ja, want daar woonde die vriend van me dus ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:44 schreef PteV het volgende:
[..]haha, ken je de andere bewoners toevallig?
Tofquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, want daar woonde die vriend van me dus ook
welke kamer heb je dan? die vriend van me is er net paar maanden weg ( trap op naar 1e verdieping en dan loop je tegen zijn kamer aan) lijkt me niet dat die kamer nou alweer leeg is? Of nog steeds leeg staat? Alhoewel, kan natuurlijk wel, want ik woon hier ook al bijna 4 maanden en bij mijn vorige huis hebben ze ook nog niemand voor mijn kamer gevonden
Ja, in dat huis is een groot verloop ja, al heel wat mensen zien komen en gaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:04 schreef PteV het volgende:
[..]
TofIk heb de zolderkamer. Een van de kamers komt wel weer vrij binnenkort, dus kan zijn dat ik dan weer
'doorverhuis' naar de 1e verdieping....
Jaa, die badkamer is goed hequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, in dat huis is een groot verloop ja, al heel wat mensen zien komen en gaan
Ik was altijd verliefd op jullie badkamer
Had in mn vorige huis echt hele lelijke badkamer, niet eens met douchecabine enzo, en die badkamer bij jullie vond ik dus echt mooiMaarja, nou ben ik zelf verhuisd en heb ik zelf ook zo'n mooie badkamer
Da's een zeer schone fotoquote:
Ik zie anders aardig wat lichtvervuiling.quote:
Had inderdaad minder gemogen, maar vind het wel mooiquote:Op zondag 28 januari 2007 19:16 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik zie anders aardig wat lichtvervuiling.
Wat is dat trouwens net iets rechts van het midden op de foto?
ah oke, maar ik vond hem wel mooiquote:Op zondag 28 januari 2007 20:44 schreef Sylvana het volgende:
Ow, ik heb die foto trouwens niet zelf gemaakt hoor
Was lezersfoto van de Stentor
haha dankjeschoonquote:Op zondag 28 januari 2007 21:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja ik ook, vandaar dat ik hem hier wel poste
Op deze foto vind ik het nog wel meevallen. Geeft wel een mooie sfeer zo. Inderdaad mooie foto.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Had inderdaad minder gemogen, maar vind het wel mooi
Hmm, ik heb net via de woningbouwcorporaties gereageerd op een appartement in de Walstraat. Het zou dus zomaar kunnen dat zij daar weggaat omdat ze het niet kan betalen?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef Sylvana het volgende:
Net meisje langsgeweest voor kamer die vrij komt, maar denk niet dat ze het neemt. Ze zit nu in appartementje, en heeft heel veel grote spullen en dan is die kamer van mn huisgenoot wel erg veel terug qua ruimte. Verder wel aardig meisje op het 1e gezicht. Maar snap niet waarom ze weg wil waar ze nu zit, want ze woont nu in een appartementje in de Walstraat, dus wel grote stap terug dan. Maar goed, horen het wel dan
Dat zou idd wel kunnen dan jaquote:Op maandag 29 januari 2007 16:09 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Hmm, ik heb net via de woningbouwcorporaties gereageerd op een appartement in de Walstraat. Het zou dus zomaar kunnen dat zij daar weggaat omdat ze het niet kan betalen?
hoeveel m2 is die kamer van je huisgenoot dan? En de Walstraat is inderdaad een perfecte plek, lijkt me ook heerlijk daar te wonen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef Sylvana het volgende:
Net meisje langsgeweest voor kamer die vrij komt, maar denk niet dat ze het neemt. Ze zit nu in appartementje, en heeft heel veel grote spullen en dan is die kamer van mn huisgenoot wel erg veel terug qua ruimte. Verder wel aardig meisje op het 1e gezicht. Maar snap niet waarom ze weg wil waar ze nu zit, want ze woont nu in een appartementje in de Walstraat, dus wel grote stap terug dan. Maar goed, horen het wel dan
Vierkante meter of 17/18 zoietsquote:Op maandag 29 januari 2007 18:11 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoeveel m2 is die kamer van je huisgenoot dan? En de Walstraat is inderdaad een perfecte plek, lijkt me ook heerlijk daar te wonen.
Hey Maaike, jij hier?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:11 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoeveel m2 is die kamer van je huisgenoot dan? En de Walstraat is inderdaad een perfecte plek, lijkt me ook heerlijk daar te wonen.
Nee, afgelopen vrijdag tijdens het werk ineens m'n schouder uit de komquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:44 schreef Sylvana het volgende:
Meisje is vandaag weer ff langsgeweest om te kijken hoe kamer is als het leeg is, en ze heeft hele tijd staan kijken en bedenken hoe ze het zou kunnen inrichten, maar ze kwam er maar niet uit, dus blijf erbij dat ze het niet gaat nemen
Ze woonde nu trouwens samen in dat appartementje, en nou heeft ze het niet uitgemaakt met der vriend, maar ze wilde wel een plekje voor derzelf hebben, vandaar dat ze nou studentenkamer wilde.
PteV, kwam vandaag nog langs je huis, ben je al over inmiddels?
ah balen, sterkte ermee en succes voglende week danquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:32 schreef PteV het volgende:
[..]
Nee, afgelopen vrijdag tijdens het werk ineens m'n schouder uit de komdus de plannen zijn iets opgeschort...waarschijnlijk volgende week
![]()
Prachtig! Lekker naar rugby toe en pints of lager binnenkantelen... Veel plezier daar!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:14 schreef Zaktuig het volgende:
ik mag deventer 5 maanden missen
zit voor stage in engeland, ook erg vet hoor, maar geen deventer :|
yeah woensdagavond in een pub voetbal wezen kijken, bier is hier best OK!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:35 schreef Sig het volgende:
[..]
Prachtig! Lekker naar rugby toe en pints of lager binnenkantelen... Veel plezier daar!
Das ook gaaf tochquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:14 schreef Zaktuig het volgende:
ik mag deventer 5 maanden missen
zit voor stage in engeland, ook erg vet hoor, maar geen deventer :|
Ik zou eigenlijk wel gaan, maar mn ma en stiefpa waren vrijdag 7 jaar getrouwd en normaal doen ze er niks aan, maar nou gingen we uit eten, dus niet naar Irish Pub Night geweset. Naja, volgend jaar maar weer dan ( vorig jaar wel geweestquote:Op zondag 4 februari 2007 14:48 schreef Eveli het volgende:
Iemand nog naar de Irish Pub Night geweest? Ik was naar de Elegast (Filthy Nelly!) en de Midtown geweest toen. Was erg leuk (en druk).
Nope. Was het eerlijk gezegd wel van plan; kwam wat tussen. Samen met een goede vriend en mijn vrouw Steden en Ridders gespeeld; ook leuk. Wie speelden er in Midtown? Filthy Nelly komt me trouwens bekend voor; hebben die ook niet een keer in Midtown gestaan?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:48 schreef Eveli het volgende:
Iemand nog naar de Irish Pub Night geweest? Ik was naar de Elegast (Filthy Nelly!) en de Midtown geweest toen. Was erg leuk (en druk).
Zit daar een coffeeshop boven dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Nee, coffeeshop boven had lekkage wat voor stroomuitval heeft gezorgd![]()
Lijkt me b.t.w. wel kut, stroomuitval als je in die kelder staat...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Nee, coffeeshop boven had lekkage wat voor stroomuitval heeft gezorgd![]()
In Midtown speelde geloof ik een band genaamd Country Boys From Hell of zoiets. Weet niet of Filthy nelly ooit in de Midtown heeft gestaan. Vorig jaar stonden ze in Persée.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:08 schreef Sig het volgende:
[..]
Nope. Was het eerlijk gezegd wel van plan; kwam wat tussen. Samen met een goede vriend en mijn vrouw Steden en Ridders gespeeld; ook leuk. Wie speelden er in Midtown? Filthy Nelly komt me trouwens bekend voor; hebben die ook niet een keer in Midtown gestaan?
gezelligquote:Op maandag 5 februari 2007 18:14 schreef PteV het volgende:
Zo, kamertje aan de Badhuisstraat is vandaag helemaal geschildert, donderdag verhuizen en als alles meezit donderdagavond ook meteen stappen
Welke kleur heb je het geschildert? Succes met verhuizen en waar ga je stappen dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:14 schreef PteV het volgende:
Zo, kamertje aan de Badhuisstraat is vandaag helemaal geschildert, donderdag verhuizen en als alles meezit donderdagavond ook meteen stappen
M'n lieftallige huisgenotes vroegen of ik meeging, misschien kom ik jou zelfs wel tegenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
gezelligmet wie ga je stappen dan
![]()
k ben benieuwd, klinkt leukquote:Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef PteV het volgende:
[..]
M'n lieftallige huisgenotes vroegen of ik meeging, misschien kom ik jou zelfs wel tegenik ben nog een uitgaan-in-deventer-maagd, dus laat me verrassen door de kroegjes
kleur is wit en lichtblauw/grijsachtig, plintjes onderlangs donkerblauw. Donderdag pics
Haha nou waar ga je naar toequote:Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef PteV het volgende:
[..]
M'n lieftallige huisgenotes vroegen of ik meeging, misschien kom ik jou zelfs wel tegenik ben nog een uitgaan-in-deventer-maagd, dus laat me verrassen door de kroegjes
kleur is wit en lichtblauw/grijsachtig, plintjes onderlangs donkerblauw. Donderdag pics
verwacht er in ieder geval niet al teveel van.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef PteV het volgende:
[..]
Sssst, niet over hebben, straks lezen er collega's mee...quote:Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
als iemand dat goed weet ben jij het wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och, gezelligheid moet je zelf makenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:27 schreef Hillz het volgende:
[..]
verwacht er in ieder geval niet al teveel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |