macondo is op vakantiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:27 schreef MaJo het volgende:
Oeh een date soemp, wat goedDacht alleen dat jij en macondo
waren?
![]()
Oh ben jij er zó een? Als de kat van huis isquote:
quote:
Had ie me maar mee moeten nemen hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ben jij er zó een? Als de kat van huis is
Eigenlijk weten we helemaal niets van jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:42 schreef Soempie het volgende:
Jullie weten wel dat ik niet echt zo ben he
Tuurlijk snappen we datquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:42 schreef Soempie het volgende:
Jullie weten wel dat ik niet echt zo ben he
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zal wel meevallen. Ik bedoel..een dinnerdate bij de Febo moet je behoorlijk veel lef voor hebben
Anders had ik niet met iemand anders afgesprokenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:47 schreef MaJo het volgende:
Tuurlijk snappen we datMaar het is dus voorbij met macondo? Anders snap ik het niet meer
![]()
Ah wel doen hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben echt een schijterd als het om dates gaanDus ik zeg heel vaak 'nee' terwijl ik de jongen opzich wel leuk vind! Slecht he!
![]()
Ja je hebt ook wel gelijk eigenlijk! Die voorbereiding van een date is altijd leuk!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah wel doen hoorIk vind het meestal ook verschrikkelijk spannend maar vaak is het hartstikke leuk
En als het niks is je gewoon met een smoesje er vanaf maken
WAT!!??!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:06 schreef Etcetera het volgende:
oh ik wist niet dat macondo en soempie iets hadden - laat staan dat ik wist dat het uit was
daar let ik toch niet opquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NEEE DAT BEDOEL IK NIET!! IK WIST HET OOK NIET!!![]()
![]()
ohw gelukkigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NEEE DAT BEDOEL IK NIET!! IK WIST HET OOK NIET!!![]()
![]()
Als Into the west maar wel uitgezonden wordt dit keer......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:22 schreef dartfanaat het volgende:
Ha, heerlijk. Morgen begint de Lakeside![]()
![]()
![]()
Hoop alleen dat SBS het deze keer uit hun hoofd laat om te onderbreken voor HvN of Shownieuws.
En al helemaal niet tijdens een belangrijke wedstrijd........
Sinds september quiz ik meequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:04 schreef MaJo het volgende:
Is ook alweer van een tijdje terug hoorWeet niet of jullie toen al mee quizten.
Zou het niet weten. Volgens SBS, afgelopen zondag, wel........ Gelukkig voor jou, maar helaas voor mijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als Into the west maar wel uitgezonden wordt dit keer......![]()
Je hebt gelijk, ik vergiste me.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Werd het op zondag uitgezonden vorige week? Vandaar dat ik dus darten opnam ipv Into the west. Moeten ze niet zeggen dat het op 1 januari word uitgezonden in de gids en op teletext.
Nou hopelijk hebben we zondag allebei plezier. Jij met Darts en ik met Into the west.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:35 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik vergiste me.
Maandag was dat
Kijk je naar talpa?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:27 schreef Jayhawk het volgende:
haha 1 miljoen zimbabwaanse dollars a 32 euro![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |