Zijn we nek weer voorbijquote:Paul van der Kraan
Ere gast
(8/1/07 22:24)
Reply Re: Nec onder curatele van de knvb
--------------------------------------------------------------------------------
Sinds 1 november zit Vitesse niet meer in categorie 1 maar in 2!
Wat voor keepershirt zou die nemen rozequote:Op maandag 8 januari 2007 22:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat coupe de soleitje kleurt beter bij rood.
Lekker na schoppen.
Was natuurlijk wel te verwachten, maar ook bij mij nog niet bekend, erg fijn om te horen, zeker vanavondquote:
Op Ultras ben ik wel te vinden, aftrap vink wel een leuk blad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:34 schreef Elvislives het volgende:
Ja maar ultras is ook waardeloos natuurlijk, staat nooit iets nieuws op.
De nieuwe ook weer binnenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:09 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Op Ultras ben ik wel te vinden, aftrap vink wel een leuk blad.
Van Vitesse.nlquote:Vitesse startte uitstekend tegen Kayserispor. Rihairo Meulens strafte al na twee minuten een fout in de Turkse defensie af. Balverlies zorgde bij de Arnhemse aanvaller voor balbezit en vanaf de rand van de zestien meter schoot hij de bal genadeloos in de kruising: 1-0. Trainer Aad de Mos gebruikte de start van het toernooi om een groot aantal ‘reservespelers’ aan het werk te zien. Zo speelden Van Mourik, Blondelle, De Meersman en Meulens en zaten jongens als Verhaegh, Sprockel, Lazovic en Junker op de bank. Doelman en testspeler Disljenkovic begon eveneens op de bank.
Vitesse bleef de betere ploeg en kwam zes minuten voor het rustsignaal op 2-0 tegen de huidige nummer drie in de Turkse liga. Theo Janssen speelde met buitenkant links Fred Benson prachtig vrij en de Ghanees schoot de bal hard en hoog achter de Turkse goalie. Overige bijzonderheden in de eerste 45 minuten: een wissel bij Kayserispor en een gele kaart voor Colin van Mourik.
Tweede helft volgt…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |