Maarja, als hij Velthuizen vertrouwen geeft en hij raakt geblesseerd? Ik hoef Van Driel niet te zien hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:33 schreef DeVinger het volgende:
Als hij niet goed genoeg is vind ik het een goed gebaar dat De Mos dan gewoon op Pietje vertrouwd. Ben niet onder de indruk van zijn kwaliteiten tot nog toe (uit heracles), maar met zijn uittrap staat hij iig garant voor meerdere assists per wedstrijd
Ze zijn in de eerste plaats bekend van de 8-4 nederlaag tegen Fenerbahçe in '92 denk ikquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:10 schreef Yozzz het volgende:
Speelde Gaziantepspor niet in de Uefa Cup laatst? Of waar is de club bekend van?
En ze zijn bekend omdat ze een keer hiernaast in Angeren langskwamen voor een oefenpot tegen Vitesse... 2-2 dacht ik?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:10 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ze zijn in de eerste plaats bekend van de 8-4 nederlaag tegen Fenerbahçe in '92 denk ikIn 2004 (hun laatste Europese jaar) nog een wedstrijd tegen AS Roma gewonnen in de 3e ronde maar toch uitgeschakeld en ooit eens tegen Grunn en Lierse SK gespeeld, maar verder niet echt boeiende dingen laten zien in Europa. Wel een Turkse subtopper.
Moeten we kunnen hebben dacht ik zo, zeker aangezien zij vandaag nog hebben gespeeld en onze ventjes een paar dagen "rust" hebben gehad.
Yup, 2004 was dat las ik gisteren.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:56 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
En ze zijn bekend omdat ze een keer hiernaast in Angeren langskwamen voor een oefenpot tegen Vitesse... 2-2 dacht ik?
Heeft deze cup vitesse 12.000 euro opgeleverd?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef Yozzz het volgende:
Ik raakte al bijna in paniek in de Vitesse Chat. Gelukkig ging het over schaatsen, en niet over onze ¤ 12.000!
Haha, eigenlijk geen slecht idee.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:48 schreef Tha_Mars het volgende:
Kampioenen!
Vanavond huldiging op de korenmarkt ofzo
Van wat ik weet wordt de trip totaal betaald door sponsoren.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:36 schreef Rhinestone het volgende:
Ooh wel netjes dan, want de beste ploeg stond in de 2e helft niet in het veld.
12.000 euri heh, zijn ze ws net uit de kosten van het tripje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |