Hee.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:19 schreef Jayhawk het volgende:
gezoend?
I knowquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:32 schreef Soempie het volgende:ik kan alleen maar komen op irritante gewoontes van mezelf waar veel over geklaagd is door exen
Oh hoe irritant is dat... "Nee beslis jij maar schat"quote:
Je komt nog aardig bij die van mij in de buurtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:41 schreef Soempie het volgende:
Ohja en dat het de bedoeling was dat we alles samen zouden doen![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:43 schreef Soempie het volgende:
En dat alles wat ik bedacht, dat dat eerst negatief benaderd werd. Vervolgens had ik er dan al geen zin meer in en dan bedacht hij opeens dat het toch wel een goed idee was
Ja maar voordat we gingen slapen. Kijk als ik al slaap maakt het me echt niks uit, maar als je net ligt en dan er uit en weer liggen en weer naar de badkamer, etc..dat is wel irritantquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:50 schreef MaJo het volgende:
Oh en dat vaak naar de wc gaan 's nachts dat heb ik ook
Eigenlijk vind ik het behoorlijk sneu om te klagen over m'n ex, maargoed 't lucht wel opquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:50 schreef MaJo het volgende:
Ja maar onze irritante gewoontes doen er niet toe, het is gewoon lekker om even te kunnen klagen over je ex toch![]()
Bij jou is het ook veel recenter toch? Dit gaat over 3 jaar terug, moest echt weer even nadenken over deze dingenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het behoorlijk sneu om te klagen over m'n ex, maargoed 't lucht wel op![]()
Kijk en daar doen we het voorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:01 schreef Soempie het volgende:
Ja, sinds augustus denk ikGod, vandaag zag ik hem en toen kon ik al niet goed meer bedenken wat ik nou eigenlijk zo vervelend vond. Maar 't is weer duidelijk nu hoor
Heb je een sterke maag?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:50 schreef MaJo het volgende:
Jij nog leuke verhalen daf?
Ja best welquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
Wát een Viva-topic is dit geworden
FF lezen
Daar help je jezelf én hem niet echt meequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben echt een schijterd als het om dates gaanDus ik zeg heel vaak 'nee' terwijl ik de jongen opzich wel leuk vind! Slecht he!
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:22 schreef dartfanaat het volgende:
Ha, heerlijk. Morgen begint de Lakeside![]()
![]()
![]()
Hoop alleen dat SBS het deze keer uit hun hoofd laat om te onderbreken voor HvN of Shownieuws.
En al helemaal niet tijdens een belangrijke wedstrijd........
Overigens heb ik er zin anquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:28 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Volgens SBS, afgelopen zondag, wel........ Gelukkig voor jou, maar helaas voor mij
Eerst een foto uit de oude doos:quote:
Ah wat een dotjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Eerst een foto uit de oude doos:
[afbeelding]
Da's m'n ex met onze dochter. Meer weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |