Ik laat me gewoon meeslepen in het Viva-verhaalquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef MaJo het volgende:
Nou kom op nem, geef dan ook eens wat slechte eigenschappen van je ex
Ja volgens mij wordt het &-teken niet geaccepteerd in TTsquote:
Ja erg he?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef MaJo het volgende:
Hey nem, goed dat het nu wel gelukt is om dit topic in gebruik te krijgen![]()
Uiteenlopende zaken van extreem simpele politieke kwesties tot niet meegaan naar lompe feestjes van de kat van de buren van de tante van...snap je?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:32 schreef Soempie het volgende:
Over wat voor zaken waren ze het dan niet eens die exen van jou, Nem?![]()
Hoe lang heb je dat volgehouden? Lijkt me inderdaad onhoudbaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, laat ik het als volgt zeggen:
Als ik na een dag werken thuiskwam, was "madam" weg. Bij 'r ouders. Of weer eens op een terrasje. In de keuken stond de afwas te staan. Ikke honger. Dus maar afwas doen. Daarna koken. Genoeg voor ons drietjes. Eten klaar, "madam" komt aankakken. Met de mededeling: 'nee, geen eten, ik heb al bij m'n ouders gegeten'.
Goed. Volgende keer (na wederom de afwas gedaan te hebben) enkel eten voor mezelf gemaakt. Krijg ik het verwijt naar m'n kop dat ik egoïstisch ben omdat ik voor haar geen eten had gemaakt.
En uiteraard liet ik 's avonds de afwas staan voor haar. Maar die deed ze dus niet, zoadt ik de volgende middag dus wederom de lul was.
Schone kleren om te gaan werken? Ja, als ik ze zelf waste en streek.
In feite kwam het hele huishouden op mij neer. Naast m'n werk. Zij deed dus absoluut NIETS.
En daar viel verder niet over te praten?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, laat ik het als volgt zeggen:
In feite kwam het hele huishouden op mij neer. Naast m'n werk. Zij deed dus absoluut NIETS.
Dat vind ik ook zo'n onzin, dat je opeens verplicht wordt om overal mee naartoe te gaan. Ik ging met mijn ex ook altijd mee naar verjaardagen van tantes/neefjes enz. Bij mij hoefde dat niet want ik ga nooit naar verjaardagen van familie, behalve ons gezin danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
Even ter verduidelijking: meegaan naar de verjaardag van een klein neefje zag ik niet zitten en vond ik onzin. Daar dacht ze dus anders over
Nee, nee, vandaag ligt alles aan de exenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- maar dat zou ook aan mij gelegen kunnen hebben natuurlijk
ik was al bang dat ik het verkeerde topic te pakken hadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
Wát een Viva-topic is dit geworden
FF lezen
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef Soempie het volgende:
Ik vind dat sheep het handiger aanpakt met alle reacties in een post
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon meeslepen in het Viva-verhaal
Mijn exen zijn op 1 hand te tellen maar het meest vervelende was als ze het niet met me eens was/waren
Kon je haar wel als wasrek gebruiken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:44 schreef Soempie het volgende:
Het eerste jaar dat m'n ex en ik samenwoonden deed ik alles en daarnaast school. Het kwam gewoon niet in hem op dat dingen schoongemaakt moesten worden en ik deed het als hij weg was.
Kijk, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo'n onzin, dat je opeens verplicht wordt om overal mee naartoe te gaan. Ik ging met mijn ex ook altijd mee naar verjaardagen van tantes/neefjes enz. Bij mij hoefde dat niet want ik ga nooit naar verjaardagen van familie, behalve ons gezin dan
Dat heb ik twee jaar volgehouden. Toen werd het de huiseigenaresse teveel dat de zooi zich opstapelde. (Zij woonde naast ons)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dat volgehouden? Lijkt me inderdaad onhoudbaar![]()
Was droogt beter als er lucht omheen kan stromen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:47 schreef Supersheep het volgende:
Kon je haar wel als wasrek gebruiken?
...zij...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:50 schreef Soempie het volgende:omg...wat een verhaal..
en wie heeft jullie dochter nu?
Ik woon lekker weer op mezelfquote:
Dat is dan wel weer fijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
...zij...![]()
Maar gelukkig komt Daphne wel regelmatig bij ons of bij m'n ouders. Zo kan er misschien nog iets van terechtkomen.
Nu woon je met een huisgenoot...en dat is ook niet positiefquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik woon lekker weer op mezelf![]()
En denk echt wel goed na voor ik ooit nog ga samenwonen![]()
quote:
Ze gaat in maart weg. Als ze klaar is met haar studie allemaal meeduimen. Dan mag ik een nieuwe huisgenoot kiezenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
Nu woon je met een huisgenoot...en dat is ook niet positief
Zet je het goededoelen potje alvast klaar?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze gaat in maart weg. Als ze klaar is met haar studie allemaal meeduimen. Dan mag ik een nieuwe huisgenoot kiezen![]()
Dat je dat nog weetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zet je het goededoelen potje alvast klaar?
Wees blij dat je er vanaf bent en dat je nu wel een leuke vriendin hebt en twee zoonsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat heb ik twee jaar volgehouden. Toen werd het de huiseigenaresse teveel dat de zooi zich opstapelde. (Zij woonde naast ons)
Ik heb toen een appartement gevonden in Peer. Leuk, maar "madam" wilde niet mee, want 'het huis heeft geen tuin en ik MOET een tuin hebben'. Waarvoor? Geen idee. En het was te ver bij haar ouders vandaan. Zij trok bij haar ouders in en ik ging naar Peer. Met de mededeling dat ze een half jaar de tijd kreeg om zich alsnog bij mij te voegen. En ook eens wat te doen in huis.
Na een jaar heb ik me een fatsoenlijke vriendin gezocht en de (v)echtscheiding ingezet. Dat was in 1998. Uiteindelijk ben ik in juli vorig jaar officieel gescheiden.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
Zullen we trouwens als algemene conclusie trekken dat iedere ex wel iets irritants heeft MAAAAAR...dat we ook allemaal exen zijn en waarschijnlijk óók iets irritants hebben?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:00 schreef Nembrionic het volgende:
Onze taak is op zoek te gaan naar onszelf en onze irritante kant vinden.
Dit is huiswerk voor Dinsdag
Dat weet ik. Daarom maakte ik die vergelijking ook.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Al Bundy mag dan de voetveeg van de familie zijn, hij is wel een held![]()
Maar ik begrijp dat het bij die ex van je dus niet al te veel voorstelt? (voor je dochter bedoel ik dan)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
...zij...![]()
Maar gelukkig komt Daphne wel regelmatig bij ons of bij m'n ouders. Zo kan er misschien nog iets van terechtkomen.
Ik snap ook totaal niet waarom sommige mensen niet maar een beetje kunnen opruimenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik woon lekker weer op mezelf![]()
En denk echt wel goed na voor ik ooit nog ga samenwonen![]()
Die is vastgelopenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
Verrek..ik bedenk me ineens dat we ook nog een AKQ hebben
Oh gatver!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:07 schreef Supersheep het volgende:
Een oud-huisgenoot was ook zo erg, deed werkelijk niks en er lagen gewoon altijd wel wat dingen te rotten in de keuken. Ook heeft ie het een keer voor elkaar gekregen om een paar vuilniszakken te vullen, niet dicht te maken, achter neer te zetten en op een gegeven moment kwamen daar binnen een paar uur een stuk of 3000 (en dan overdrijf ik niet) maden uit waarvan er ook een stuk of 20 de weg naar m'n kamer hadden gevonden
En ik kon die zooi samen met iemand anders natuurlijk 2 uur lang weg staan gieten met heet water omdat hij er niet was![]()
Dat begrijp je goed. We zijn dus de eerste dag altijd bezig om haar duidelijk te maken dat wij in huis niet tegen elkaar snauwen, maar gewoon spreken. En dat het de bedoeling is dat je even aan tafel blijft zitten (en überhaupt aan tafel eten) tot iedereen klaar is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat het bij die ex van je dus niet al te veel voorstelt? (voor je dochter bedoel ik dan)
Ik zou zo maar fijn tegen je vriendin aankruipen en haar een dikke knuffel gevenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik begin nu echt op dreef te komen. Moet ik doorgaan of gun je me wat nachtrust?
Ik gun je die nachtrust welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat begrijp je goed. We zijn dus de eerste dag altijd bezig om haar duidelijk te maken dat wij in huis niet tegen elkaar snauwen, maar gewoon spreken. En dat het de bedoeling is dat je even aan tafel blijft zitten (en überhaupt aan tafel eten) tot iedereen klaar is.
Dat je je was niet gezellig ergens neerpleurt maar het in de wasemmer deponeert (of, in Daphne's geval in een plastic zak om mee naar "huis" te nemen). Dat je best dagelijks een bad neemt en je daar niet van smelt. Dat ik wens aangesproken te worden met "papa" en niet als "Hee". Dat iemand zeggen dat het eten smaakte geen pijn doet. En dat niet iedereen eieren laat aanbranden als je ze kookt. Dat er echt wel ander eten bestaat dan spaghetti-met-een-blikje-tomatenpuree. Of frituurvoedsel. Dat een beetje mollig best kan, maar dat dat niet gelijk is aan 145 kilo.
Ik begin nu echt op dreef te komen. Moet ik doorgaan of gun je me wat nachtrust?
Huh, wat? Heb ik een hart? M'n ex zegt steeds van niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:15 schreef Nembrionic het volgende:
Daf, rustig. Je hart
Het zit diep zie al al. Vervelend hoor
Zeker weten! En - for the record - ik slaap naakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:16 schreef Soempie het volgende:
Ik zou zo maar fijn tegen je vriendin aankruipen en haar een dikke knuffel geven![]()
![]()
We bemerken gelukkig dat het slechts een paar uurtjes moeilijk is om ineens over te schakelen van chaos-mode naar normal-mode, maar ik kan haar in de auto onderweg naar ons alvast tot rust laten komen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:16 schreef MaJo het volgende:
ah arme dafGelukkig heeft daphne wel een lieve papa
Merk je dat ze wel verandert als ze bij jullie is? Het zou pas echt vervelend zijn als je haar die dingen niet zou kunnen leren...
Dank je. Daphne wordt dit jaar 12. Da's oud genoeg om "gehoord" te mogen worden. Ze meldt alvast regelmatig dat ze liever bij ons is als bij haar ma. Eens zien wat daar mee te doen is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:19 schreef Supersheep het volgende:
Ik gun je die nachtrust wel
Maar ik heb nu serieus medelijden met Daphne, ik hoop dat je haar nog genoeg af- en aanleren kan
![]()
Aaah..my eyes!!!! (Al Bundy style)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeker weten! En - for the record - ik slaap naakt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeker weten! En - for the record - ik slaap naakt.
quote:[..]
En voor de rest komt het wel goed. Ze wil als ze 18 is graag een DAF
Dat zou super zijn daf als daphne bij jullie zou komen wonenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
We bemerken gelukkig dat het slechts een paar uurtjes moeilijk is om ineens over te schakelen van chaos-mode naar normal-mode, maar ik kan haar in de auto onderweg naar ons alvast tot rust laten komen.
[..]
Dank je. Daphne wordt dit jaar 12. Da's oud genoeg om "gehoord" te mogen worden. Ze meldt alvast regelmatig dat ze liever bij ons is als bij haar ma. Eens zien wat daar mee te doen is.
En voor de rest komt het wel goed. Ze wil als ze 18 is graag een DAF
Als het maar geen foute autovraag isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Anywho. Ik ga even een vraag in AKQ gooien en dan pitten.
Troost je; je weet wel meer niet over me.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:41 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een verhalen allemaal!
Daf! Ik wist dat helemaal niet over jou joh!![]()
En nare trekjes van je ex? Ik heb helemaal geen exen!![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:41 schreef Jojoortje het volgende:
En nare trekjes van je ex? Ik heb helemaal geen exen!![]()
Ik weet 'tquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:44 schreef Soempie het volgende:
Jojoor, dan moet je die dates niet afslaan joh!
Dan ga je snel een blokje om en daarna kom je weer hierquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:46 schreef MaJo het volgende:
Slaap lekker daf
Hoe oud ben je jojoor? Gewoon daten inderdaad
Ik moet de honden uitlaten maar ik heb geen zinDaarom blijf ik maar een beetje op fok hangen
Valt wel mee, ze zijn mijn nachtritme inmiddels wel gewendquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:48 schreef Soempie het volgende:
Arme beesten staan op knappen
truste Daff![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
Wat voor honden heb je dan?
Nee wil juist eigenlijk gaan slapen maar stel dat dus uit omdat ik geen zin heb om de honden uit te latenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ga je snel een blokje om en daarna kom je weer hier
Het is een kruising tussen een Jack Russel en een Fox Terriër. Hij heeft dus alleen het koppie van een Jack Russell. Vind ik ook vet irritante beesten maar deze is echt heel anders. Een schatjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ohnee
Een JR, wat erg
Daar wordt ik nou nerveus van
Die 2e vind ik dan wel weer hele lieve honden. Labrador of retriever? (Ik haal ze altijd door elkaar)
Frasierquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
[afbeelding]
deze vind ik dan wel leuk maar die is tenminste rustig.
Een vriend van me heeft er één en die is me daar nerveus
Over 3 weken word ik 19quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:46 schreef MaJo het volgende:
Slaap lekker daf
Hoe oud ben je jojoor? Gewoon daten inderdaad
Ik moet de honden uitlaten maar ik heb geen zinDaarom blijf ik maar een beetje op fok hangen
Nee hij heeft echt lang haar maar dat zie je hier niet zo goedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ennuh..de hond op jouw foto heeft ook kort haar. Dus dat zou een labrador moeten zijn
Volgens mij moet er ergens een knopje zijn dat je de tekst kan opdelen in kolommen, als dat is wat je wil ongeveer. Maar dan moet ik ff zoeken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:24 schreef Nesle het volgende:
Ik heb dat dingetje nu naar links gesleept, maar krijg het nog niet op één lijn
Hey dat zei ik ook, maar dan korterquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:33 schreef Etcetera het volgende:
ohw dan kun je mijn verhaal wel vergetenalles selecteren en dan 'Opmaak' 'Kolommen'
en een beetje proberen wat je wilt hebben
wat je ook kunt doen, is tekstvakken maken en daar je dingen inzetten. die kun je heel makkelijk verslepen. wil je de lijn er niet omheen zien, die kun je geloof ik weghalen
Waddan?quote:
Ik zou ook balen.quote:
wat zie jij er uit?!quote:
quote:
Ze zit nu ergens onder de grond schat ik zo.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:
ik dacht dat ze al diep onder aan stond
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is wel een behoorlijk lompe opmerking ja
Maar ik leid eruit af dat 'ie niet lang is gebleven?
beetje jammer wel..quote:
bekijk het van de positievie kant: hij is niet gillend weggerend daarna, dus dat is toch goed? dan kan hij je ook in 'normale' toestand accepterenquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bekijk het van de positievie kant: hij is niet gillend weggerend daarna, dus dat is toch goed? dan kan hij je ook in 'normale' toestand accepteren
haha natuurlijk. Ik moest ook heel erg lachen om z'n eerste reactie.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
Maar hij is 4-5 uur geweest. Hij had ook binnen een uur weg kunnen zijn
Dus het zal allemaal wel meevallen
Maar die kennen haar niet zeg maar. Ik ben de enige van 'mijn' vriendinnengroep die met haar omgaat.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
kun je niet nog een andere vriendin van je meenemen?
Nou ja nét... Toch zekeer al een half uur hoorquote:
Is het zó laat geworden met die honden?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja nét... Toch zekeer al een half uur hoor
that's the spiritquote:
Oh..is dat je "angst"? Of ze je tof vinden?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:13 schreef Nesle het volgende:
Ja, jullie hebben gelijk. Ik ga maar gewoon heen
Schijt als ze me niet tof vinden
You go girl!quote:
Nou beetje wel, want die vriendinnen van haar zijn zeg maar wat arrogant enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh..is dat je "angst"? Of ze je tof vinden?
Dan moet je zeker gewoon gaan
Oeh..herkenbaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:16 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nou beetje wel, want die vriendinnen van haar zijn zeg maar wat arrogant enzo![]()
En daar kan ik mij soms duidelijk aan ergeren![]()
Mijn standaard uitdrukking is "boos" of "verveeld". En dat krijg ik ook vaak te horenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:18 schreef Etcetera het volgende:
gewoon vriendelijk blijven Nesle, hoe moeilijk dat ook kan zijnen veel succes alvast
vannacht in de kroeg heb ik te horen gekregen dat ik een ongelovelijke bitch-blik kan hebben![]()
heb het zelf nooit door
oh, ik bewaar De Blik ook alleen voor speciale gelegenheden hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn standaard uitdrukking is "boos" of "verveeld". En dat krijg ik ook vaak te horen
En dat terwijl ik had dan onwijs naar m'n zin kan hebben
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:23 schreef Homdeck het volgende:
Ik schijn ook een norse uitdrukking te hebben![]()
"kijk eens wat vrolijker", "heb je het wel naar je zin?"
![]()
Ja dat muziekje is vrij waardeloosquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:23 schreef Soempie het volgende:
Ik had het filmpje ook net opgezocht.
God, dat muziekje
Het filmpje dat ik hier net boven post. Ben jij wellicht zo'n special geval dat link-blind is?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
You go girl!
* doet DeeDee dansje
DDquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:27 schreef Etcetera het volgende:
deze geloof ik http://www.youtube.com/watch?v=EWmt2mK0f3I
Wij hebben het hier ook niet meerquote:
ohh, dat is het Loituma muziekje!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:27 schreef Etcetera het volgende:
deze geloof ik http://www.youtube.com/watch?v=EWmt2mK0f3I
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:12 schreef Supersheep het volgende:
mogguh
http://www.youtube.com/watch?v=xPFcmwHN7kU (let wel even op wie er eventueel meeluistert)
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef Jojoortje het volgende:
Voor live Cartoon Network:
http://www.izap.tv/?p=player&stationid=206
![]()
Je moet ook gewoon die kookwekker zettenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:45 schreef Soempie het volgende:
ik heb het hier veels te veel naar m'n zin.Pff volgende week sluit ik me de hele week op in de bieb om te leren, want zo komt er niks van m'n tentamens natuurlijk
quote:
Al iets gehoord van je medestudenten?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:43 schreef Etcetera het volgende:
ik niet
Moest met een vriendin mee een kast ophalen bij haar moeder, daarna bakje gedaan in de stad en ook maar meteen wezen shoppen. Een winkelstraat en er is echt niks te doen. Heb wel 2 mooie dekbedovertrekken gekocht voor nop!quote:
ik, voor een sollicitatie. Je word depressief als je in de trein van Groningen naar Winschoten zitquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
Wie is er trouwens wel eens in Winschoten geweest?
Wat is er in Winschoten?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
Wie is er trouwens wel eens in Winschoten geweest?
Geen éne flikker dusquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:55 schreef Nesle het volgende:
Nou, ik heb mijn favoriete gedicht gevonden hoor.
Gedicht 8
De Koe
Een koe
is een merkwaardig beest
wat er ook in haar geest
moge zijn
haar laatste woord
is altijd
boe.
K. Schippers.
ik kan nog bij die van mijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:02 schreef EmmYKuHh het volgende:
Is dat bij iedereen dat het fotoboek down ligt?
Bij mij doet die 't welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:02 schreef EmmYKuHh het volgende:
Mijn fobo staat.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:02 schreef EmmYKuHh het volgende:
Ik heb zin om te dansen..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:11 schreef Soempie het volgende:
ik heb zin om te poolen..
Ja, dat is wel makkelijker. Dat kan ook thuisquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
Het was...2001.
Heel verhaal over drie dronken vrienden...
Als je dit nou helemaal gelezen hebt: goed van je! Een echte doorzetter
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:19 schreef Nesle het volgende:
WHAWHA EINZ!!@@ZWEIII!!:DROLLERZPWNAGEEE!!!!!!!@@
![]()
Ik heb het helemaal gelezen.
Soms in ONZ (ja daar KIJK ik ook wel is) staat er ook zon blaat verhaal en dan staat er onderaan meestal ook zoiets van:
WHAWHA EINZ!!@@ZWEIII!
ROLLERZPWNAGEEE!!!!!!!@@
![]()
Dat je dat helemaal hebt gelezen!!!!![]()
Dat vind ik heul niet grappig!![]()
Soms in ONZ (ja daar KIJK ik ook wel is) staat er ook zon blaat verhaal en dan staat er onderaan meestal ook zoiets van:
WHAWHA EINZ!!@@ZWEIII!
ROLLERZPWNAGEEE!!!!!!!@@
![]()
Koffie drinken, koekje etenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:26 schreef Puzzelaar het volgende:
WTF, wat doen jullie allemaal hier, ipv in het AKQ topic
En dat noemt zichzelf dan nerdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:27 schreef Etcetera het volgende:
ik snap die ROLLERZ!!!EINS nooit eigenlijkvindt het zo.... ja weet ik eigenlijk niet. vind het niks iig
We zijn ons mentaal aan het voorbereiden om ooit weer in het AKQ topic te komenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:26 schreef Puzzelaar het volgende:
pfffquote:
Doelde meer op het feit dat je zei dat je het niet snaptequote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
pfff
alsof ik als nerderinnetje/manwijf zoiets meteen moet waarderen![]()
Je bent een manwijf?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
pfff
alsof ik als nerderinnetje/manwijf zoiets meteen moet waarderen![]()
wat mij betreft wordt dit topic weer opgedoekt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:26 schreef Puzzelaar het volgende:
Ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:19 schreef Nesle het volgende:
WHAWHA EINZ!!@@ZWEIII!
ROLLERZPWNAGEEE!!!!!!!@@
![]()
ik snap wel wat er staatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doelde meer op het feit dat je zei dat je het niet snapte
quote:
wat mij betreft ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wat mij betreft wordt dit topic weer opgedoekt.
en ik heb zelf deel 1 geopend![]()
Soempie is god?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat mij betreft ook
maar Soempie is anti he![]()
Doek maar op. Lijkt me ook beter voor m'n sociale leven en studiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat mij betreft ook
maar Soempie is anti he![]()
nee da's Asmo toch?quote:
ik rook niet, ik draai wel (javaanse 3/4 voor m'n vriendquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:34 schreef Homdeck het volgende:
rook je ook zware shag trouwens?
In de akq hadden we nooit van die verhalen toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom zou je de SC nou weer opdoeken?
Dan gaan we met z'n allen de AKQ volspammen en krijgen we weekbans wegen baggeren
Vind t best, dan hoef ik niet 2 topics in de gaten te gaan houdenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:39 schreef Etcetera het volgende:
we hebben het er eigenlijk net over of we dit topic gaan afschaffen
Zelfde mening hierquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wat mij betreft wordt dit topic weer opgedoekt.
en ik heb zelf deel 1 geopend![]()
Heb je ook weer iets goed gedaan vandaag hèquote:
Bedankt voor je zeikverhaalquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zal het ff uitleggen. toen m'n vriend en ik op vakantie waren naar CZ hebben we ontdekt dat ik geen meisjemeisje ben. ik hou niet van makeup, ik hou niet van kleren kopen, ik loop nooit op hakken, ik vind botte jongenshumor geweldig. ik durf mee te brullen op 'bier en tieten' en meer van dat soort onzin. ik trek m'n bek open als iets me niet aanstaat etc etc etc
kortom: ik ben geen meisjesmeisje, ik ben een halve vent in sommige gevallenen dat bevalt me uitstekend
verder heb ik wel lang haar, borsten, hou van mixjes en meidenseries (Grey's Anatomy) maar ik ben géén meisjesmeisjedus daarom hebben we er maar manwijf van gemaakt
god wat een zeikverhaal
dat deden we hiervoor toch ook al?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom zou je de SC nou weer opdoeken?
Dan gaan we met z'n allen de AKQ volspammen en krijgen we weekbans wegen baggeren
Welkom!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:37 schreef B.ertha het volgende:
Hallo hallo
is het hier nou echt zo gezellig? (zoja, ga ik meedoen) Ik mis jullie in AKQ, tis veel te rustig
![]()
Hmm, daar moet ik je dan wel gelijk in gevenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
In de akq hadden we nooit van die verhalen toch?
Mwoah..het werd steeds meer en toen hebben het Google Stemtopic omgedoopt tot de SCquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
In de akq hadden we nooit van die verhalen toch?
braaf schaapjequote:
Heb ik zoveel fout gedaan dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:43 schreef Supersheep het volgende:
Heb je ook weer iets goed gedaan vandaag he
2 toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:50 schreef B.ertha het volgende:
ben ik dan tomgirl nr 3?
ik heb geeneen van jullie in mn MSNquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:47 schreef Soempie het volgende:
De meeste mensen kan ik ook wel via msn spreken.
Ik had jou er uitgegooid een tijd terugquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:51 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik heb geeneen van jullie in mn MSN![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had jou er uitgegooid een tijd terug![]()
Maar nu ben ik niet meer boos op je hoor.![]()
Ik ben sowieso altijd vriendloos op msnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:51 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik heb geeneen van jullie in mn MSN![]()
ja ik ben 1 geloof ikquote:
ja, dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben sowieso altijd vriendloos op msn![]()
Maar weet ook nooit wat ik moet zeggen, tenzij ik melig ben ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:50 schreef B.ertha het volgende:
ben ik dan tomgirl nr 3?
Nee hoor, je doet alles goedquote:
ahwquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben sowieso altijd vriendloos op msn![]()
Maar weet ook nooit wat ik moet zeggen, tenzij ik melig ben ofzo
als jij 1 bent en sheep is 2, dan ben ik toch 3quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja ik ben 1 geloof ik
of jij bent 1, dat mag ook
en 1 + 1 = 2 toch?
of zijn er nog meer tomgirls hier?
[..]
ja, dat heb ik dus ook
ok, dan mag je mij weer toevoegenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had jou er uitgegooid een tijd terug![]()
Maar nu ben ik niet meer boos op je hoor.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:56 schreef Supersheep het volgende:
Of we vallen met z'n allen het AKQ topic binnen, knuppelen de rebellen neer en voeren een machtsverandering uit zodat we het topic kunnen hernoemen naar SC en we daardoor meteen 500 topics inlopen!
Jahquote:ahw
of gewoon meer melig zijn
Ja, plzquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:58 schreef Etcetera het volgende:
je quotes kloppen niet B.
Zal ik weer eens een echte vraag doen in de AKQ?
Wel als je denkt dat ik omgebouwd ben jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
als jij 1 bent en sheep is 2, dan ben ik toch 3
Of ben ik nou gek![]()
A gay man who dresses up as a women for pleasure. Like tomboy except the opposite.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:56 schreef Soempie het volgende:
volgens mij bedoelen jullie tomboy
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tomgirl
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tomboy
Dat bedoelen ze ja. Had ik ook al in de AKQ gepost. Maar toen zeiden ze dat dat te ver wasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:56 schreef Soempie het volgende:
volgens mij bedoelen jullie tomboy
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tomgirl
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tomboy
Oké, sorry, mijn fout.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wel als je denkt dat ik omgebouwd ben ja
Ik hoop dat je de verkeerde reactie quotequote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oké, sorry, mijn fout.
Ze hebben het me altijd verkeerd wijsgemaakt![]()
* B.ertha schaamt zich
![]()
ik zei niksquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoelen ze ja. Had ik ook al in de AKQ gepost. Maar toen zeiden ze dat dat te ver was
Ze hebben gewoon niet gelezen
Combinatiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de verkeerde reactie quote
Of heeft iemand je iets over mij wijsgemaakt?
Die 'moeite' mag je zelf doen.quote:
Ik doe alleen maar in het weekend een jurk aanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Combinatie![]()
Nee, 'Ze' hebben me wijsgemaakt dat het tomgirl was, en niet-boy
Ik snap 'm ook gewoon nou pasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar in het weekend een jurk aan
Ik heb die post maar weer veranderd, als het zo voor de 3e keer moet hoor ik het wel
quote:
Kom je toch gezellig mee AKQ'en. Hou je van filmvragen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:26 schreef Jayhawk het volgende:
en toen was het stil hier...
hoe zie je dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:59 schreef B.ertha het volgende:
En over 8 posts zit ie vol....
succes, drink er een op de AKQ!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:03 schreef Nesle het volgende:
Hey, jongs.
Ik ga nu naar mn pre-party! Wish me luck!
Goodluckquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:03 schreef Nesle het volgende:
Hey, jongs.
Ik ga nu naar mn pre-party! Wish me luck!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |