vet! heolang heb je hem al?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:03 schreef gfo het volgende:
tvp voor mij.. ik zal wel eens eventjes een foto maken van hoe mijn grecast er nu uit ziet
edit:
feuteu van 2 weken geleden
[afbeelding]
en als je het niet eens bent met het dragenzonder wassen stuur je maar een pm ipv topic te verneuqen![]()
ehh deze heb ik nu 70 dagenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:29 schreef jovink het volgende:
[..]
vet! heolang heb je hem al?
die van mij ziet er nog zowat het zelfde uit allee nachter iets valer...
Niet alle nudies moet je niet wassen. Er zijn ook Nudie jeans die je gewoon kan wassen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:26 schreef Jape het volgende:
Ik ben zo'n modebarbaar die helemaal niet wist dat je je Nudies niet hoort te wassen etc.
Ik heb een Regular Ralf, begin vorig jaar gekocht (lichte kleur). Vind het een erg relaxte broek, maar heb hem wel net zo behandeld als andere spijkerbroeken
Wil er eigenlijk nog wel eentje bij, maatje 32/34. Het model bevalt me, alleen nu in een donkere wassing. Hebben ze nog ergens voor een normale prijs?
Oh gelukkig, zag me al met een smerige broek lopenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:35 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Niet alle nudies moet je niet wassen. Er zijn ook Nudie jeans die je gewoon kan wassen.
Je moet dus goed opletten welk model je koopt,
Heb je dat rondje zelf gemaakt door iets in je kontzak te stoppen??quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef Luie-princes het volgende:
Mijn RRDG na ongeveer 2 maandjes.
Waarvan ik hem ongeveer anderhalf maand zowat elke dag heb gedragen.
[afbeelding]
Ja, ik heb er een potje vaseline in zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Heb je dat rondje zelf gemaakt door iets in je kontzak te stoppen??
Ja weet ik. Snus ofzo is dat.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:09 schreef Stansfield het volgende:
Moet eigenlijk een potje pruimtabak zijn he, om het echte nudie effect te krijgen. Maar wel stoer gedaan.
helaas is dat niet legaal in te voerenquote:
Als je dat stijve uit je broek wilt dan moet je hem gewoon veel dragen.. of zon broek niet kopenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:37 schreef ioko het volgende:
Stel nu dat je (heaven forbid) een dry broek toch willen wassen, maar dan zo minimaal mogelijk, wat zijn dan de tips? Ik vind het namelijk gewoon ranzig, en ik wil het stijfsel uit de broek.
Je kunt hem wel gewoon een keer in koud water soaken.. en dan laten drogen.. dit heeft geen effect op de indigo de eerste keer.. als je hem gaat dragen dan heeft het wel effect.. ik dump me broek altijd in lauw bad voor ik hem ga dragen om het krimpen tegen de gaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:27 schreef jovink het volgende:
[..]
Als je dat stijve uit je broek wilt dan moet je hem gewoon veel dragen.. of zon broek niet kopen
ik vind het ook veel meer een broek dan bijv een replay dit voel je echt dat je wat aan hebt. een replay is ook wel lekker maar net wat losserder
oa. men at workquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:51 schreef most_wanted het volgende:
Ziet er wel vet uit waar kan je dit kopen/bekijken?
is vast nog niet eerder behandelt hierquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:34 schreef most_wanted het volgende:
Hmm, zijn coole broeken maar wat is het met dat dry enzo?
Dat heb ik met mijn goedkope cars spijkerbroeken ook. En die draag ik in de regel 3 tot 4 dagen alvorens die in de was gaat. Die slijtage sporen zijn gewoon eigen aan bijna alle soorten demin en ook aan diverse soorten katoen, in mijn dockers heb ik hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:15 schreef jovink het volgende:
[..]
is vast nog niet eerder behandelt hier![]()
maar om t nog maar n keer te zeggen..
is een vrij stugge broek die je als je het goed wilt doen ongveer een half jaar niet mag wassen, als je hem da nwast dan krijg je je eigen speciale broek met bijvoorbeeld kreukels in je knieholtes, witte plekken waarj e telefoon heeft gezeten enz. enz enz ...
mooi!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:41 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn goedkope cars spijkerbroeken ook. En die draag ik in de regel 3 tot 4 dagen alvorens die in de was gaat. Die slijtage sporen zijn gewoon eigen aan bijna alle soorten demin en ook aan diverse soorten katoen, in mijn dockers heb ik hetzelfde.
Nope ik heb gewoon tot wit gesleten plooien in mijn broeken zitten. Ook slijtage plekken van sluitels en telefoon zijn zichtbaar. Overigens is al vele jaren geleden, ergens in de vorige eeuw al, het slijtage patroon van een spijkerbroek toegelaten als bewijs in een rechtzaak om een verdachten te kunnen identificeren. Het is voor die zaak aangetoond dat iedere doorsnee spijkerbroek de eigenschap van voor de drager unieke slijtage heeft.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:03 schreef jovink het volgende:
[..]
mooi!
(vast niet allemaal dry neem ik aan.. Natuurlijk slijten spijkerbroeken.. als ik op mn knie val heb ik daar ook een witte schaafplek..dit is een net iets ander idee.)
ja oke, maar deze soort spijkerbroek is er express voor gemaakt en is het uiteindelijk juist de bedoeling dat je de slijtplekken kunt zien, ik denk niet dat dat het originele concept van cars oid zo was. Die wilden gewoon een goede broek maken en na verloop van tijd slijten die dingen, maar dat is ook logisch.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:11 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nope ik heb gewoon tot wit gesleten plooien in mijn broeken zitten. Ook slijtage plekken van sluitels en telefoon zijn zichtbaar. Overigens is al vele jaren geleden, ergens in de vorige eeuw al, het slijtage patroon van een spijkerbroek toegelaten als bewijs in een rechtzaak om een verdachten te kunnen identificeren. Het is voor die zaak aangetoond dat iedere doorsnee spijkerbroek de eigenschap van voor de drager unieke slijtage heeft.
Oke tnx.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:12 schreef Luie-princes het volgende:
Slim Jim dry black.
(Die foto is van mynudies, vandaar dat ik toevallig wist welke nudie dat is.)
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:29 schreef Matr het volgende:
[..]
Oke tnx.
Klopt het dat je ze ook iets kleiner moet kopen omdat de de waist nog 1.5 inch uitrekt ongv?
Of is dat weer een ander model?
de dry models liggen gemiddel rond de 100 euro tenzij je een selvedge rr pakt.. die is meestal 149.. dan had je ook nog de limited straight sven.. die was 220 euro maar die is niet meer te koopquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:42 schreef Zuen het volgende:
Hoeveel ben je nou gemiddeld kwijt voor een nudie broek? Ik vind ze wel mooi en ik wil er binnenkort wel eens een aanschaffen, maarja ff weten hoe duur ze zijn.
helaas liggen de echte dry's bijna nooit tot zelden in de uitverkoop.. tenzij de winkel ze uit de collectie neemt natuurlijk..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:53 schreef cohen het volgende:
of je moet geluk hebben en een regular ralph in de uitverkoop hebben. Zoals ik al zei heb ik er deze week 2 gekocht. 49,- euro per stuk
beide 99 euro bij bendorff in amsterdamquote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef Fezie het volgende:
Mooi! Hoeveel heb je betaald voor die Slim Jim?
En waar dan wel? Ik ben ze nog niet tegengekomen dit jaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:53 schreef cohen het volgende:
of je moet geluk hebben en een regular ralph in de uitverkoop hebben. Zoals ik al zei heb ik er deze week 2 gekocht. 49,- euro per stuk
Ja ze waren 109.. maar we haddne het allemaal over denim etc.. en toen kwam mynudies naar bovne.. toen begon hij over een modje waarvan hij veel info had gekregen etc.. toen zei ik zo heet die mod sarlo.. hij ja.. ik zo ja die mod ben ik want ik herkende je vragen etc..quote:Op maandag 8 januari 2007 17:43 schreef Rev- het volgende:
ik moest 109 euro betalen bij de bendorf. oplichters!!!!!!
Coolquote:Op maandag 8 januari 2007 22:04 schreef gfo het volgende:
[..]
Ja ze waren 109.. maar we haddne het allemaal over denim etc.. en toen kwam mynudies naar bovne.. toen begon hij over een modje waarvan hij veel info had gekregen etc.. toen zei ik zo heet die mod sarlo.. hij ja.. ik zo ja die mod ben ik want ik herkende je vragen etc..
Kreeg tientje korting
zo zie je maar.. dat het modje zijn op mynudies nog zijn voordelen heeft![]()
Cool neequote:
Vetquote:Op zondag 7 januari 2007 15:15 schreef taart het volgende:
M'n Nudie Thin Finn Dry:
[afbeelding]
[afbeelding]
]quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:38 schreef Hammet het volgende:
Ook die in Rotterdam? Dan ga ik volgende week maar even kijken.
Ik was zaterdag bij de Bijenkorf in Amsterdam, daar hadden ze nog maar 1 model in de aanbieding en verder zal de Bijenkorf ook geen Nudie meer gaan verkopen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:09 schreef Schum1 het volgende:
Welke afdeling is dat dan? Ben ze er eigenlijk nooit tegen gekomen namelijk...
Is er ook een winkel in Amsterdam, Den Haag of Rotterdam die de Even Steven verkoopt?quote:Op maandag 15 januari 2007 06:37 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb mijn even steven bij de rode winkel in Utrecht gekocht.
Toen ik gisteren mijn slim jim kocht, had ik het er even over met die verkoper en die had ook even stevens besteld alleen nog niet binnen dus hij had al gebeld naar nudie waar ze bleven maar nog geen duidelijk antwoord gehad. Ik gok dat je bij bendorff de meeste kans hebt die hebben altijd wel veel nudies.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:25 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Is er ook een winkel in Amsterdam, Den Haag of Rotterdam die de Even Steven verkoopt?
wat is dat?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:47 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat zijn broek nou 2 maanden niet wassen
Als je door de regen rijd stinkt de broek naar de tering.
Of is dat de bedoeling ?
hij wordt wel minder stug na een tijdje, maarblijft wel steviger dan een gewoone spijkerbroekquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:11 schreef cohen het volgende:
Blijft de dry altijd lekker stevig? of gaat dat vanzelf weg na een tijdje dragen?
2?? Het is de bedoeling dat je hem 6 maanden niet wast.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:47 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat zijn broek nou 2 maanden niet wassen
Als je door de regen rijd stinkt de broek naar de tering.
Of is dat de bedoeling ?
Wie gaat er nou in Limburg wonen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat er nou 6 maanden achter elkaar dezelfde broerk dragen
Zozo, das een intelligente opmerking.quote:
Je moet hem ook niet elke dag aan doen. Gewoon af en toe maar niet wassen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat er nou 6 maanden achter elkaar dezelfde broerk dragen
Ik snap er ook nix vanquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:46 schreef Luie-princes het volgende:
Wat raar dat ze daar geen SS hebben.
Zelfs in mijn woonPLAATSJE hebben ze een SS.
Ik heb namelijk de SS black blue.
Tja, hij hangt nu in mijn kast nix te doen....quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:50 schreef Luie-princes het volgende:
Nu maak je me jaloers want dat is mijn maat, die heb ik ook in m'n SS.![]()
Geef maar een gil als je weer geld hebt, hij hangt er dan wellicht nog steedsquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:52 schreef Luie-princes het volgende:
Ja sorry heb momenteel geen geld, anders wilde ik hem misschien wel.
Ja klopt, daar had ik deze ook gekocht....maar ze hadden hem laatst niet meer.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:28 schreef Stansfield het volgende:
Bendorff zit toch ook in Den Haag, daar hebben ze altijd erg veel nudies. Tenminste in amsterdam wel.
nou die slijtplekken zie je wel ookal heb je hem niet gewassen. Ik zie nu al redelijke fading naar 80 dagen zonder te wassenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:38 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zit het eigenlijk precies met die dry jeans, zie je de grote slijtage stukken pas nadat je hem gewassen hebt of slijt dat er vanzelf in? Ik heb hem nu 2 maanden en best vaak aan alleen zie nog vrij weinig verschil, alleen wel vouwen bij mijn knieholtes enz.
Nee, ik wil hem wassen omdat ik wil dat hij wat krimpt en ik wil die kleur zo houden, dus niet dat ik er m'n 'eigen' broek van maak zeg maar.quote:
en we hebben een kenner in de zaalquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:27 schreef DBBknown het volgende:
denk dat je broek een beetje richting groen gaat uitslaan na de wasbeurt
Een thin finn is een blauwe denim en dus met blauwe indigo gedyed.. no way dat die groen uitslaat.. dus dat je zegt dat hij groen uitslaat is gewoon onzin.. hij slaat eerder iets lichter blauw uit en als je wast op 30 graden is er nauwelijks kleur verschil op te merken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:54 schreef jovink het volgende:
[..]
en we hebben een kenner in de zaal![]()
bad vol laten lopen met beetje lauw water.. broek binneste buiten in het water leggen en zorgen dat je broek onderwater blijft met iets van gewichtjes.. een uurtje of 4 laten liggen. Vervolgens de broek bij de onderkant van de broekpijp en de taille pakken en zo per broekspijp ietsjes uitrekken om krimpen in de lengte tegen te gaan.. vervolgens gewoon ophangen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:20 schreef Luie-princes het volgende:
Aiii, wat moet ik dan doen?
ever heard of sarcasm?>quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:25 schreef gfo het volgende:
[..]
Een thin finn is een blauwe denim en dus met blauwe indigo gedyed.. no way dat die groen uitslaat.. dus dat je zegt dat hij groen uitslaat is gewoon onzin.. hij slaat eerder iets lichter blauw uit en als je wast op 30 graden is er nauwelijks kleur verschil op te merken.
Duidelijk iemand die er geen verstand heeft in de zaal dus![]()
[..]
jupz dit kan gewoon.. maar wel de broek binnenstebuiten wassen anders krijg je eventueel strepen van de wasmachine.. en als je niet wilt dat hij in de lengte krimpt hem gewoon uitrekkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:46 schreef Luie-princes het volgende:
@ gfo: Dus ik zou hem ook gewoon in de wasmachine kunnen doen en dan op 30 graden wassen zonder waspoeder zeg maar?
nou moet ik je gaan pestenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:31 schreef Luie-princes het volgende:
Nou ik heb hem gewassen en hij is nog hetzelfde.
Geeft m'n broek nu ook niet meer af? Of dat nog wel?
dragen dragen en dragenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef Luie-princes het volgende:
Ah kolere! Nja pech dan.
En gfo, een dry greycast geeft toch wel minder af dan een dry stretch ofzo?
En m'n rr is bij m'n pijpen opeens heel stug (door een regenbui van laatst misschien?), hoe krijg ik dat weer soepeler? Door vele te dragen zeker?
250 euroquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:17 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
normaal 499,00 EUR![]()
now: 249,50 EUR
klik hier
Staan meer Nudies op.
wat een belachelijk dure prijzen op die site zegquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:17 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
normaal 499,00 EUR![]()
klik hier
Staan meer Nudies op.
Slaat wel groen uit, aap. Heb ik ook gehad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:25 schreef gfo het volgende:
[..]
Een thin finn is een blauwe denim en dus met blauwe indigo gedyed.. no way dat die groen uitslaat.. dus dat je zegt dat hij groen uitslaat is gewoon onzin.. hij slaat eerder iets lichter blauw uit en als je wast op 30 graden is er nauwelijks kleur verschil op te merken.
Duidelijk iemand die er geen verstand heeft in de zaal dus![]()
[..]
bad vol laten lopen met beetje lauw water.. broek binneste buiten in het water leggen en zorgen dat je broek onderwater blijft met iets van gewichtjes.. een uurtje of 4 laten liggen. Vervolgens de broek bij de onderkant van de broekpijp en de taille pakken en zo per broekspijp ietsjes uitrekken om krimpen in de lengte tegen te gaan.. vervolgens gewoon ophangen.
Versacequote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
250 euro
Koop dan een Versace ( zoals mij ) voor 100 euro.
Ik vraag me af waarom uberhaubt waarom die broek zo duur is
Koop voor die prijs dan een exclusievere broek like BlueBlood ofzo.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:17 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
normaal 499,00 EUR![]()
klik hier
Staan meer Nudies op.
Ik ben het met je eens dat die broek te duur is maar zo exclusief is blueblood ook niet meer.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:05 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Koop voor die prijs dan een exclusievere broek like BlueBlood ofzo.
Dat klopt, al weerhoudt het me niet er nog steeds kleden van te kopen.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat die broek te duur is maar zo exclusief is blueblood ook niet meer.
inderdaadquote:
dan will ik wel een weten hoe jij een dry (blauwe denim dus.. naja blauw geverfd want denim si altijd wit..) groen kunt laten uitstaan..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Slaat wel groen uit, aap. Heb ik ook gehad.
Is niet leuk.
In Utrecht wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:04 schreef Schum1 het volgende:
Is die even steven al ergens in de grote steden (Amsterdam, Den Haag, Rotterdam) te passen?
Sjah, dat was 'ie daar 3 weken terug al, maar ik kom nooit in Utrecht...quote:
Al wel iets langer. Ik heb hem al sinds december.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:55 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Sjah, dat was 'ie daar 3 weken terug al, maar ik kom nooit in Utrecht...
De Even Steven ligt nu ook bij Best of Brands in hoogland dus ik denk dat het grote uitleveren van de even steven is begonnen. Dus dan zou die ook wel bij andere winkels liggen zoals bendorff ofzo.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:04 schreef Schum1 het volgende:
Is die even steven al ergens in de grote steden (Amsterdam, Den Haag, Rotterdam) te passen?
Mijne stonk dus echt totaal niet. Ik ben er in uitgeweest en in de regen alles.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:46 schreef 1299 het volgende:
Misschien domme vraag hoor NOFI.. maar meurt dat geen uur in de wind als je maanden je broek niet wast?![]()
Vet shirtje. Op mijn werk komt ook de nieuwe nudie collectie binnen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:28 schreef MJay1 het volgende:
Misschien wel niet Jeans, maar toch wel leuk!
[[url=http://europe.zoovillage.com/images/product/pi/10024421/10024421_h1.jpg]afbeelding][/url]
En zoals altijd het geval is bij Nudie, hij zit perfect![]()
Op de website staan geen prijzen?quote:
weet niet wat je bouw is maar als ie strak af moet lopen zou ik gewoon eens een Slim Jim proberen, en anders een regular ralph. Op de website staan alle modellen trouwensquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ga straks een naar de winkel om waarschijnlijk een Nudie broek te scoren. Alvorens wil ik graag wat informatie verzamelen zodat ik niet als een leek overkom. [afbeelding]
Normaliter draag ik altijd Diesel, BlueBlood of Japan Rags maar nu wil ik me eens wagen aan een Nudie.
Ik zoek eentje zonder washing die wat strak afloopt en een beetje baggy zit. Wat zijn de nieuwe modellen hiervan en op wat voor bedrag kan ik rekenen? Ik dacht dat Nudie iets goedkoper was dan bovengenoemde merken.
Even Steven is het nieuwste model. Die is op vrij weinig plekken verkrijgbaar, dus je zou een lucky bitch zijn als je die vanmiddag toevallig vindt. Ik wil die ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Die Even Steven zonder washing ziet er wel puikt uit, eens kijken of ik die kan vinden.![]()
Het zit em gewoon in de naam he, Steven.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:47 schreef BrauN het volgende:
[..]
Even Steven is het nieuwste model. Die is op vrij weinig plekken verkrijgbaar, dus je zou een lucky bitch zijn als je die vanmiddag toevallig vindt. Ik wil die ook.
vast iets met lichtquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:59 schreef roburt het volgende:
als je ze aan hebt zien ze er heel anders uit lijkt wel.
bij wie?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:35 schreef Tujuh het volgende:
Oh het moet trouwens Thin Finn zijn. Al die namen ook!
Ik heb ze op Evilbay gekocht en voor deze prijs durfte ik het wel aan om ze te bestellen. Ik weet namelijk zeker dat ze echt zijn![]()
Mijne is een beetje blauwig geworden, in plaats van écht donker blauw dat die was..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:58 schreef Marjonijntje het volgende:
Ik heb zojuist mijn Super Slim Kim dry met de hand gewassen (in bad gelegd en laten weken) omdat ik geen eigen wassing wil. Dus ik ben benieuwd.
Ik heb mijn slim jim black/black gekocht voor 99 euro. je moet wel even zoeken want zijn er maar 1000 van naar nederland gehaalt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:26 schreef Stansfield het volgende:
Wie weet eigenlijk wat een slim jim black black kost?
Waar heb je hem gekocht dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:33 schreef Quintuss het volgende:
[..]
Ik heb mijn slim jim black/black gekocht voor 99 euro. je moet wel even zoeken want zijn er maar 1000 van naar nederland gehaalt.
Zondequote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:39 schreef Jett het volgende:
[..]
Mijne is een beetje blauwig geworden, in plaats van écht donker blauw dat die was..![]()
Ik heb hem gekocht in arhnem bij the globe. dat er maar 1000 van naar nederland gehaalt waren vertelde de eigenaar van die winkel. the globe is een winkel met hoop exclusive modellen enzo. heel veel aparte sneakers. in april/mei komt de slim jim black black op super veel plaatsen in de winkel zei hij.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar heb je hem gekocht dan?
En hoe weet je dat laatste??
Aha, dus de eerste levering was maar 1000 stuks en over een maandje of 2 ligt die in elke winkel?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef Quintuss het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht in arhnem bij the globe. dat er maar 1000 van naar nederland gehaalt waren vertelde de eigenaar van die winkel. the globe is een winkel met hoop exclusive modellen enzo. heel veel aparte sneakers. in april/mei komt de slim jim black black op super veel plaatsen in de winkel zei hij.
Maar daarnaast heeft The Globe ook een handje van overpricing en opscheppen......quote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef Quintuss het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht in arhnem bij the globe. dat er maar 1000 van naar nederland gehaalt waren vertelde de eigenaar van die winkel. the globe is een winkel met hoop exclusive modellen enzo. heel veel aparte sneakers. in april/mei komt de slim jim black black op super veel plaatsen in de winkel zei hij.
Dat was tijdens de sale maar daar lagen hoofdzakelijk onmogelijk maten als 38/32 enz.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:00 schreef SupahFunk het volgende:
Ik zag laatst supa veel nudie broeken in utrecht bij image for men voor maar 50 euro
Ja alle niet dry versies.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:49 schreef Matr het volgende:
Zijn er ook Nudie Jeans die je wel mag wassen?
Wat is dan precies het verschil tussen de Even Steven en de Straight Sven?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:01 schreef gfo het volgende:
Die nieuwe even steven is meer tight aan de onderkant van de pijp en baggy bij de bovenbenen.. soort mix can ralf en finn als het waren
Verder kun je wachten op de average joe:
Average Joe - this cut will be very similar to Regular Ralf/Alf and Even Steven. It has a Regular Ralf top with a slimmer leg. The most noticeable difference between the AJ and the ES is the placement of the back pockets. As you can hear by the name it will be a cut for the average Joe, nothing extreme. This will most likely be a very popular style as it will appeal to the masses.
Die fitguide heb je geen kont aan. Bovendien, bij beide broeken zeggen ze dat het tussen de Ralf en de Jim in zit. Ik word er dus niet echt veel wijzer van.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:56 schreef jovink het volgende:
@ don diablo bij de maw in emmen hebben ze wel redelijk wat nudies liggen
@Hammet tjek de nudies site en je weet het
Hoi, ik ben don-diablo en ik ben een spontane jongeman. Mijn hobbies zijn computeren op bed en bier drinken. Ben jij die leuke ongeremde meid die ook op mijn bedje wil liggen, reageer dan op boxnummer 5732.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:04 schreef beschuit het volgende:
[..]
Hoi, ik ben don-diablo en ik ben een spontane jongeman. Mijn hobbies zijn computeren op bed en bier drinken. Ben jij die leuke ongeremde meid die ook op mijn bedje wil liggen, reageer dan op boxnummer 5732.
Sorry, moest even
Average Joe - this cut will be very similar to Regular Ralf/Alf and Even Steven. It has a Regular Ralf top with a slimmer leg. The most noticeable difference between the AJ and the ES is the placement of the back pockets. As you can hear by the name it will be a cut for the average Joe, nothing extreme. This will most likely be a very popular style as it will appeal to the masses.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
![]()
![]()
is idd te makkelijk
maarre weer ontopic, wat is nou het verschil tussen de even steven en de average joe?
Bijenkorf ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:58 schreef kaisar het volgende:
eiglijk moet je ff wachten tot de Bendorff alle nieuwe modellen heeft liggen en dan ga je gewoon passen en dan merk je vanzelf de verschillen wel..
Hoort dat niet in het sneakertopic thuis?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
nog even hierover
dr staat dat aux raus komt op de afterparty maar dit is toch niet echt muziek voor de soort mensen die hier op afkomen? of zie k dat verkeerd.
waar te koop en voor hoeveelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef Luie-princes het volgende:
In mijn woonplats (youknow) hebben ze de Even Steven Organic Dry al, dus ik denk dat ze in Nijmegen of Arnhem hem dan ook wel hebben..
En de ES Organic Dry is echt mooooooi, ik wil hem zelf ook.
ja kut verkeerde topiquequote:Op zondag 25 februari 2007 18:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hoort dat niet in het sneakertopic thuis?
*zekersss nudie broeken gaat checken zodra die terug is*quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef Luie-princes het volgende:
¤100 dacht ik, bij de "Clubb" in Epe.
Wil je die hebben dan?![]()
kweet niet :p heb nog 3 dry jeans liggen dusjaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef Luie-princes het volgende:
¤100 dacht ik, bij de "Clubb" in Epe.
Wil je die hebben dan?![]()
pssst verkopen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:17 schreef gfo het volgende:
[..]
kweet niet :p heb nog 3 dry jeans liggen dusja
brian anderson camos nike sbquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef D.zire het volgende:
ik moet toffe nieuwe schoenen hebben onder mn slimjim en regular ralf. help mij.
Zo'n beetje alle sneakers staan er goed onder.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef D.zire het volgende:
ik moet toffe nieuwe schoenen hebben onder mn slimjim en regular ralf. help mij.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:19 schreef Luie-princes het volgende:
Weet iemand of die Thin finn worn dark oscar (zoiets) al ergens te kopen is in Nederland?
bij the globe in arnhem hebben ze een even steven dry met zelfde kleur stiksels.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:06 schreef mitman het volgende:
weet iemand of de even steven al ergens in nijmegen(men@work?) of eventueel arnhem te vinden is ? en ook een btje mooie wassing of dry ...?
enne...heeft iemand dr al 1? pics?
thnx!
Omg, ik zou hem niet eens voor nix willenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:17 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
normaal 499,00 EUR![]()
klik hier
Staan meer Nudies op.
ok thnx...enne waar zit the globe ....toevallig vlakbij frisco?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:42 schreef Quintuss het volgende:
[..]
bij the globe in arnhem hebben ze een even steven dry met zelfde kleur stiksels.
Hm, daar had ik voor Oud&Nieuw nog een Lacoste'je gekocht. Weet niet meer precies waar het ligtquote:Op zondag 4 maart 2007 15:54 schreef mitman het volgende:
[..]
ok thnx...enne waar zit the globe ....toevallig vlakbij frisco?
zelfde kleur stiksels ..hoe bdl je?
en weet je ook de prijs?
thnx!
Ik was er zondag nog even. hij heet even steven dry. maar hij is niet het zelfde dry als een normale dry. hij is minder blauw en meer heel donker grijs. wel heel mooi vind ik. de stiksels zijn die zelfde kleur grijs dus het valt niet zo op dat hij van nudie is. de prijs is 109,95.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:54 schreef mitman het volgende:
[..]
ok thnx...enne waar zit the globe ....toevallig vlakbij frisco?
zelfde kleur stiksels ..hoe bdl je?
en weet je ook de prijs?
thnx!
je kunt beter via zoovillage.com kijken. die hebben al dingen van de nieuwe collectie er bij staan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:17 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
normaal 499,00 EUR
klik hier
Staan meer Nudies op .
Of nudie's überhaupt ergens te halen in Breda? Ik ga morgen nml.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef Retro het volgende:
Zijn die bootcut ola's nog ergens te verkrijgen? Ga volgende week naar Breda shoppen en wil wel eens zo'n nudie proberen.
M@W zowiezo, ik ga denk ik weer een regular ralf dry selvage halen en dan niet wassenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:43 schreef Retro het volgende:
[..]
Of nudie's überhaupt ergens te halen in Breda? Ik ga morgen nml.
Zoovillage heeft echt een super assortiment met nudies.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef Quintuss het volgende:
[..]
je kunt beter via zoovillage.com kijken. die hebben al dingen van de nieuwe collectie er bij staan.
Weet iemand of(en dan waar) je het nudie leren jack kunt kopen? het is model conny. het is de leren versie van het wel bekende spijkerjack. laat het a.u.b. weten. Bart van the sheer heeft die ook aan in de nieuwe clip van the sheer.
deze bedoel je?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:14 schreef Quintuss het volgende:
[..]
Ik was er zondag nog even. hij heet even steven dry. maar hij is niet het zelfde dry als een normale dry. hij is minder blauw en meer heel donker grijs. wel heel mooi vind ik. de stiksels zijn die zelfde kleur grijs dus het valt niet zo op dat hij van nudie is. de prijs is 109,95.
als je vanaf het station af komt en je steekt bij het zebrapad voor het busstation over. dan loop je langs de intertoys. dan heb je op gegeven moment een kruispunt met voor je de h&m en rechts van je de mac.
dan moet je bij de mac rechts gaan. dan iets van 200 meter aan de linker kant.
een kasteelachtig pand met een dikke deur met hoop hangijzer.
in zwolle niet gezienquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
deze bedoel je?
[afbeelding]
deze vind ik persoonlijk heel stoer en ga ik direct ff aanschaffen als ik weer trug ben in NederlandZe hebben em vast wel in Zwolle danwel Groningen te koop neem ik aan.
in Groningen heb ik hem ook niet gezien:xquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
deze bedoel je?
[afbeelding]
deze vind ik persoonlijk heel stoer en ga ik direct ff aanschaffen als ik weer trug ben in NederlandZe hebben em vast wel in Zwolle danwel Groningen te koop neem ik aan.
ja die heb ik ook, 99 euro kost die. alleen die zijn pas in het voorjaar in heel nederland verkrijgbaar. nu moet je naar de specialere zakenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
deze bedoel je?
[afbeelding]
Dat vraagt om foto's. Ik ga morgen ff kijken voor mijn slim jim black black bij mijn lokale speciale nudiedealer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:51 schreef Luie-princes het volgende:
Ik heb vandaag m'n Even Steven opgehaald, en hij is echt vet.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:10 schreef revolutionx het volgende:
dat jasje zal wel zo rond de 700 euro hangen denk...
Met heel groot Hugo Boss of Versace erop zeker??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]700 euro voor zoeen gaar jasje.
Koop dan een Hugo Boss of Versace of iets dergelijks.
Zoeen stomme jas
Ja die maak ik morgen denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:54 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat vraagt om foto's. Ik ga morgen ff kijken voor mijn slim jim black black bij mijn lokale speciale nudiedealer.
Hugo Boss of versace...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]700 euro voor zoeen gaar jasje.
Koop dan een Hugo Boss of Versace of iets dergelijks.
Zoeen stomme jas
Nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Met heel groot Hugo Boss of Versace erop zeker??![]()
Toch blijven dat 2 kampermerken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee.
Want dan ist net alsof het nep is.
Ik zou persoonlijk eerder over stag gaan bij een Boss of Versace jas dan bij een Nudie jeans....
Je hebt ook truien van G-star waar dat levensgroot opstaat, ik vind het er niet uitzien( Wat wel het geval is bij mijn g-star truitje maarja dies al bijna 2 jaar oud
)
Morgen ff Boss t-shirt halen, en staat daar boss op ? nee
quote:
Ik ken het wel anders, maar als veel kampers in een bepaald merk lopen dan sla ik het even over ook al heb je dan wel lijnen die minder opzichting en lelijk zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]right.
Misschien omdat je het niet anders kent dan dat het constant word nagemaakt en er veel figuren met die neppe onzin lopen ?
http://i5.tinypic.com/2zowu3d.jpgquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik ken het wel anders, maar als veel kampers in een bepaald merk lopen dan sla ik het even over ook al heb je dan wel lijnen die minder opzichting en lelijk zijn.
Hugo Boss gaat nog wel maar versace![]()
Die broek is op zich niet lelijk, behalve de omgeslagen pijpen na. Alleen het hele imago van versace vind ik gewoon niks.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
http://i5.tinypic.com/2zowu3d.jpg
Ik snap niet wat hier belachelijk lelijk aan is ?
Pijpen ga ik denk ik wel kleiner laten maken
Zijn gewoon leren schoenen, alleen had ik ze van tevoren gepoetstquote:
Ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:01 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Ja die maak ik morgen denk ik.
Moet zo werken namelijk.
Ik heb de Organic Dry gehaald.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:04 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Ben ook benieuwdWelke heb je gehaald? De organic dry's of een prewash?
Is het niet de bedoeling dat die broek door het dragen vale plekken en strepen krijgt?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:03 schreef revolutionx het volgende:
ok, naja je moet het zelf weten natuurlijk! Ik vind em alleen niet staan. maarja wie ben ik heover 6 maanden ff wat plekjes bewerken me schuurpapier
had precies hetzelfde probleem, maatje kleiner zat bij mijn slim jim echt heel rot. zag er in het begin ook nogal raar uit maar inmiddels is mn broek een stuk losser en zit ie perfect, alhoewel ik em wel heel baggy draag; heb niet echt dunne benen namelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:01 schreef Luie-princes het volgende:
Hij is 99,95.
En ik zweeeeeer een maat kleiner was echt te strak. Tuurlijk weet ik dat hij nog wat uitrekt enzo, maar dan was hij echt nog te strak.
Ik vind ze allebei even fijn eigenlijk..
Ja en dat is zo'n model dat je niet moet wassen, ofja dat moet je zelf weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |