quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wacht eens even, die kerel heet dennis zag ik ergens.... Er was een tijdje terug ook zo'n manneke actief hier die vanalles en nog wat beloofde en 'kocht' en meerdere malen zijn afspraken niet nakwam.
Deze! 045casual
Kijk hier maar eens:
[V&A] ERVARINGEN
[V&A] ERVARINGEN
Is dit niet dezelfde?
W4 wil je even alles in een mailtje vatten incl linkjes naar de betreffende topics en posts etcquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:06 schreef W4 het volgende:
Even een waarschuwing: ik heb bij k8skaaay een Athlon cpu-tje gekocht met koeler, maar helaas werd deze zonder koeler verzonden. Inmiddels is dit ruim een maand geleden en zijn we in het topic en per e-mail nog geen steek verder gekomen. Sinds 10 december heb ik niets meer vernomen van hem helaas ...
Kijk, het gaat bij mij niet om een groot bedrag, maar hij komt zijn beloften niet na. In het bovengenoemde topic verkoopt hij ook duurdere dingen, dus wees gewaarschuwd ...
het zou me niet verbazen als k8skaaay een kloon is, aangezien hij pas recent is geregistreerd en redelijk weet hoe het hier werkt ... is dat na te gaan aan de hand van ip-adres of zoiets ??![]()
Buzzer, dat is alleen een vermoeden van mij dat dit dezelfde persoon zou kunnen zijn. Ze heten allebei Dennis, komen uit het zuiden des lands en ik dacht te zien dat k8skaaay actief werd in de tijd dat 045casual in opspraak kwam. Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:14 schreef buzzer het volgende:
ik heb die post van Ed achter neergelegd voor een check up
die check is inmiddels gedaan, en er is geen matchquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Buzzer, dat is alleen een vermoeden van mij dat dit dezelfde persoon zou kunnen zijn. Ze heten allebei Dennis, komen uit het zuiden des lands en ik dacht te zien dat k8skaaay actief werd in de tijd dat 045casual in opspraak kwam. Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten.![]()
Jullie mods kunnen dit misschien controleren via IP-check?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:23 schreef FredvZ het volgende:
ETP (Ervaringen Terugvind Post)
Ook als koper was het perfect zaken doen met bbbb. Spullen waren al heel erg snel binnen, en super netjes verpakt. Product precies zoals het omschreven was, had niet beter kunnen wensenquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:50 schreef bbbb het volgende:
Prima zaken gedaan met Madshark. Duidelijk emails, en direct betaald. Toppie. Het gaat hier om de [TK] 2x Innovatek Cool-Matic NV40LE / G70 rev. 2.0
En in kadopapierquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:41 schreef martinlutherking het volgende:
Ik heb gister een fototoestel gekocht van flugeltje. Gister betaald en is net bezorgd. Lekker snel dus. De camera ziet er perfect uit, originele verpakking. Echt super, ik ben blij.Nu nog foto's maken.
Dat zegt ook helemaal niets, iemand kan een proxy hebben gebruikt of bij iemand anders dat gepost hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
die check is inmiddels gedaan, en er is geen match
dat kan, maar meer dan dit kunnen wij helaas ook niet doenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:42 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat zegt ook helemaal niets, iemand kan een proxy hebben gebruikt of bij iemand anders dat gepost hebben.
En vandaag de gebruiksaanwijzing ontvangen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En in kadopapier
Fijn dat je er blij mee bent
Van hetzelfde hier. Volledig goede samenwerking en vlotte e-mail verkeer en zeer vriendelijk. Ik wacht met smacht op de spelletjes.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Vlotte, leuke en vooral snelle deal gehad met Dizer!
Spellen zijn de dag nadat hij het geld had overgemaakt de bus opgegaan!![]()
nee, helaas nietquote:Op maandag 8 januari 2007 13:42 schreef pierce het volgende:
Al iets gehoord van onze oplichter Duracell ?
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:42 schreef pierce het volgende:
Al iets gehoord van onze oplichter Duracell ?
Hier ook niet. Hij komt ook niet meer op msn...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:15 schreef buzzer het volgende:
nee, helaas niet![]()
hij is in ieder geval geband fwiw
ja met rechtquote:Op maandag 8 januari 2007 14:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[..]
Hier ook niet. Hij komt ook niet meer op msn...
Wat een lulhannes...![]()
Je mailadres had ik omdat ElisaB mij had ingekopieerd op een mailtje aan jou. Heb het aangiftenummer van dandale ook, hij wilde dit om een of andere reden niet online zetten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:36 schreef whizzer2250 het volgende:
Wha... niet echt... Beetjuh druk met andere dingen... (huisje zoeken) Mocht jij van dandale nog een naame te horen krijgen, laat het mij maar weten en dan ga ik ook bellen. Mocht je mijn email adres niet hebben, deze zit nu in je Privemail box
En lady-wrb is een betrouwbare koopster! Prima zaken mee gedaan!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb van ROG een tetrisspel gekocht voor de gameboy.
supersnel geleverd..... het lijkt overtoom wel!
ROG bedankt
Ik heb nog een foto van deze josti:quote:Op maandag 8 januari 2007 14:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[..]
Hier ook niet. Hij komt ook niet meer op msn...
Wat een lulhannes...![]()
Er is me nog niks opgevallen, nu heb ik de laatste dagen ook niet zo heel veel aandacht aan Fok! besteed...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:21 schreef Oblivion het volgende:
Pierce, heb jij ook het gevoel dat meneer toch post op fok?
Onder een ander naam dan...
als je een vermoeden hebt, PM het even naar me, laat ik het achter checkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:21 schreef Oblivion het volgende:
Pierce, heb jij ook het gevoel dat meneer toch post op fok?
Onder een ander naam dan...
Okay.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je een vermoeden hebt, PM het even naar me, laat ik het achter checken
Politie is er ook mee bezig zo te zien.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Whizzert, nog wat actie ondernomen?
http://www.internetoplich(...)m=1150216190/135#135
Kijk eindelijk... Hopelijk een goede druk voor de polisie!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Politie is er ook mee bezig zo te zien.![]()
http://www.nhd.nl/nieuws/(...)351399.ece?secId=531
WTF! Schvvmert, hoe kom je hier aan? Bezorgen ze in Ede ook het Noord-Hollands Dagblad?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Politie is er ook mee bezig zo te zien.![]()
http://www.nhd.nl/nieuws/(...)351399.ece?secId=531
Gewoon online.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
WTF! Schvvmert, hoe kom je hier aan? Bezorgen ze in Ede ook het Noord-Hollands Dagblad?
De heer De Reus zou eindverantwoordelijke zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:02 schreef whizzer2250 het volgende:
cool, let me knowZodra ik een naam weet ga ik ook wel even bellen
Mocht je hem weer tegenkomen dan mag je een tikje namens mij uitdelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:39 schreef Qwea het volgende:
tvp. Aangezien ik/wij ook mijn/onze eerste aankoop in v&a hebben gedaan. Tis nog even wachten op een tegen mail dat het spel is verzonden.
Wieringerwerf is dichtbij hier![]()
Hij komt me bekent voor btw. Volgens mij heb ik hem hier in de helderse binnenstad wel eens zien stappen
hehehe. Naja als je mazzel hebt zit ie binnenkort achter slot en grendelquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:12 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
Mocht je hem weer tegenkomen dan mag je een tikje namens mij uitdelen
Eerst hem even zijn portemonnee afhanding maken. Er zit namelijk wat in wat van mij isquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:12 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
Mocht je hem weer tegenkomen dan mag je een tikje namens mij uitdelen
ik moest zo lachen om je reactie op internetoplichting.nl.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Eerst hem even zijn portemonnee afhanding maken. Er zit namelijk wat in wat van mij is
In perfecte staat binnenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wil je het even laten weten lieve lieve Dizer, als ze binnenzijn !![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:02 schreef Garbageman het volgende:
Koop meer spul van koen_pijl, hij is okee!
Philips videopac G7000
Snelle betaling doet snel leveren...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:54 schreef poohy het volgende:
Goede ervaringen met Werewolf![]()
Geld overgemaakt en de riem was binnen no time in huis![]()
Patrick zelf heeft zich nu weer gemeld.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
@Schvvmert en Whizzer2250; kijk regelmatig even internetoplichting, hoofdstuk Patrick Minnebo.
Het topic 'leeft' nogal.
[TK] Gamecube, 17 games, 4 controllers, 3 memcardsquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:44 schreef frenzy2003 het volgende:
negatieve ervaring gehad met SoSolid. nadat we een deal sloten via forum en mail,hebben we een afspraak gemaakt dat ik de betaling dinsdag of woensdag zou voldoen omdat ik een nieuw pinpasje had aangevraagd. (i.v.m. internetbankieren).
nu lees ik dus op dinsdag dat hij 1 van de spellen wilt doorverkopen aan een ander omdat ik niet meer heb gereageerd tot dinsdag. het lijkt me dat je het fatsoen hebt te vermelden dat je een beter aanbod hebt,of gewoon niet zolang kan wachten ipv deze vreemde houding. het gaat om de gamecube spellen: timesplitters 2 en eternal darkness in dit topic: [TK] Gamecube, 17 games, 4 controllers, 3 memcards
die berichten van 'zijn vader' (waar ik dus echt helemaal geen reet van geloof) zijn helemaal ten hemel schreiend. Hij dtreigt met het schrijven van een vrief aan zijn advocaat, maar als die net zo vol staat met taalfouten, dan komt het vast helemaal goed. Wat een lul zegquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Patrick zelf heeft zich nu weer gemeld.![]()
De postings van Patrick zelf zijn volgens mij met minder spelfouten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
die berichten van 'zijn vader' (waar ik dus echt helemaal geen reet van geloof) zijn helemaal ten hemel schreiend. Hij dtreigt met het schrijven van een vrief aan zijn advocaat, maar als die net zo vol staat met taalfouten, dan komt het vast helemaal goed. Wat een lul zeg![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:20 schreef whizzer2250 het volgende:
heb hem ook gemaild (Patrick) Jij ook al Edvandeberg?
Ik kreeg al een mooie PM van de vader.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
De postings van Patrick zelf zijn volgens mij met minder spelfouten.
bij deze trek ik mijn negatieve reactie in en wil ik jou bedanken voor de goede afhandeling.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
[TK] Gamecube, 17 games, 4 controllers, 3 memcards
Oh, en supersnelquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Mooi zo! Daar doe ik het voor !![]()
Patrick heeft mij terugbetaald!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:20 schreef whizzer2250 het volgende:
heb hem ook gemaild (Patrick) Jij ook al Edvandeberg?
Nee!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:34 schreef Qwea het volgende:
dus ik hoef hem niet meer te slaan als ik hem tegenkom?![]()
mij ook, maar hij heeft maar ¤ 8,- overgemaakt ipv de 10 die ik heb betaald....quote:Op maandag 15 januari 2007 18:01 schreef Oblivion het volgende:
Meneer Duracell heeft eieren voor zijn geld gekozen en mij terug betaald.
Wil nooit meer wat met hem te maken hebben.![]()
Geld is geldquote:Op maandag 15 januari 2007 18:07 schreef Oblivion het volgende:![]()
Man laat zitten, het zijn de leugens en stomme excuses niet waard.
Net op het moment dat ik op 'internetoplichting' postte dat ik het binnenhad.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:53 schreef whizzer2250 het volgende:
Ik heb nog niks vernomen van Patrick.... Wanneer heeft hij jou terug betaald?
Hierbij wil ik Thrackan bedanken voor het begrip, en nogmaals mijn excuses aanbieden, ik vind het toch een beetje rot zoquote:Op maandag 15 januari 2007 09:55 schreef Thrackan het volgende:
Ondanks een niet rond gekomen koop een goede ervaring met Gojira.
De man had door flinke last van zijn rug een aardige vertraging met het opsturen van mijn aangeschafte Externe HDD Behuizing. Wat hij vervolgens wél deed, is nog even testen en netjes een mailtje sturen dat hij het niet meer deed en of ie het geld terug kon storten. Dit zou zo'n beetje gedaan moeten zijn.
Puntje voor de eerlijkheid!
Mwah, geen enkel probleem, ik vind eerlijkheid een stuk belangrijker dan een goeie deal.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:46 schreef Gojira het volgende:
[..]
Hierbij wil ik Thrackan bedanken voor het begrip, en nogmaals mijn excuses aanbieden, ik vind het toch een beetje rot zo![]()
Ja.. stuur je nu je 'advocaat' er voor 2 euro ipv 10 euro op af?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:06 schreef pierce het volgende:
[..]
mij ook, maar hij heeft maar ¤ 8,- overgemaakt ipv de 10 die ik heb betaald....![]()
Gaan we weer!![]()
Ja tuurlijk, 2 euro die ik nog krijg + de incasso kosten(ŕ een hoop ¤) er boven opquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja.. stuur je nu je 'advocaat' er voor 2 euro ipv 10 euro op af?
Toch nogmaals bedankt voor het begripquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:20 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Mwah, geen enkel probleem, ik vind eerlijkheid een stuk belangrijker dan een goeie deal.
Zoals je met die P.M. gevallen ziet zijn er zat mensen die je NIET kunt vertrouwen over het net en ik waardeer het des te meer als iemand wél te vertrouwen is (en dus even netjes aangeeft dat de spulletjes niet meer werken wanneer hij daar achter komt).
Geen excuses nodig hoor! (En succes met je rug! Ik kijk vanavond wel even of het geld al terug is, dan is dat ook weer rond.)
Dat moet in het Feedback topic Krielequote:Op zondag 21 januari 2007 14:19 schreef kriele het volgende:
Deze kan dicht. [TK] 28 Days later
BvD,
Alex
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:42 schreef Patton het volgende:
Ik had een date met dDirk om een dvdtje te kopen. Hij kwam echter niet opdagen... Heb hem nog een mailje gestuurd maar niks meer gehoord.
heb je die niet gehad dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:23 schreef dDirk het volgende:
Je hebt een mailtje.
het mailtje zal wel verstuurd zijn ná deze postquote:
Heb jij al je centjes gezien?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:53 schreef whizzer2250 het volgende:
Ik heb nog niks vernomen van Patrick.... Wanneer heeft hij jou terug betaald?
Helaas wel.. deze zaten er eerst wel bij maar die ben ik kwijt geraakt (moet mijn kamer maar eens opruimen)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:42 schreef Thrackan het volgende:
Hops, Wacom tabletje binnen van Krab: [TK] (on)gebruikte "rommel" vnl. PC, pda,mp3 enz.
ding werkt prima, ik zit nu lekker te photoshop kliederen!
goede ervaring dus
Nog een eerlijke ervaring met KopieerMachine: hij gaf zojuist via mail aan dat hij zijn Zalman cooler niet meer compleet had (de rubberen voetjes waren kwijt). Jammer voor de deal, maar leve de eerlijkheid!
Zoals ik al mailde, beetje fout lekker boeiend, eerlijkheid is voor mij #1 hier op v&a, ik heb liever dat iemand wat checkt en het niet compleet/werkend blijkt te zijn dan dat ik een pakketje ontvang dat niet compleet/werkend blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:53 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Helaas wel.. deze zaten er eerst wel bij maar die ben ik kwijt geraakt (moet mijn kamer maar eens opruimen)
Het geld komt zo snel mogelijk jou richting op als ik het binnen heb![]()
Jammer.. mijn eerste verkoop die een beetje fout gaat![]()
Toch zeker niet precies op de route die ik je aanwees?quote:Op maandag 29 januari 2007 09:08 schreef buzzer het volgende:
Het was wel even een leuk tripje
Alleen de file op de terugweg was iets minder geslaagd
Tevens, onze deal is afgehandeld. Geld staat deze week weer op je rekening.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:14 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Toch zeker niet precies op de route die ik je aanwees?
Maar ik vond het wel gezellig, een modje over de vloer
Heb je mailtje gehad inderdaad, ik had niet anders verwacht hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 18:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Tevens, onze deal is afgehandeld. Geld staat deze week weer op je rekening.
Gr,
Yori
Ik probeerde net het topic op 'internetoplichting' te bekijken hoe het nu staat, maar ik heb geen toegang meer?!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
Nope. Hij is er mee bezig zegt ie.
idem ditoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik probeerde net het topic op 'internetoplichting' te bekijken hoe het nu staat, maar ik heb geen toegang meer?!
zie je PMquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:03 schreef MeneerMossel het volgende:
Ik heb met DBBknown de ruil gedaan mijn N70 voor zijn mp3 speler en telefoon.
Mijn N70 is op op 24 januari ( de dag nadat we de deal hadden gesloten ) al bij hem aangekomen en tot op heden heb ik nog niets van hem ontvangen.
De communicatie gaat moeizaam, mailtjes die ik stuur worden niet beantwoord, telefoontjes die ik doe worden a. niet opgenomen of b. beantwoord met dat het nog iets langer duurt en bijna op de post gaat. Afgelopen zaterdag is volgens hem het pakje op de post gegaan maar bij de pakketpost en reguliere post van gisteren en vandaag zat het er niet bij.
Afspraken worden niet nagekomen, het pakket zou eigenlijk de dag erop op de bus gaan. Verder heeft DDBknown tot 2 keer toe beloofd dat er een track&trace nummer per mail zou worden gestuurd, maar ook deze heb ik nog niet mogen ontvangen.![]()
Tot het geheel is opgelost, dit even ter informatie voor andere kopers ( en verkopers )
Net contact gehad met DDBknown, eerst via z'n eigen mobiel geprobeerd, daarna maar even in het telefoonboek gezocht naar z'n adres en vervolgens via de mobiel van zijn moeder contact met hem gehad.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:03 schreef MeneerMossel het volgende:
Mijn N70 is op op 24 januari ( de dag nadat we de deal hadden gesloten ) al bij hem aangekomen en tot op heden heb ik nog niets van hem ontvangen.
De communicatie gaat moeizaam, mailtjes die ik stuur worden niet beantwoord, telefoontjes die ik doe worden a. niet opgenomen of b. beantwoord met dat het nog iets langer duurt en bijna op de post gaat. Afgelopen zaterdag is volgens hem het pakje op de post gegaan maar bij de pakketpost en reguliere post van gisteren en vandaag zat het er niet bij.
..
Dat genoegen is geheel wederzijds. Snel antwoord op mail, stickie snel in huis.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:35 schreef Sala-adin het volgende:
Een goede verkoop ervaring met buitenbeentje gehad
Thrackan:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:33 schreef Thrackan het volgende:
Goede ervaring met DiMacho: [TK] 2x512MB Corsair DDRPC4400 + Antec 430W + Zalman ZM-WB2
- Ben van en naar het station gereden (luxe!)
- De koffie was goed
- De hardware ziet er prima uit (moet nog getest worden)
- De betaling bij hem via internetbankieren was ideaal
- Het belachelijke verzoek of hij misschien wat extra cash kon bijleveren vanwege een gebroken pinpas werd zelfs ingewilligd
Ben alleen wat stijf en suf van de rijstijden via OV, maar ja, dat was mijn eigen voorstel
Insgelijks!quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:54 schreef icecoolsniper het volgende:
Prima ervaring met Heidi- oftewel Marjolein. Het spel dat ik gekocht had kwam 3 dagen later keurig verpakt binnen. Toppie!
Ingelijks meidquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:42 schreef teigan het volgende:
[TK] Need for speed: Carbon! (PC)
In dit topic van Snever Need for Speed Carbon gekocht..
Hij reageerde snel op mail, en vandaag lag het spel in de bus, goed verpakt in bubbeltjes karton, en het ziet er verder goed uit...
Daar kun je zaken mee doen!
Dude, de slowchat voor jouwquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Goeder ervaring met mijn alter-ego Kopieermachine, pakketje was goed verpakt.
Helaas kreeg ik hem op me kop en viel bewusteloos, Nu ben ik mijn MPS kwijt.. nu ben ik altijd alleen
Alsnog een dikke 10 Voor hem
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXXquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:24 schreef MeneerMossel het volgende:
[..]
Net contact gehad met DDBknown, eerst via z'n eigen mobiel geprobeerd, daarna maar even in het telefoonboek gezocht naar z'n adres en vervolgens via de mobiel van zijn moeder contact met hem gehad.
Blijkt dat het pakje dus nog niet op de post is gegaan, ondanks dat hij zaterdag heeft gemeld dat het pakje op de post was en dat er een heeeeleboel bubbeltjesplastic in zat. "Ik moest m'n prullenbak maar vast leeg maken, want dat was wel heeel veel bubbeltjesplastic, dat kon er vast niet in"
Na veel excuses vertelde hij dat het pakje voor het eind van deze week wel op de bus moest kunnen. Gevraagt of dit niet eerder kon, maar volgens DDBknown had hij morgen een drukke dag, dus donderdag ging het pakje op de bus. We wachten af..![]()
altijd fijn als je blij ben met je zelf, maar volgens mij hebben we daar andere subfora en topics voorquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Goeder ervaring met mijn alter-ego Kopieermachine, pakketje was goed verpakt.
Helaas kreeg ik hem op me kop en viel bewusteloos, Nu ben ik mijn MPS kwijt.. nu ben ik altijd alleen
Alsnog een dikke 10 Voor hem
niet het juiste topic, maar donequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:00 schreef kinky_queen het volgende:
[TK] Sony strdb-1080 receiver OOP
Goede deal met DeeCruise
[afbeelding]
Ik had ook interesse in hostel, maar zag dat hij inmiddels bij jou binnen was. Tot mijn verbazing heb ik nu ineens een pm van thecompany waarin hij vertelt dat we wat hem betreft een deal hebben. Beetje raar...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:11 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Naar aanleiding van dit Topic, heb ik m'n twijfdels over de user m84life, danwel thecompany.
Terwijl ik al een deal met hem had gesloten, kickte hij het topic omhoog met de mededeling dat de [door hem aan mij toegezegde DVD's] nog te koop waren. Terwijl ik een dag of 3 eerder al had betaald.
Ik heb deze DVD's zojuist wel op de mat gevonden, maar ik vind het een beetje merkwaardige manier van handelen.
ik heb dat topic even gesloten, ik ben ook wel razend benieuwd eigenlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:19 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik had ook interesse in hostel, maar zag dat hij inmiddels bij jou binnen was. Tot mijn verbazing heb ik nu ineens een pm van thecompany waarin hij vertelt dat we wat hem betreft een deal hebben. Beetje raar...![]()
Ondanks dat hij is gebanned nog even een update:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:03 schreef MeneerMossel het volgende:
Afspraken worden niet nagekomen, het pakket zou eigenlijk de dag erop op de bus gaan. Verder heeft DDBknown tot 2 keer toe beloofd dat er een track&trace nummer per mail zou worden gestuurd, maar ook deze heb ik nog niet mogen ontvangen.![]()
Tot het geheel is opgelost, dit even ter informatie voor andere kopers ( en verkopers )
Hou je in de gaten dat je het track en trace nummer achter elkaar in moet vullen? Dus bijv.:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:55 schreef MeneerMossel het volgende:
- track&trace nummer gekregen ( na veel zeuren ), maar bij invullen op tt.nl komt er een melding dat er geen pakket voor dat nummer is gevonden..
Ja, dat wist ik.. Maar bedankt voor je aanvulling!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:33 schreef Madbull het volgende:
[..]
Hou je in de gaten dat je het track en trace nummer achter elkaar in moet vullen? Dus bijv.:
3SPA0123456
en niet zoals je de code gedrukt krijgt op het briefje 3SPA 0123456
Ik wacht morgen nog even af, anders:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
internetoplichting.nl en aangifte doen
Oblivionquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:01 schreef lcicle het volgende:
Ik wilde nog even mededelen dat Oblivion mijn blouse gekocht heeft en daarvoor super mega snel het geld heeft overgemaakt!
Communicatie via mail verliep heel snel en soepel, prima deal dus.![]()
[TK] Colbert + Pantalon + Blouses
dan zou ik even contact houden met meneermossel (als het goed is heb je zijn mailaders) dan kunnen jullie de aangifte misschein combineren. Wat een slappe zak zeg die DBBquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:11 schreef Joepie het volgende:
Ik ben trouwens de andere user die nog wat van de vriendelijke user DDBknown tegoed heeft. Maar we blijven mailen richting hem, in de hoop dat ie een keer reageert, en uiteindelijk zal ik ook aangifte gaan doen.
It was I... je had al aangegeven dat de connector niet goed meer was... geen probleem!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef KopieerMachine het volgende:
Iemand net mijn zalman koelding opgehaalt..
Ik een zak M&M's
hij Zalman vga koeler/chipset koeleren kreeg nog een stroomkabeltje cadeau
![]()
ik weet allleen niet wie het isIk was nog vergeten dat als de koeler niet draait, dat hij even de 3PIN connector aan moet drukken
![]()
Tjah, ik had het nog liggenquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:44 schreef ofnoavail het volgende:
[..]
It was I... je had al aangegeven dat de connector niet goed meer was... geen probleem!
Leuk knutselmateriaal voor een zak M&M's
thanx
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef Borjoyzee het volgende:
Goede Deal met Ijsmuts![]()
Sega Megadrive verkocht aan hem, kwam op tijd afhalen en ging gewoon allemaal zoals het hoort:)
Whizzer2250, check dit eens?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
Nope. Hij is er mee bezig zegt ie.
de naam is wel andersquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Whizzer2250, check dit eens?
http://www.marktplaats.nl(...)oDvX%26fromclick%3D1
Bedrijfje in Wieringerwerf in webdesign en hardware wat adverteert op marktplaats.
Zou het....?
nee denk het niet... Of is die kerel zo dom.... Ik weet niet.. Krijg nog steeds geld van hem...quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Whizzer2250, check dit eens?
http://www.marktplaats.nl(...)oDvX%26fromclick%3D1
Bedrijfje in Wieringerwerf in webdesign en hardware wat adverteert op marktplaats.
Zou het....?
I second that.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:08 schreef TSPO het volgende:
Goede ervaring met Svyatagor in [TK] Philips Matchline tv, 70 cm, 100 hz
Ik heb z'n tv opgepikt en een nokiatje achtergelaten. Mooie ruil
M&M's zijn opquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:44 schreef ofnoavail het volgende:
[..]
It was I... je had al aangegeven dat de connector niet goed meer was... geen probleem!
Leuk knutselmateriaal voor een zak M&M's
thanx
Is wederzijds,betaling was snel binnen en alles is goed verlopen in dit topicquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef buitenbeentje het volgende:
Prettige ervaring met junkiexp: snel en prettig mailcontact en de modem goed verpakt ontvangen.![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef Snever het volgende:
Bij deze een zeer goede ervaring met user Meneermossel in dit topic. Heb van deze beste man een Nintendo DS gekocht met een aantal leuke spelletjes. Deal verliep goed en heb voor weinig geld een goed product ontvangen!
Met die user kan je goede zaken doen![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:01 schreef MeneerMossel het volgende:
[..]
![]()
( Over Snever kan overigens precies hetzelfde gezegd worden, duidelijke mail en pm wisseling en snelle betaling )
Ik heb eerder een deal met 'm gemaakt, toen had ie binnen tien minuten geld op z'n rekening, dus hij weet ook dat het met geld wel goed zit. Ik zag pas toen ik over ging maken dat er iets afgeschreven was wat ik nog niet verwacht had en heb hem direct laten weten dat het een paar dagen later zou worden. Aangezien hij daar niet op reageerde ben ik ervan uitgegaan dat het zo wel in orde was.quote:
Naar zijn zeggen wel ja... Met de toevoeging van zijn kant "mocht het nog aankomen". Dat was dus de tweede keer bovenop m'n tenenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:16 schreef whizzer2250 het volgende:
Maar je krijgt je geld wel terug?
Welke game?quote:Op zondag 25 februari 2007 02:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb ook eens iets aangeboden voor 7 euro, wat achteraf een zeer zeldzame game bleek te zijn die veel meer waard was.
Maarja, hoewel er al biedingen van 20 euro bij waren. (op marktplaats.nl doet deze game zo'n 100 euro, ik had het ff gecheckt omdat ik argwaan kreeg dat er bijna 3 keer de vraagprijs werd geboden) Heb ik hem toch naar de eerst bieder waar ik een deal van 7 euro mee had gemaakt gestuurd. (ik kon me achteraf wel voor het hoofd slaan, maar deal is deal)
De allereerste Zelda voor de oldschool Gameboy.quote:
quote:Hierbij bieden we het spel 'Zelda, Link's awakening' voor de GameBoy aan. Dit spel is 1 van de moeilijkst verkrijgbare Zelda spellen voor een Nintendo console en zeker als het spel compleet met handleiding en doosje is. Het spel bevindt zich in een zeer goede staat (zie foto's). Het is een spel dat absoluut in een Zelda verzameling thuis hoort. Het spel is te spelen op alle GameBoy's.
Tofquote:Op zondag 25 februari 2007 23:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
De allereerste Zelda voor de oldschool Gameboy.
Helemaal in perfect staat in een puntgaaf doosje met het boekje en de papiertjes nog in het plasticje...
Quote van een retro gameshop:
[..]
Mmh en ik wilde langsgaan om 'm op te halen.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:03 schreef Dizer het volgende:
Oplichter. E-mail adres komt uit op ClaireDanes. Algemeen bekend op Internet dat een oplichter is en daarom topic op slot.
Je mag het natuurlijk altijd proberenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mmh en ik wilde langsgaan om 'm op te halen.![]()
Heeft Patrick geluk.
![]()
Goed opgelost Patchquote:Op maandag 26 februari 2007 16:48 schreef Patch het volgende:
Flugeltjes geld is alweer terug verzonden.
Mailadres stond niet in zijn profiel.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je mag het natuurlijk altijd proberen.
Je kan ook PM'enquote:Op maandag 26 februari 2007 23:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mailadres stond niet in zijn profiel.![]()
Handelaarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee zulke afspraken regel ik buiten Fok om.![]()
Ik heb veel mensen die met hun trage PC bij me komen voor een upgrade omdat ik er toevallig handig in ben.quote:
Showoffquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb veel mensen die met hun trage PC bij me komen voor een upgrade omdat ik er toevallig handig in ben.![]()
Dan zal er in communicatie iets mis zijn gegaan, want mijn dvd's heeft hij keurig achter gehouden, terwijl ik juist de trage slome reageerder wasquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:20 schreef flugeltje het volgende:
Slechte verkoopervaring met Patch.
Ik ben dinsdag met hem tot een deal gekomen, hij heeft me een mail gestuurd met z'n gegevens. Ik heb hem daarop teruggemaild dat ik de betaalopdracht voor een viertal dagen later ingepland had ivm een onverwachte afschrijving en het feit dat m'n salaris nog niet binnen was. Ik heb daarop niets meer van hem vernomen. Vandaag meldde ik hem dat het geld overgemaakt was (maar drie dagen later dus ipv vier). Hij gaf daarop aan m'n DVD's al aan iemand anders vergeven te hebben omdat hij 'een hele tijd' op me gewacht had. sowieso vind ik drie dagen geen 'hele tijd', maar daarnaast had ik hem daarvan netjes op de hoogte gesteld.
Ik snap dat Patch een mooie deal kon maken voor alle DVD's die hij had staan, maar om daarom de lopende deals maar te f*cken kan ik zeker niet waarderen.
en Flugeltjes geld is weer terug op mijn rekeningquote:
Naam die geregistreerd is bij het bankrekening nummer ook? Als daar 1 foutje inzit wordt de transactie ook gecanceled.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef Patch het volgende:
[..]
en Flugeltjes geld is weer terug op mijn rekening![]()
Ondanks dat alle gegevens goed zijn, wordt de transactie niet goedgekeurd.
Heb net acceptgiro-boekje besteld, dan ga ik het daar mee proberen ipv internetbankieren, of anders wacht ik wel totdat Flugeltje terug is van vakantie...
exact overgenomen van de gegevens die naast de storting van FLugeltje stonden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Naam die geregistreerd is bij het bankrekening nummer ook?
Kon je meteen even de 150 euro van Whizzer2250 collecteren.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mmh en ik wilde langsgaan om 'm op te halen.![]()
Heeft Patrick geluk.
![]()
Eens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:49 schreef Thrackan het volgende:
eerlijk gekocht deze keer of niet, die gozer moet hier niet meer komen met zijn rare praktijken...
It's a wonderfull worldquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik werd door Patch gedwongen om hier een positieve reactie neer te zetten.
Ik heb twee goede ervaringen gehad. De eerste keer met Hard Candy ging alles prima. En was de dvd binnen no-time binnen. De tweede keer ging er iets met versturen. Daar kwam hij zelf als eerste achter. En heeft hij voordat ik het door had het geld terug gestort op mijn rekening.
Maak dus maar een positieve aantekening bij Patch, Dizer.
Hier ook goede ervaringen met vanhal.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:08 schreef mindwar het volgende:
goede ervaringen met vanhal in dit topic [TK] Vinyl - Prodigy, Squarep, Massive, Metallic, Aphex, ea
alles snel en in topstaat binnen gekomen![]()
Een vergoeding van maar liefst 3 euroquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef En_ieka het volgende:
Goede ervaring met Snever!
Ik moest nieuw schoenen hebben die alleen in Arnhem in de winkel kwamen.
Aangezien ik zelf geen OV en er niet in de buurt woon, heeft Snever elke dag voor mij gekeken.
Hij is een aantal dagen in en -uit gelopen totdat ze er lagen. Toen ze er lagen heeft Snever ze voor mij opgehaald, goed verpakt en verstuurd. Uiteraard heb ik Snever een kleine vergoeding gegeven.
Snever bedankt!
Ik ben al misselijk en ziek. Nu nog ergerquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:11 schreef Snever het volgende:
[..]
Een vergoeding van maar liefst 3 euromaar daar deed ik het niet voor. Ik help graag fok!kers in nood als het voor mij niet echt moeite kost
wie ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:25 schreef Klonk het volgende:
Goede deals gehad met Bosbeetle en _Mikkel_ beide snel met betalen, kortom met beide heren is het goed zaken doen.
En tevens wil ik Bosbeeltle veel plezier wensen met de baksteen
Hier was geen topic van in V&A. Ik kom sinds kort op het sneakerforum in Lifestyle en daar leerde ik mensen kennen die werkelijk alles voor de nieuwste sneakers doen. En zo is mij een gunst gevraagd of ik voor Niek die schoenen wilde scoren. Ik hoefde geen vergoeding van hem maar slechts alweer een goede ervaring met mij als user.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben al misselijk en ziek. Nu nog erger.
Maar tof dat je dat hebt gedaan, maar was hiervoor een topic in V&A
Yeah right.. dan krijgen we zeker binnenkort ook goede wipervaringen met users in dit topic?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:38 schreef Snever het volgende:
[..]
Hier was geen topic van in V&A. Ik kom sinds kort op het sneakerforum in Lifestyle en daar leerde ik mensen kennen die werkelijk alles voor de nieuwste sneakers doen. En zo is mij een gunst gevraagd of ik voor Niek die schoenen wilde scoren. Ik hoefde geen vergoeding van hem maar slechts alweer een goede ervaring met mij als user.
Tot zover
Wel met foto's graag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Yeah right.. dan krijgen we zeker binnenkort ook goede wipervaringen met users in dit topic?
Jij ook bedankt voor de vlotte afhandeling !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Goede ervaring met JunkieXP in [TK] Nokia 3410 en Cooler Master Aerogate II fan controller.
15 euro incl. geboden. er brak iets af van het ding en ik kreeg m voor de verzendkostenPrima en aardig afgehandeld. Binnen 1 dag in huis, goed ingepakt etc. Ik ben tevreden!
Zo ken ik er ook 4000 met andere usersquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:38 schreef Snever het volgende:
[..]
Hier was geen topic van in V&A. Ik kom sinds kort op het sneakerforum in Lifestyle en daar leerde ik mensen kennen die werkelijk alles voor de nieuwste sneakers doen. En zo is mij een gunst gevraagd of ik voor Niek die schoenen wilde scoren. Ik hoefde geen vergoeding van hem maar slechts alweer een goede ervaring met mij als user.
Tot zover
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:25 schreef Klonk het volgende:
En tevens wil ik Bosbeeltle veel plezier wensen met de baksteen
Niet zo raarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:46 schreef Hagelkaas het volgende:
Even een algemene waarschuwing voor een persoon die enorm veel mensen heeft opgelicht:
Roy Vonk
Amaryllislaan 59
1616 XB Hoogkarspel
the.symbol@gmail.com
Verschijnt onder de naam Hutkoffer, Kutstoffer of iets in die trant. PAS OP VOOR HEM! Hij naait je echt heel hard. Google zijn naam maar eens
verkeerde topic, maar hij is dichtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:55 schreef MrManiak het volgende:
[TK] Xbox + 2 controllers + Games
Mag ik een slotje, het is verkocht
Sorry, maar toch bedanktquote:
Ik ben er weerquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef Patch het volgende:
[..]
en Flugeltjes geld is weer terug op mijn rekening![]()
Ondanks dat alle gegevens goed zijn, wordt de transactie niet goedgekeurd.
Heb net acceptgiro-boekje besteld, dan ga ik het daar mee proberen ipv internetbankieren, of anders wacht ik wel totdat Flugeltje terug is van vakantie...
Ook goede ervaringen met NootjesBV & SuperRogier.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:08 schreef NootjesBV het volgende:
Goede ervaring met Ken_X in dit topic [TK] PC Hardware (Kast/voeding/videokaarten/dvdbrander)![]()
ja hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:46 schreef win2k het volgende:
[TK/TR] SEGA GameGear + spellen
mooi en snel afgeronde deal met patch gehad, Hopelijk was dat geheel wederzijds
Dat ben ik dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:31 schreef Ken_X het volgende:
[..]
Ook goede ervaringen met NootjesBV & SuperRogier.![]()
eigenlijk het verkeerde topic, maar hij's dichtquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:04 schreef Ricepuppet het volgende:
Deze mag dicht
[TK] Mitsubishi Carisma 1.9 TD Comfort
Vandaag verkocht.
Ow, ok. Ik haal al die feedback topics door elkaar. Misschien handiger om dit wat duidelijker 'aan te duiden'?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
eigenlijk het verkeerde topic, maar hij's dicht
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb inmiddels het geld van Patch terug mogen ontvangen
goede vraag (hoewel in het verkeerde topic)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:22 schreef TwyLight het volgende:
Maar waarom staat er eigenlijk [V&A] in de TT? Dit IS toch V&A dan hoeft dat niet in de TT er bij.
[afbeelding]
Die EV is nergens voor nodigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:43 schreef Dizer het volgende:
Wat een kut TT eigenlijk. TL heeft gelijk.
Wen er maar aan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:43 schreef Dizer het volgende:
Wat een kut TT eigenlijk. TL heeft gelijk.
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:06 schreef One_conundrum het volgende:
Dsquared2 verkoopt veel, maar ik zie nergens echt afhandeling ofzo. Iemand ervaring mee? of gehoord mods?
Ben eerder genaaid, niets persoonlijks
quote:
[TK] 14 (PS2) Playstation 2 games + mem card & controllerquote:Op maandag 12 maart 2007 20:52 schreef One_conundrum het volgende:
daar werd ik gequote. wijchen ligt niet naast groningen.
nogmaals;
Heeft iemand ervaring met Dsquared2? z'n topics lopen wat vreemd, of niet, af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |