helaas liggen de echte dry's bijna nooit tot zelden in de uitverkoop.. tenzij de winkel ze uit de collectie neemt natuurlijk..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:53 schreef cohen het volgende:
of je moet geluk hebben en een regular ralph in de uitverkoop hebben. Zoals ik al zei heb ik er deze week 2 gekocht. 49,- euro per stuk
beide 99 euro bij bendorff in amsterdamquote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef Fezie het volgende:
Mooi! Hoeveel heb je betaald voor die Slim Jim?
En waar dan wel? Ik ben ze nog niet tegengekomen dit jaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:53 schreef cohen het volgende:
of je moet geluk hebben en een regular ralph in de uitverkoop hebben. Zoals ik al zei heb ik er deze week 2 gekocht. 49,- euro per stuk
Ja ze waren 109.. maar we haddne het allemaal over denim etc.. en toen kwam mynudies naar bovne.. toen begon hij over een modje waarvan hij veel info had gekregen etc.. toen zei ik zo heet die mod sarlo.. hij ja.. ik zo ja die mod ben ik want ik herkende je vragen etc..quote:Op maandag 8 januari 2007 17:43 schreef Rev- het volgende:
ik moest 109 euro betalen bij de bendorf. oplichters!!!!!!
Coolquote:Op maandag 8 januari 2007 22:04 schreef gfo het volgende:
[..]
Ja ze waren 109.. maar we haddne het allemaal over denim etc.. en toen kwam mynudies naar bovne.. toen begon hij over een modje waarvan hij veel info had gekregen etc.. toen zei ik zo heet die mod sarlo.. hij ja.. ik zo ja die mod ben ik want ik herkende je vragen etc..
Kreeg tientje korting
zo zie je maar.. dat het modje zijn op mynudies nog zijn voordelen heeft![]()
Cool neequote:
Vetquote:Op zondag 7 januari 2007 15:15 schreef taart het volgende:
M'n Nudie Thin Finn Dry:
[afbeelding]
[afbeelding]
]quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:38 schreef Hammet het volgende:
Ook die in Rotterdam? Dan ga ik volgende week maar even kijken.
Ik was zaterdag bij de Bijenkorf in Amsterdam, daar hadden ze nog maar 1 model in de aanbieding en verder zal de Bijenkorf ook geen Nudie meer gaan verkopen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:09 schreef Schum1 het volgende:
Welke afdeling is dat dan? Ben ze er eigenlijk nooit tegen gekomen namelijk...
Is er ook een winkel in Amsterdam, Den Haag of Rotterdam die de Even Steven verkoopt?quote:Op maandag 15 januari 2007 06:37 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb mijn even steven bij de rode winkel in Utrecht gekocht.
Toen ik gisteren mijn slim jim kocht, had ik het er even over met die verkoper en die had ook even stevens besteld alleen nog niet binnen dus hij had al gebeld naar nudie waar ze bleven maar nog geen duidelijk antwoord gehad. Ik gok dat je bij bendorff de meeste kans hebt die hebben altijd wel veel nudies.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:25 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Is er ook een winkel in Amsterdam, Den Haag of Rotterdam die de Even Steven verkoopt?
wat is dat?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:47 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat zijn broek nou 2 maanden niet wassen
Als je door de regen rijd stinkt de broek naar de tering.
Of is dat de bedoeling ?
hij wordt wel minder stug na een tijdje, maarblijft wel steviger dan een gewoone spijkerbroekquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:11 schreef cohen het volgende:
Blijft de dry altijd lekker stevig? of gaat dat vanzelf weg na een tijdje dragen?
2?? Het is de bedoeling dat je hem 6 maanden niet wast.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:47 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat zijn broek nou 2 maanden niet wassen
Als je door de regen rijd stinkt de broek naar de tering.
Of is dat de bedoeling ?
Wie gaat er nou in Limburg wonen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat er nou 6 maanden achter elkaar dezelfde broerk dragen
Zozo, das een intelligente opmerking.quote:
Je moet hem ook niet elke dag aan doen. Gewoon af en toe maar niet wassen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat er nou 6 maanden achter elkaar dezelfde broerk dragen
Ik snap er ook nix vanquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:46 schreef Luie-princes het volgende:
Wat raar dat ze daar geen SS hebben.
Zelfs in mijn woonPLAATSJE hebben ze een SS.
Ik heb namelijk de SS black blue.
Tja, hij hangt nu in mijn kast nix te doen....quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:50 schreef Luie-princes het volgende:
Nu maak je me jaloers want dat is mijn maat, die heb ik ook in m'n SS.![]()
Geef maar een gil als je weer geld hebt, hij hangt er dan wellicht nog steedsquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:52 schreef Luie-princes het volgende:
Ja sorry heb momenteel geen geld, anders wilde ik hem misschien wel.
Ja klopt, daar had ik deze ook gekocht....maar ze hadden hem laatst niet meer.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:28 schreef Stansfield het volgende:
Bendorff zit toch ook in Den Haag, daar hebben ze altijd erg veel nudies. Tenminste in amsterdam wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |