Je moet niet oordelen voordat je de feiten kent. En ik verwacht geen tegenspraak.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:32 schreef WebForce het volgende:
Sansoni erin en 5 minuten later een tegendoelpunt...
Een feit is pas een feit als... Nee, dit argument is niet om te lullenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef Positive_Thinking het volgende:
volgens mij is het echt zo dat nadat sansoni erin kwam een doelpunt voiel. Ik weet niet wat jij hier geen feit aan vindt![]()
Bron: vitesse.nlquote:VITESSE VERSLAAT KAYSERISPOR
Het toernooi om de Antalya Cup II is voor Vitesse goed begonnen. Tegen de Turkse subtopper Kayseriaspor werd het 2-1 in het voordeel van de Arnhemmers. De doelpunten werden in de eerste helft gescoord door Meulens en Benson.
Vitesse startte uitstekend tegen Kayserispor. Rihairo Meulens strafte al na twee minuten een fout in de Turkse defensie af. Balverlies zorgde bij de Arnhemse aanvaller voor balbezit en vanaf de rand van de zestien meter schoot hij de bal genadeloos in de kruising: 1-0. Trainer Aad de Mos gebruikte de start van het toernooi om een groot aantal ‘reservespelers’ aan het werk te zien. Zo speelden Van Mourik, Blondelle, De Meersman en Meulens en zaten jongens als Verhaegh, Sprockel, Lazovic en Junker op de bank. Doelman en testspeler Disljenkovic begon eveneens op de bank.
Vitesse bleef de betere ploeg en kwam zes minuten voor het rustsignaal op 2-0 tegen de huidige nummer drie in de Turkse liga. Theo Janssen speelde met buitenkant links Fred Benson prachtig vrij en de Ghanees schoot de bal hard en hoog achter de Turkse goalie. Overige bijzonderheden in de eerste 45 minuten: een wissel bij Kayserispor en een gele kaart voor Colin van Mourik.
Direct na rust kwam Vitesse redelijk onder druk te staan en moesten zowel Van Mourik als Fränkel een bal van de lijn halen. Proefspeler Disljenkovic verving Piet Velthuizen om zijn eerste minuten voor Vitesse te spelen. Aan de andere kant werd Fred Benson onterecht voor buitenspel teruggefloten. De druk van de Turken werd twintig minuten voor tijd benut. Door een benutte strafschop van invaller Topuz kwam de ploeg terug in de wedstrijd: 1-2.
Vitesse kreeg na het tegendoelpunt weer wat meer grip op de wedstrijd en via Fred Benson kreeg het ook kansen. Tien minuten voor tijd werd een doelpunt van de spits afgekeurd wegens vermeend buitenspel. Een gelijkspel wisten de Turken niet meer te bewerkstelligen, waardoor Vitesse de eerste wedstrijd in het toernooi winnend wist af te sluiten.
Nog zo'n flutding erbij? Die prijzenkast van Vitesse staat al helemaal vol met die troep, enige boeiende zijn de bekers van de eerste divisie en Gelderskampioenschap.quote:
Dat is nr 3 ofzo van het seizoen voor hemquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:03 schreef Tha_Mars het volgende:
Blondelle veroorzaakte de penal...
Wil er iemand nog een top-verdediger, een geweldig talent en ook nog is ook aanvallend inzetbaar, Bel Streuer NU!
NEXT! Misschiend atie het de voglende partijtjes wel laat zien..quote:De keeper van het nationale elftal van Servië toonde zich sterk op lijn, maar was onzeker en kwetsbaar bij hoge ballen in de zestien. „Mijn eerste indruk is toch dat we iets anders zoeken”, stelde Vitesse-trainer Aad de Mos.
Jaloers!!!!!quote:PSV laat hoop op Lazovic varen
PSV gaat geen verdere pogingen ondernemen om Danko Lazovic over te nemen van Vitesse. Dit zegt technisch directeur Stan Valckx vandaag in een vraaggesprek met VI.
PSV probeerde vorige week om Lazovic los te weken bij Vitesse. De Eindhovenaren brachten een bod van 3,5 miljoen euro uit op de aanvaller. Vitesse veegde dit aanbod echter zonder aarzeling van tafel.
"Wij hebben geen hoop meer op Lazovic", reageert technisch manager Stan Valckx. vandaag. "We zetten onze zoektocht naar een nieuwe spits voort."
Lazovic maakt momenteel een uitstekend seizoen door bij Vitesse. De Servische spits weet het vijandelijke net regelmatig te vinden en trok ook al de aandacht van enkele buitenlandse clubs. Vitesse wil hem echter alleen voor 'Huntelaar-achtige' bedragen verkopen.
Bron: Voetbalzone 10-01-2007
Ik zag liever Wapenaar staanquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:19 schreef Klingon het volgende:
Velthuizen zal wel onder de lat staan tegen Groningen volgende week. Blondelle mag wat mij betreft![]()
Wapenaar duikt altijd de verkeerde kant op die lelijkerd...quote:
Voor 18.000 toeschouwersquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:42 schreef defranseslag het volgende:
Ja precies, die bal van Dennis de Nooijer tegen Sparta in de nacompetitie....![]()
![]()
![]()
Nee bedoel de uitwedstrijd, eerste wedstrijd van die nacompetitie, de 1-3 overwinning... Bij stand van 1-2 dat ie die rebound van De Nooijert vanaf een paar meter had, wat een held!quote:
Zul je zien... in april Vitesse - Sparta een pingel voor Vitesse, drie keer raden wie 'm stoptquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:22 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Wapenaar duikt altijd de verkeerde kant op die lelijkerd...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar in de VI van deze week staat dat als de grote dikke leider 1 jaar eerder bij nek had gezeten wij in het zelfde stadion hadden gespeeld.
Wat een kutredenen van meneer Aad, zeg dan gewoon dat het een vergissing was om te zeggen dat Hersi niet meer nodig wasquote:De Mos wil Hersi alsnog behouden
Youssouf Hersi zou al helemaal rond zijn met FC Twente, maar vanuit het Turkse Belek laat Vitesse-trainer Aad de Mos weten, dat hij maar liefst vier goede redenen heeft om de aanvaller langer in Arnhem te houden.
,,Ten eerste ligt Youssouf goed in de groep. Ten tweede is hij de leider van de donkere jongens. Ten derde is hij de beste vriend van Danko Lazovic en ik wil het duo niet uit elkaar zien gaan. En ten vierde vindt Youssouf me een aardige trainer. Redenen genoeg om hem hier te houden'', aldus De Mos tegenover ELF.
Hersi reageerde met een lach op de vier punten van zijn coach. ,,Die had ik nog nooit gehoord, hahaha! Deze week heb ik nog een gesprek met Vitesse en kort daarna neem ik een besluit over mijn toekomst. Ik heb nog niets getekend bij FC Twente, maar wat je hoort over een eventuele transfer, is niet alleen maar gebaseerd op geruchten.''
Bron: ELF 10-01-2007
Dat plein heet binnenkort het Mexicanoplein.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:34 schreef Yozzz het volgende:
Was het Nijmeegseplein in Arnhem dan geen mooie plaats?
Gok dat Hersi wel blijft, tegenwoordig zijn zelfs goede keepers 'schaars'quote:Vanuit Turkije zegt Streuer: 'Niemand heeft zich vooralsnog voor Youssouf gemeld. Hij is welkom bij ons en we kunnen hem gebruiken. Maar een vertrek is altijd bespreekbaar als een club het juiste bedrag op tafel legt. Daarentegen zullen we Youssouf pas laten vertrekken wanneer we een vervanger voor hem op het oog hebben. En die zijn schaars.'
Gaat die mooi naar Twente zekerquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
Schaars zit helaas bij AZ![]()
En Amoah moet alweer vertrekken bij Borussia Dortmund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |