Ik respecteer natuurlijk jouw mening, ik neem ook aan dat je geen tegenspraak verwacht?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:53 schreef JH87 het volgende:
Kaya is een held. Grootser dan Sansoni.
Precies, en wij dulden geen tegespraakquote:Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef JH87 het volgende:
Ik duld geen tegenspraak. Kaya heeft gewoon een briljante naam die ik met alle plezier als een doldrieste gek over de tribune sta te schreeuwen. Wat dacht je dan van Kaya's vrije trap tegen Utrecht thuis?
Sansoni is een toffe gast, maar gaat het lang niet zover schoppen als onze Belgische/Turkse held.![]()
Hij kapte ook nog een keer iemand uitquote:Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef DeVinger het volgende:
@ defransenerd: Dat zijn de enige twee momenten in een hele eerste seizoenshelft die je kan opnoemen hehe
Ik kan me dit moment ook nog wel herinneren:quote:Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef DeVinger het volgende:
@ defransenerd: Dat zijn de enige twee momenten in een hele eerste seizoenshelft die je kan opnoemen hehe
Ik vind die echt zo briljant, zo hard en vol op z'n plaat, heerlijk!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik kan me dit moment ook nog wel herinneren:
[afbeelding]
quote:Harald Wapenaar maakt seizoen af bij Sparta
7/1/2007 16:13
Sparta Rotterdam zocht een nieuwe doelman, terwijl Vitesse juist van een keeper afwilde. Beide clubs boden elkaar een oplossing, met als gevolg dat Harald Wapenaar naar Het Kasteel verhuist.
Wapenaar, wiens aflopende contract bij Vitesse niet zou worden verlengd, wordt tot het einde van het seizoen gehuurd door Sparta. De overgang krijgt definitief zijn beslag als een medische keuring geen problemen aan het licht brengt.
Hoewel Wapenaar (36) dit seizoen slechts een wedstrijd miste door een blessure, werd afgelopen week duidelijk dat zijn toekomst niet meer bij Vitesse lag. De Arnhemse club bracht naar buiten dat het op zoek was naar een nieuwe doelman, waarmee direct het vertrouwen in Wapenaar werd opgezegd.
Met de komst van Wapenaar is het verzoek van Wiljan Vloet ingewilligd. De Sparta-trainer had een nieuwe keeper gevraagd voor de tweede seizoenshelft, omdat René Ponk door een achillespeesblessure de rest van het seizoen moet missen.
quote:Harald Wapenaar maakt seizoen af bij Sparta
7/1/2007 16:13
Sparta Rotterdam zocht een nieuwe doelman, terwijl Vitesse juist van een keeper afwilde. Beide clubs boden elkaar een oplossing, met als gevolg dat Harald Wapenaar naar Het Kasteel verhuist.
Wapenaar, wiens aflopende contract bij Vitesse niet zou worden verlengd, wordt tot het einde van het seizoen gehuurd door Sparta. De overgang krijgt definitief zijn beslag als een medische keuring geen problemen aan het licht brengt.
Hoewel Wapenaar (36) dit seizoen slechts een wedstrijd miste door een blessure, werd afgelopen week duidelijk dat zijn toekomst niet meer bij Vitesse lag. De Arnhemse club bracht naar buiten dat het op zoek was naar een nieuwe doelman, waarmee direct het vertrouwen in Wapenaar werd opgezegd.
Met de komst van Wapenaar is het verzoek van Wiljan Vloet ingewilligd. De Sparta-trainer had een nieuwe keeper gevraagd voor de tweede seizoenshelft, omdat René Ponk door een achillespeesblessure de rest van het seizoen moet missen.
vi.nl
iddquote:Op zondag 7 januari 2007 16:31 schreef Positive_Thinking het volgende:
Alsof dat de vreugde van zijn vetrek minder maakt
quote:Streuer: "Mogelijk geen verdediger"--------------------------------------------------------------------------------
ARNHEM - Vitesse neemt nog geen nieuwe verdediger
mee op het trainingskamp naar het Turkse Belek.
"Op dit moment hebben we nog niemand", verklaart
manager voetbal Jan Streuer. "Het mooiste is als
een nieuwe speler een echte versterking is,
anders kun je beter niks doen en doorgaan met de
drie huidige centrumverdedigers."
De manager voetbal is wel volop bezig om de
selectie op een hoger niveau te krijgen. "Het is
niet zo eenvoudig om in januari een nieuwe speler
te halen. We hebben wat opties lopen, misschien
komt er later in het trainingskamp nog een
verdediger bij."
Doelman Vladimir Disljenkovic meldt zich zondag
al in Belek. "Hij neemt een directe vlucht
vanuit Oekraine."
Streuer weet niet of vitesse hem gaat huren
of direct zal contracteren. "We moeten eerst
maar eens kijken hoe goed hij is. Hij staat
niet in de basis bij Metallurg, dat heeft te maken
met een teveel aan buitenlanders. En dan is
de keeper vaak de dupe."
Streuer verwacht dat Harald Wapenaar niet
meegaat naar Belek. "Het hangt er vanaf of
hij rondkomt met Sparta. Youssouf Hersi gaat
wel mee, voor hem heeft zich nog niemand
gemeld bij ons. Normaal maakt hij het seizoen
hier af.
RTV Gelderland.
omg de turkse slagquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:16 schreef Deturkseslag het volgende:
Kaya zal wel mogen blijven!
Als het in zoon tempo gaat welquote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef Yozzz het volgende:
Owjee, er komt weer een discussie aan!![]()
Tevens TVP, voor zolang dit topic nog loopt dan. Ik verwacht over 4 dagen weer een nieuwe
quote:Wapenaar naar Sparta
ARNHEM - Vitesse-keeper Harald Wapenaar zet zijn
carrière voort bij Sparta.
De 36-jarige doelman wordt verhuurd aan de
Rotterdamse club. Wapenaar mocht bij Vitesse weg,
omdat de club bezig is met een nieuwe doelman.
"Het is snel gegaan en ik heb zin in een nieuwe
uitdaging. Wel vreemd om middenin het seizoen van
club te veranderen en de manier waarop is ook niet
zo leuk. Maar dit is voor alle partijen wel het
beste."
Wapenaar kijkt met plezier terug op Vitesse. "Het
was een mooie tijd, zeker het eerste halfjaar was
fantastisch. Enig minpuntje is dat we geen
Europees voetbal hebben gehaald.
omroep gld
Zoek je ruzie?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
omg de turkse slag![]()
Waar is het Kaya-topic?
quote:Op zondag 7 januari 2007 17:03 schreef defranseslag het volgende:
Wapenaar was goed joh![]()
Ik verwacht veel tegenspraak, vooral heel veel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |