Lijkt mij een goed plan, zo'n discotheek. Niet dat ik er zelf belangstelling voor heb, maar ik merk wel dat de behoefte er is in Deventer en omstreken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:06 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
In de EDB komt een vestiging van The Sting, die modeketen. Wat betreft die megadiscotheek. Het klopt inderdaad dat een exploitant Apeldoorn links laat liggen en nu zijn oog heeft laten vallen op Deventer. Het zou fantastisch zijn als dat gerealiseerd kan worden in het Havengebied. Genoeg parkeerplaatsen en weinig last voor omwonenden, want die zijn er bijna niet. Een zelf idee als The Matrixx in Nijmegen dus.
Staat het er al op, of moet er een van de komende nachten nog iemand langs om het erop te zettenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:59 schreef scarefreak het volgende:
[afbeelding]
Misschien leuk om bovenin de OP te zetten?
Stond je je weer eens te wassen in de fontein jongen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:59 schreef scarefreak het volgende:
[afbeelding]
Misschien leuk om bovenin de OP te zetten?
tja, ik vind EDB sowieso al niet echt relaxte bioscoop, ben er 1 keer geweest, maar ga meestal naar Zutphen,stuk relaxter, dus mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit dat EDB weggaatquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef Eveli het volgende:
Echt stom dat we maandenlang geen 'grote' films kunnen zien, omat de bios dichtgaat. Of gaan ze die ergens anders vertonen?
Totdat de bioscoop op de boreel geopend is kan je niet naar een echte bios, alleen naar het Filmhuis... Bij filmhuis de keizer is ook aangedrongen of ze Hollywood films willen draaien, maar ik weet niet hoever de plannen daarmee zijn...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef Eveli het volgende:
Echt stom dat we maandenlang geen 'grote' films kunnen zien, omat de bios dichtgaat. Of gaan ze die ergens anders vertonen?
de bios in de stad was drie keer niks hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef Luuksor het volgende:
Het feit dat een stad als Deventer een tijd geen bioscoop heeft is gewoon zonde. Niet dat ik films kijk in de bioscoop, heb hier een prima thuisbioscoopje, maar toch. Die discotheek lijkt me dan wel weer een leuk punt voor Deventer.
waar?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:57 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
vooral in de weekenden zit er hoe vroeger hoe meer jongere mensen, maar als je later uit gaat valt dat reuze mee![]()
Uitgaan in Deventer is veel te eenzijdig. Voor elke doelgroep 1 of 2 dingen..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:57 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
de bios in de stad was drie keer niks hoordan heb ik nog liever geen bioscoop..
en voor degene die het had over leuke uitgaansgelegenheden...vooral in de weekenden zit er hoe vroeger hoe meer jongere mensen, maar als je later uit gaat valt dat reuze mee![]()
als je bijvoorbeeld door de week uit gaat valt dat allemaal wel mee. of je gaat in de weekenden maar dan na half 3 (murphy's, zinc, enz..)quote:
Ik meen in het najaar pas.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:06 schreef scarefreak het volgende:
Wanneer wordt de bios in de Borreel geopend eigenlijk?
zelfs ik heb er amper beenruimte ( terwijl ik erg klein ben) stoelen zitten niet lekker en er zijn veel te weinig wc'squote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:54 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik meen in het najaar pas.
Maar waarom vinden jullie de EDB niet leuk dan? Ok het eten en drinken is hartstikke duur en er komen wel eens luidruchtige bezoekers maar dat heb je overal wel.
Plus dat die vent met die sigaar daar altijd loopt te stinken...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:59 schreef scarefreak het volgende:
kleine stoeltjes, oud, muf, duur
whehehehe idd. Elke keer als ik er langs loop staat íe wel een vieze stinksigaar te roken..het is ook een ransaap!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Plus dat die vent met die sigaar daar altijd loopt te stinken...
Maar als jij dan in ruil voor de (geur van de) sigaar dat spul -wat ik uit jouw mond zie komen- in zijn nek legt, staan jullie dan weer gelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:55 schreef guapo het volgende:
[..]
whehehehe idd. Elke keer als ik er langs loop staat íe wel een vieze stinksigaar te roken..het is ook een ransaap!![]()
Hm, daar heb ik eigenlijk allemaal geen last van, terwijl ik toch best lang ben. Ik zorg er gewoon voor dat ik thuis naar de wc ben geweest voor ik weg ga, neem eigen drinken en eten mee als ik daar zin in heb en tja door mn lengte ben ik het wel een beetje gewend me daar aan aan te passen. Die vent met sigaar is me nog nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zelfs ik heb er amper beenruimte ( terwijl ik erg klein ben) stoelen zitten niet lekker en er zijn veel te weinig wc's
Ja maar ik ga meestal met vrienden en ik zit vaker tussen mensen in dan aan de rand. En dan zit er toevallig net iemand op de stoel voor me.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:47 schreef nijnja het volgende:
Op de stoel naast je... iig, naast mij is er altijd een stoel vrij... vraag me niet waarom
(er zijn er meestal vet veel vrij dus...)
Tja, kan ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:51 schreef nijnja het volgende:
Naja as dat bij ons zo was dan gingen gewoon alle jassen naar de stoelen aan de zijkantlagen dr gwoon eits van 8 jassen op die stoel aan de zijkant ofzo
Ja, dan moet je ook niet naar films als Costa gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef Canisfire het volgende:
Naar de bios in Deventer ?
Ja hoor alsof ik in een zaal wil zitten met van dat Rivienwijk volk dat zich zelf altijd heel wat voelt.
![]()
zincquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
als je bijvoorbeeld door de week uit gaat valt dat allemaal wel mee. of je gaat in de weekenden maar dan na half 3 (murphy's, zinc, enz..)
en het is jammer dat je niet echt een discotheek hebt waar allemaal verschillende mensen komen maar ja.. dan maar wat vaker reizen![]()
ik ken wel mensen die daar heen gaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:04 schreef Dizzee het volgende:
[..]
zinc![]()
daar zit nooit iemand aangezien die muziek kut is en ook tering hard staat.
nooit van die hele zaak gehoordquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:17 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik ken wel mensen die daar heen gaanmaar heb ook vaker gehoord dat dat een homo bar is..
dankuquote:Op zondag 7 januari 2007 00:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
nooit van die hele zaak gehoord
(I like jouw onderschrift)
Dat heb ik ook gehoord jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:17 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik ken wel mensen die daar heen gaanmaar heb ook vaker gehoord dat dat een homo bar is..
Ok, dan weet ik het wel ongeveer, maarja nooit geweest oidquote:Op zondag 7 januari 2007 00:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dankuzinc zit bijna naast de 4 jaargetijden..
over pokertoernooien, in kroegen in Deventer mag dat niet meer om geld gaan las ik in de Stentor...quote:Op zondag 7 januari 2007 11:54 schreef Misanthroopia het volgende:
De Zinc is pas leuk als alles al dicht is of als er pokertoernooien worden gehouden.
Dan ook nog niet echtquote:Op zondag 7 januari 2007 11:54 schreef Misanthroopia het volgende:
De Zinc is pas leuk als alles al dicht is of als er pokertoernooien worden gehouden.
nee dank jequote:Op zondag 7 januari 2007 13:17 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Joffer-gangers anybody?!
Vroeger, tegenwoordig komt iedereen daar binnenquote:Op zondag 7 januari 2007 13:17 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Joffer-gangers anybody?!
Ik kom daar niet binnen hoor... ik zou niet durvenquote:Op zondag 7 januari 2007 13:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Vroeger, tegenwoordig komt iedereen daar binnen
Rivierenwijk !!?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:17 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Joffer-gangers anybody?!
Dat soort volk laten ze tegenwoordig ook binnen, toen was voor mij de lol eraf...quote:Op zondag 7 januari 2007 14:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rivierenwijk !!?
Woonwagen?
Keizerslanden ?
Frans Bauer fan?
Vader die werkt op het industrie terrein in een magazijn ?![]()
Dat soort volk komt er nu alleen maar vandaar ook die vragenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:11 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dat soort volk laten ze tegenwoordig ook binnen, toen was voor mij de lol eraf...
Vroeger toen het nog een hippe studenten kroeg was...
zegt een murphys gangerquote:Op zondag 7 januari 2007 14:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rivierenwijk !!?
Woonwagen?
Keizerslanden ?
Frans Bauer fan?
Kijk jij daar wel eens om je heenquote:
Nee juist nietquote:
Ah oke, *verontschuldigt zich*quote:Op zondag 7 januari 2007 16:36 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk, maar ik was het met m eens. Joffer >> Murphys
*meldtquote:Op zondag 7 januari 2007 13:17 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Joffer-gangers anybody?!
murphy's komen toch echt andere mensen dan in de joffer... blijven toch plaatsen waar veel studenten komenquote:
een aantal jaar geleden was er nog een 'deurbeleid' bij zowel de joffer als bij de murphys. tegenwoordig is het 1 pot nat.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
murphy's komen toch echt andere mensen dan in de joffer... blijven toch plaatsen waar veel studenten komen..
vind de joffer altijd net wat te vol.. hou daar niet zo van..
ik zie vaker bij murphy's mensen niet binnen komen.. dan zeggen ze het is alleen voor vaste gasten..quote:Op zondag 7 januari 2007 19:08 schreef Hillz het volgende:
[..]
een aantal jaar geleden was er nog een 'deurbeleid' bij zowel de joffer als bij de murphys. tegenwoordig is het 1 pot nat.
En dat hoeft van mij dan weer net niet...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik zie vaker bij murphy's mensen niet binnen komen.. dan zeggen ze het is alleen voor vaste gasten..
dat bedoel ik, nu zitten dr altijd dezelfde mensen die heen en weer lopen tussen joffer/murphys.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik zie vaker bij murphy's mensen niet binnen komen.. dan zeggen ze het is alleen voor vaste gasten..
nou denk ik dat 'normale' personen bij zo`n zaak oid niet meer naar binnen willen als ze dit horen/zien/ervarenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:17 schreef Hillz het volgende:
[..]
dat bedoel ik, nu zitten dr altijd dezelfde mensen die heen en weer lopen tussen joffer/murphys.
mensen die af en toe, of van buiten af komen zijn dus niet meer welkom.![]()
toen lag leeftijdsgrens niet zo laagquote:Op zondag 7 januari 2007 19:08 schreef Hillz het volgende:
[..]
een aantal jaar geleden was er nog een 'deurbeleid' bij zowel de joffer als bij de murphys. tegenwoordig is het 1 pot nat.
klopt.. leeftijdsgrens is nu ongeveer 16...quote:
Daar zit ik best vaak de laatste tijd. Gisteravond ook weer. Blijft een leuke tentquote:Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef Kluupkluup het volgende:
Ben trouwens van plan om wat vaker naar F&D te gaan de komende tijd ipv Joffer..
Op zaterdagavond is dat vooral zo inderdaad. Op vrijdagavond is het nog wel te doen. De Heks idem trouwens.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:39 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Daar zit ik best vaak de laatste tijd. Gisteravond ook weer. Blijft een leuke tentDaarna doorgegaan naar De Boemel, wat proppen ze dat toch elke keer weer vol zeg..
![]()
Ik zie ook wel eens dat ze mensen weigeren heerlijk vind ik dat en terecht ook als je al kijkt wat voor mensen ze weigeren. Back to the rivierenwijk boy's !quote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
F&D vind ik meer een om te launchen niet om gezellig in door te halen ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef maaike1987 het volgende:
Vind de F & D toch niet zo geweldig.. Misschien komt dat nog wel.. lijkt me wel een leuke plaats om een keer een eerste afspraakje of zo.. lekker rustig kletsen.. of heb ik het nu weer helemaal fout![]()
Weet iemand nog meer leuke kroegen in deventer?
Fred en Douwe vind ik ook niet echt een gelegenheid om flink te gaan stappen, das meer om te loungen, ff gezellig zitten en dan ergens anders heen en zomers natuurlijk op hun terras, das echt goed vertoeven daarquote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef maaike1987 het volgende:
Vind de F & D toch niet zo geweldig.. Misschien komt dat nog wel.. lijkt me wel een leuke plaats om een keer een eerste afspraakje of zo.. lekker rustig kletsen.. of heb ik het nu weer helemaal fout![]()
Het is meer om te loungen inderdaad. Maar goed, in F&D komen wel fatsoenlijke mensen.. Geen kampers of ander gespuis wat je elders wel ziet.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef maaike1987 het volgende:
Daarvoor moet je in de Luxor zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 14:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rivierenwijk !!?
Woonwagen?
Keizerslanden ?
Frans Bauer fan?
omdat het misschien 21+ is wat daar komt?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef maaike1987 het volgende:
Vind de F & D toch niet zo geweldig..
gewoon de sfeer.. vind het iets te... en waarom zou ik dat erg vinden dat er 21+ komt? dat heb ik juist lieverquote:Op zondag 7 januari 2007 21:51 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
omdat het misschien 21+ is wat daar komt?
Daarom stond er ook een vraagteken..quote:Op zondag 7 januari 2007 22:10 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
gewoon de sfeer.. vind het iets te... en waarom zou ik dat erg vinden dat er 21+ komt? dat heb ik juist liever![]()
oke sorryquote:Op zondag 7 januari 2007 22:14 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Daarom stond er ook een vraagteken..![]()
Ik heb liever dat je me ergens anders heen sleurt dan de Murphy's...quote:Op zondag 7 januari 2007 22:20 schreef maaike1987 het volgende:
ik sleur whoops (vrienden en huisgenoten enz...) s'avonds wel een keer mee en kijk dan nog eens![]()
lees dan goed.. ging over F& Dquote:Op zondag 7 januari 2007 22:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me ergens anders heen sleurt dan de Murphy's...
Ben er de afgelopen tijd al veeeel te vaak geweest namelijk...
hahah wil jij vanavond nog gaanquote:Op zondag 7 januari 2007 22:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me ergens anders heen sleurt dan de Murphy's...
Ben er de afgelopen tijd al veeeel te vaak geweest namelijk...
Lezen is ook een vak,.... Ja leuk, waar zit dat?![]()
Wanneer gaan we, vanavond?![]()
* whoops is het hele weekend niet in een kroeg geweest...
Ja, ja, na goed lezen begrijp ik het allemaal wel... Vind F&D op zich wel een leuke toko, alleen ben er ook nog nooit 's avonds geweest...quote:Op zondag 7 januari 2007 22:29 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah wil jij vanavond nog gaanvolgens mij is het niet eens open.. en weet je niet waar dat zit
bij del mar in de buurt..
Ja.. oooooh..quote:Op zondag 7 januari 2007 22:19 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
oke sorrymaar vind dat juist fijner als er oudere mensen komen, val sowieso over het algemeen op oudere mannen dus wat dat betreft is het ook aantrekkelijker
.. misschien kwam ik er ook op het verkeerde tijdstip (overdag)
ik ben net 20 en ik heb er nog nooit problemen mee gehad om 's avonds binnen te komenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:56 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ja.. oooooh..
Waarom denk je dat het Fred(dy Heineken) en Douwe (Egberts) heet? Het is een loungecafé waar je 's middags een kopje koffie kan drinken en 's avonds een biertje.
Maar ik vraag me wel af of je er wel 's avonds inkomt (op zaterdag kunnen ze moeilijk doen over leeftijd)
ken sowieso mensen die er werken.. en word meestal 22 a 23 geschat.. dus denk niet dat ze daar echt moeilijk over doenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:56 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ja.. oooooh..
Waarom denk je dat het Fred(dy Heineken) en Douwe (Egberts) heet? Het is een loungecafé waar je 's middags een kopje koffie kan drinken en 's avonds een biertje.
Maar ik vraag me wel af of je er wel 's avonds inkomt (op zaterdag kunnen ze moeilijk doen over leeftijd)
Ready for lift offquote:Op zondag 7 januari 2007 20:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
F&D vind ik meer een om te launchen niet om gezellig in door te halen ofzo.
Niet dat launchen niet gezellig kan zijn natuurlijk
Ik ook niet eigenlijk, maar zo'n kale tvp vond ik niet kunnen in dit kwaliteitstopicquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vind Deventer koek dus gewoon echt niet lekker
Waar ga je wonen dan precies?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maandag de sleutel van m'n huisje in Deventer gekregen, nu woon ik ook aan de verkeerde kant van de IJssel
Zandweerd, Sweelinckstraat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Waar ga je wonen dan precies?
Succes met verhuizen enzo
Leuke wijk, heb ik vlakbij gewoont. Alleen niet ver verwijdert van de Turkenrijke buurt tussen de 1e Weerdsweg en de IJsselquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Zandweerd, Sweelinckstraat.
sinds wanneer is dat de verkeerde kant van de IJssel??quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Zandweerd, Sweelinckstraat.
Beestjes Beeeheeeheeetjes!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:44 schreef Freshthinking het volgende:
Godverde.. teveel cognac gezopen; ik vrees het ergste morgen :|
Ik woon daar nu ook in de buurt, van Deventerstraat, das 3 zijstraten verder (richting platvoet), en ik merk er hier niets van, kan me niet voorstellen dat 3 zijstraten zoveel verschil maakt, maar wie weetquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:59 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Leuke wijk, heb ik vlakbij gewoont. Alleen niet ver verwijdert van de Turkenrijke buurt tussen de 1e Weerdsweg en de IJssel![]()
Succes met verhuizen![]()
Haha, het viel mee vanmorgen! Helemaal geen koppijn, alleen een wat droge bek. Ik laat het bier links liggen en ga in het vervolg cognac zuipenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:16 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Beestjes Beeeheeeheeetjes!
Op m´n dekens, op m´n kussen, kijk maar
In m´n oren, in m´n neus en in m´n haar
Ze lopen allemaal door elkaar
Beestjes, beestjes,
Hele legers lopen daar over de grond
Kijk ze rukken op langs het plafond
En de kamer draait maar in het rond, oh
![]()
Ja, ik kom daar dagelijks langsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:17 schreef nijnja het volgende:
Ik reed net door het plantsoen bij het station, echt ik lachte me kapot, al die weggetjes daar met asfalt of teer ofzo, wat ist... Zo maakte ik vroeger ook altijd 'wegen'. Nutteloze bochtjes die weer samenkomen, omdat het er blij uit ziet. Maar dit is echt te erg voor woorden, iemand die het (niet) met me eens is?
Echt, ik had ze dr wel aan't werk gezien, maar echt dat het zo zou worden wist ik niet. Ik lachte me echt kapotquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:03 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja, ik kom daar dagelijks langs
Owh hier hebben we nog een weggetje, hup nog maar eentje maken om hem weer ergens aan te laten sluiten
Kom je nu mee...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:46 schreef Sylvana het volgende:
[FREE HUGS] Deventer, 13 januari
het was erg leuk![]()
![]()
bummer, waarom?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:12 schreef Sylvana het volgende:
ik ben trouwens afgewezen voor de Ah to Go
geen idee, kreeg gewoon zo'n standaardbrief dat ze de sollicitatieprocedure niet met mij willen voortzettenquote:
geen idee, k heb geen bezoek gehad donderdag, dus k zou niet weten wie dat was danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:53 schreef Canisfire het volgende:
Sylvana er stond donderdag een heel onguur type voor jou deur met een auto.
Wie of wat was dat
je bent niet de enige die er geweest is, damn, dat er zoveel mensen in mn kamer pasten zegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:49 schreef Eveli het volgende:
* Eveli is in de kamer van Sylvana geweest.![]()
Was erg gezellig. Free Hugs ook.
![]()
Ooh oke ja ik moest naar de c&c kapper en zag hem staan ik dacht wat een raar typquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
geen idee, k heb geen bezoek gehad donderdag, dus k zou niet weten wie dat was dan
beter tochquote:
waar / hoelaat?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:00 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
beter tochheeft iemand iets gehoord van een ongeluk of iets gisteravond/vanochtend? hoorde twee als het ware knallen en daarna een auto met piepende banden wegrijden
quote:
niks gehoord, maar ik lag ook in comaquote:Op zondag 14 januari 2007 13:00 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
beter tochheeft iemand iets gehoord van een ongeluk of iets gisteravond/vanochtend? hoorde twee als het ware knallen en daarna een auto met piepende banden wegrijden
Daar leef ik wel, maar ik denk dat ik te ver heen wasquote:Op zondag 14 januari 2007 15:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zandweert...
rond 6 uur s'ochtends![]()
Same here.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar leef ik wel, maar ik denk dat ik te ver heen was![]()
o okequote:Op zondag 14 januari 2007 16:41 schreef Eveli het volgende:
[..]
Same here.![]()
En Zandweerd schrijf je met een d.
Ik dacht ook altijd dat het Zandweert wasquote:Op zondag 14 januari 2007 16:41 schreef Eveli het volgende:
[..]
Same here.![]()
En Zandweerd schrijf je met een d.
dan ben ik gelukkig niet de enige die dat dachtquote:Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat het Zandweert wasnet ff op google gekeken en daar staat het zowel met een T als met een D...
maar jij weet zeker dat het met een D is?
Ja idd, ach maakt me verder niet uit, maar nu weet ik het nog nietquote:Op zondag 14 januari 2007 19:34 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dan ben ik gelukkig niet de enige die dat dachtik heb het namelijk meestal met een t gezien, dus ik nam gewoon aan dat dat wel goed was...
Ach ja, wat is fris... aan de ene kant van de straat wonen alleen maar studenten, en aan de andere kant van de straat alleen maar Turken. Ik vind het er altijd wel gezellig. Eenmaal per jaar hebben ze daar een groot flatfeest trouwens, is altijd wel lachen, want daar komen altijd veeeel studenten op af. Dus als je tussen de studenten wil zitten is het een prima plekquote:Op maandag 15 januari 2007 08:54 schreef HumbertoT het volgende:
Vandaag voor het eerst dat ik hier post, zal me gelijk hier maar even voorstellen.
HumbertoT, woonachtig (nu nog) in Noord Ierland en rustig aan het uitkijken naar een woning in Deventer.
Weet iemand of de straat Het groenedijkje nog een beetje een frisse buurt is?
hoiquote:Op maandag 15 januari 2007 08:54 schreef HumbertoT het volgende:
Vandaag voor het eerst dat ik hier post, zal me gelijk hier maar even voorstellen.
HumbertoT, woonachtig (nu nog) in Noord Ierland en rustig aan het uitkijken naar een woning in Deventer.
Weet iemand of de straat Het groenedijkje nog een beetje een frisse buurt is?
Ik weet het zeker ja.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat het Zandweert wasnet ff op google gekeken en daar staat het zowel met een T als met een D...
maar jij weet zeker dat het met een D is?
Oke, dankequote:
Hm bedankt. Ik hoopte meer op een rustige buurt eigenlijk. Zal het zelf wel eens bekijken als ik weer eens in Nederland ben.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hoi
Ik ben wezen kijken bij een studentenhuis in Het Groenendijkje, en zoals al gezegd werd, erg veel studenten in die straat, en aan de andere kant veel Turken, dus weet niet of je zelf nog student bent, maar dan is het wel leuk wonen aan de studentenkant iig
Joh, zou je denkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:09 schreef whoops het volgende:
OMG volgens mij moeten de Egels zo voetballen ofzo...
Als ik me ergens niet mee bezig hou is het wel voetbal eigenlijk...quote:
Dat mag misschien vervelend zijn, maar om de Eagles nu egels te noemen slaat ook nergens opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:09 schreef whoops het volgende:
OMG volgens mij moeten de Egels zo voetballen ofzo... Er staan hier een stuk of veertig schreeuwende Deventernaren in de straat, al een half uur lang...
Stoer hoor jongens...
Nee, een half uur lang 'Deventer' schreeuwen als je in de binnenstad staat wel...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat mag misschien vervelend zijn, maar om de Eagles nu egels te noemen slaat ook nergens op![]()
Tuurlijk, trots zijn op je stadquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee, een half uur lang 'Deventer' schreeuwen als je in de binnenstad staat wel...
Het was inderdaad een flink feest ja...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:05 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Tuurlijk, trots zijn op je stadVolgens mij ging het vannacht tot laat door op de Brink met het geschreeuw
k heb laatste tijd niemand gehad die me wilde toevoegen op msn, maar msn doet beetje raar laatste tijdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:33 schreef Eveli het volgende:
Zeg Sylvana, heb jij laatst iemand niet toegelaten in je msn?![]()
Waar? Joffer of Murhpys?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:51 schreef whoops het volgende:
[..]
Het was inderdaad een flink feest ja...
Aan het rumoer in de stad gisternacht was duidelijk te merken dat ze gewonnen hadden...
Ja ik had je laatst toegevoegd maar tot op heden heb ik daar nog geen bevestiging van gehad terwijl ik wel het goede adres heb.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
k heb laatste tijd niemand gehad die me wilde toevoegen op msn, maar msn doet beetje raar laatste tijd
hoezo dan, wilde je me toevoegen?
ik heb je nu toegevoegd met het adres dat in je profiel staat hier, maar daar heb ik nog geen bevestiging van gehad dusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:58 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ja ik had je laatst toegevoegd maar tot op heden heb ik daar nog geen bevestiging van gehad terwijl ik wel het goede adres heb.
Geen idee waar het precies was, maar toen ik naar rond 1 uur naar Donerix ging was het nogsteeds behoorlijk rumoerig...quote:
I'm Alive.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jeetje, leef jij ook nog, lang niet gezien hier![]()
Je bent er dus eindelijk uit wat je gaat doenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
I'm Alive.
Niet voor lang meer in de omgeving van Deventer btw. Ga binnenkort naar Tilburg om te studeren.
Ja, Sport Economie en Communicatie, gewooon commerciële economie met extra veel aandacht op de sport.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Je bent er dus eindelijk uit wat je gaat doenWat heb je besloten?
Ps: mn msn werkt niet mee, kreeg je bericht wel, maar kan niks terugzeggen :S
Dat is ook niet mn msn-adres.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb je nu toegevoegd met het adres dat in je profiel staat hier, maar daar heb ik nog geen bevestiging van gehad dus
Wel een optie. Maar ik heb alle tijd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:46 schreef Sylvana het volgende:
@Messenga, cool, veel succesAl een kamer gevonden daar?
@Eveli, volgens mij is het nu gelukt
Duurt idd nog wel ff voordat nieuwe schooljaar begintquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wel een optie. Maar ik heb alle tijd.
Kamers té over.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Duurt idd nog wel ff voordat nieuwe schooljaar begintEn Tilburg is ook niet zo'n moeilijke stad qua kamers toch?
das wel relaxed dan, was hier in Deventer ook zo, had ik ook allebei de keren met 3 weken een kamerquote:
Ach, ik zit nu nog gewoon in de verkenningsfase. Eerst mn diploma maar halenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
das wel relaxed dan, was hier in Deventer ook zo, had ik ook allebei de keren met 3 weken een kamer
das idd wel handig jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ach, ik zit nu nog gewoon in de verkenningsfase. Eerst mn diploma maar halen
same herequote:Op zondag 21 januari 2007 16:44 schreef Eveli het volgende:
Jottem.Misschien ga ik 22 februari (als ik 't goed heb) nog wel naar After Forever.
Ze bedoelt hier waarschijnlijkquote:Op zondag 21 januari 2007 18:40 schreef piepster het volgende:
Hier het volledige bericht over de subsidie. Het geld is bedoeld voor de bouw van een nieuwe kleedkamer. Woei!
aangezien ik morgen spruitjes ga eten wel inderdaad..quote:Op maandag 22 januari 2007 13:02 schreef piepster het volgende:
Och, was ik weer eens een linkje vergeten.
Wij hebben 's avonds nog friet en zoervleisch gegeten. Ik zit nu nog ramvol. Ga je nog daghappen morgen?
Ik vrees van wel..quote:Op maandag 22 januari 2007 13:37 schreef piepster het volgende:
Ik bij nader inzien niet. Moet vergaderen, voetballen en overdag werken. dat wordt dus friet in de trein.
Met chocola toch?
Komende week ookquote:Op maandag 22 januari 2007 10:46 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb me afgelopen zaterdag voor het eerst lopen ergeren aan 't soort mensen dat in de Joffer kwam....
Met name van die 17/18 jarige (blanke) jongens met diamantjes in hun oor.
Wat een opgefokte gozertjes..
Daarna maar naar Fred&Douwe gegaan, maar daar was het echt rustig
Nja, gelukkig ga ik door de weeks gewoon hier in Utrecht uit..
Haha ik zei toch dat de joffer kut wasquote:Op maandag 22 januari 2007 10:46 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb me afgelopen zaterdag voor het eerst lopen ergeren aan 't soort mensen dat in de Joffer kwam....
Met name van die 17/18 jarige (blanke) jongens met diamantjes in hun oor.
Wat een opgefokte gozertjes..
Daarna maar naar Fred&Douwe gegaan, maar daar was het echt rustig
Nja, gelukkig ga ik door de weeks gewoon hier in Utrecht uit..
ik had het gelezen op de kabelkrant ja, ziet er echt gaaf uitquote:Op maandag 22 januari 2007 16:08 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
Verse beatles op de muur bij Dep Dylan![]()
Ja, ken jij haar ook dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:10 schreef piepster het volgende:
Hé, is dat Marina?
Leuke meid ookquote:Op maandag 22 januari 2007 16:27 schreef piepster het volgende:
Uit het voorbijgaan ja. Leuk dat ze weer een opdracht heeft.
Ik ken haar toevallig ook, vanuit Lochem...quote:
Marina is aardig bekend hierquote:Op maandag 22 januari 2007 16:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ken haar toevallig ook, vanuit Lochem...![]()
En ik moet binnenkort sowieso nog even bij Bep langs, dus dan zal ik de Beatles zeker even gaan bewonderen...
Yep, ik woon zelf al 8 jaar hier, maar m'n ouders wonen daar nog steeds en ik ben er ook nog regelmatig te vinden...quote:Op maandag 22 januari 2007 16:38 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Marina is aardig bekend hier
Jij komt uit Lochem ja?
Nee Marina niet, maar Hans (eigenaar van Bep D) ken ik dan weer welquote:
Ik was een tijdje gek op een meisje dat daar woontquote:Op maandag 22 januari 2007 17:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Yep, ik woon zelf al 8 jaar hier, maar m'n ouders wonen daar nog steeds en ik ben er ook nog regelmatig te vinden...
Ben jij daar ook bekend dan?
Mij ook alquote:Op maandag 22 januari 2007 16:29 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Leuke meid ookZe vertelde me dit laatst al vol trots. Ze kwam ook voorbij op tv oost en dus op de kabelkrant van dtv..
Dat is een beste toffe plekquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:29 schreef PteV het volgende:
Toekomstig bewoner van Deventer meldt zichvanaf 1 februari kom ik in de Badhuisstraat te wonen
cool, daar heeft een vriend van me ook gewoond, mooie plek iddquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:29 schreef PteV het volgende:
Toekomstig bewoner van Deventer meldt zichvanaf 1 februari kom ik in de Badhuisstraat te wonen
Ik was vanmiddag nog even bij Bep. Die muurschildering schiet al aardig op!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:50 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Mij ook al![]()
Scheelt dat die foto er staat, hoef ik niet in de vrieskou naar Bep toe om te kijken![]()
Daar kom ik 2 keer per (ma/di/do/vrij)dag doorquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
cool, daar heeft een vriend van me ook gewoond, mooie plek idd( woon zelf in Smedenstraat)
Tja, de meeste mensen komen wel regelmatig voorbij wandelen, heb je als je in winkelstraat woont hequote:Op woensdag 24 januari 2007 22:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar kom ik 2 keer per (ma/di/do/vrij)dag door![]()
Ook geen idee, maar kheb stage op de Windroos, ben een keer met kerst naar dat opvangtehuis oid, weet nie precies wat het is, met wat kids geweest, hadden ze allemaal een kerstbakje gemaakt, dat was wel blijquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, de meeste mensen komen wel regelmatig voorbij wandelen, heb je als je in winkelstraat woont he
Vanmiddag stond er nog ambulance in de straat voor de kijkshop, maar reed toen al net weg, dus geen idee wat er aan de hand was
quote:
Thanks! Plek is inderdaad reuze tof, tegenover het bejaardencentrumquote:cool, daar heeft een vriend van me ook gewoond, mooie plek idd ( woon zelf in Smedenstraat)
ga je toevallig op nr 2 wonen dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:45 schreef PteV het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Plek is inderdaad reuze tof, tegenover het bejaardencentrum
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ga je toevallig op nr 2 wonen dan?
ja, want daar woonde die vriend van me dus ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:44 schreef PteV het volgende:
[..]haha, ken je de andere bewoners toevallig?
Tofquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, want daar woonde die vriend van me dus ook
welke kamer heb je dan? die vriend van me is er net paar maanden weg ( trap op naar 1e verdieping en dan loop je tegen zijn kamer aan) lijkt me niet dat die kamer nou alweer leeg is? Of nog steeds leeg staat? Alhoewel, kan natuurlijk wel, want ik woon hier ook al bijna 4 maanden en bij mijn vorige huis hebben ze ook nog niemand voor mijn kamer gevonden
Ja, in dat huis is een groot verloop ja, al heel wat mensen zien komen en gaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:04 schreef PteV het volgende:
[..]
TofIk heb de zolderkamer. Een van de kamers komt wel weer vrij binnenkort, dus kan zijn dat ik dan weer
'doorverhuis' naar de 1e verdieping....
Jaa, die badkamer is goed hequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, in dat huis is een groot verloop ja, al heel wat mensen zien komen en gaan
Ik was altijd verliefd op jullie badkamer
Had in mn vorige huis echt hele lelijke badkamer, niet eens met douchecabine enzo, en die badkamer bij jullie vond ik dus echt mooiMaarja, nou ben ik zelf verhuisd en heb ik zelf ook zo'n mooie badkamer
Da's een zeer schone fotoquote:
Ik zie anders aardig wat lichtvervuiling.quote:
Had inderdaad minder gemogen, maar vind het wel mooiquote:Op zondag 28 januari 2007 19:16 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik zie anders aardig wat lichtvervuiling.
Wat is dat trouwens net iets rechts van het midden op de foto?
ah oke, maar ik vond hem wel mooiquote:Op zondag 28 januari 2007 20:44 schreef Sylvana het volgende:
Ow, ik heb die foto trouwens niet zelf gemaakt hoor
Was lezersfoto van de Stentor
haha dankjeschoonquote:Op zondag 28 januari 2007 21:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja ik ook, vandaar dat ik hem hier wel poste
Op deze foto vind ik het nog wel meevallen. Geeft wel een mooie sfeer zo. Inderdaad mooie foto.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Had inderdaad minder gemogen, maar vind het wel mooi
Hmm, ik heb net via de woningbouwcorporaties gereageerd op een appartement in de Walstraat. Het zou dus zomaar kunnen dat zij daar weggaat omdat ze het niet kan betalen?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef Sylvana het volgende:
Net meisje langsgeweest voor kamer die vrij komt, maar denk niet dat ze het neemt. Ze zit nu in appartementje, en heeft heel veel grote spullen en dan is die kamer van mn huisgenoot wel erg veel terug qua ruimte. Verder wel aardig meisje op het 1e gezicht. Maar snap niet waarom ze weg wil waar ze nu zit, want ze woont nu in een appartementje in de Walstraat, dus wel grote stap terug dan. Maar goed, horen het wel dan
Dat zou idd wel kunnen dan jaquote:Op maandag 29 januari 2007 16:09 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Hmm, ik heb net via de woningbouwcorporaties gereageerd op een appartement in de Walstraat. Het zou dus zomaar kunnen dat zij daar weggaat omdat ze het niet kan betalen?
hoeveel m2 is die kamer van je huisgenoot dan? En de Walstraat is inderdaad een perfecte plek, lijkt me ook heerlijk daar te wonen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef Sylvana het volgende:
Net meisje langsgeweest voor kamer die vrij komt, maar denk niet dat ze het neemt. Ze zit nu in appartementje, en heeft heel veel grote spullen en dan is die kamer van mn huisgenoot wel erg veel terug qua ruimte. Verder wel aardig meisje op het 1e gezicht. Maar snap niet waarom ze weg wil waar ze nu zit, want ze woont nu in een appartementje in de Walstraat, dus wel grote stap terug dan. Maar goed, horen het wel dan
Vierkante meter of 17/18 zoietsquote:Op maandag 29 januari 2007 18:11 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoeveel m2 is die kamer van je huisgenoot dan? En de Walstraat is inderdaad een perfecte plek, lijkt me ook heerlijk daar te wonen.
Hey Maaike, jij hier?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:11 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoeveel m2 is die kamer van je huisgenoot dan? En de Walstraat is inderdaad een perfecte plek, lijkt me ook heerlijk daar te wonen.
Nee, afgelopen vrijdag tijdens het werk ineens m'n schouder uit de komquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:44 schreef Sylvana het volgende:
Meisje is vandaag weer ff langsgeweest om te kijken hoe kamer is als het leeg is, en ze heeft hele tijd staan kijken en bedenken hoe ze het zou kunnen inrichten, maar ze kwam er maar niet uit, dus blijf erbij dat ze het niet gaat nemen
Ze woonde nu trouwens samen in dat appartementje, en nou heeft ze het niet uitgemaakt met der vriend, maar ze wilde wel een plekje voor derzelf hebben, vandaar dat ze nou studentenkamer wilde.
PteV, kwam vandaag nog langs je huis, ben je al over inmiddels?
ah balen, sterkte ermee en succes voglende week danquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:32 schreef PteV het volgende:
[..]
Nee, afgelopen vrijdag tijdens het werk ineens m'n schouder uit de komdus de plannen zijn iets opgeschort...waarschijnlijk volgende week
![]()
Prachtig! Lekker naar rugby toe en pints of lager binnenkantelen... Veel plezier daar!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:14 schreef Zaktuig het volgende:
ik mag deventer 5 maanden missen
zit voor stage in engeland, ook erg vet hoor, maar geen deventer :|
yeah woensdagavond in een pub voetbal wezen kijken, bier is hier best OK!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:35 schreef Sig het volgende:
[..]
Prachtig! Lekker naar rugby toe en pints of lager binnenkantelen... Veel plezier daar!
Das ook gaaf tochquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:14 schreef Zaktuig het volgende:
ik mag deventer 5 maanden missen
zit voor stage in engeland, ook erg vet hoor, maar geen deventer :|
Ik zou eigenlijk wel gaan, maar mn ma en stiefpa waren vrijdag 7 jaar getrouwd en normaal doen ze er niks aan, maar nou gingen we uit eten, dus niet naar Irish Pub Night geweset. Naja, volgend jaar maar weer dan ( vorig jaar wel geweestquote:Op zondag 4 februari 2007 14:48 schreef Eveli het volgende:
Iemand nog naar de Irish Pub Night geweest? Ik was naar de Elegast (Filthy Nelly!) en de Midtown geweest toen. Was erg leuk (en druk).
Nope. Was het eerlijk gezegd wel van plan; kwam wat tussen. Samen met een goede vriend en mijn vrouw Steden en Ridders gespeeld; ook leuk. Wie speelden er in Midtown? Filthy Nelly komt me trouwens bekend voor; hebben die ook niet een keer in Midtown gestaan?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:48 schreef Eveli het volgende:
Iemand nog naar de Irish Pub Night geweest? Ik was naar de Elegast (Filthy Nelly!) en de Midtown geweest toen. Was erg leuk (en druk).
Zit daar een coffeeshop boven dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Nee, coffeeshop boven had lekkage wat voor stroomuitval heeft gezorgd![]()
Lijkt me b.t.w. wel kut, stroomuitval als je in die kelder staat...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Nee, coffeeshop boven had lekkage wat voor stroomuitval heeft gezorgd![]()
In Midtown speelde geloof ik een band genaamd Country Boys From Hell of zoiets. Weet niet of Filthy nelly ooit in de Midtown heeft gestaan. Vorig jaar stonden ze in Persée.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:08 schreef Sig het volgende:
[..]
Nope. Was het eerlijk gezegd wel van plan; kwam wat tussen. Samen met een goede vriend en mijn vrouw Steden en Ridders gespeeld; ook leuk. Wie speelden er in Midtown? Filthy Nelly komt me trouwens bekend voor; hebben die ook niet een keer in Midtown gestaan?
gezelligquote:Op maandag 5 februari 2007 18:14 schreef PteV het volgende:
Zo, kamertje aan de Badhuisstraat is vandaag helemaal geschildert, donderdag verhuizen en als alles meezit donderdagavond ook meteen stappen
Welke kleur heb je het geschildert? Succes met verhuizen en waar ga je stappen dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:14 schreef PteV het volgende:
Zo, kamertje aan de Badhuisstraat is vandaag helemaal geschildert, donderdag verhuizen en als alles meezit donderdagavond ook meteen stappen
M'n lieftallige huisgenotes vroegen of ik meeging, misschien kom ik jou zelfs wel tegenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
gezelligmet wie ga je stappen dan
![]()
k ben benieuwd, klinkt leukquote:Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef PteV het volgende:
[..]
M'n lieftallige huisgenotes vroegen of ik meeging, misschien kom ik jou zelfs wel tegenik ben nog een uitgaan-in-deventer-maagd, dus laat me verrassen door de kroegjes
kleur is wit en lichtblauw/grijsachtig, plintjes onderlangs donkerblauw. Donderdag pics
Haha nou waar ga je naar toequote:Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef PteV het volgende:
[..]
M'n lieftallige huisgenotes vroegen of ik meeging, misschien kom ik jou zelfs wel tegenik ben nog een uitgaan-in-deventer-maagd, dus laat me verrassen door de kroegjes
kleur is wit en lichtblauw/grijsachtig, plintjes onderlangs donkerblauw. Donderdag pics
verwacht er in ieder geval niet al teveel van.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef PteV het volgende:
[..]
Sssst, niet over hebben, straks lezen er collega's mee...quote:Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
als iemand dat goed weet ben jij het wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och, gezelligheid moet je zelf makenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:27 schreef Hillz het volgende:
[..]
verwacht er in ieder geval niet al teveel van.
Mjah dat stadskantoor is alleen tijdens bejaardentijden geopend, erg frusty voor mensen met een leven ja...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:13 schreef PteV het volgende:
Hmz, wou me gister inschrijven als nieuwe inwoner van Deventer, zat dat stomme front-office dichtnouja, maandagochtend meteen maar eens even doen
Ja, die ambtenaren bij stadskantoor werken niet zoveelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:13 schreef PteV het volgende:
Hmz, wou me gister inschrijven als nieuwe inwoner van Deventer, zat dat stomme front-office dichtnouja, maandagochtend meteen maar eens even doen
alleen vrijdagmidag niet volgens mijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, die ambtenaren bij stadskantoor werken niet zoveel
Was je nog wezen stappen donderdagavond?
Bij Bakkerij Bart?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:54 schreef Silver_Shark het volgende:
Na de vakantie bij de Bakkerij op de brink 2weken stage lopen iemand ervaring daar met brood kopen ofzo?
Tegenwoordig zit Bakkerij Bart ook op de Brink hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:29 schreef piepster het volgende:
Bakker Bart zit in de Lange B. Hij bedoelt bakker Vree. Ik weet dat ze een aantal vestigingen hebben. Ik heb alleen ervaring met de vestiging op de Spoorstraat. Daar kreeg ik, toen het heel hard sneeuwde, en ik een verkleumde postbode was, koffie met een warm sausijzenbroodje.![]()
haha klopt heb daar ook wel eens wat gegeten. maar bij die bakkerij bart op de brink werd mijn broodje toen niet vers gemaakt, en het smaakte ook helemaal niet lekkerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit Bakkerij Bart ook op de Brink hoor
Hebben nu 2 vestigingen, Bakkerij Bart zit nu ook naast de kaaswinkel
Lang niet in de stad geweest zeker
DAt is geen style inderdaad. Als je bij de mac in deventer je cola laat vallen krijg je ook nieuwe colaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha klopt heb daar ook wel eens wat gegeten. maar bij die bakkerij bart op de brink werd mijn broodje toen niet vers gemaakt, en het smaakte ook helemaal niet lekker![]()
Maar bij die andere bakkerij bart had ik net mijn broodje gekocht, liet ik het vallen,moest ik toch een nieuw broodje betalen.
vond dat echt belachelijk, bedoel het broodje valt in de winkel, mag ergens wel iets van service vind ik.![]()
Das idd geen stijl neequote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha klopt heb daar ook wel eens wat gegeten. maar bij die bakkerij bart op de brink werd mijn broodje toen niet vers gemaakt, en het smaakte ook helemaal niet lekker![]()
Maar bij die andere bakkerij bart had ik net mijn broodje gekocht, liet ik het vallen,moest ik toch een nieuw broodje betalen.
vond dat echt belachelijk, bedoel het broodje valt in de winkel, mag ergens wel iets van service vind ik.![]()
Waar ik me dood aan erger bij bakker bart is het uiterst traaaaaaaage tempo waarin ze werken. Ik heb het dan alleen over de vestiging op de brink en dus niet die aan de lange b. Heb je maar een half uurtje pauze, ff langs bakker bart een broodje halen en dat doet dat wijf er zoooooo lang over. Ook al staan er 30 klanten in de zaak alles moet supernetjes en er zal geen 1 stukje sla verkeerd op het broodje mogen worden neergelegd. En dat vraagt ze aan die klant voor me: "Had u nog iets anders gewild meneer?" "NEE?" "Weet u dat zeker?" "Ok prettige dag dan he?" En dan loopt ze weg om broodjes uit de oven te halen en een kwartier later ben ik dan een keer aan de beurt. ARGH.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:20 schreef Eveli het volgende:
Nogmaals, het is Zandweerd, met een d dus. En ja ik woon er, maar aangezien de wijk vrij groot is.... Ik heb het niet gezien ergens.
Ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:12 schreef Eveli het volgende:
Adwaita, daar heb ik op school gezeten!
Ik andere locatie, Sinthenstraat/v Deventerstraatquote:Op zondag 18 februari 2007 04:00 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik ook, toen het nog St. Bernardus Kerkstraatschool heette
Ben jij afgelopen jaar ook geweest? Was die optocht wat? Ik kan me van een paar jaar terug herinneren dat de optocht vet saai wasquote:Op zondag 18 februari 2007 12:13 schreef Sylvana het volgende:Carnaval
Nog 1,5 uur en dan begint het feest hier in de straat
En dan uurtje later zo'n beetje de optocht en dan lekker naar de Brink
Ja, ik ben vorig jaar ook geweest en toen vond ik optocht ook leukquote:Op zondag 18 februari 2007 12:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ben jij afgelopen jaar ook geweest? Was die optocht wat? Ik kan me van een paar jaar terug herinneren dat de optocht vet saai was.
Veel plesier alvast!!
Hehe, die 1e foto is wel blij, deed me denken aan de eftelingquote:Op zondag 18 februari 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, ik ben vorig jaar ook geweest en toen vond ik optocht ook leuk
Hier staan nog wel foto's ervan die ik toen gemaakt heb
Thnx
Ik ga zo ook naar colmschate, maar ik moet nog ff zien hoe ik ga, rij altijd anders, schalkhaar of via de stadquote:Op zondag 18 februari 2007 12:43 schreef Hillz het volgende:
ik reed net vanaf de stad naar colmschate en zag op de holterweg al zo'n 8 a 10 wagens richting brink (?) rijden.
verder heb ik er niets mee. carnaval
Dat zijn de wagens uit Holten die meerijden in de Deventer optocht. Gisteravond in de stad liepen er ook van die uitgedoste figuren bij Del Mar enzo. Ik heb helemaal niets met carnaval. Vind het een kansloos gebeuren. Alsof je alleen deze dagen in het jaar veel lol kunt hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:43 schreef Hillz het volgende:
ik reed net vanaf de stad naar colmschate en zag op de holterweg al zo'n 8 a 10 wagens richting brink (?) rijden.
verder heb ik er niets mee. carnaval
ziet er leuk uit die foto 'squote:Op zondag 18 februari 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, ik ben vorig jaar ook geweest en toen vond ik optocht ook leuk
Hier staan nog wel foto's ervan die ik toen gemaakt heb
Thnx
quote:
Aan jouw geboortedatum te zien zat jij waarschijnlijk een klas lager dan ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:58 schreef nijnja het volgende:
Geboortedatum: 00-00-0000
Hmmm, dan denk ik niet dat wij elkaar kennen...![]()
Harry Schumaker (ofzo) ging weg toen hij voor groep 7 stond, op dat moment zat ik in die groep 7, kreeg toen verder het jaar 'meneer Peter' (achternaam unknownquote:Op zondag 18 februari 2007 17:26 schreef Eveli het volgende:
[..]
Aan jouw geboortedatum te zien zat jij waarschijnlijk een klas lager dan ik.
En ik stond op 't Grote Kerkhof bij de carnavalsoptocht, zaten best leuke dingen. De muziek is alleen altijd zo vreselijk.![]()
Ik heb Schoemaker nog de volle groep 7 gehad volgens mij, in ieder geval nooit een 'meneer Peter'. Van juf Margriet weet ik niet veel meer.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Harry Schumaker (ofzo) ging weg toen hij voor groep 7 stond, op dat moment zat ik in die groep 7, kreeg toen verder het jaar 'meneer Peter' (achternaam unknown). Toen ik weg ging uit groep 8, ging margriet (fles amoniak
) ook van school, zegt dat jou iets?
Spoor van Bijster, ik speelde Marlies, hebben we toen maar Mark van gemaaktquote:Op zondag 18 februari 2007 19:26 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik heb Schoemaker nog de volle groep 7 gehad volgens mij, in ieder geval nooit een 'meneer Peter'. Van juf Margriet weet ik niet veel meer.
Welke eindmusical heb je gedaan?
Ga je dat in elk STA-topic posten ofzoquote:Op maandag 19 februari 2007 17:37 schreef DeVinger het volgende:
tvp
Ik heb nooit gezegd dat het niet mag, vond het alleen beetje vreemd dat je overal tvp's ging postenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:31 schreef DeVinger het volgende:
Nijmegen (stuudeer ik), ouders wonen in Deventer (middelbare school doorlopgen) en ik Zwolle ga ik vaak stappen.
mag het nu?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |