Maarja, als hij Velthuizen vertrouwen geeft en hij raakt geblesseerd? Ik hoef Van Driel niet te zien hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:33 schreef DeVinger het volgende:
Als hij niet goed genoeg is vind ik het een goed gebaar dat De Mos dan gewoon op Pietje vertrouwd. Ben niet onder de indruk van zijn kwaliteiten tot nog toe (uit heracles), maar met zijn uittrap staat hij iig garant voor meerdere assists per wedstrijd
Ze zijn in de eerste plaats bekend van de 8-4 nederlaag tegen Fenerbahçe in '92 denk ikquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:10 schreef Yozzz het volgende:
Speelde Gaziantepspor niet in de Uefa Cup laatst? Of waar is de club bekend van?
En ze zijn bekend omdat ze een keer hiernaast in Angeren langskwamen voor een oefenpot tegen Vitesse... 2-2 dacht ik?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:10 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ze zijn in de eerste plaats bekend van de 8-4 nederlaag tegen Fenerbahçe in '92 denk ikIn 2004 (hun laatste Europese jaar) nog een wedstrijd tegen AS Roma gewonnen in de 3e ronde maar toch uitgeschakeld en ooit eens tegen Grunn en Lierse SK gespeeld, maar verder niet echt boeiende dingen laten zien in Europa. Wel een Turkse subtopper.
Moeten we kunnen hebben dacht ik zo, zeker aangezien zij vandaag nog hebben gespeeld en onze ventjes een paar dagen "rust" hebben gehad.
Yup, 2004 was dat las ik gisteren.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:56 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
En ze zijn bekend omdat ze een keer hiernaast in Angeren langskwamen voor een oefenpot tegen Vitesse... 2-2 dacht ik?
Heeft deze cup vitesse 12.000 euro opgeleverd?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef Yozzz het volgende:
Ik raakte al bijna in paniek in de Vitesse Chat. Gelukkig ging het over schaatsen, en niet over onze ¤ 12.000!
Haha, eigenlijk geen slecht idee.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:48 schreef Tha_Mars het volgende:
Kampioenen!
Vanavond huldiging op de korenmarkt ofzo
Van wat ik weet wordt de trip totaal betaald door sponsoren.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:36 schreef Rhinestone het volgende:
Ooh wel netjes dan, want de beste ploeg stond in de 2e helft niet in het veld.
12.000 euri heh, zijn ze ws net uit de kosten van het tripje![]()
Drie keer lezen voorat ik het eindelijk begreep wat je bedoelde, althans dat hoop ik. Ik kijk alweer uit naar de volgede wedstrijd van de hoofdmacht.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
Benieuwd naar die keeper , wie wordt er uit de hoge hoed gehaald ?
Vanavond maar weer eens naar Jong Vitesse denk ik , ze moeten het opnemen tegen Jong PSV , volgende week ook maar ( als het doorgaat ) dan moeten ze tegen Jong Feyenoord.( waar ze het A.S. Donderdag het ook al in Rotterdam tegen elkaar moeten opnemen )
Hopen dat uit dat contract wel genoeg waardering spreekt zodat Hersi snel bijtekent. Was eerst nogal sceptisch over zijn toekomst bij Vitesse, in 433 dus, maar zo kunnen we hem heel goed gebruiken. Hij brengt gif in de ploeg, loopvermogen en heeft een neusje voor de goal. Zou het nu erg jammer vinden als hij vertrekt, want dan ga je er gewoon echt op achteruit. Sowieso voor de breedte alleen al. Heerlijk als je Hersi, Pryor, Janssen, Kaya, VD Schaaf, Yakubu, Due tot je beschikking hebt met maar 4 plek.quote:Hersi kan contract verlengen
Youssouf Hersi krijgt in de komende dagen alsnog een aanbieding van Vitesse. De speler kan zijn aflopende contract bij de Arnhemse club verlengen.
Dat is de uitkomst van het gesprek dat Hersi tijdens het trainingskamp in Belek heeft gevoerd met technisch manager Jan Streuer. „Hij heeft aangegeven dat hij wel wil blijven”, aldus Streuer. „Dus zullen we hem een aanbieding doen voor een contract waarmee hij ook na dit seizoen bij Vitesse zou blijven.”
Vorige maand brak Vitesse de onderhandelingen met Hersi, publiekslieveling in Gelredome, nog af. „Dat had te maken met zijn functioneren, want in het 4-3-3 systeem was hij zijn plek kwijtgeraakt”, aldus Streuer. Inmiddels speelt Vitesse 4-4-2 en heeft trainer Aad de Mos aangegeven dat hij Hersi graag wil behouden voor de club. De 24-jarige aanvallende middenvelder kan ook naar FC Twente en schermt met belangstelling van nog meer clubs.
Is dat zo? Hij speelt immers al een tijdje in de EU, die vergunningen zijn niet Europees geregeld?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mocht het allemaal rondkomen dan staat i.v.m de werkvergunning waarschijnlijk Velthuizen weer in de goal A.S. Zondag tegen FC Groningen.
Het is een bericht van Omroep Gelderland , dus ja , zal het waar zijnquote:Is dat zo? Hij speelt immers al een tijdje in de EU, die vergunningen zijn niet Europees geregeld?
Jantje Sommerdijkquote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het is een bericht van Omroep Gelderland , dus ja , zal het waar zijn![]()
Door het logo van Afab , rood en zwart maakt dat samen de kleuren van N¤K , en daar zijn sommige supporters op tegenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:26 schreef Rhinestone het volgende:
Wat is er mis met het groene shirt van van Driel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |