Dat soort volk laten ze tegenwoordig ook binnen, toen was voor mij de lol eraf...quote:Op zondag 7 januari 2007 14:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rivierenwijk !!?
Woonwagen?
Keizerslanden ?
Frans Bauer fan?
Vader die werkt op het industrie terrein in een magazijn ?![]()
Dat soort volk komt er nu alleen maar vandaar ook die vragenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:11 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dat soort volk laten ze tegenwoordig ook binnen, toen was voor mij de lol eraf...
Vroeger toen het nog een hippe studenten kroeg was...
zegt een murphys gangerquote:Op zondag 7 januari 2007 14:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rivierenwijk !!?
Woonwagen?
Keizerslanden ?
Frans Bauer fan?
Kijk jij daar wel eens om je heenquote:
Nee juist nietquote:
Ah oke, *verontschuldigt zich*quote:Op zondag 7 januari 2007 16:36 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk, maar ik was het met m eens. Joffer >> Murphys
*meldtquote:Op zondag 7 januari 2007 13:17 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Joffer-gangers anybody?!
murphy's komen toch echt andere mensen dan in de joffer... blijven toch plaatsen waar veel studenten komenquote:
een aantal jaar geleden was er nog een 'deurbeleid' bij zowel de joffer als bij de murphys. tegenwoordig is het 1 pot nat.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
murphy's komen toch echt andere mensen dan in de joffer... blijven toch plaatsen waar veel studenten komen..
vind de joffer altijd net wat te vol.. hou daar niet zo van..
ik zie vaker bij murphy's mensen niet binnen komen.. dan zeggen ze het is alleen voor vaste gasten..quote:Op zondag 7 januari 2007 19:08 schreef Hillz het volgende:
[..]
een aantal jaar geleden was er nog een 'deurbeleid' bij zowel de joffer als bij de murphys. tegenwoordig is het 1 pot nat.
En dat hoeft van mij dan weer net niet...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik zie vaker bij murphy's mensen niet binnen komen.. dan zeggen ze het is alleen voor vaste gasten..
dat bedoel ik, nu zitten dr altijd dezelfde mensen die heen en weer lopen tussen joffer/murphys.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik zie vaker bij murphy's mensen niet binnen komen.. dan zeggen ze het is alleen voor vaste gasten..
nou denk ik dat 'normale' personen bij zo`n zaak oid niet meer naar binnen willen als ze dit horen/zien/ervarenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:17 schreef Hillz het volgende:
[..]
dat bedoel ik, nu zitten dr altijd dezelfde mensen die heen en weer lopen tussen joffer/murphys.
mensen die af en toe, of van buiten af komen zijn dus niet meer welkom.![]()
toen lag leeftijdsgrens niet zo laagquote:Op zondag 7 januari 2007 19:08 schreef Hillz het volgende:
[..]
een aantal jaar geleden was er nog een 'deurbeleid' bij zowel de joffer als bij de murphys. tegenwoordig is het 1 pot nat.
klopt.. leeftijdsgrens is nu ongeveer 16...quote:
Daar zit ik best vaak de laatste tijd. Gisteravond ook weer. Blijft een leuke tentquote:Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef Kluupkluup het volgende:
Ben trouwens van plan om wat vaker naar F&D te gaan de komende tijd ipv Joffer..
Op zaterdagavond is dat vooral zo inderdaad. Op vrijdagavond is het nog wel te doen. De Heks idem trouwens.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:39 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Daar zit ik best vaak de laatste tijd. Gisteravond ook weer. Blijft een leuke tentDaarna doorgegaan naar De Boemel, wat proppen ze dat toch elke keer weer vol zeg..
![]()
Ik zie ook wel eens dat ze mensen weigeren heerlijk vind ik dat en terecht ook als je al kijkt wat voor mensen ze weigeren. Back to the rivierenwijk boy's !quote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
F&D vind ik meer een om te launchen niet om gezellig in door te halen ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef maaike1987 het volgende:
Vind de F & D toch niet zo geweldig.. Misschien komt dat nog wel.. lijkt me wel een leuke plaats om een keer een eerste afspraakje of zo.. lekker rustig kletsen.. of heb ik het nu weer helemaal fout![]()
Weet iemand nog meer leuke kroegen in deventer?
Fred en Douwe vind ik ook niet echt een gelegenheid om flink te gaan stappen, das meer om te loungen, ff gezellig zitten en dan ergens anders heen en zomers natuurlijk op hun terras, das echt goed vertoeven daarquote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef maaike1987 het volgende:
Vind de F & D toch niet zo geweldig.. Misschien komt dat nog wel.. lijkt me wel een leuke plaats om een keer een eerste afspraakje of zo.. lekker rustig kletsen.. of heb ik het nu weer helemaal fout![]()
Het is meer om te loungen inderdaad. Maar goed, in F&D komen wel fatsoenlijke mensen.. Geen kampers of ander gespuis wat je elders wel ziet.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef maaike1987 het volgende:
Daarvoor moet je in de Luxor zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 14:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rivierenwijk !!?
Woonwagen?
Keizerslanden ?
Frans Bauer fan?
omdat het misschien 21+ is wat daar komt?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef maaike1987 het volgende:
Vind de F & D toch niet zo geweldig..
gewoon de sfeer.. vind het iets te... en waarom zou ik dat erg vinden dat er 21+ komt? dat heb ik juist lieverquote:Op zondag 7 januari 2007 21:51 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
omdat het misschien 21+ is wat daar komt?
Daarom stond er ook een vraagteken..quote:Op zondag 7 januari 2007 22:10 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
gewoon de sfeer.. vind het iets te... en waarom zou ik dat erg vinden dat er 21+ komt? dat heb ik juist liever![]()
oke sorryquote:Op zondag 7 januari 2007 22:14 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Daarom stond er ook een vraagteken..![]()
Ik heb liever dat je me ergens anders heen sleurt dan de Murphy's...quote:Op zondag 7 januari 2007 22:20 schreef maaike1987 het volgende:
ik sleur whoops (vrienden en huisgenoten enz...) s'avonds wel een keer mee en kijk dan nog eens![]()
lees dan goed.. ging over F& Dquote:Op zondag 7 januari 2007 22:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me ergens anders heen sleurt dan de Murphy's...
Ben er de afgelopen tijd al veeeel te vaak geweest namelijk...
hahah wil jij vanavond nog gaanquote:Op zondag 7 januari 2007 22:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me ergens anders heen sleurt dan de Murphy's...
Ben er de afgelopen tijd al veeeel te vaak geweest namelijk...
Lezen is ook een vak,.... Ja leuk, waar zit dat?![]()
Wanneer gaan we, vanavond?![]()
* whoops is het hele weekend niet in een kroeg geweest...
Ja, ja, na goed lezen begrijp ik het allemaal wel... Vind F&D op zich wel een leuke toko, alleen ben er ook nog nooit 's avonds geweest...quote:Op zondag 7 januari 2007 22:29 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah wil jij vanavond nog gaanvolgens mij is het niet eens open.. en weet je niet waar dat zit
bij del mar in de buurt..
Ja.. oooooh..quote:Op zondag 7 januari 2007 22:19 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
oke sorrymaar vind dat juist fijner als er oudere mensen komen, val sowieso over het algemeen op oudere mannen dus wat dat betreft is het ook aantrekkelijker
.. misschien kwam ik er ook op het verkeerde tijdstip (overdag)
ik ben net 20 en ik heb er nog nooit problemen mee gehad om 's avonds binnen te komenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:56 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ja.. oooooh..
Waarom denk je dat het Fred(dy Heineken) en Douwe (Egberts) heet? Het is een loungecafé waar je 's middags een kopje koffie kan drinken en 's avonds een biertje.
Maar ik vraag me wel af of je er wel 's avonds inkomt (op zaterdag kunnen ze moeilijk doen over leeftijd)
ken sowieso mensen die er werken.. en word meestal 22 a 23 geschat.. dus denk niet dat ze daar echt moeilijk over doenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:56 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ja.. oooooh..
Waarom denk je dat het Fred(dy Heineken) en Douwe (Egberts) heet? Het is een loungecafé waar je 's middags een kopje koffie kan drinken en 's avonds een biertje.
Maar ik vraag me wel af of je er wel 's avonds inkomt (op zaterdag kunnen ze moeilijk doen over leeftijd)
Ready for lift offquote:Op zondag 7 januari 2007 20:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
F&D vind ik meer een om te launchen niet om gezellig in door te halen ofzo.
Niet dat launchen niet gezellig kan zijn natuurlijk
Ik ook niet eigenlijk, maar zo'n kale tvp vond ik niet kunnen in dit kwaliteitstopicquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vind Deventer koek dus gewoon echt niet lekker
Waar ga je wonen dan precies?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maandag de sleutel van m'n huisje in Deventer gekregen, nu woon ik ook aan de verkeerde kant van de IJssel
Zandweerd, Sweelinckstraat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Waar ga je wonen dan precies?
Succes met verhuizen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |