abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45263895
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef Rhinestone het volgende:

[..]

Bannetje?
In de prullebak zelfs
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:47 schreef DeVinger het volgende:
Ik geloof in reincarnatie
In het geval van FOK is die kans idd een stuk groter
  vrijdag 12 januari 2007 @ 00:05:28 #177
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45270744
Ik zit heerlijk op Oost, tussen de oude zeikerds, wel leuk dat je een vast groepje hebt. Wij zijn met z'n drieen bijelkaar opgeteld (leeftijd) even oud als onze achterbuurman ofzo Geluid maken kunnen ze allemaal wel, tof dus
  vrijdag 12 januari 2007 @ 02:07:44 #178
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_45273386
Linkje waat ie deed Vitessezuid?

Ik zat op Zuid, maar komende half jaar in Guatemala, dus nu heeft mijn schoonpa mn kaart overgenomen, gaat ie samen met mijn pa! Zal ze es proberen aan Fok! te krijgen!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_45274440
Dag ElvisL (geweldige voicemail heb je trouwens )
Heb je mijn dvd nog kunnen bekijken bij de weg?
pi_45275997
quote:
TRAININGSKAMP TURKIJE
Vitesse op karakter naar finale om de Antalya Cup

12-01-07 De Gelderlander

Vitesse heeft giste­ren ook zijn tweede oefen­duel in Turkije gewonnen.
De 1-0 tegen Konyaspor vol­stond voor een plek in de fi­nale om de Antalya Cup.
Vitesse speelt zondagmiddag, vlak voor de terugreis naar Ne­derland, dus de eindstrijd van het toernooi om de Antalya Cup 2. De tegenstander komt uit het drietal Caykur Rizespor, Gazian­tepspor en Antalyaspor, ploegen uit de hoogste Turkse klasse. De winnaar van de Antalya Cup mag naast de trofee een geldbe­drag van 12.000 euro mee naar huis nemen.
Vitesse verschafte zich toe­gang tot de finale door een zwaarbevochten zege op Konyas­por, de huidige nummer acht in de Turkse competitie. Voor het oog van ongeveer vijftig nage­reisde sponsors en supporters verdiende het tweede en laatste pouleduel van Vitesse geen mo­ment het predikaat vriendschap­pelijk voetbal. Konyaspor leun­de weliswaar minder op bruut geweld dan Kayserispor twee da­gen eerder, maar de gekleurde Turkse arbitrage zorgde op­nieuw voor opschudding.

Bij dit soort relatief kleine toernooien is het blijkbaar ge­bruikelijk dat de Turkse arbiters hun landgenoten helpen, wan­neer ze in de slotfase achter staan. Tegen Kayserispor trok Vi­tesse de 2-1 zege al ternauwer­nood over de streep en gisteren kregen Danko Lazovic en Paul Verhaegh geel na kritiek op de lachwekkend partijdige arbitra­ge.
Vitesse-trainer Aad de Mos ren­de bijna tierend het veld in, maar stelde nadien tevreden dat zijn ploeg karakter had getoond en als een eenheid het onrecht had bedwongen. „De spelers ver­dienen een compliment voor de manier waarop ze het onder de­ze moeilijke omstandigheden hebben gedaan”, loofde De Mos. „Dat heeft te maken met het feit dat het, hoewel het raar mag klinken bij zoveel concurrentie, een vriendenploeg aan het wor­den is. De spelers trekken steeds meer naar elkaar toe.”

Daarnaast leverde de partij ook enkele conclusies op voor het restant van de competitie. De Mos speelde gistermiddag on­der de heerlijke winterzon (25 graden) met zijn sterkst mogelij­ke opstelling, waarin de licht ge­blesseerden Fred Benson en An­duele Pryor ontbraken.
Anders Due speelde linksach­ter en heeft voorlopig de concur­rentieslag met Purrel Fränkel ge­wonnen. Op het middenveld ver­ving Sébastien Sansoni de ge­blesseerde basiskracht Remco van der Schaaf. In de controle­rende rol was Sansoni de beste man van het veld.
Voorin lijkt Mads Junker zijn plek te verspelen. De Deen liet gisteren twee mooie kansen lig­gen en werd gewisseld voor Ri­hairo Meulens. Benson is de der­de en meest kansrijke kandidaat voor de plek naast Lazovic.

Vitesse won dankzij een fraai zondagsschot van Etiënne Esa­jas, na een klein uur spelen. Vla­dimir Disljenkovic, de doelman die op proef is, werd nauwelijks getest. Hij veroorzaakte vlak voor rust wel een makkelijk ge­geven strafschop, die Alex hope­loos naast het doel schoot.

Konyaspor-Vitesse 0-1 (0-0).
52. Esajas 0-1.
Opstelling Vitesse: Disljenkovic: Ver­haegh, Sprockel, Knol, Due; Kaya, San­soni, Hersi (68.Janssen), Esajas; Jun­ker (68.Meulens) en Lazovic.
Krijgt defranseslag gelijk is 't te laat.
Don't think twice, it's all right.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 09:52:44 #181
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_45276526
Ik wilde hem net posten, hij staat er dus al Geweldig!
Gaat DeTurkseSlag nu de rol overnemen?

En nu even niet zo brutaal he jongens!
pi_45279083
De Espinoza lijkt me geweldig als hij komt . Maar het is mij te stil rondom de testkeeper .
pi_45279691
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Maar het is mij te stil rondom de testkeeper .
Die gaat zondagavond terug naar Ukraïne, lijkt mij vrij duidelijk. Dudek dan maar? Die schijnt ook nogal het een en ander te klagen hebben bij z'n cluppie
jeweetz
pi_45280971
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 02:07 schreef Elvislives het volgende:
Linkje waat ie deed Vitessezuid?
[FeedBack] #41: Bespreek hier de schwalbes

kun je het een en ander lezen , verder de bekende dingen

En Vitesse praat weer met Hersi en dan nog een stuk uit dat artikel :
quote:
De Mos heeft goede hoop dat hij zijn selectie alsnog met een centrale verdediger uit Zuid-Amerika kan versterken. Vi­tesse slaagde er niet in een kan­didaat mee te nemen op trai­ningskamp. Maar de 29-jarige ja­rige Giovanny Espinoza is nog steeds in beeld. De 60-voudig in­ternational van Ecuador (WK 2002 en 2006) zit zonder club en kan dus transfervrij worden in­gelijfd.
pi_45282429
Ik ben benieuwd of dat inderdaad nog doorgaat en of hij werkelijk nog een optie is. Ik had begrepen dat een ecaudoriaan was afgekets voor het traingskamp. Tijd zal het wel weer leren.
pi_45284789
idd

Dit is hem
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:35:56 #187
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_45285200
Als dit doorgaat

'De schaduw'
Bridge over troubled water
pi_45286581
Ja, dan hebben we Sansoni ook niet meer nodig.

Ooh wacht, defranseslag is er toch niet meer, dus we kunnen weer objectief over Sansoni praten
jeweetz
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:33:40 #189
164786 F.O.N.S.
Ef Oo En Es
pi_45287386
Hij is zwart.
Beter 1 goal in de hand dan 10 gejat door Fons
pi_45290146
Nee man fel geel
pi_45291824
Zwart-geel dus, komt dat even goed uit.
jeweetz
pi_45292048
Volgende week zondag Vitesse - Groningen maar eens bezoeken.
Hoi.
pi_45292474
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:18 schreef pekel het volgende:
Volgende week zondag Vitesse - Groningen maar eens bezoeken.
Je komt dan toch wel voor ons
pi_45293350
Vraagteken
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:37:07 #195
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_45293810
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 05:02 schreef Smeich het volgende:
Dag ElvisL (geweldige voicemail heb je trouwens )
Heb je mijn dvd nog kunnen bekijken bij de weg?
Nee die werkte echt niet, snap dr niks van...

Mijn voicemail zal je wel een tijdje gaan horen ja, heb hier in Guatemala geen bereik, maar nu wel een Guatemalteeks mobiel nummer, ideaal, voor 1 quetsal (8 quetsales= 1 euro) 1 minuut lang bellen in het hele land, das goedkoop toch? Mijn oude voiucemail kwam tot stand door het goedeoude concept: de helige 2-eenheid. Je weet waar ik t over heb!

Laat die sombra maar komen, als ik de spaanse artikelen mag geloven hier, doet zelf Alex het voor hem in zn box!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_45294714
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:17 schreef DeVinger het volgende:
Vraagteken
Nee want ik vraag het hem niet

Emmen en FC Groningen ligt volgensmij niet zo lekker ( maar dat durf ik niet voor de volle 100 % te zeggen )
pi_45295566
.
pi_45299435
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:36 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Je komt dan toch wel voor ons
Ik zit in een Vitesse-vak ja. .
Hoi.
pi_45299455
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 20:06 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Nee want ik vraag het hem niet

Emmen en FC Groningen ligt volgensmij niet zo lekker ( maar dat durf ik niet voor de volle 100 % te zeggen )
Ik vind het soms wel leuk als Groningen behoorlijk verliest ja. .
Hoi.
pi_45304370
quote:
GEEN CONTRACT VOOR DISLJENKOVIC 13-01-2007

Vladimir Disljenkovic
Vladimir Disljenkovic wordt niet de nieuwe doelman van Vitesse. De Servische testspeler is niet goed genoeg bevonden om Harald Wapenaar op te volgen als eerste doelman.

De 25-jarige Disljenkovic stond gedurende het trainingskamp 135 minuten in het doel, 45 minuten tegen Kayserispor en 90 minuten tegen Konyaspor. Manager voetbal Jan Streuer: "We moeten helaas constateren dat Disljenkovic niet de versterking is waarop we hadden gehoopt. Daarom hebben we besloten hem geen contract aan te bieden. Dat is vervelend voor hem en voor ons, maar ik ga er wel van uit dat er komende week, al dan niet op proef, een andere keeper naar Arnhem komt."

Vitesse streeft er naar voor de eerste competitiewedstrijd na de winterstop, zondag 21 januari, een nieuwe doelman te hebben aangetrokken.

Disljenkovic is inmiddels teruggekeerd naar Rusland, waar hij nog onder contract staat bij Metallurg Donetsk.

Bron : Vitesse.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')