Bied maar wat, controller + mem card krijg je er gratis bij, want daar heb ik los toch niks aan..quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:47 schreef Michel het volgende:
Wat wil je hebben voor de games? De controller etc heb ik geen interesse in.
Neuh, het gaat me eigenlijk om die 2 spellen. Maar mijn bod van 50,- voor het hele zaakje blijft natuurlijk staan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:34 schreef Dsquared2 het volgende:
Ok, alles mag weg voor 80 euro..
You got mailquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:43 schreef Dsquared2 het volgende:
Ok,
Alles word los verkocht, bied maar wat, anders raak ik het toch niet kwijt.
Mail je prijs + de spellen die je wilt na: funkiemonkeybusiness@hotmail.com
Dan handelen we het daarna verder af via email.
Jep, op dit moment heb ik nog niks verkocht.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:02 schreef WeirdMicky het volgende:
Is alles er nog?
Geld zojuist overgemaakt naar je rekeningquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef Dsquared2 het volgende:
[..]
Jep, op dit moment heb ik nog niks verkocht.
Voor wat allemaal?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:36 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Geld zojuist overgemaakt naar je rekening
Alleen voor de memcard. Spellen mag jij hebben danquote:
Goed, dan blijft mn bod staan.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:29 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Alleen voor de memcard. Spellen mag jij hebben dan
Je geld is ontvangen, spullen gaan zaterdag op de post.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:36 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Geld zojuist overgemaakt naar je rekening
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:01 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Goed, dan blijft mn bod staan.![]()
Mail terug.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:37 schreef Dsquared2 het volgende:
Hier komen we wel uit, ik heb je een mailtje gestuurd.
omfg, als hij dit doet, is ie domquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
5 euro incl voor Need for Speed Most wanted???
@ Hanneke, topic lezenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:43 schreef Dsquared2 het volgende:
Ok,
Alles word los verkocht, bied maar wat, anders raak ik het toch niet kwijt.
Mail je prijs + de spellen die je wilt na: funkiemonkeybusiness@hotmail.com
Dan handelen we het daarna verder af via email.
ja wat heb jij gekocht van hem dan? heb je al betaald?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:15 schreef WeirdMicky het volgende:
Mag toch hopen dat hier sprake van een misverstand is.
Plus controller bij mij, maar ik was er dit weekend niet, dus heb ik het pas vanavond overgemaakt. Niet netjes dat hij me niet even liet weten dat hij het verkocht, maar dan moet die wel het geld terugstorten. Denk wel dat het goedkomt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:27 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ja wat heb jij gekocht van hem dan? heb je al betaald?
ik heb vandaag een mail gekregen van hem dat het geld al op zn rekening staat, en hij zou de spullen donderdag opsturen (12 spellen)
nou ik hoop dat het goed komt, ben nog nooit genaaid met aankopen op internet en hoop dat het zo blijft..quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Plus controller bij mij, maar ik was er dit weekend niet, dus heb ik het pas vanavond overgemaakt. Niet netjes dat hij me niet even liet weten dat hij het verkocht, maar dan moet die wel het geld terugstorten. Denk wel dat het goedkomt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |