Vind t best, dan hoef ik niet 2 topics in de gaten te gaan houdenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:39 schreef Etcetera het volgende:
we hebben het er eigenlijk net over of we dit topic gaan afschaffen
Zelfde mening hierquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wat mij betreft wordt dit topic weer opgedoekt.
en ik heb zelf deel 1 geopend![]()
Heb je ook weer iets goed gedaan vandaag hèquote:
Bedankt voor je zeikverhaalquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zal het ff uitleggen. toen m'n vriend en ik op vakantie waren naar CZ hebben we ontdekt dat ik geen meisjemeisje ben. ik hou niet van makeup, ik hou niet van kleren kopen, ik loop nooit op hakken, ik vind botte jongenshumor geweldig. ik durf mee te brullen op 'bier en tieten' en meer van dat soort onzin. ik trek m'n bek open als iets me niet aanstaat etc etc etc
kortom: ik ben geen meisjesmeisje, ik ben een halve vent in sommige gevallenen dat bevalt me uitstekend
verder heb ik wel lang haar, borsten, hou van mixjes en meidenseries (Grey's Anatomy) maar ik ben géén meisjesmeisjedus daarom hebben we er maar manwijf van gemaakt
god wat een zeikverhaal
dat deden we hiervoor toch ook al?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom zou je de SC nou weer opdoeken?
Dan gaan we met z'n allen de AKQ volspammen en krijgen we weekbans wegen baggeren
Welkom!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:37 schreef B.ertha het volgende:
Hallo hallo
is het hier nou echt zo gezellig? (zoja, ga ik meedoen) Ik mis jullie in AKQ, tis veel te rustig
![]()
Hmm, daar moet ik je dan wel gelijk in gevenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
In de akq hadden we nooit van die verhalen toch?
Mwoah..het werd steeds meer en toen hebben het Google Stemtopic omgedoopt tot de SCquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
In de akq hadden we nooit van die verhalen toch?
braaf schaapjequote:
Heb ik zoveel fout gedaan dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:43 schreef Supersheep het volgende:
Heb je ook weer iets goed gedaan vandaag he
2 toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:50 schreef B.ertha het volgende:
ben ik dan tomgirl nr 3?
ik heb geeneen van jullie in mn MSNquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:47 schreef Soempie het volgende:
De meeste mensen kan ik ook wel via msn spreken.
Ik had jou er uitgegooid een tijd terugquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:51 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik heb geeneen van jullie in mn MSN![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had jou er uitgegooid een tijd terug![]()
Maar nu ben ik niet meer boos op je hoor.![]()
Ik ben sowieso altijd vriendloos op msnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:51 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik heb geeneen van jullie in mn MSN![]()
ja ik ben 1 geloof ikquote:
ja, dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben sowieso altijd vriendloos op msn![]()
Maar weet ook nooit wat ik moet zeggen, tenzij ik melig ben ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:50 schreef B.ertha het volgende:
ben ik dan tomgirl nr 3?
Nee hoor, je doet alles goedquote:
ahwquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben sowieso altijd vriendloos op msn![]()
Maar weet ook nooit wat ik moet zeggen, tenzij ik melig ben ofzo
als jij 1 bent en sheep is 2, dan ben ik toch 3quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja ik ben 1 geloof ik
of jij bent 1, dat mag ook
en 1 + 1 = 2 toch?
of zijn er nog meer tomgirls hier?
[..]
ja, dat heb ik dus ook
ok, dan mag je mij weer toevoegenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had jou er uitgegooid een tijd terug![]()
Maar nu ben ik niet meer boos op je hoor.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:56 schreef Supersheep het volgende:
Of we vallen met z'n allen het AKQ topic binnen, knuppelen de rebellen neer en voeren een machtsverandering uit zodat we het topic kunnen hernoemen naar SC en we daardoor meteen 500 topics inlopen!
Jahquote:ahw
of gewoon meer melig zijn
Ja, plzquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:58 schreef Etcetera het volgende:
je quotes kloppen niet B.
Zal ik weer eens een echte vraag doen in de AKQ?
Wel als je denkt dat ik omgebouwd ben jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
als jij 1 bent en sheep is 2, dan ben ik toch 3
Of ben ik nou gek![]()
A gay man who dresses up as a women for pleasure. Like tomboy except the opposite.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:56 schreef Soempie het volgende:
volgens mij bedoelen jullie tomboy
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tomgirl
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tomboy
Dat bedoelen ze ja. Had ik ook al in de AKQ gepost. Maar toen zeiden ze dat dat te ver wasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:56 schreef Soempie het volgende:
volgens mij bedoelen jullie tomboy
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tomgirl
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tomboy
Oké, sorry, mijn fout.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wel als je denkt dat ik omgebouwd ben ja
Ik hoop dat je de verkeerde reactie quotequote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oké, sorry, mijn fout.
Ze hebben het me altijd verkeerd wijsgemaakt![]()
* B.ertha schaamt zich
![]()
ik zei niksquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoelen ze ja. Had ik ook al in de AKQ gepost. Maar toen zeiden ze dat dat te ver was
Ze hebben gewoon niet gelezen
Combinatiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de verkeerde reactie quote
Of heeft iemand je iets over mij wijsgemaakt?
Die 'moeite' mag je zelf doen.quote:
Ik doe alleen maar in het weekend een jurk aanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Combinatie![]()
Nee, 'Ze' hebben me wijsgemaakt dat het tomgirl was, en niet-boy
Ik snap 'm ook gewoon nou pasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar in het weekend een jurk aan
Ik heb die post maar weer veranderd, als het zo voor de 3e keer moet hoor ik het wel
quote:
Kom je toch gezellig mee AKQ'en. Hou je van filmvragen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:26 schreef Jayhawk het volgende:
en toen was het stil hier...
hoe zie je dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:59 schreef B.ertha het volgende:
En over 8 posts zit ie vol....
succes, drink er een op de AKQ!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:03 schreef Nesle het volgende:
Hey, jongs.
Ik ga nu naar mn pre-party! Wish me luck!
Goodluckquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:03 schreef Nesle het volgende:
Hey, jongs.
Ik ga nu naar mn pre-party! Wish me luck!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |