Mwoah. technisch gezien waren er niet veel betere spelers bij Vitesse. Op dat vlak wel een gemis dus.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:05 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hersi missen??
![]()
Sorry voor de winterstop weer paar keer goed gespeelt, tja hij moets zijn toekomst verzekeren. Een erg wisslvallige speler waar ik niet warm van word.
Strik eromheen en een flinke schop richting Twente![]()
Misschien niet even technisch, maar op hard-werken en constantheid zijn er zeker betere spelers.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mwoah. technisch gezien waren er niet veel betere spelers bij Vitesse. Op dat vlak wel een gemis dus.
quote:Aad de Mos tot 2009 coach van Vitesse
16/1/2007 19:19
Aad de Mos blijft nog twee jaar bij Vitesse. De coach kwam dinsdagavond tot een akkoord met de Arnhemse club over het verlengen van zijn aflopende contract.
'De Mos heeft het erg goed naar zijn zin', liet Vitesse weten aan VI.nl. 'Hij is erg blij met het nieuwe contract.' De trainer heeft laten weten dat hij ook graag verder wil met de huidige technische staf. De club probeert aan die voorwaarde te voldoen.
De Haagse trainer arriveerde afgelopen zomer bij Vitesse, waar hij een eenjarige verbintenis ondertekende. In dat akkoord was een optie opgenomen het contract te verlengen. En enkele weken geleden besloten beide partijen te gaan praten over een nieuwe overeenkomst.
Onder De Mos bezet Vitesse de negende plaats in de Eredivisie.
iddquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:42 schreef Yozzz het volgende:
Om eerlijk te zijn vond ik de bijdrage van Hersi niet eens zo héél groot. Wisselde mooie momenten af met enorme baggerwedstrijden. Totáál niet constant.
iddquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nu Aissati naar Enschede gaat ik denk niet dat Hersi nog vertrekt in de winter.
Purrel en Sansoni zijn geen cult?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:35 schreef koningdavid het volgende:
Leuk dat Aad bij jullie blijft. Hij past ook uitstekend bij Vitesse, zo'n culttrainer met al die cultspelers (Dikke Theo, Purrel, Schaaf, Fredje Benson,Sansoni, Wapenaar, Lazo, etc)
Moet je maar eens de Purrel-fantopic reeks van FOK! checken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:59 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Purrel en Sansoni zijn geen cult?
Ja vind zelf van Vitesse Dikke Theo en Van der Schaaf de enige echte cultfiguren eigenlijk...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Moet je maar eens de Purrel-fantopic reeks van FOK! checken.
En Sansoni, tja... DFS heeft hem gewoon cult gemaakt.
Eerder Purrel dan van der Schaaf zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:45 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Ja vind zelf van Vitesse Dikke Theo en Van der Schaaf de enige echte cultfiguren eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |