In de prullebak zelfsquote:
In het geval van FOK is die kans idd een stuk groterquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:47 schreef DeVinger het volgende:
Ik geloof in reincarnatie
quote:TRAININGSKAMP TURKIJE
Vitesse op karakter naar finale om de Antalya Cup
12-01-07 De Gelderlander
Vitesse heeft gisteren ook zijn tweede oefenduel in Turkije gewonnen.
De 1-0 tegen Konyaspor volstond voor een plek in de finale om de Antalya Cup.
Vitesse speelt zondagmiddag, vlak voor de terugreis naar Nederland, dus de eindstrijd van het toernooi om de Antalya Cup 2. De tegenstander komt uit het drietal Caykur Rizespor, Gaziantepspor en Antalyaspor, ploegen uit de hoogste Turkse klasse. De winnaar van de Antalya Cup mag naast de trofee een geldbedrag van 12.000 euro mee naar huis nemen.
Vitesse verschafte zich toegang tot de finale door een zwaarbevochten zege op Konyaspor, de huidige nummer acht in de Turkse competitie. Voor het oog van ongeveer vijftig nagereisde sponsors en supporters verdiende het tweede en laatste pouleduel van Vitesse geen moment het predikaat vriendschappelijk voetbal. Konyaspor leunde weliswaar minder op bruut geweld dan Kayserispor twee dagen eerder, maar de gekleurde Turkse arbitrage zorgde opnieuw voor opschudding.
Bij dit soort relatief kleine toernooien is het blijkbaar gebruikelijk dat de Turkse arbiters hun landgenoten helpen, wanneer ze in de slotfase achter staan. Tegen Kayserispor trok Vitesse de 2-1 zege al ternauwernood over de streep en gisteren kregen Danko Lazovic en Paul Verhaegh geel na kritiek op de lachwekkend partijdige arbitrage.
Vitesse-trainer Aad de Mos rende bijna tierend het veld in, maar stelde nadien tevreden dat zijn ploeg karakter had getoond en als een eenheid het onrecht had bedwongen. „De spelers verdienen een compliment voor de manier waarop ze het onder deze moeilijke omstandigheden hebben gedaan”, loofde De Mos. „Dat heeft te maken met het feit dat het, hoewel het raar mag klinken bij zoveel concurrentie, een vriendenploeg aan het worden is. De spelers trekken steeds meer naar elkaar toe.”
Daarnaast leverde de partij ook enkele conclusies op voor het restant van de competitie. De Mos speelde gistermiddag onder de heerlijke winterzon (25 graden) met zijn sterkst mogelijke opstelling, waarin de licht geblesseerden Fred Benson en Anduele Pryor ontbraken.
Anders Due speelde linksachter en heeft voorlopig de concurrentieslag met Purrel Fränkel gewonnen. Op het middenveld verving Sébastien Sansoni de geblesseerde basiskracht Remco van der Schaaf. In de controlerende rol was Sansoni de beste man van het veld.
Voorin lijkt Mads Junker zijn plek te verspelen. De Deen liet gisteren twee mooie kansen liggen en werd gewisseld voor Rihairo Meulens. Benson is de derde en meest kansrijke kandidaat voor de plek naast Lazovic.
Vitesse won dankzij een fraai zondagsschot van Etiënne Esajas, na een klein uur spelen. Vladimir Disljenkovic, de doelman die op proef is, werd nauwelijks getest. Hij veroorzaakte vlak voor rust wel een makkelijk gegeven strafschop, die Alex hopeloos naast het doel schoot.
Konyaspor-Vitesse 0-1 (0-0).
52. Esajas 0-1.
Opstelling Vitesse: Disljenkovic: Verhaegh, Sprockel, Knol, Due; Kaya, Sansoni, Hersi (68.Janssen), Esajas; Junker (68.Meulens) en Lazovic.
Die gaat zondagavond terug naar Ukraïne, lijkt mij vrij duidelijk. Dudek dan maar? Die schijnt ook nogal het een en ander te klagen hebben bij z'n cluppiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Maar het is mij te stil rondom de testkeeper.
[FeedBack] #41: Bespreek hier de schwalbesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:07 schreef Elvislives het volgende:
Linkje waat ie deed Vitessezuid?
quote:De Mos heeft goede hoop dat hij zijn selectie alsnog met een centrale verdediger uit Zuid-Amerika kan versterken. Vitesse slaagde er niet in een kandidaat mee te nemen op trainingskamp. Maar de 29-jarige jarige Giovanny Espinoza is nog steeds in beeld. De 60-voudig international van Ecuador (WK 2002 en 2006) zit zonder club en kan dus transfervrij worden ingelijfd.
Je komt dan toch wel voor onsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:18 schreef pekel het volgende:
Volgende week zondag Vitesse - Groningen maar eens bezoeken.
Nee die werkte echt niet, snap dr niks van...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:02 schreef Smeich het volgende:
Dag ElvisL (geweldige voicemail heb je trouwens)
![]()
Heb je mijn dvd nog kunnen bekijken bij de weg?
Nee want ik vraag het hem nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:17 schreef DeVinger het volgende:
Vraagteken
Ik zit in een Vitesse-vak ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je komt dan toch wel voor ons![]()
Ik vind het soms wel leuk als Groningen behoorlijk verliest ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee want ik vraag het hem niet![]()
Emmen en FC Groningen ligt volgensmij niet zo lekker( maar dat durf ik niet voor de volle 100 % te zeggen
)
quote:GEEN CONTRACT VOOR DISLJENKOVIC 13-01-2007
Vladimir Disljenkovic
Vladimir Disljenkovic wordt niet de nieuwe doelman van Vitesse. De Servische testspeler is niet goed genoeg bevonden om Harald Wapenaar op te volgen als eerste doelman.
De 25-jarige Disljenkovic stond gedurende het trainingskamp 135 minuten in het doel, 45 minuten tegen Kayserispor en 90 minuten tegen Konyaspor. Manager voetbal Jan Streuer: "We moeten helaas constateren dat Disljenkovic niet de versterking is waarop we hadden gehoopt. Daarom hebben we besloten hem geen contract aan te bieden. Dat is vervelend voor hem en voor ons, maar ik ga er wel van uit dat er komende week, al dan niet op proef, een andere keeper naar Arnhem komt."
Vitesse streeft er naar voor de eerste competitiewedstrijd na de winterstop, zondag 21 januari, een nieuwe doelman te hebben aangetrokken.
Disljenkovic is inmiddels teruggekeerd naar Rusland, waar hij nog onder contract staat bij Metallurg Donetsk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |