Lijkt mij een goed plan, zo'n discotheek. Niet dat ik er zelf belangstelling voor heb, maar ik merk wel dat de behoefte er is in Deventer en omstreken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:06 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
In de EDB komt een vestiging van The Sting, die modeketen. Wat betreft die megadiscotheek. Het klopt inderdaad dat een exploitant Apeldoorn links laat liggen en nu zijn oog heeft laten vallen op Deventer. Het zou fantastisch zijn als dat gerealiseerd kan worden in het Havengebied. Genoeg parkeerplaatsen en weinig last voor omwonenden, want die zijn er bijna niet. Een zelf idee als The Matrixx in Nijmegen dus.
Staat het er al op, of moet er een van de komende nachten nog iemand langs om het erop te zettenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:59 schreef scarefreak het volgende:
[afbeelding]
Misschien leuk om bovenin de OP te zetten?
Stond je je weer eens te wassen in de fontein jongen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:59 schreef scarefreak het volgende:
[afbeelding]
Misschien leuk om bovenin de OP te zetten?
tja, ik vind EDB sowieso al niet echt relaxte bioscoop, ben er 1 keer geweest, maar ga meestal naar Zutphen,stuk relaxter, dus mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit dat EDB weggaatquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef Eveli het volgende:
Echt stom dat we maandenlang geen 'grote' films kunnen zien, omat de bios dichtgaat. Of gaan ze die ergens anders vertonen?
Totdat de bioscoop op de boreel geopend is kan je niet naar een echte bios, alleen naar het Filmhuis... Bij filmhuis de keizer is ook aangedrongen of ze Hollywood films willen draaien, maar ik weet niet hoever de plannen daarmee zijn...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef Eveli het volgende:
Echt stom dat we maandenlang geen 'grote' films kunnen zien, omat de bios dichtgaat. Of gaan ze die ergens anders vertonen?
de bios in de stad was drie keer niks hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef Luuksor het volgende:
Het feit dat een stad als Deventer een tijd geen bioscoop heeft is gewoon zonde. Niet dat ik films kijk in de bioscoop, heb hier een prima thuisbioscoopje, maar toch. Die discotheek lijkt me dan wel weer een leuk punt voor Deventer.
waar?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:57 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
vooral in de weekenden zit er hoe vroeger hoe meer jongere mensen, maar als je later uit gaat valt dat reuze mee![]()
Uitgaan in Deventer is veel te eenzijdig. Voor elke doelgroep 1 of 2 dingen..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:57 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
de bios in de stad was drie keer niks hoordan heb ik nog liever geen bioscoop..
en voor degene die het had over leuke uitgaansgelegenheden...vooral in de weekenden zit er hoe vroeger hoe meer jongere mensen, maar als je later uit gaat valt dat reuze mee![]()
als je bijvoorbeeld door de week uit gaat valt dat allemaal wel mee. of je gaat in de weekenden maar dan na half 3 (murphy's, zinc, enz..)quote:
Ik meen in het najaar pas.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:06 schreef scarefreak het volgende:
Wanneer wordt de bios in de Borreel geopend eigenlijk?
zelfs ik heb er amper beenruimte ( terwijl ik erg klein ben) stoelen zitten niet lekker en er zijn veel te weinig wc'squote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:54 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik meen in het najaar pas.
Maar waarom vinden jullie de EDB niet leuk dan? Ok het eten en drinken is hartstikke duur en er komen wel eens luidruchtige bezoekers maar dat heb je overal wel.
Plus dat die vent met die sigaar daar altijd loopt te stinken...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:59 schreef scarefreak het volgende:
kleine stoeltjes, oud, muf, duur
whehehehe idd. Elke keer als ik er langs loop staat íe wel een vieze stinksigaar te roken..het is ook een ransaap!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Plus dat die vent met die sigaar daar altijd loopt te stinken...
Maar als jij dan in ruil voor de (geur van de) sigaar dat spul -wat ik uit jouw mond zie komen- in zijn nek legt, staan jullie dan weer gelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:55 schreef guapo het volgende:
[..]
whehehehe idd. Elke keer als ik er langs loop staat íe wel een vieze stinksigaar te roken..het is ook een ransaap!![]()
Hm, daar heb ik eigenlijk allemaal geen last van, terwijl ik toch best lang ben. Ik zorg er gewoon voor dat ik thuis naar de wc ben geweest voor ik weg ga, neem eigen drinken en eten mee als ik daar zin in heb en tja door mn lengte ben ik het wel een beetje gewend me daar aan aan te passen. Die vent met sigaar is me nog nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zelfs ik heb er amper beenruimte ( terwijl ik erg klein ben) stoelen zitten niet lekker en er zijn veel te weinig wc's
Ja maar ik ga meestal met vrienden en ik zit vaker tussen mensen in dan aan de rand. En dan zit er toevallig net iemand op de stoel voor me.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:47 schreef nijnja het volgende:
Op de stoel naast je... iig, naast mij is er altijd een stoel vrij... vraag me niet waarom
(er zijn er meestal vet veel vrij dus...)
Tja, kan ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:51 schreef nijnja het volgende:
Naja as dat bij ons zo was dan gingen gewoon alle jassen naar de stoelen aan de zijkantlagen dr gwoon eits van 8 jassen op die stoel aan de zijkant ofzo
Ja, dan moet je ook niet naar films als Costa gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef Canisfire het volgende:
Naar de bios in Deventer ?
Ja hoor alsof ik in een zaal wil zitten met van dat Rivienwijk volk dat zich zelf altijd heel wat voelt.
![]()
zincquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
als je bijvoorbeeld door de week uit gaat valt dat allemaal wel mee. of je gaat in de weekenden maar dan na half 3 (murphy's, zinc, enz..)
en het is jammer dat je niet echt een discotheek hebt waar allemaal verschillende mensen komen maar ja.. dan maar wat vaker reizen![]()
ik ken wel mensen die daar heen gaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:04 schreef Dizzee het volgende:
[..]
zinc![]()
daar zit nooit iemand aangezien die muziek kut is en ook tering hard staat.
nooit van die hele zaak gehoordquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:17 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik ken wel mensen die daar heen gaanmaar heb ook vaker gehoord dat dat een homo bar is..
dankuquote:Op zondag 7 januari 2007 00:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
nooit van die hele zaak gehoord
(I like jouw onderschrift)
Dat heb ik ook gehoord jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:17 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik ken wel mensen die daar heen gaanmaar heb ook vaker gehoord dat dat een homo bar is..
Ok, dan weet ik het wel ongeveer, maarja nooit geweest oidquote:Op zondag 7 januari 2007 00:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dankuzinc zit bijna naast de 4 jaargetijden..
over pokertoernooien, in kroegen in Deventer mag dat niet meer om geld gaan las ik in de Stentor...quote:Op zondag 7 januari 2007 11:54 schreef Misanthroopia het volgende:
De Zinc is pas leuk als alles al dicht is of als er pokertoernooien worden gehouden.
Dan ook nog niet echtquote:Op zondag 7 januari 2007 11:54 schreef Misanthroopia het volgende:
De Zinc is pas leuk als alles al dicht is of als er pokertoernooien worden gehouden.
nee dank jequote:Op zondag 7 januari 2007 13:17 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Joffer-gangers anybody?!
Vroeger, tegenwoordig komt iedereen daar binnenquote:Op zondag 7 januari 2007 13:17 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Joffer-gangers anybody?!
Ik kom daar niet binnen hoor... ik zou niet durvenquote:Op zondag 7 januari 2007 13:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Vroeger, tegenwoordig komt iedereen daar binnen
Rivierenwijk !!?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:17 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Joffer-gangers anybody?!
Dat soort volk laten ze tegenwoordig ook binnen, toen was voor mij de lol eraf...quote:Op zondag 7 januari 2007 14:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rivierenwijk !!?
Woonwagen?
Keizerslanden ?
Frans Bauer fan?
Vader die werkt op het industrie terrein in een magazijn ?![]()
Dat soort volk komt er nu alleen maar vandaar ook die vragenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:11 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dat soort volk laten ze tegenwoordig ook binnen, toen was voor mij de lol eraf...
Vroeger toen het nog een hippe studenten kroeg was...
zegt een murphys gangerquote:Op zondag 7 januari 2007 14:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rivierenwijk !!?
Woonwagen?
Keizerslanden ?
Frans Bauer fan?
Vader die werkt op het industrie terrein in een magazijn ?![]()
Kijk jij daar wel eens om je heenquote:
Nee juist nietquote:
Ah oke, *verontschuldigt zich*quote:Op zondag 7 januari 2007 16:36 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk, maar ik was het met m eens. Joffer >> Murphys
*meldtquote:Op zondag 7 januari 2007 13:17 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Joffer-gangers anybody?!
murphy's komen toch echt andere mensen dan in de joffer... blijven toch plaatsen waar veel studenten komenquote:
een aantal jaar geleden was er nog een 'deurbeleid' bij zowel de joffer als bij de murphys. tegenwoordig is het 1 pot nat.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
murphy's komen toch echt andere mensen dan in de joffer... blijven toch plaatsen waar veel studenten komen..
vind de joffer altijd net wat te vol.. hou daar niet zo van..
ik zie vaker bij murphy's mensen niet binnen komen.. dan zeggen ze het is alleen voor vaste gasten..quote:Op zondag 7 januari 2007 19:08 schreef Hillz het volgende:
[..]
een aantal jaar geleden was er nog een 'deurbeleid' bij zowel de joffer als bij de murphys. tegenwoordig is het 1 pot nat.
En dat hoeft van mij dan weer net niet...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik zie vaker bij murphy's mensen niet binnen komen.. dan zeggen ze het is alleen voor vaste gasten..
dat bedoel ik, nu zitten dr altijd dezelfde mensen die heen en weer lopen tussen joffer/murphys.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik zie vaker bij murphy's mensen niet binnen komen.. dan zeggen ze het is alleen voor vaste gasten..
nou denk ik dat 'normale' personen bij zo`n zaak oid niet meer naar binnen willen als ze dit horen/zien/ervarenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:17 schreef Hillz het volgende:
[..]
dat bedoel ik, nu zitten dr altijd dezelfde mensen die heen en weer lopen tussen joffer/murphys.
mensen die af en toe, of van buiten af komen zijn dus niet meer welkom.![]()
toen lag leeftijdsgrens niet zo laagquote:Op zondag 7 januari 2007 19:08 schreef Hillz het volgende:
[..]
een aantal jaar geleden was er nog een 'deurbeleid' bij zowel de joffer als bij de murphys. tegenwoordig is het 1 pot nat.
klopt.. leeftijdsgrens is nu ongeveer 16...quote:
Daar zit ik best vaak de laatste tijd. Gisteravond ook weer. Blijft een leuke tentquote:Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef Kluupkluup het volgende:
Ben trouwens van plan om wat vaker naar F&D te gaan de komende tijd ipv Joffer..
Op zaterdagavond is dat vooral zo inderdaad. Op vrijdagavond is het nog wel te doen. De Heks idem trouwens.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:39 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Daar zit ik best vaak de laatste tijd. Gisteravond ook weer. Blijft een leuke tentDaarna doorgegaan naar De Boemel, wat proppen ze dat toch elke keer weer vol zeg..
![]()
Ik zie ook wel eens dat ze mensen weigeren heerlijk vind ik dat en terecht ook als je al kijkt wat voor mensen ze weigeren. Back to the rivierenwijk boy's !quote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
F&D vind ik meer een om te launchen niet om gezellig in door te halen ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef maaike1987 het volgende:
Vind de F & D toch niet zo geweldig.. Misschien komt dat nog wel.. lijkt me wel een leuke plaats om een keer een eerste afspraakje of zo.. lekker rustig kletsen.. of heb ik het nu weer helemaal fout![]()
Weet iemand nog meer leuke kroegen in deventer?
Fred en Douwe vind ik ook niet echt een gelegenheid om flink te gaan stappen, das meer om te loungen, ff gezellig zitten en dan ergens anders heen en zomers natuurlijk op hun terras, das echt goed vertoeven daarquote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef maaike1987 het volgende:
Vind de F & D toch niet zo geweldig.. Misschien komt dat nog wel.. lijkt me wel een leuke plaats om een keer een eerste afspraakje of zo.. lekker rustig kletsen.. of heb ik het nu weer helemaal fout![]()
Weet iemand nog meer leuke kroegen in deventer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |