Aaah..my eyes!!!! (Al Bundy style)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeker weten! En - for the record - ik slaap naakt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeker weten! En - for the record - ik slaap naakt.
quote:[..]
En voor de rest komt het wel goed. Ze wil als ze 18 is graag een DAF
Dat zou super zijn daf als daphne bij jullie zou komen wonenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
We bemerken gelukkig dat het slechts een paar uurtjes moeilijk is om ineens over te schakelen van chaos-mode naar normal-mode, maar ik kan haar in de auto onderweg naar ons alvast tot rust laten komen.
[..]
Dank je. Daphne wordt dit jaar 12. Da's oud genoeg om "gehoord" te mogen worden. Ze meldt alvast regelmatig dat ze liever bij ons is als bij haar ma. Eens zien wat daar mee te doen is.
En voor de rest komt het wel goed. Ze wil als ze 18 is graag een DAF
Als het maar geen foute autovraag isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Anywho. Ik ga even een vraag in AKQ gooien en dan pitten.
Troost je; je weet wel meer niet over me.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:41 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een verhalen allemaal!
Daf! Ik wist dat helemaal niet over jou joh!![]()
En nare trekjes van je ex? Ik heb helemaal geen exen!![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:41 schreef Jojoortje het volgende:
En nare trekjes van je ex? Ik heb helemaal geen exen!![]()
Ik weet 'tquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:44 schreef Soempie het volgende:
Jojoor, dan moet je die dates niet afslaan joh!
Dan ga je snel een blokje om en daarna kom je weer hierquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:46 schreef MaJo het volgende:
Slaap lekker daf
Hoe oud ben je jojoor? Gewoon daten inderdaad
Ik moet de honden uitlaten maar ik heb geen zinDaarom blijf ik maar een beetje op fok hangen
Valt wel mee, ze zijn mijn nachtritme inmiddels wel gewendquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:48 schreef Soempie het volgende:
Arme beesten staan op knappen
truste Daff![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
Wat voor honden heb je dan?
Nee wil juist eigenlijk gaan slapen maar stel dat dus uit omdat ik geen zin heb om de honden uit te latenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ga je snel een blokje om en daarna kom je weer hier
Het is een kruising tussen een Jack Russel en een Fox Terriër. Hij heeft dus alleen het koppie van een Jack Russell. Vind ik ook vet irritante beesten maar deze is echt heel anders. Een schatjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ohnee
Een JR, wat erg
Daar wordt ik nou nerveus van
Die 2e vind ik dan wel weer hele lieve honden. Labrador of retriever? (Ik haal ze altijd door elkaar)
Frasierquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
[afbeelding]
deze vind ik dan wel leuk maar die is tenminste rustig.
Een vriend van me heeft er één en die is me daar nerveus
Over 3 weken word ik 19quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:46 schreef MaJo het volgende:
Slaap lekker daf
Hoe oud ben je jojoor? Gewoon daten inderdaad
Ik moet de honden uitlaten maar ik heb geen zinDaarom blijf ik maar een beetje op fok hangen
Nee hij heeft echt lang haar maar dat zie je hier niet zo goedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ennuh..de hond op jouw foto heeft ook kort haar. Dus dat zou een labrador moeten zijn
Volgens mij moet er ergens een knopje zijn dat je de tekst kan opdelen in kolommen, als dat is wat je wil ongeveer. Maar dan moet ik ff zoeken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:24 schreef Nesle het volgende:
Ik heb dat dingetje nu naar links gesleept, maar krijg het nog niet op één lijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |