Ik laat me gewoon meeslepen in het Viva-verhaalquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef MaJo het volgende:
Nou kom op nem, geef dan ook eens wat slechte eigenschappen van je ex
Ja volgens mij wordt het &-teken niet geaccepteerd in TTsquote:
Ja erg he?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef MaJo het volgende:
Hey nem, goed dat het nu wel gelukt is om dit topic in gebruik te krijgen![]()
Uiteenlopende zaken van extreem simpele politieke kwesties tot niet meegaan naar lompe feestjes van de kat van de buren van de tante van...snap je?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:32 schreef Soempie het volgende:
Over wat voor zaken waren ze het dan niet eens die exen van jou, Nem?![]()
Hoe lang heb je dat volgehouden? Lijkt me inderdaad onhoudbaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, laat ik het als volgt zeggen:
Als ik na een dag werken thuiskwam, was "madam" weg. Bij 'r ouders. Of weer eens op een terrasje. In de keuken stond de afwas te staan. Ikke honger. Dus maar afwas doen. Daarna koken. Genoeg voor ons drietjes. Eten klaar, "madam" komt aankakken. Met de mededeling: 'nee, geen eten, ik heb al bij m'n ouders gegeten'.
Goed. Volgende keer (na wederom de afwas gedaan te hebben) enkel eten voor mezelf gemaakt. Krijg ik het verwijt naar m'n kop dat ik egoïstisch ben omdat ik voor haar geen eten had gemaakt.
En uiteraard liet ik 's avonds de afwas staan voor haar. Maar die deed ze dus niet, zoadt ik de volgende middag dus wederom de lul was.
Schone kleren om te gaan werken? Ja, als ik ze zelf waste en streek.
In feite kwam het hele huishouden op mij neer. Naast m'n werk. Zij deed dus absoluut NIETS.
En daar viel verder niet over te praten?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, laat ik het als volgt zeggen:
In feite kwam het hele huishouden op mij neer. Naast m'n werk. Zij deed dus absoluut NIETS.
Dat vind ik ook zo'n onzin, dat je opeens verplicht wordt om overal mee naartoe te gaan. Ik ging met mijn ex ook altijd mee naar verjaardagen van tantes/neefjes enz. Bij mij hoefde dat niet want ik ga nooit naar verjaardagen van familie, behalve ons gezin danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
Even ter verduidelijking: meegaan naar de verjaardag van een klein neefje zag ik niet zitten en vond ik onzin. Daar dacht ze dus anders over
Nee, nee, vandaag ligt alles aan de exenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- maar dat zou ook aan mij gelegen kunnen hebben natuurlijk
ik was al bang dat ik het verkeerde topic te pakken hadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
Wát een Viva-topic is dit geworden
FF lezen
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef Soempie het volgende:
Ik vind dat sheep het handiger aanpakt met alle reacties in een post
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon meeslepen in het Viva-verhaal
Mijn exen zijn op 1 hand te tellen maar het meest vervelende was als ze het niet met me eens was/waren
Kon je haar wel als wasrek gebruiken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:44 schreef Soempie het volgende:
Het eerste jaar dat m'n ex en ik samenwoonden deed ik alles en daarnaast school. Het kwam gewoon niet in hem op dat dingen schoongemaakt moesten worden en ik deed het als hij weg was.
Kijk, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo'n onzin, dat je opeens verplicht wordt om overal mee naartoe te gaan. Ik ging met mijn ex ook altijd mee naar verjaardagen van tantes/neefjes enz. Bij mij hoefde dat niet want ik ga nooit naar verjaardagen van familie, behalve ons gezin dan
Dat heb ik twee jaar volgehouden. Toen werd het de huiseigenaresse teveel dat de zooi zich opstapelde. (Zij woonde naast ons)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dat volgehouden? Lijkt me inderdaad onhoudbaar![]()
Was droogt beter als er lucht omheen kan stromen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:47 schreef Supersheep het volgende:
Kon je haar wel als wasrek gebruiken?
...zij...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:50 schreef Soempie het volgende:omg...wat een verhaal..
en wie heeft jullie dochter nu?
Ik woon lekker weer op mezelfquote:
Dat is dan wel weer fijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
...zij...![]()
Maar gelukkig komt Daphne wel regelmatig bij ons of bij m'n ouders. Zo kan er misschien nog iets van terechtkomen.
Nu woon je met een huisgenoot...en dat is ook niet positiefquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik woon lekker weer op mezelf![]()
En denk echt wel goed na voor ik ooit nog ga samenwonen![]()
quote:
Ze gaat in maart weg. Als ze klaar is met haar studie allemaal meeduimen. Dan mag ik een nieuwe huisgenoot kiezenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
Nu woon je met een huisgenoot...en dat is ook niet positief
Zet je het goededoelen potje alvast klaar?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze gaat in maart weg. Als ze klaar is met haar studie allemaal meeduimen. Dan mag ik een nieuwe huisgenoot kiezen![]()
Dat je dat nog weetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zet je het goededoelen potje alvast klaar?
Wees blij dat je er vanaf bent en dat je nu wel een leuke vriendin hebt en twee zoonsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat heb ik twee jaar volgehouden. Toen werd het de huiseigenaresse teveel dat de zooi zich opstapelde. (Zij woonde naast ons)
Ik heb toen een appartement gevonden in Peer. Leuk, maar "madam" wilde niet mee, want 'het huis heeft geen tuin en ik MOET een tuin hebben'. Waarvoor? Geen idee. En het was te ver bij haar ouders vandaan. Zij trok bij haar ouders in en ik ging naar Peer. Met de mededeling dat ze een half jaar de tijd kreeg om zich alsnog bij mij te voegen. En ook eens wat te doen in huis.
Na een jaar heb ik me een fatsoenlijke vriendin gezocht en de (v)echtscheiding ingezet. Dat was in 1998. Uiteindelijk ben ik in juli vorig jaar officieel gescheiden.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
Zullen we trouwens als algemene conclusie trekken dat iedere ex wel iets irritants heeft MAAAAAR...dat we ook allemaal exen zijn en waarschijnlijk óók iets irritants hebben?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:00 schreef Nembrionic het volgende:
Onze taak is op zoek te gaan naar onszelf en onze irritante kant vinden.
Dit is huiswerk voor Dinsdag
Dat weet ik. Daarom maakte ik die vergelijking ook.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Al Bundy mag dan de voetveeg van de familie zijn, hij is wel een held![]()
Maar ik begrijp dat het bij die ex van je dus niet al te veel voorstelt? (voor je dochter bedoel ik dan)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
...zij...![]()
Maar gelukkig komt Daphne wel regelmatig bij ons of bij m'n ouders. Zo kan er misschien nog iets van terechtkomen.
Ik snap ook totaal niet waarom sommige mensen niet maar een beetje kunnen opruimenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik woon lekker weer op mezelf![]()
En denk echt wel goed na voor ik ooit nog ga samenwonen![]()
Die is vastgelopenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
Verrek..ik bedenk me ineens dat we ook nog een AKQ hebben
Oh gatver!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:07 schreef Supersheep het volgende:
Een oud-huisgenoot was ook zo erg, deed werkelijk niks en er lagen gewoon altijd wel wat dingen te rotten in de keuken. Ook heeft ie het een keer voor elkaar gekregen om een paar vuilniszakken te vullen, niet dicht te maken, achter neer te zetten en op een gegeven moment kwamen daar binnen een paar uur een stuk of 3000 (en dan overdrijf ik niet) maden uit waarvan er ook een stuk of 20 de weg naar m'n kamer hadden gevonden
En ik kon die zooi samen met iemand anders natuurlijk 2 uur lang weg staan gieten met heet water omdat hij er niet was![]()
Dat begrijp je goed. We zijn dus de eerste dag altijd bezig om haar duidelijk te maken dat wij in huis niet tegen elkaar snauwen, maar gewoon spreken. En dat het de bedoeling is dat je even aan tafel blijft zitten (en überhaupt aan tafel eten) tot iedereen klaar is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat het bij die ex van je dus niet al te veel voorstelt? (voor je dochter bedoel ik dan)
Ik zou zo maar fijn tegen je vriendin aankruipen en haar een dikke knuffel gevenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik begin nu echt op dreef te komen. Moet ik doorgaan of gun je me wat nachtrust?
Ik gun je die nachtrust welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat begrijp je goed. We zijn dus de eerste dag altijd bezig om haar duidelijk te maken dat wij in huis niet tegen elkaar snauwen, maar gewoon spreken. En dat het de bedoeling is dat je even aan tafel blijft zitten (en überhaupt aan tafel eten) tot iedereen klaar is.
Dat je je was niet gezellig ergens neerpleurt maar het in de wasemmer deponeert (of, in Daphne's geval in een plastic zak om mee naar "huis" te nemen). Dat je best dagelijks een bad neemt en je daar niet van smelt. Dat ik wens aangesproken te worden met "papa" en niet als "Hee". Dat iemand zeggen dat het eten smaakte geen pijn doet. En dat niet iedereen eieren laat aanbranden als je ze kookt. Dat er echt wel ander eten bestaat dan spaghetti-met-een-blikje-tomatenpuree. Of frituurvoedsel. Dat een beetje mollig best kan, maar dat dat niet gelijk is aan 145 kilo.
Ik begin nu echt op dreef te komen. Moet ik doorgaan of gun je me wat nachtrust?
Huh, wat? Heb ik een hart? M'n ex zegt steeds van niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:15 schreef Nembrionic het volgende:
Daf, rustig. Je hart
Het zit diep zie al al. Vervelend hoor
Zeker weten! En - for the record - ik slaap naakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:16 schreef Soempie het volgende:
Ik zou zo maar fijn tegen je vriendin aankruipen en haar een dikke knuffel geven![]()
![]()
We bemerken gelukkig dat het slechts een paar uurtjes moeilijk is om ineens over te schakelen van chaos-mode naar normal-mode, maar ik kan haar in de auto onderweg naar ons alvast tot rust laten komen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:16 schreef MaJo het volgende:
ah arme dafGelukkig heeft daphne wel een lieve papa
Merk je dat ze wel verandert als ze bij jullie is? Het zou pas echt vervelend zijn als je haar die dingen niet zou kunnen leren...
Dank je. Daphne wordt dit jaar 12. Da's oud genoeg om "gehoord" te mogen worden. Ze meldt alvast regelmatig dat ze liever bij ons is als bij haar ma. Eens zien wat daar mee te doen is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:19 schreef Supersheep het volgende:
Ik gun je die nachtrust wel
Maar ik heb nu serieus medelijden met Daphne, ik hoop dat je haar nog genoeg af- en aanleren kan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |