Leuke wijk, heb ik vlakbij gewoont. Alleen niet ver verwijdert van de Turkenrijke buurt tussen de 1e Weerdsweg en de IJsselquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Zandweerd, Sweelinckstraat.
sinds wanneer is dat de verkeerde kant van de IJssel??quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Zandweerd, Sweelinckstraat.
Beestjes Beeeheeeheeetjes!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:44 schreef Freshthinking het volgende:
Godverde.. teveel cognac gezopen; ik vrees het ergste morgen :|
Ik woon daar nu ook in de buurt, van Deventerstraat, das 3 zijstraten verder (richting platvoet), en ik merk er hier niets van, kan me niet voorstellen dat 3 zijstraten zoveel verschil maakt, maar wie weetquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:59 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Leuke wijk, heb ik vlakbij gewoont. Alleen niet ver verwijdert van de Turkenrijke buurt tussen de 1e Weerdsweg en de IJssel![]()
Succes met verhuizen![]()
Haha, het viel mee vanmorgen! Helemaal geen koppijn, alleen een wat droge bek. Ik laat het bier links liggen en ga in het vervolg cognac zuipenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:16 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Beestjes Beeeheeeheeetjes!
Op m´n dekens, op m´n kussen, kijk maar
In m´n oren, in m´n neus en in m´n haar
Ze lopen allemaal door elkaar
Beestjes, beestjes,
Hele legers lopen daar over de grond
Kijk ze rukken op langs het plafond
En de kamer draait maar in het rond, oh
![]()
Ja, ik kom daar dagelijks langsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:17 schreef nijnja het volgende:
Ik reed net door het plantsoen bij het station, echt ik lachte me kapot, al die weggetjes daar met asfalt of teer ofzo, wat ist... Zo maakte ik vroeger ook altijd 'wegen'. Nutteloze bochtjes die weer samenkomen, omdat het er blij uit ziet. Maar dit is echt te erg voor woorden, iemand die het (niet) met me eens is?
Echt, ik had ze dr wel aan't werk gezien, maar echt dat het zo zou worden wist ik niet. Ik lachte me echt kapotquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:03 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja, ik kom daar dagelijks langs
Owh hier hebben we nog een weggetje, hup nog maar eentje maken om hem weer ergens aan te laten sluiten
Kom je nu mee...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:46 schreef Sylvana het volgende:
[FREE HUGS] Deventer, 13 januari
het was erg leuk![]()
![]()
bummer, waarom?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:12 schreef Sylvana het volgende:
ik ben trouwens afgewezen voor de Ah to Go
geen idee, kreeg gewoon zo'n standaardbrief dat ze de sollicitatieprocedure niet met mij willen voortzettenquote:
geen idee, k heb geen bezoek gehad donderdag, dus k zou niet weten wie dat was danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:53 schreef Canisfire het volgende:
Sylvana er stond donderdag een heel onguur type voor jou deur met een auto.
Wie of wat was dat
je bent niet de enige die er geweest is, damn, dat er zoveel mensen in mn kamer pasten zegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:49 schreef Eveli het volgende:
* Eveli is in de kamer van Sylvana geweest.![]()
Was erg gezellig. Free Hugs ook.
![]()
Ooh oke ja ik moest naar de c&c kapper en zag hem staan ik dacht wat een raar typquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
geen idee, k heb geen bezoek gehad donderdag, dus k zou niet weten wie dat was dan
beter tochquote:
waar / hoelaat?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:00 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
beter tochheeft iemand iets gehoord van een ongeluk of iets gisteravond/vanochtend? hoorde twee als het ware knallen en daarna een auto met piepende banden wegrijden
quote:
niks gehoord, maar ik lag ook in comaquote:Op zondag 14 januari 2007 13:00 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
beter tochheeft iemand iets gehoord van een ongeluk of iets gisteravond/vanochtend? hoorde twee als het ware knallen en daarna een auto met piepende banden wegrijden
Daar leef ik wel, maar ik denk dat ik te ver heen wasquote:Op zondag 14 januari 2007 15:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zandweert...
rond 6 uur s'ochtends![]()
Same here.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar leef ik wel, maar ik denk dat ik te ver heen was![]()
o okequote:Op zondag 14 januari 2007 16:41 schreef Eveli het volgende:
[..]
Same here.![]()
En Zandweerd schrijf je met een d.
Ik dacht ook altijd dat het Zandweert wasquote:Op zondag 14 januari 2007 16:41 schreef Eveli het volgende:
[..]
Same here.![]()
En Zandweerd schrijf je met een d.
dan ben ik gelukkig niet de enige die dat dachtquote:Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat het Zandweert wasnet ff op google gekeken en daar staat het zowel met een T als met een D...
maar jij weet zeker dat het met een D is?
Ja idd, ach maakt me verder niet uit, maar nu weet ik het nog nietquote:Op zondag 14 januari 2007 19:34 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dan ben ik gelukkig niet de enige die dat dachtik heb het namelijk meestal met een t gezien, dus ik nam gewoon aan dat dat wel goed was...
Ach ja, wat is fris... aan de ene kant van de straat wonen alleen maar studenten, en aan de andere kant van de straat alleen maar Turken. Ik vind het er altijd wel gezellig. Eenmaal per jaar hebben ze daar een groot flatfeest trouwens, is altijd wel lachen, want daar komen altijd veeeel studenten op af. Dus als je tussen de studenten wil zitten is het een prima plekquote:Op maandag 15 januari 2007 08:54 schreef HumbertoT het volgende:
Vandaag voor het eerst dat ik hier post, zal me gelijk hier maar even voorstellen.
HumbertoT, woonachtig (nu nog) in Noord Ierland en rustig aan het uitkijken naar een woning in Deventer.
Weet iemand of de straat Het groenedijkje nog een beetje een frisse buurt is?
hoiquote:Op maandag 15 januari 2007 08:54 schreef HumbertoT het volgende:
Vandaag voor het eerst dat ik hier post, zal me gelijk hier maar even voorstellen.
HumbertoT, woonachtig (nu nog) in Noord Ierland en rustig aan het uitkijken naar een woning in Deventer.
Weet iemand of de straat Het groenedijkje nog een beetje een frisse buurt is?
Ik weet het zeker ja.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat het Zandweert wasnet ff op google gekeken en daar staat het zowel met een T als met een D...
maar jij weet zeker dat het met een D is?
Oke, dankequote:
Hm bedankt. Ik hoopte meer op een rustige buurt eigenlijk. Zal het zelf wel eens bekijken als ik weer eens in Nederland ben.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hoi
Ik ben wezen kijken bij een studentenhuis in Het Groenendijkje, en zoals al gezegd werd, erg veel studenten in die straat, en aan de andere kant veel Turken, dus weet niet of je zelf nog student bent, maar dan is het wel leuk wonen aan de studentenkant iig
Joh, zou je denkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:09 schreef whoops het volgende:
OMG volgens mij moeten de Egels zo voetballen ofzo...
Als ik me ergens niet mee bezig hou is het wel voetbal eigenlijk...quote:
Dat mag misschien vervelend zijn, maar om de Eagles nu egels te noemen slaat ook nergens opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:09 schreef whoops het volgende:
OMG volgens mij moeten de Egels zo voetballen ofzo... Er staan hier een stuk of veertig schreeuwende Deventernaren in de straat, al een half uur lang...
Stoer hoor jongens...
Nee, een half uur lang 'Deventer' schreeuwen als je in de binnenstad staat wel...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat mag misschien vervelend zijn, maar om de Eagles nu egels te noemen slaat ook nergens op![]()
Tuurlijk, trots zijn op je stadquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee, een half uur lang 'Deventer' schreeuwen als je in de binnenstad staat wel...
Het was inderdaad een flink feest ja...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:05 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Tuurlijk, trots zijn op je stadVolgens mij ging het vannacht tot laat door op de Brink met het geschreeuw
k heb laatste tijd niemand gehad die me wilde toevoegen op msn, maar msn doet beetje raar laatste tijdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:33 schreef Eveli het volgende:
Zeg Sylvana, heb jij laatst iemand niet toegelaten in je msn?![]()
Waar? Joffer of Murhpys?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:51 schreef whoops het volgende:
[..]
Het was inderdaad een flink feest ja...
Aan het rumoer in de stad gisternacht was duidelijk te merken dat ze gewonnen hadden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |