Frasierquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
[afbeelding]
deze vind ik dan wel leuk maar die is tenminste rustig.
Een vriend van me heeft er één en die is me daar nerveus
Over 3 weken word ik 19quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:46 schreef MaJo het volgende:
Slaap lekker daf
Hoe oud ben je jojoor? Gewoon daten inderdaad
Ik moet de honden uitlaten maar ik heb geen zinDaarom blijf ik maar een beetje op fok hangen
Nee hij heeft echt lang haar maar dat zie je hier niet zo goedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ennuh..de hond op jouw foto heeft ook kort haar. Dus dat zou een labrador moeten zijn
Volgens mij moet er ergens een knopje zijn dat je de tekst kan opdelen in kolommen, als dat is wat je wil ongeveer. Maar dan moet ik ff zoeken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:24 schreef Nesle het volgende:
Ik heb dat dingetje nu naar links gesleept, maar krijg het nog niet op één lijn
Hey dat zei ik ook, maar dan korterquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:33 schreef Etcetera het volgende:
ohw dan kun je mijn verhaal wel vergetenalles selecteren en dan 'Opmaak' 'Kolommen'
en een beetje proberen wat je wilt hebben
wat je ook kunt doen, is tekstvakken maken en daar je dingen inzetten. die kun je heel makkelijk verslepen. wil je de lijn er niet omheen zien, die kun je geloof ik weghalen
Waddan?quote:
Ik zou ook balen.quote:
wat zie jij er uit?!quote:
quote:
Ze zit nu ergens onder de grond schat ik zo.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:
ik dacht dat ze al diep onder aan stond
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is wel een behoorlijk lompe opmerking ja
Maar ik leid eruit af dat 'ie niet lang is gebleven?
beetje jammer wel..quote:
bekijk het van de positievie kant: hij is niet gillend weggerend daarna, dus dat is toch goed? dan kan hij je ook in 'normale' toestand accepterenquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bekijk het van de positievie kant: hij is niet gillend weggerend daarna, dus dat is toch goed? dan kan hij je ook in 'normale' toestand accepteren
haha natuurlijk. Ik moest ook heel erg lachen om z'n eerste reactie.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
Maar hij is 4-5 uur geweest. Hij had ook binnen een uur weg kunnen zijn
Dus het zal allemaal wel meevallen
Maar die kennen haar niet zeg maar. Ik ben de enige van 'mijn' vriendinnengroep die met haar omgaat.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
kun je niet nog een andere vriendin van je meenemen?
Nou ja nét... Toch zekeer al een half uur hoorquote:
Is het zó laat geworden met die honden?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja nét... Toch zekeer al een half uur hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |