abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45289591
Zo, ik heb een heel groot stuk karton gehaald, kleiner hadden ze niet, dus ik kan wel 2 extra borden maken ook ervan denk ik, mochten er nog mensen spontaan mee willen doen
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:04:27 #52
116846 Pingwingei
Ei van gevleugelde pingrequest
pi_45289974
Ik heb 1 extra bord, met groen gemarkerd want zwart was bijna op, ene kant FREE HUGS andere kant GRATIS KNUFFEL. Heb namelijk een stuk of 5 stevige A3 vellen van school meegegapt
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
pi_45290102
ik heb een stuk karton van 1 meter lang en 70 cm breed, denk dak dan 2 borden eruit maak, anders word het wel weer erg klein
pi_45300331
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:45 schreef Sylvana het volgende:

[..]

huh, waar heb jij het nou weer over
Bronvermelding vind ik wel zo netjes.

Je begint dus bij Juan Mann, YouTube, Peperclip en dan Fok!forum, Djep....

Veel plezier morgen! Ik ga fijn aan de studie

ps: jij was toch van de EMDR oproep?
pi_45300865
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:49 schreef Djep het volgende:

[..]

Bronvermelding vind ik wel zo netjes.

Je begint dus bij Juan Mann, YouTube, Peperclip en dan Fok!forum, Djep....

Veel plezier morgen! Ik ga fijn aan de studie

ps: jij was toch van de EMDR oproep?
thnx, jammer dat jij niet meekon hoor

en ja dat was ik ja
pi_45300928
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

thnx, jammer dat jij niet meekon hoor

en ja dat was ik ja
jammer dat je toen niet reageerde op mijn emdr reaktie.
pi_45301252
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:04 schreef Djep het volgende:

[..]

jammer dat je toen niet reageerde op mijn emdr reaktie.
huh? ff kijken dan, misschien over hoofd gezien, topic was pas weer actief, heb toen ook weer paar keer gereageerd, maar zal wel ff kijken dan
pi_45301308
Djep, ik heb dit topic geopend EMDR therapie en daar heb jij niet in gereageerd hoor
pi_45301454
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:14 schreef Sylvana het volgende:
Djep, ik heb dit topic geopend EMDR therapie en daar heb jij niet in gereageerd hoor
ik heb je gemaild, ik ga nl niet op een openbaar forum vertellen wat voor ervaringen ik met emdr heb. Maar goed tis al een tijd geleden.
pi_45301749
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:18 schreef Djep het volgende:

[..]

ik heb je gemaild, ik ga nl niet op een openbaar forum vertellen wat voor ervaringen ik met emdr heb. Maar goed tis al een tijd geleden.
kan me niet herinneren dat ik dat mailtje gehad heb hoor als je er behoefte aan hebt mag je het nog wel een keer mailen naar sylvana1987 (apestaartje ) hotmail (punt) com

dan gaan we hier weer lekker knuffelen
  Moderator zaterdag 13 januari 2007 @ 11:40:01 #61
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_45309098
Veel plezier in Deventer vandaag!!!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_45309187
dank je wel

nog ff en dan is het zooitje hier, gelukkig is het wel droog
pi_45309923
Ik kom straks ook nog wel een knuffel halen denk ik. Maar ik denk niet dat die vriendin van me gaat....
pi_45309939
Veel plezier vandaag huggers!

Ik zal er niet bij zijn, ik heb al een afspraak vandaag.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_45315015
de eerste foto's!!!!!!!!!!!!

In het garreel voor de fotograaf.

Hugs!!!

En dan nu allemaal.

Ok, wie was die fotograaf die mij op de foto zette met een van jullie huggers? Wie knuffelde ik eigenlijk? En kom ik nu in de krant al knuffelend? ( mijn image, wat doe je?? )

edit: dan maar urls, plaatjes geven rode kruisjes
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_45316651
Free Hugs Deventer, 13 januari 2007

Vandaag mijn eerste Free Hug Actie, van te voren was ik toch best wel zenuwachtig en echt goed geslapen had ik ook niet. Rond 12 uur had ik met Pingwingei, Schlumberger en 2 vrienden van Pingwingei bij mij thuis afgesproken. Eerst de borden nog even perfectioneren en toen de straat op. Eigenlijk gelijk vanaf het moment dat we buiten waren begonnen we met knuffelen. We liepen richting de Brink en het was aardig druk en gelijk hebben we al veel geknuffeld. Wat geeft dat een goed gevoel zeg en het ging een stuk makkelijker dan dat ik gedacht had van te voren. Na verloop van tijd kwamen er steeds meer mensen bij om te knuffelen en uiteindelijk waren we met 11 man

We hebben een paar keer over de markt heen gelopen, voor de V&D geknuffeld, in de winkelstraat van de Hema en bij de Passage. Helaas waren er een paar kleine vervelende jongens die 3 van onze borden gejat hebben ( gewoon uit onze handen gerukt) Dat betekende dus naar de boekwinkel nieuwe borden halen en maken, dat was wel erg jammer dat dat nodig was. Maar het mocht de sfeer niet teveel bederven natuurlijk en we gingen weer vrolijk door met knuffelen, na even een pauze gehouden te hebben bij de Fontein met wat drinken.

Daarna weer lekker verder geknuffeld, zo leuk om die reacties te zien van mensen, de positieve reacties gaven de energie om door te gaan ook al kregen we ook wel negatieve reacties van mensen die geen knuffel wilden of het maar onzin vonden en wat ook regelmatig te horen was dat ze zeiden " niet van jou" en sommigen begonnen scheldwoorden te gebruiken, maar hiervan gewoon niet teveel aantrekken en gewoon lekker door knuffelen met de mensen die het wel willen, vooral kleine kinderen knuffelen vond ik erg leuk.

Om een uurtje of 4 begonnen de meesten er wel een beetje genoeg van te krijgen, de mensen in de stad werden chagrijnnig, wilden naar huis, wij werden het wel een beetje zat, dus toen nog even met zijn allen bij mij thuis gezeten en nou is iedereen weer weg en typ ik dus even snel een verslagje Ik heb ook foto's gemaakt, die komen later vandaag hier te staan Ik vond het erg leuk om te doen, het geeft heel veel energie en het doet zo goed om zoveel mensen een leuke dag te bezorgen, dus als het weer een keer hier in de buurt is, doe ik zeker mee

Vanavond om 18 uur komen we in het nieuws op RTV Oost en we komen ook nog in een aantal kranten, die zullen ingescand worden en ook hier gepost worden
pi_45317813

pi_45319325
Leuke uitzending op RTV Oost

Toch best apart alleen om mezelf op tv te zien

Enne, Pinwingei

KNUFFELLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_45319707
Leuk hoor!
Maar hoe kan je nou een bord uit je handen laten rukken?

Wie is wie op de foto?
Ik zie pingwingei maar 1 keer. En Schlummie heb ik ook gespot. Trouwens wel een verzameling alto's

Ikzelf heb een zware studiedag gehad en ben echt kapot...KNUFFELLLLLLLLLL
pi_45321994
tvp enzo
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:11:23 #71
116846 Pingwingei
pi_45323830
Degene die er alleen op staat is het broertje van een vriendin van mij, die vriendin staat op de 2e foto.

En als jij ff je bord naast je hebt en iemand grits dat ineens uit 1 hand..... zo stevig klem heb je zo'n bord ook weer niet...

De RTV Oost uitzending:
KLIK!

Geweldige foto's overigens, snel online ook Maandag op school ff met blauwtant mijn foto's op de pc gooien.

[ Bericht 23% gewijzigd door Pingwingei op 13-01-2007 20:16:28 ]
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:45:39 #72
116846 Pingwingei
pi_45325273

pi_45325533
leuke foto's pingwingei
  Moderator zondag 14 januari 2007 @ 18:25:32 #74
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_45350034
Die uitzending van RTV Oost doet het niet bij mij.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_45366434
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 15:40 schreef zwaaibaai het volgende:

Ok, wie was die fotograaf die mij op de foto zette met een van jullie huggers? Wie knuffelde ik eigenlijk? En kom ik nu in de krant al knuffelend? ( mijn image, wat doe je?? )
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_45367421
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:50 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]
ik heb geen idee met wie jij geknuffeld heb, niet met mij geloof ik en die fotograaf was van RTV Oost, die ook filmopnames aan het maken waren.
pi_45367959
Vanochtend in de Stentor:
quote:
[b]Vooral positieve reacties op Free Hugs[b]
door MAARTEN VELDHUIJZEN VAN ZANTEN

DEVENTER - Tussen al het winkelend publiek vallen ze bijna niet op. Maar kom je dichterbij, staan ze ineens voor je neus. Een groep jongeren deelde zaterdag in het centrum van Deventer gratis knuffels uit. ‘Dit zou veel meer moeten gebeuren’, is een veel gehoorde reactie.
‘Mensen raken elkaar niet meer aan’, zegt Silvia Koelemeijer. Ze heeft zojuist geknuffeld. ‘Dat zou veel meer moeten gebeuren,’ zegt ze. Dat vinden ook Babet Olde Weghuis en Margot Olde Loohuis. ‘Dit gebeurt echt te weinig,’ zeggen ze. ‘We hebben zelf ook een knuffel gekregen. Ik zelfs twee,’ zegt Babet.

Het elftal knuffelaars staat net na de middag op de kruising van de Brink, de Keizerstraat en de Korte Bisschopstraat.

De knuffeldieren dragen borden met daarop ‘Free Hugs’ of ‘Gratis knuffel’. Mario Jonkman zegt: ‘De borden met ‘Gratis knuffel’ erop werken beter, omdat sommige mensen niet weten wat een hug is.’ Toch ontstaat er soms verwarring. ‘Mensen denken dat ze een knuffelbeest krijgen.’

Saskia Reijren vindt het een leuke actie, maar zou zelf niet snel met een bord op straat gaan staan. ‘Dat is een beetje te veel van het goede,’ zegt ze. Marjelle Mosterd wordt door haar vriendin op de foto gezet op het moment dat ze geknuffeld wordt. ‘Ik zou het hartstikke leuk vinden om mee te doen,’ roept ze.

Wereld verbeteren

De actie heeft tot doel om mensen een leuke dag te bezorgen en zo de wereld op (zeer) kleine schaal te verbeteren. ‘Het begint tussen mensen’, zegt Saskia Reijren. ‘Het helpt altijd wel iets’, zeggen Babet en Margot.

Tegen een uur of vier houden de knuffelaars het voor gezien. ‘De mensen worden moe en willen naar huis. En wij eigenlijk ook’, zeggen ze. Honderden knuffels zijn er vandaag uitgedeeld, zelfs aan een mevrouw van 98 jaar oud.

Niet met jou!

Maar niet iedereen is positief. ‘Ik heb al een knuffel’, roept een jongen die met zijn vriendin over straat loopt.

Veel mensen negeren de ‘actievoerders’, een enkeling roept iets als ‘Niet met jou!’ en een groepje kwajongens graaide de borden uit de handen van de vrijwillige knuffelaars.

‘Dat maakt ons niets uit,’ zegt Mario. ‘Wij gaan net zo enthousiast weer verder. Van elke positieve reactie krijg je ook weer energie en zin om te knuffelen.’
D'r stond ook een foto bij maar die staat (nog) niet op de site van de Stentor.

Enne, leuke foto's enzo iedereen, was heel gezellig.
pi_45368076
leuk stukje
pi_45693841
heeft iemand die krant waar we 22 januari in zouden staan (weet niet meer welke dat was, maar iig ook met die valentijnsspecial) toevallig nog en kan die het stukje dan inscannen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')