------------------------------
ARNHEM - Vitesse neemt nog geen nieuwe verdediger
mee op het trainingskamp naar het Turkse Belek.
"Op dit moment hebben we nog niemand", verklaart
manager voetbal Jan Streuer. "Het mooiste is als
een nieuwe speler een echte versterking is,
anders kun je beter niks doen en doorgaan met de
drie huidige centrumverdedigers."
De manager voetbal is wel volop bezig om de
selectie op een hoger niveau te krijgen. "Het is
niet zo eenvoudig om in januari een nieuwe speler
te halen. We hebben wat opties lopen, misschien
komt er later in het trainingskamp nog een
verdediger bij."
Doelman Vladimir Disljenkovic meldt zich zondag
al in Belek. "Hij neemt een directe vlucht
vanuit Oekraine."
Streuer weet niet of vitesse hem gaat huren
of direct zal contracteren. "We moeten eerst
maar eens kijken hoe goed hij is. Hij staat
niet in de basis bij Metallurg, dat heeft te maken
met een teveel aan buitenlanders. En dan is
de keeper vaak de dupe."
Streuer verwacht dat Harald Wapenaar niet
meegaat naar Belek. "Het hangt er vanaf of
hij rondkomt met Sparta. Youssouf Hersi gaat
wel mee, voor hem heeft zich nog niemand
gemeld bij ons. Normaal maakt hij het seizoen
hier af.
RTV Gelderland.
omg de turkse slagquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:16 schreef Deturkseslag het volgende:
Als het in zoon tempo gaat welquote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef Yozzz het volgende:
Owjee, er komt weer een discussie aan!![]()
Tevens TVP, voor zolang dit topic nog loopt dan. Ik verwacht over 4 dagen weer een nieuwe
quote:Wapenaar naar Sparta
ARNHEM - Vitesse-keeper Harald Wapenaar zet zijn
carrière voort bij Sparta.
De 36-jarige doelman wordt verhuurd aan de
Rotterdamse club. Wapenaar mocht bij Vitesse weg,
omdat de club bezig is met een nieuwe doelman.
"Het is snel gegaan en ik heb zin in een nieuwe
uitdaging. Wel vreemd om middenin het seizoen van
club te veranderen en de manier waarop is ook niet
zo leuk. Maar dit is voor alle partijen wel het
beste."
Wapenaar kijkt met plezier terug op Vitesse. "Het
was een mooie tijd, zeker het eerste halfjaar was
fantastisch. Enig minpuntje is dat we geen
Europees voetbal hebben gehaald.
omroep gld
Zoek je ruzie?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
omg de turkse slag![]()
Waar is het Kaya-topic?
quote:Op zondag 7 januari 2007 17:03 schreef defranseslag het volgende:
Wapenaar was goed joh![]()
Ik verwacht veel tegenspraak, vooral heel veel!
Voila!quote:Op zondag 7 januari 2007 17:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
omg de turkse slag![]()
Waar is het Kaya-topic?
quote:
Ja, daar lijkt het wel op, helaas. Aan de keerzijde v/d medaille is het dan wel weer zo dat ie nu misschien ontzettend z'n best gaat doen om een goed contract te verdienen bij een club na dit seizoen. Kunnen we nog een half jaartje goed gebruik van 'm maken...quote:Op zondag 7 januari 2007 17:52 schreef DeVinger het volgende:
Niet om het een of ander, maar er wordt dus gezegd dat niemand zich heeft gemeld voor Hersi en hij meegaat op trainingskamp![]()
Velthuizen!quote:Op zondag 7 januari 2007 17:26 schreef Domenica het volgende:
[..]
Allemaal wel leuk dat wappie weg is, maar verlopig is er nog geen vervanger
Met genoeg bier en gezellige muziek zing ik overal mee, lang leve YouTubequote:Op zondag 7 januari 2007 18:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ Klingon , je kan wel mooi zingen, maar met welke foon film je dat de kwaliteit op youtube wel goede blijft ?
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:05 schreef Klingon het volgende:
[..]
Met genoeg bier en gezellige muziek zing ik overal mee, lang leve YouTubeIk heb de Nokia N70, werkt prima met filmen.
Dus weer een beetje goed nieuwsquote:Van Polen en Snijders mee op kamp
Trainer Aad de Mos van Vitesse neemt twee jonge aanvallers mee op trainingskamp naar Turkije. Bram van Polen (21) en Joey Snijders (19) reizen vandaag met de selectie naar Belek. Van Polen verblijft dit seizoen op amateurbasis bij de Arnhemse club. Hij komt van zaterdag hoofdklasser VVOG uit Harderwijk. Van Polen was er ook in de voorbereiding bij en speelde enkele oefenduels. Joey Snijders maakte dit seizoen al zijn opwachting bij het oefenduel Babberich-Vitesse 1.
Vitesse laat Benson niet zo maar gaan
Vitesse is niet van plan supersub Fred Benson zo maar te laten vertrekken. Voetbalmanager Jan Streuer stelt dat de club tevreden is met de jonge Amsterdammer (22), die in de slotfase van 2006 twee cruciale treffers scoorde; de 3-2 tegen Ajax en de 2-2 bij Heracles. Benson heeft een contract tot 30 juni 2007.
Streuer „Wij hebben een optie op nog een jaar, daarom heeft het geen haast. Fred doet het goed. Wij laten hem niet zo maar vertrekken en gaan nog wel met hem om de tafel.”
Bron: De Gelderlander 08-01-2007
Begrijp ik nou goed dat Stojkovic nogsteeds in de running is?quote:Streuer heeft zich middels Vladimir Disljekovic inmiddels verzekerd van een proefspeler op de plek van Wapenaar. De 25-jarige doelman van Metalurg Donetsk is één van de drie Servische kandidaten om bij Vitesse de tweede seizoenshelft onder de lat te staan. Vladimir Stojkovic (Fc Nantes, international bij Servië) en Dragoslav Jevric (ex-Vitesse, ex-international) zijn de andere twee gegadigden.
je weet waar die krant vandaan komt hequote:Op maandag 8 januari 2007 12:44 schreef Rhinestone het volgende:
Even een stukje uit de Gelderlander:
[..]
Begrijp ik nou goed dat Stojkovic nogsteeds in de running is?![]()
quote:
quote:Hersi persoonlijk rond met FC Twente
Foto: Orangepictures08 januari 2007, 12:05
Door: Jelmer Geerds
De toekomst van Youssouf Hersi blijft vooralsnog ongewis. Volgens de Gelderlander heeft de spelmaker van Vitesse reeds een akkoord bereikt met FC Twente, dat zich nog niet in Arnhem heeft gemeld.
Dat is op z'n minst opvallend, aangezien Hersi deze winterstop in ieder geval niet transfervrij mag vertrekken. Vitesse gaat er vooralsnog dan ook vanuit dat Hersi het seizoen afmaakt in Arnhem. Hij reist dan ook gewoon af met de selectie op trainingskamp.
Wel is het zo dat Vitesse het vertrek van Hersi, alsmede Ruud Knol en Tim de Meersman, niet uitsluit. Het drietal geeft een aflopend contract. Met de verkoop in de winterstop kan in ieder geval nog wat worden verdiend. Mocht het alsnog tot een vertrek van Hersi of Knol komen, dan zal Vitesse nog voor het sluiten van een markt een vervanger aantrekken.
Bron : Voetbalprimeur.nl
Die vertrekt dus gewoon transfervrij aan het einde van het seizoen.quote:Onduidelijk is nog of Hersi bij Vitesse blijft. De aanvaller is persoonlijk al rond met FC Twente, maar de Tukkers hebben zich nog niet bij Vitesse gemeld voor een afkoopsom. „Hij gaat dus gewoon met ons mee”, aldus Streuer.
Dat hij zelf niet inziet dat hij niet goed presteerde, een beetje zelfreflectie zou wel op zijn plaats zijn. Dat blessuregevoelige snap ik ook niet echt. Zal wel iets binnenskamers zijn.quote:’Dit voelt alsof ik thuiskom’
Harald Wapenaar keept tot het einde van dit seizoen bij Sparta. De Rotterdamse eredivisie club bereikte gisteren een akkoord met Vitesse over de huurprijs voor de 36-jarige doelman, die zelf al rond was met zijn nieuwe club. Bij Sparta vervangt Wapenaar in de komende maanden het duo René Ponk en Joost Terol, beiden oorspronkelijk afkomstig van FC Utrecht. Ponk is geblesseerd en Terol voldoet niet in de ogen van de technische staf. Wapenaar kwam twee jaar geleden tijdens de winterstop van het Engelse Portsmouth over naar Vitesse. Bij de Arnhemse club was hij de vaste eerste doelman. Kort voor de winterstop zegde trainer Aad de Mos echter het vertrouwen op in de routinier. In een gesprek met de coach en met technisch manager Jan Streuer kreeg Wapenaar de onverwachte mededeling dat hij mocht vertrekken uit Arnhem.
Vitesse hoopt tijdens de winterstop Vladimir Diljenkovic vast te leggen als nieuwe doelman. De 25-jarige Serviër gaat op proef mee op trainingskamp naar het Turkse Belek. Diljenkovic staat nu nog onder contract bij Metallurg Donetsk, de nieuwe werkgever van trainer Co Adriaanse.
Opvallend, op 36-jarige leeftijd nog een nieuwe club.
Wapenaar: ,,Ik zie dit als een nieuwe start. Ik voel me fysiek nog sterk en ben topfit. Daarnaast voelt dit ook een beetje als thuiskomen. Als Vlaardinger ben ik zo ongeveer geboren in de achtertuin van het Kasteel. Mooi om dan na omzwervingen in Roosendaal, Helmond, Utrecht, Italië, Engeland en Arnhem uiteindelijk in Rotterdam terecht te komen.’’
Waarom Sparta?
,,Een prachtige club, met veel traditie. Neem het shirt. Zo mooi, de koude rillingen lopen me over de rug. De gesprekken die ik gevoerd heb, bevestigen het beeld dat ik had: Sparta is een club met klasse en uitstraling.’’
Je kon toch ook naar Oekraïne?
,,Klopt. Financieel wat dat erg aantrekkelijk. Maar sociaal gezien is Sparta beter voor me. Papa kan lekker in de buurt van zijn kinderen blijven. Dat is veel waard.’’
Je verbintenis loopt eind van het seizoen af. Wat dan?
,,Als de komende maanden in Rotterdam wederzijds bevallen, is een langer verblijf bij Sparta niet uitgesloten. Maar daar valt nog geen zinnig woord over te zeggen. De club zoekt een technisch directeur en een nieuwe trainer. Hun visie is belangrijk. Daarom is het logisch dat we voorlopig voor een half jaar met elkaar in zee gaan.’’
Met welk gevoel verlaat je Arnhem?
,,Een dubbel gevoel. Ik heb daar een mooie tijd gehad. Vitesse is een mooie club. De manier waarop ik vertrek, voelt echter niet goed. Ik begrijp de uitspraken niet van De Mos dat ik dit seizoen minder presteer en dat ik blessuregevoelig ben. Hij is een prima trainer, doet het goed in Arnhem, maar die teksten slaan gewoon nergens op. Dat wil ik bij Sparta bewijzen.’’
Ja, het viel mij ook op. Erg leuk voor hem. Leuke jongen ook wel. Ben benieuwd of hij het ooit tot de eredisivisie kan schoppen, want dat blijft toch altijd net iets anders dan interlandvoetbal bij de amateurs (wat dan óók weer wat over zijn talent zegt).quote:Op maandag 8 januari 2007 19:46 schreef methodmich het volgende:
Leuk dat Bram van Polen mee mag. Toch zal ik vreemd opkijken als die ineens in de eredivisie zou opduiken, maar Aad de Mos is wel iemand die zoiets zou aandurven.
Ja, al moet je daar niet te veel waarde aan hechten. Het Nederlands amateurelftal bestaat alleen uit spelers onder de 23, anders hadden er wel andere spelers in gelopen. Maar goed, hij is niet voor niets uitgekozen inderdaad.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:08 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ja, het viel mij ook op. Erg leuk voor hem. Leuke jongen ook wel. Ben benieuwd of hij het ooit tot de eredisivisie kan schoppen, want dat blijft toch altijd net iets anders dan interlandvoetbal bij de amateurs (wat dan óók weer wat over zijn talent zegt).
Zijn we nek weer voorbijquote:Paul van der Kraan
Ere gast
(8/1/07 22:24)
Reply Re: Nec onder curatele van de knvb
--------------------------------------------------------------------------------
Sinds 1 november zit Vitesse niet meer in categorie 1 maar in 2!
Wat voor keepershirt zou die nemen rozequote:Op maandag 8 januari 2007 22:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat coupe de soleitje kleurt beter bij rood.
Lekker na schoppen.
Was natuurlijk wel te verwachten, maar ook bij mij nog niet bekend, erg fijn om te horen, zeker vanavondquote:
Op Ultras ben ik wel te vinden, aftrap vink wel een leuk blad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:34 schreef Elvislives het volgende:
Ja maar ultras is ook waardeloos natuurlijk, staat nooit iets nieuws op.
De nieuwe ook weer binnenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:09 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Op Ultras ben ik wel te vinden, aftrap vink wel een leuk blad.
Van Vitesse.nlquote:Vitesse startte uitstekend tegen Kayserispor. Rihairo Meulens strafte al na twee minuten een fout in de Turkse defensie af. Balverlies zorgde bij de Arnhemse aanvaller voor balbezit en vanaf de rand van de zestien meter schoot hij de bal genadeloos in de kruising: 1-0. Trainer Aad de Mos gebruikte de start van het toernooi om een groot aantal ‘reservespelers’ aan het werk te zien. Zo speelden Van Mourik, Blondelle, De Meersman en Meulens en zaten jongens als Verhaegh, Sprockel, Lazovic en Junker op de bank. Doelman en testspeler Disljenkovic begon eveneens op de bank.
Vitesse bleef de betere ploeg en kwam zes minuten voor het rustsignaal op 2-0 tegen de huidige nummer drie in de Turkse liga. Theo Janssen speelde met buitenkant links Fred Benson prachtig vrij en de Ghanees schoot de bal hard en hoog achter de Turkse goalie. Overige bijzonderheden in de eerste 45 minuten: een wissel bij Kayserispor en een gele kaart voor Colin van Mourik.
Tweede helft volgt…
Je moet niet oordelen voordat je de feiten kent. En ik verwacht geen tegenspraak.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:32 schreef WebForce het volgende:
Sansoni erin en 5 minuten later een tegendoelpunt...
Een feit is pas een feit als... Nee, dit argument is niet om te lullenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef Positive_Thinking het volgende:
volgens mij is het echt zo dat nadat sansoni erin kwam een doelpunt voiel. Ik weet niet wat jij hier geen feit aan vindt![]()
Bron: vitesse.nlquote:VITESSE VERSLAAT KAYSERISPOR
Het toernooi om de Antalya Cup II is voor Vitesse goed begonnen. Tegen de Turkse subtopper Kayseriaspor werd het 2-1 in het voordeel van de Arnhemmers. De doelpunten werden in de eerste helft gescoord door Meulens en Benson.
Vitesse startte uitstekend tegen Kayserispor. Rihairo Meulens strafte al na twee minuten een fout in de Turkse defensie af. Balverlies zorgde bij de Arnhemse aanvaller voor balbezit en vanaf de rand van de zestien meter schoot hij de bal genadeloos in de kruising: 1-0. Trainer Aad de Mos gebruikte de start van het toernooi om een groot aantal ‘reservespelers’ aan het werk te zien. Zo speelden Van Mourik, Blondelle, De Meersman en Meulens en zaten jongens als Verhaegh, Sprockel, Lazovic en Junker op de bank. Doelman en testspeler Disljenkovic begon eveneens op de bank.
Vitesse bleef de betere ploeg en kwam zes minuten voor het rustsignaal op 2-0 tegen de huidige nummer drie in de Turkse liga. Theo Janssen speelde met buitenkant links Fred Benson prachtig vrij en de Ghanees schoot de bal hard en hoog achter de Turkse goalie. Overige bijzonderheden in de eerste 45 minuten: een wissel bij Kayserispor en een gele kaart voor Colin van Mourik.
Direct na rust kwam Vitesse redelijk onder druk te staan en moesten zowel Van Mourik als Fränkel een bal van de lijn halen. Proefspeler Disljenkovic verving Piet Velthuizen om zijn eerste minuten voor Vitesse te spelen. Aan de andere kant werd Fred Benson onterecht voor buitenspel teruggefloten. De druk van de Turken werd twintig minuten voor tijd benut. Door een benutte strafschop van invaller Topuz kwam de ploeg terug in de wedstrijd: 1-2.
Vitesse kreeg na het tegendoelpunt weer wat meer grip op de wedstrijd en via Fred Benson kreeg het ook kansen. Tien minuten voor tijd werd een doelpunt van de spits afgekeurd wegens vermeend buitenspel. Een gelijkspel wisten de Turken niet meer te bewerkstelligen, waardoor Vitesse de eerste wedstrijd in het toernooi winnend wist af te sluiten.
Nog zo'n flutding erbij? Die prijzenkast van Vitesse staat al helemaal vol met die troep, enige boeiende zijn de bekers van de eerste divisie en Gelderskampioenschap.quote:
Dat is nr 3 ofzo van het seizoen voor hemquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:03 schreef Tha_Mars het volgende:
Blondelle veroorzaakte de penal...
Wil er iemand nog een top-verdediger, een geweldig talent en ook nog is ook aanvallend inzetbaar, Bel Streuer NU!
NEXT! Misschiend atie het de voglende partijtjes wel laat zien..quote:De keeper van het nationale elftal van Servië toonde zich sterk op lijn, maar was onzeker en kwetsbaar bij hoge ballen in de zestien. „Mijn eerste indruk is toch dat we iets anders zoeken”, stelde Vitesse-trainer Aad de Mos.
Jaloers!!!!!quote:PSV laat hoop op Lazovic varen
PSV gaat geen verdere pogingen ondernemen om Danko Lazovic over te nemen van Vitesse. Dit zegt technisch directeur Stan Valckx vandaag in een vraaggesprek met VI.
PSV probeerde vorige week om Lazovic los te weken bij Vitesse. De Eindhovenaren brachten een bod van 3,5 miljoen euro uit op de aanvaller. Vitesse veegde dit aanbod echter zonder aarzeling van tafel.
"Wij hebben geen hoop meer op Lazovic", reageert technisch manager Stan Valckx. vandaag. "We zetten onze zoektocht naar een nieuwe spits voort."
Lazovic maakt momenteel een uitstekend seizoen door bij Vitesse. De Servische spits weet het vijandelijke net regelmatig te vinden en trok ook al de aandacht van enkele buitenlandse clubs. Vitesse wil hem echter alleen voor 'Huntelaar-achtige' bedragen verkopen.
Bron: Voetbalzone 10-01-2007
Ik zag liever Wapenaar staanquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:19 schreef Klingon het volgende:
Velthuizen zal wel onder de lat staan tegen Groningen volgende week. Blondelle mag wat mij betreft![]()
Wapenaar duikt altijd de verkeerde kant op die lelijkerd...quote:
Voor 18.000 toeschouwersquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:42 schreef defranseslag het volgende:
Ja precies, die bal van Dennis de Nooijer tegen Sparta in de nacompetitie....![]()
![]()
![]()
Nee bedoel de uitwedstrijd, eerste wedstrijd van die nacompetitie, de 1-3 overwinning... Bij stand van 1-2 dat ie die rebound van De Nooijert vanaf een paar meter had, wat een held!quote:
Zul je zien... in april Vitesse - Sparta een pingel voor Vitesse, drie keer raden wie 'm stoptquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:22 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Wapenaar duikt altijd de verkeerde kant op die lelijkerd...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar in de VI van deze week staat dat als de grote dikke leider 1 jaar eerder bij nek had gezeten wij in het zelfde stadion hadden gespeeld.
Wat een kutredenen van meneer Aad, zeg dan gewoon dat het een vergissing was om te zeggen dat Hersi niet meer nodig wasquote:De Mos wil Hersi alsnog behouden
Youssouf Hersi zou al helemaal rond zijn met FC Twente, maar vanuit het Turkse Belek laat Vitesse-trainer Aad de Mos weten, dat hij maar liefst vier goede redenen heeft om de aanvaller langer in Arnhem te houden.
,,Ten eerste ligt Youssouf goed in de groep. Ten tweede is hij de leider van de donkere jongens. Ten derde is hij de beste vriend van Danko Lazovic en ik wil het duo niet uit elkaar zien gaan. En ten vierde vindt Youssouf me een aardige trainer. Redenen genoeg om hem hier te houden'', aldus De Mos tegenover ELF.
Hersi reageerde met een lach op de vier punten van zijn coach. ,,Die had ik nog nooit gehoord, hahaha! Deze week heb ik nog een gesprek met Vitesse en kort daarna neem ik een besluit over mijn toekomst. Ik heb nog niets getekend bij FC Twente, maar wat je hoort over een eventuele transfer, is niet alleen maar gebaseerd op geruchten.''
Bron: ELF 10-01-2007
Dat plein heet binnenkort het Mexicanoplein.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:34 schreef Yozzz het volgende:
Was het Nijmeegseplein in Arnhem dan geen mooie plaats?
Gok dat Hersi wel blijft, tegenwoordig zijn zelfs goede keepers 'schaars'quote:Vanuit Turkije zegt Streuer: 'Niemand heeft zich vooralsnog voor Youssouf gemeld. Hij is welkom bij ons en we kunnen hem gebruiken. Maar een vertrek is altijd bespreekbaar als een club het juiste bedrag op tafel legt. Daarentegen zullen we Youssouf pas laten vertrekken wanneer we een vervanger voor hem op het oog hebben. En die zijn schaars.'
Gaat die mooi naar Twente zekerquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
Schaars zit helaas bij AZ![]()
En Amoah moet alweer vertrekken bij Borussia Dortmund.
Dat gaat waarschijnlijk pas weer de zomer worden wanneer hij mee kan doen met z'n knie.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:39 schreef Klingon het volgende:
Hoe staat het met Swerts eigenlijk?
Was zeker bedoeld als schot op doel ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:38 schreef defranseslag het volgende:
Sansoni gaf vandaag de assist op de winnende goal van Etienne Esajas.
Kanker nou is op met die Sansoni.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:33 schreef defranseslag het volgende:
Sansoni heeft het ook goed gedaan. Geen tegengoals en wel een assist gegeven.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:39 schreef F.O.N.S. het volgende:
Ik ga wel... Kan ik er trouwens bijgezet worden bij de openingspost? Ik zit op Zuid hihi lijkt me gaaf!![]()
Bannetje?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
defranseslag zien we niet meer terug.
In de prullebak zelfsquote:
In het geval van FOK is die kans idd een stuk groterquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:47 schreef DeVinger het volgende:
Ik geloof in reincarnatie
quote:TRAININGSKAMP TURKIJE
Vitesse op karakter naar finale om de Antalya Cup
12-01-07 De Gelderlander
Vitesse heeft gisteren ook zijn tweede oefenduel in Turkije gewonnen.
De 1-0 tegen Konyaspor volstond voor een plek in de finale om de Antalya Cup.
Vitesse speelt zondagmiddag, vlak voor de terugreis naar Nederland, dus de eindstrijd van het toernooi om de Antalya Cup 2. De tegenstander komt uit het drietal Caykur Rizespor, Gaziantepspor en Antalyaspor, ploegen uit de hoogste Turkse klasse. De winnaar van de Antalya Cup mag naast de trofee een geldbedrag van 12.000 euro mee naar huis nemen.
Vitesse verschafte zich toegang tot de finale door een zwaarbevochten zege op Konyaspor, de huidige nummer acht in de Turkse competitie. Voor het oog van ongeveer vijftig nagereisde sponsors en supporters verdiende het tweede en laatste pouleduel van Vitesse geen moment het predikaat vriendschappelijk voetbal. Konyaspor leunde weliswaar minder op bruut geweld dan Kayserispor twee dagen eerder, maar de gekleurde Turkse arbitrage zorgde opnieuw voor opschudding.
Bij dit soort relatief kleine toernooien is het blijkbaar gebruikelijk dat de Turkse arbiters hun landgenoten helpen, wanneer ze in de slotfase achter staan. Tegen Kayserispor trok Vitesse de 2-1 zege al ternauwernood over de streep en gisteren kregen Danko Lazovic en Paul Verhaegh geel na kritiek op de lachwekkend partijdige arbitrage.
Vitesse-trainer Aad de Mos rende bijna tierend het veld in, maar stelde nadien tevreden dat zijn ploeg karakter had getoond en als een eenheid het onrecht had bedwongen. „De spelers verdienen een compliment voor de manier waarop ze het onder deze moeilijke omstandigheden hebben gedaan”, loofde De Mos. „Dat heeft te maken met het feit dat het, hoewel het raar mag klinken bij zoveel concurrentie, een vriendenploeg aan het worden is. De spelers trekken steeds meer naar elkaar toe.”
Daarnaast leverde de partij ook enkele conclusies op voor het restant van de competitie. De Mos speelde gistermiddag onder de heerlijke winterzon (25 graden) met zijn sterkst mogelijke opstelling, waarin de licht geblesseerden Fred Benson en Anduele Pryor ontbraken.
Anders Due speelde linksachter en heeft voorlopig de concurrentieslag met Purrel Fränkel gewonnen. Op het middenveld verving Sébastien Sansoni de geblesseerde basiskracht Remco van der Schaaf. In de controlerende rol was Sansoni de beste man van het veld.
Voorin lijkt Mads Junker zijn plek te verspelen. De Deen liet gisteren twee mooie kansen liggen en werd gewisseld voor Rihairo Meulens. Benson is de derde en meest kansrijke kandidaat voor de plek naast Lazovic.
Vitesse won dankzij een fraai zondagsschot van Etiënne Esajas, na een klein uur spelen. Vladimir Disljenkovic, de doelman die op proef is, werd nauwelijks getest. Hij veroorzaakte vlak voor rust wel een makkelijk gegeven strafschop, die Alex hopeloos naast het doel schoot.
Konyaspor-Vitesse 0-1 (0-0).
52. Esajas 0-1.
Opstelling Vitesse: Disljenkovic: Verhaegh, Sprockel, Knol, Due; Kaya, Sansoni, Hersi (68.Janssen), Esajas; Junker (68.Meulens) en Lazovic.
Die gaat zondagavond terug naar Ukraïne, lijkt mij vrij duidelijk. Dudek dan maar? Die schijnt ook nogal het een en ander te klagen hebben bij z'n cluppiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Maar het is mij te stil rondom de testkeeper.
[FeedBack] #41: Bespreek hier de schwalbesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:07 schreef Elvislives het volgende:
Linkje waat ie deed Vitessezuid?
quote:De Mos heeft goede hoop dat hij zijn selectie alsnog met een centrale verdediger uit Zuid-Amerika kan versterken. Vitesse slaagde er niet in een kandidaat mee te nemen op trainingskamp. Maar de 29-jarige jarige Giovanny Espinoza is nog steeds in beeld. De 60-voudig international van Ecuador (WK 2002 en 2006) zit zonder club en kan dus transfervrij worden ingelijfd.
Je komt dan toch wel voor onsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:18 schreef pekel het volgende:
Volgende week zondag Vitesse - Groningen maar eens bezoeken.
Nee die werkte echt niet, snap dr niks van...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:02 schreef Smeich het volgende:
Dag ElvisL (geweldige voicemail heb je trouwens)
![]()
Heb je mijn dvd nog kunnen bekijken bij de weg?
Nee want ik vraag het hem nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:17 schreef DeVinger het volgende:
Vraagteken
Ik zit in een Vitesse-vak ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je komt dan toch wel voor ons![]()
Ik vind het soms wel leuk als Groningen behoorlijk verliest ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee want ik vraag het hem niet![]()
Emmen en FC Groningen ligt volgensmij niet zo lekker( maar dat durf ik niet voor de volle 100 % te zeggen
)
quote:GEEN CONTRACT VOOR DISLJENKOVIC 13-01-2007
Vladimir Disljenkovic
Vladimir Disljenkovic wordt niet de nieuwe doelman van Vitesse. De Servische testspeler is niet goed genoeg bevonden om Harald Wapenaar op te volgen als eerste doelman.
De 25-jarige Disljenkovic stond gedurende het trainingskamp 135 minuten in het doel, 45 minuten tegen Kayserispor en 90 minuten tegen Konyaspor. Manager voetbal Jan Streuer: "We moeten helaas constateren dat Disljenkovic niet de versterking is waarop we hadden gehoopt. Daarom hebben we besloten hem geen contract aan te bieden. Dat is vervelend voor hem en voor ons, maar ik ga er wel van uit dat er komende week, al dan niet op proef, een andere keeper naar Arnhem komt."
Vitesse streeft er naar voor de eerste competitiewedstrijd na de winterstop, zondag 21 januari, een nieuwe doelman te hebben aangetrokken.
Disljenkovic is inmiddels teruggekeerd naar Rusland, waar hij nog onder contract staat bij Metallurg Donetsk.
Maarja, als hij Velthuizen vertrouwen geeft en hij raakt geblesseerd? Ik hoef Van Driel niet te zien hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:33 schreef DeVinger het volgende:
Als hij niet goed genoeg is vind ik het een goed gebaar dat De Mos dan gewoon op Pietje vertrouwd. Ben niet onder de indruk van zijn kwaliteiten tot nog toe (uit heracles), maar met zijn uittrap staat hij iig garant voor meerdere assists per wedstrijd
Ze zijn in de eerste plaats bekend van de 8-4 nederlaag tegen Fenerbahçe in '92 denk ikquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:10 schreef Yozzz het volgende:
Speelde Gaziantepspor niet in de Uefa Cup laatst? Of waar is de club bekend van?
En ze zijn bekend omdat ze een keer hiernaast in Angeren langskwamen voor een oefenpot tegen Vitesse... 2-2 dacht ik?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:10 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ze zijn in de eerste plaats bekend van de 8-4 nederlaag tegen Fenerbahçe in '92 denk ikIn 2004 (hun laatste Europese jaar) nog een wedstrijd tegen AS Roma gewonnen in de 3e ronde maar toch uitgeschakeld en ooit eens tegen Grunn en Lierse SK gespeeld, maar verder niet echt boeiende dingen laten zien in Europa. Wel een Turkse subtopper.
Moeten we kunnen hebben dacht ik zo, zeker aangezien zij vandaag nog hebben gespeeld en onze ventjes een paar dagen "rust" hebben gehad.
Yup, 2004 was dat las ik gisteren.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:56 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
En ze zijn bekend omdat ze een keer hiernaast in Angeren langskwamen voor een oefenpot tegen Vitesse... 2-2 dacht ik?
Heeft deze cup vitesse 12.000 euro opgeleverd?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef Yozzz het volgende:
Ik raakte al bijna in paniek in de Vitesse Chat. Gelukkig ging het over schaatsen, en niet over onze ¤ 12.000!
Haha, eigenlijk geen slecht idee.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:48 schreef Tha_Mars het volgende:
Kampioenen!
Vanavond huldiging op de korenmarkt ofzo
Van wat ik weet wordt de trip totaal betaald door sponsoren.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:36 schreef Rhinestone het volgende:
Ooh wel netjes dan, want de beste ploeg stond in de 2e helft niet in het veld.
12.000 euri heh, zijn ze ws net uit de kosten van het tripje![]()
Drie keer lezen voorat ik het eindelijk begreep wat je bedoelde, althans dat hoop ik. Ik kijk alweer uit naar de volgede wedstrijd van de hoofdmacht.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
Benieuwd naar die keeper , wie wordt er uit de hoge hoed gehaald ?
Vanavond maar weer eens naar Jong Vitesse denk ik , ze moeten het opnemen tegen Jong PSV , volgende week ook maar ( als het doorgaat ) dan moeten ze tegen Jong Feyenoord.( waar ze het A.S. Donderdag het ook al in Rotterdam tegen elkaar moeten opnemen )
Hopen dat uit dat contract wel genoeg waardering spreekt zodat Hersi snel bijtekent. Was eerst nogal sceptisch over zijn toekomst bij Vitesse, in 433 dus, maar zo kunnen we hem heel goed gebruiken. Hij brengt gif in de ploeg, loopvermogen en heeft een neusje voor de goal. Zou het nu erg jammer vinden als hij vertrekt, want dan ga je er gewoon echt op achteruit. Sowieso voor de breedte alleen al. Heerlijk als je Hersi, Pryor, Janssen, Kaya, VD Schaaf, Yakubu, Due tot je beschikking hebt met maar 4 plek.quote:Hersi kan contract verlengen
Youssouf Hersi krijgt in de komende dagen alsnog een aanbieding van Vitesse. De speler kan zijn aflopende contract bij de Arnhemse club verlengen.
Dat is de uitkomst van het gesprek dat Hersi tijdens het trainingskamp in Belek heeft gevoerd met technisch manager Jan Streuer. „Hij heeft aangegeven dat hij wel wil blijven”, aldus Streuer. „Dus zullen we hem een aanbieding doen voor een contract waarmee hij ook na dit seizoen bij Vitesse zou blijven.”
Vorige maand brak Vitesse de onderhandelingen met Hersi, publiekslieveling in Gelredome, nog af. „Dat had te maken met zijn functioneren, want in het 4-3-3 systeem was hij zijn plek kwijtgeraakt”, aldus Streuer. Inmiddels speelt Vitesse 4-4-2 en heeft trainer Aad de Mos aangegeven dat hij Hersi graag wil behouden voor de club. De 24-jarige aanvallende middenvelder kan ook naar FC Twente en schermt met belangstelling van nog meer clubs.
Is dat zo? Hij speelt immers al een tijdje in de EU, die vergunningen zijn niet Europees geregeld?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mocht het allemaal rondkomen dan staat i.v.m de werkvergunning waarschijnlijk Velthuizen weer in de goal A.S. Zondag tegen FC Groningen.
Het is een bericht van Omroep Gelderland , dus ja , zal het waar zijnquote:Is dat zo? Hij speelt immers al een tijdje in de EU, die vergunningen zijn niet Europees geregeld?
Jantje Sommerdijkquote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het is een bericht van Omroep Gelderland , dus ja , zal het waar zijn![]()
Door het logo van Afab , rood en zwart maakt dat samen de kleuren van N¤K , en daar zijn sommige supporters op tegenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:26 schreef Rhinestone het volgende:
Wat is er mis met het groene shirt van van Driel?
4 februari gaan we natuurlijk wel winnen van Nek!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:56 schreef Rhinestone het volgende:
Aah op die manier. Dan moeten die supporters zich gewoon niet aanstellen, het zijn toch geen kleuters meer zeg. Ik bedoel kom op, ik zit ook regelmatig op alles te zeiken dat uit Nijmegen komt, maar ik ga mijn vriendinnen die voor nek zijn toch ook zeker niet in mekaar slaan ofzo![]()
Of een pingel tegen krijgen in de laatste minuutquote:Op maandag 15 januari 2007 23:10 schreef DeVinger het volgende:
Als het een seizoen kan, dan is het dit seizoen wel. Maargoed, het is ook weer zo voorspelbaar als we dan uiteindelijk gelijk spelen.
Uiteraard, want zo hoort het ook. En als we dan tòch verliezen sla ik die wijven natuurlijk wèl in mekaar, dat mag duidelijk zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 23:05 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
4 februari gaan we natuurlijk wel winnen van Nek!
Spanken noemen ze dat.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:32 schreef DeVinger het volgende:
Je slaat geen vrouwen he
Wat stond ik toen te springen en te juichen in mijn eentje in de woonkamerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:11 schreef Klingon het volgende:
Haha
Was weer wat aan het surfen, kwam wat leuke beelden tegen.
Bremen - Vitesse UEFA CUP Gert Claessens (kippenvel)
Danko Lazovic 4-2 Utrecht (zo'n fingers crossed momentje)
Het hoort toch wel een beetje bij vitesse héquote:Vitesse in nood: 1,6 miljoen schuld
ARNHEM - De nood bij Vitesse is zo groot dat de club de huur voor Gelredome aan de gemeente sinds december niet meer kan betalen.
De huur van december en januari komt bovenop de huurachterstand van acht ton, die Vitesse sinds vorig jaar juli had. Ook kan Vitesse de rente en aflossing van een annuïteitenlening van 6,5 miljoen euro aan de gemeente Arnhem niet voldoen. Die lening kost Vitesse 630.000 euro per jaar. De schuld van Vitesse aan de gemeente is daarmee opgelopen tot 1,6 miljoen euro.
Dat vertelde wethouder Willem Hoeffnagel (Financiën) gisteravond aan de Arnhemse gemeenteraad. Die werd achter gesloten deuren bijgepraat over het uitgestelde kort geding tegen Exploitatiemaatschappij Gelredome BV en de financiële situatie van Vitesse. Volgens hem is de positie van Vitesse de afgelopen maanden zo ver verslechterd, dat de club geen geld meer heeft om de gemeente te betalen. De wethouder heeft verder nog geen actie ondernomen om het geld binnen te krijgen.
Zijn hoop en die van Vitesse is gevestigd op de verkoop van stadion Gelredome aan Eurocommerce. De Deventer projectontwikkelaar heeft Vitesse een miljoen euro in het vooruitzicht gesteld als het bedrijf het stadion in bezit heeft. Tevens krijgt Vitesse zeven ton per jaar sponsoring. Vitesse heeft eerder al beloofd dat geld linea recta naar de gemeente over te maken.
Moet hij vervangen worden dan? Ik zeg Due en Fredjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:03 schreef Klingon het volgende:
Dan mag Hersi wat mij betreft ook per direct vertrekken, dan vangen we in ieder geval nog wat geld voor een mogelijke vervanger.
Hee daar is men filmpie weer , die andere is volgensmij van TheMarsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:11 schreef Klingon het volgende:
Haha
Was weer wat aan het surfen, kwam wat leuke beelden tegen.
Bremen - Vitesse UEFA CUP Gert Claessens (kippenvel)
Danko Lazovic 4-2 Utrecht (zo'n fingers crossed momentje)
Yup, en Espinoza komt mits Knol vertrekt. Volgens Jantje Sommerdijk danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hee daar is men filmpie weer , die andere is volgensmij van TheMars![]()
Dat blijft idd mooi om te zien , ook ik stond toen in de huiskamer te springen![]()
Jammer van Hersi , zeker omdat ie belangrijk zou zijn voor Lazovic en de donkere jongens , Laat hem dan maar meteen vertrekken samen met Knol dan vangen we nog wat poen. ( dan kan die nieuwe keeper zich wel met Lazovic bezig houden)
En we zijn nog een speler kwijtgeraakt , Giel Neervoort vervolgt zijn loopbaan bij PSV te beginnen bij Jong PSV.
Maar als ik ff naar boven kijk om te lezen zegt : Dubnobasswithmyheadmanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:16 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Yup, en Espinoza komt mits Knol vertrekt. Volgens Jantje Sommerdijk dan
Het zal wel zonde zijn als die turken ons sneller af waren. ( maar ja we wetem ondertussen ook wel hoe het in de voetbalwereld werktquote:Lees nu net dat Galatasray Espinoza waarschijnlijk gaat contracteren. Lekker dan..
Shite... Galatasarayquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Maar als ik ff naar boven kijk om te lezen zegt : Dubnobasswithmyheadman
[..]
Het zal wel zonde zijn als die turken ons sneller af waren. ( maar ja we wetem ondertussen ook wel hoe het in de voetbalwereld werkt)
Hij zou ook nog 1 maand schorsing hebben ( ofzoiets vaags las ik )
Nee, Hersi misschien niet.. maar een extra verdediger zou natuurlijk niet verkeerd zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Moet hij vervangen worden dan? Ik zeg Due en Fredje.
Dit is toch wel een gemis voor Vitesse op technisch gebied.quote:
'Youssouf Hersi kiest voor FC Twente'
16/1/2007 15:20
Vitesse kan zich de moeite besparen te proberen Youssouf Hersi te behouden. De aanvallende middenvelder vertrekt naar FC Twente.
Volgens Omroep Gelderland tekent Hersi een contract voor drie jaar in Enschede met als ingangsdatum 1 juni 2007. Mogelijk krijgt de overgang eerder zijn beslag. FC Twente en Vitesse hebben daarover nog niet gesproken.
Mocht Hersi in de winterstop vertrekken, dan kan Vitesse nog een transfersom incasseren. Over een half jaar vertrekt de oud-Ajacied transfervrij uit het Gelredome, omdat dan zijn contract in Arnhem ten einde is.
De onderhandelingen van Hersi met Vitesse over een nieuwe verbintenis werden in december afgebroken, omdat de middenvelder in de ogen van de club te veel geld vroeg. De Arnhemmers gooiden de deur niet helemaal dicht. Maar nieuwe gesprekken zijn niet meer gevoerd.
Mwoah. technisch gezien waren er niet veel betere spelers bij Vitesse. Op dat vlak wel een gemis dus.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:05 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hersi missen??
![]()
Sorry voor de winterstop weer paar keer goed gespeelt, tja hij moets zijn toekomst verzekeren. Een erg wisslvallige speler waar ik niet warm van word.
Strik eromheen en een flinke schop richting Twente![]()
Misschien niet even technisch, maar op hard-werken en constantheid zijn er zeker betere spelers.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mwoah. technisch gezien waren er niet veel betere spelers bij Vitesse. Op dat vlak wel een gemis dus.
quote:Aad de Mos tot 2009 coach van Vitesse
16/1/2007 19:19
Aad de Mos blijft nog twee jaar bij Vitesse. De coach kwam dinsdagavond tot een akkoord met de Arnhemse club over het verlengen van zijn aflopende contract.
'De Mos heeft het erg goed naar zijn zin', liet Vitesse weten aan VI.nl. 'Hij is erg blij met het nieuwe contract.' De trainer heeft laten weten dat hij ook graag verder wil met de huidige technische staf. De club probeert aan die voorwaarde te voldoen.
De Haagse trainer arriveerde afgelopen zomer bij Vitesse, waar hij een eenjarige verbintenis ondertekende. In dat akkoord was een optie opgenomen het contract te verlengen. En enkele weken geleden besloten beide partijen te gaan praten over een nieuwe overeenkomst.
Onder De Mos bezet Vitesse de negende plaats in de Eredivisie.
iddquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:42 schreef Yozzz het volgende:
Om eerlijk te zijn vond ik de bijdrage van Hersi niet eens zo héél groot. Wisselde mooie momenten af met enorme baggerwedstrijden. Totáál niet constant.
iddquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nu Aissati naar Enschede gaat ik denk niet dat Hersi nog vertrekt in de winter.
Purrel en Sansoni zijn geen cult?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:35 schreef koningdavid het volgende:
Leuk dat Aad bij jullie blijft. Hij past ook uitstekend bij Vitesse, zo'n culttrainer met al die cultspelers (Dikke Theo, Purrel, Schaaf, Fredje Benson,Sansoni, Wapenaar, Lazo, etc)
Moet je maar eens de Purrel-fantopic reeks van FOK! checken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:59 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Purrel en Sansoni zijn geen cult?
Ja vind zelf van Vitesse Dikke Theo en Van der Schaaf de enige echte cultfiguren eigenlijk...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Moet je maar eens de Purrel-fantopic reeks van FOK! checken.
En Sansoni, tja... DFS heeft hem gewoon cult gemaakt.
Eerder Purrel dan van der Schaaf zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:45 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Ja vind zelf van Vitesse Dikke Theo en Van der Schaaf de enige echte cultfiguren eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |