Dat vraagt om foto's. Ik ga morgen ff kijken voor mijn slim jim black black bij mijn lokale speciale nudiedealer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:51 schreef Luie-princes het volgende:
Ik heb vandaag m'n Even Steven opgehaald, en hij is echt vet.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:10 schreef revolutionx het volgende:
dat jasje zal wel zo rond de 700 euro hangen denk...
Met heel groot Hugo Boss of Versace erop zeker??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]700 euro voor zoeen gaar jasje.
Koop dan een Hugo Boss of Versace of iets dergelijks.
Zoeen stomme jas
Ja die maak ik morgen denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:54 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat vraagt om foto's. Ik ga morgen ff kijken voor mijn slim jim black black bij mijn lokale speciale nudiedealer.
Hugo Boss of versace...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]700 euro voor zoeen gaar jasje.
Koop dan een Hugo Boss of Versace of iets dergelijks.
Zoeen stomme jas
Nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Met heel groot Hugo Boss of Versace erop zeker??![]()
Toch blijven dat 2 kampermerken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee.
Want dan ist net alsof het nep is.
Ik zou persoonlijk eerder over stag gaan bij een Boss of Versace jas dan bij een Nudie jeans....
Je hebt ook truien van G-star waar dat levensgroot opstaat, ik vind het er niet uitzien( Wat wel het geval is bij mijn g-star truitje maarja dies al bijna 2 jaar oud
)
Morgen ff Boss t-shirt halen, en staat daar boss op ? nee
quote:
Ik ken het wel anders, maar als veel kampers in een bepaald merk lopen dan sla ik het even over ook al heb je dan wel lijnen die minder opzichting en lelijk zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]right.
Misschien omdat je het niet anders kent dan dat het constant word nagemaakt en er veel figuren met die neppe onzin lopen ?
http://i5.tinypic.com/2zowu3d.jpgquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik ken het wel anders, maar als veel kampers in een bepaald merk lopen dan sla ik het even over ook al heb je dan wel lijnen die minder opzichting en lelijk zijn.
Hugo Boss gaat nog wel maar versace![]()
Die broek is op zich niet lelijk, behalve de omgeslagen pijpen na. Alleen het hele imago van versace vind ik gewoon niks.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
http://i5.tinypic.com/2zowu3d.jpg
Ik snap niet wat hier belachelijk lelijk aan is ?
Pijpen ga ik denk ik wel kleiner laten maken
Zijn gewoon leren schoenen, alleen had ik ze van tevoren gepoetstquote:
Ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:01 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Ja die maak ik morgen denk ik.
Moet zo werken namelijk.
Ik heb de Organic Dry gehaald.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:04 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Ben ook benieuwdWelke heb je gehaald? De organic dry's of een prewash?
Is het niet de bedoeling dat die broek door het dragen vale plekken en strepen krijgt?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:03 schreef revolutionx het volgende:
ok, naja je moet het zelf weten natuurlijk! Ik vind em alleen niet staan. maarja wie ben ik heover 6 maanden ff wat plekjes bewerken me schuurpapier
had precies hetzelfde probleem, maatje kleiner zat bij mijn slim jim echt heel rot. zag er in het begin ook nogal raar uit maar inmiddels is mn broek een stuk losser en zit ie perfect, alhoewel ik em wel heel baggy draag; heb niet echt dunne benen namelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:01 schreef Luie-princes het volgende:
Hij is 99,95.
En ik zweeeeeer een maat kleiner was echt te strak. Tuurlijk weet ik dat hij nog wat uitrekt enzo, maar dan was hij echt nog te strak.
Ik vind ze allebei even fijn eigenlijk..
Ja en dat is zo'n model dat je niet moet wassen, ofja dat moet je zelf weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |