Voila!quote:Op zondag 7 januari 2007 17:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
omg de turkse slag![]()
Waar is het Kaya-topic?
quote:
Ja, daar lijkt het wel op, helaas. Aan de keerzijde v/d medaille is het dan wel weer zo dat ie nu misschien ontzettend z'n best gaat doen om een goed contract te verdienen bij een club na dit seizoen. Kunnen we nog een half jaartje goed gebruik van 'm maken...quote:Op zondag 7 januari 2007 17:52 schreef DeVinger het volgende:
Niet om het een of ander, maar er wordt dus gezegd dat niemand zich heeft gemeld voor Hersi en hij meegaat op trainingskamp![]()
Velthuizen!quote:Op zondag 7 januari 2007 17:26 schreef Domenica het volgende:
[..]
Allemaal wel leuk dat wappie weg is, maar verlopig is er nog geen vervanger
Met genoeg bier en gezellige muziek zing ik overal mee, lang leve YouTubequote:Op zondag 7 januari 2007 18:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ Klingon , je kan wel mooi zingen, maar met welke foon film je dat de kwaliteit op youtube wel goede blijft ?
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:05 schreef Klingon het volgende:
[..]
Met genoeg bier en gezellige muziek zing ik overal mee, lang leve YouTubeIk heb de Nokia N70, werkt prima met filmen.
Dus weer een beetje goed nieuwsquote:Van Polen en Snijders mee op kamp
Trainer Aad de Mos van Vitesse neemt twee jonge aanvallers mee op trainingskamp naar Turkije. Bram van Polen (21) en Joey Snijders (19) reizen vandaag met de selectie naar Belek. Van Polen verblijft dit seizoen op amateurbasis bij de Arnhemse club. Hij komt van zaterdag hoofdklasser VVOG uit Harderwijk. Van Polen was er ook in de voorbereiding bij en speelde enkele oefenduels. Joey Snijders maakte dit seizoen al zijn opwachting bij het oefenduel Babberich-Vitesse 1.
Vitesse laat Benson niet zo maar gaan
Vitesse is niet van plan supersub Fred Benson zo maar te laten vertrekken. Voetbalmanager Jan Streuer stelt dat de club tevreden is met de jonge Amsterdammer (22), die in de slotfase van 2006 twee cruciale treffers scoorde; de 3-2 tegen Ajax en de 2-2 bij Heracles. Benson heeft een contract tot 30 juni 2007.
Streuer „Wij hebben een optie op nog een jaar, daarom heeft het geen haast. Fred doet het goed. Wij laten hem niet zo maar vertrekken en gaan nog wel met hem om de tafel.”
Bron: De Gelderlander 08-01-2007
Begrijp ik nou goed dat Stojkovic nogsteeds in de running is?quote:Streuer heeft zich middels Vladimir Disljekovic inmiddels verzekerd van een proefspeler op de plek van Wapenaar. De 25-jarige doelman van Metalurg Donetsk is één van de drie Servische kandidaten om bij Vitesse de tweede seizoenshelft onder de lat te staan. Vladimir Stojkovic (Fc Nantes, international bij Servië) en Dragoslav Jevric (ex-Vitesse, ex-international) zijn de andere twee gegadigden.
je weet waar die krant vandaan komt hequote:Op maandag 8 januari 2007 12:44 schreef Rhinestone het volgende:
Even een stukje uit de Gelderlander:
[..]
Begrijp ik nou goed dat Stojkovic nogsteeds in de running is?![]()
quote:
quote:Hersi persoonlijk rond met FC Twente
Foto: Orangepictures08 januari 2007, 12:05
Door: Jelmer Geerds
De toekomst van Youssouf Hersi blijft vooralsnog ongewis. Volgens de Gelderlander heeft de spelmaker van Vitesse reeds een akkoord bereikt met FC Twente, dat zich nog niet in Arnhem heeft gemeld.
Dat is op z'n minst opvallend, aangezien Hersi deze winterstop in ieder geval niet transfervrij mag vertrekken. Vitesse gaat er vooralsnog dan ook vanuit dat Hersi het seizoen afmaakt in Arnhem. Hij reist dan ook gewoon af met de selectie op trainingskamp.
Wel is het zo dat Vitesse het vertrek van Hersi, alsmede Ruud Knol en Tim de Meersman, niet uitsluit. Het drietal geeft een aflopend contract. Met de verkoop in de winterstop kan in ieder geval nog wat worden verdiend. Mocht het alsnog tot een vertrek van Hersi of Knol komen, dan zal Vitesse nog voor het sluiten van een markt een vervanger aantrekken.
Bron : Voetbalprimeur.nl
Die vertrekt dus gewoon transfervrij aan het einde van het seizoen.quote:Onduidelijk is nog of Hersi bij Vitesse blijft. De aanvaller is persoonlijk al rond met FC Twente, maar de Tukkers hebben zich nog niet bij Vitesse gemeld voor een afkoopsom. „Hij gaat dus gewoon met ons mee”, aldus Streuer.
Dat hij zelf niet inziet dat hij niet goed presteerde, een beetje zelfreflectie zou wel op zijn plaats zijn. Dat blessuregevoelige snap ik ook niet echt. Zal wel iets binnenskamers zijn.quote:’Dit voelt alsof ik thuiskom’
Harald Wapenaar keept tot het einde van dit seizoen bij Sparta. De Rotterdamse eredivisie club bereikte gisteren een akkoord met Vitesse over de huurprijs voor de 36-jarige doelman, die zelf al rond was met zijn nieuwe club. Bij Sparta vervangt Wapenaar in de komende maanden het duo René Ponk en Joost Terol, beiden oorspronkelijk afkomstig van FC Utrecht. Ponk is geblesseerd en Terol voldoet niet in de ogen van de technische staf. Wapenaar kwam twee jaar geleden tijdens de winterstop van het Engelse Portsmouth over naar Vitesse. Bij de Arnhemse club was hij de vaste eerste doelman. Kort voor de winterstop zegde trainer Aad de Mos echter het vertrouwen op in de routinier. In een gesprek met de coach en met technisch manager Jan Streuer kreeg Wapenaar de onverwachte mededeling dat hij mocht vertrekken uit Arnhem.
Vitesse hoopt tijdens de winterstop Vladimir Diljenkovic vast te leggen als nieuwe doelman. De 25-jarige Serviër gaat op proef mee op trainingskamp naar het Turkse Belek. Diljenkovic staat nu nog onder contract bij Metallurg Donetsk, de nieuwe werkgever van trainer Co Adriaanse.
Opvallend, op 36-jarige leeftijd nog een nieuwe club.
Wapenaar: ,,Ik zie dit als een nieuwe start. Ik voel me fysiek nog sterk en ben topfit. Daarnaast voelt dit ook een beetje als thuiskomen. Als Vlaardinger ben ik zo ongeveer geboren in de achtertuin van het Kasteel. Mooi om dan na omzwervingen in Roosendaal, Helmond, Utrecht, Italië, Engeland en Arnhem uiteindelijk in Rotterdam terecht te komen.’’
Waarom Sparta?
,,Een prachtige club, met veel traditie. Neem het shirt. Zo mooi, de koude rillingen lopen me over de rug. De gesprekken die ik gevoerd heb, bevestigen het beeld dat ik had: Sparta is een club met klasse en uitstraling.’’
Je kon toch ook naar Oekraïne?
,,Klopt. Financieel wat dat erg aantrekkelijk. Maar sociaal gezien is Sparta beter voor me. Papa kan lekker in de buurt van zijn kinderen blijven. Dat is veel waard.’’
Je verbintenis loopt eind van het seizoen af. Wat dan?
,,Als de komende maanden in Rotterdam wederzijds bevallen, is een langer verblijf bij Sparta niet uitgesloten. Maar daar valt nog geen zinnig woord over te zeggen. De club zoekt een technisch directeur en een nieuwe trainer. Hun visie is belangrijk. Daarom is het logisch dat we voorlopig voor een half jaar met elkaar in zee gaan.’’
Met welk gevoel verlaat je Arnhem?
,,Een dubbel gevoel. Ik heb daar een mooie tijd gehad. Vitesse is een mooie club. De manier waarop ik vertrek, voelt echter niet goed. Ik begrijp de uitspraken niet van De Mos dat ik dit seizoen minder presteer en dat ik blessuregevoelig ben. Hij is een prima trainer, doet het goed in Arnhem, maar die teksten slaan gewoon nergens op. Dat wil ik bij Sparta bewijzen.’’
Ja, het viel mij ook op. Erg leuk voor hem. Leuke jongen ook wel. Ben benieuwd of hij het ooit tot de eredisivisie kan schoppen, want dat blijft toch altijd net iets anders dan interlandvoetbal bij de amateurs (wat dan óók weer wat over zijn talent zegt).quote:Op maandag 8 januari 2007 19:46 schreef methodmich het volgende:
Leuk dat Bram van Polen mee mag. Toch zal ik vreemd opkijken als die ineens in de eredivisie zou opduiken, maar Aad de Mos is wel iemand die zoiets zou aandurven.
Ja, al moet je daar niet te veel waarde aan hechten. Het Nederlands amateurelftal bestaat alleen uit spelers onder de 23, anders hadden er wel andere spelers in gelopen. Maar goed, hij is niet voor niets uitgekozen inderdaad.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:08 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ja, het viel mij ook op. Erg leuk voor hem. Leuke jongen ook wel. Ben benieuwd of hij het ooit tot de eredisivisie kan schoppen, want dat blijft toch altijd net iets anders dan interlandvoetbal bij de amateurs (wat dan óók weer wat over zijn talent zegt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |