Stond er al bij na een vlugge edit, had op 'invoeren' i.p.v. 'preview' gedrukt.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:50 schreef LENUS het volgende:
Vraagprijs is verplicht
(Gaan we weerquote:Op maandag 5 maart 2007 09:51 schreef LENUS het volgende:
3750 is dat niet een beetje veel voor een auto met bijna 3 ton op de teller?
"Vraag"prijsquote:Op maandag 5 maart 2007 09:51 schreef LENUS het volgende:
3750 is dat niet een beetje veel voor een auto met bijna 3 ton op de teller?
Het is een diesel. Diesels van die leeftijd voor die prijs met minder dan een ton op de teller zijn net zo zeldzaam als nadenkende Wilders-stemmersquote:Op maandag 5 maart 2007 10:02 schreef LENUS het volgende:
Wel mooie auto en was zeker geinteresseerd geweest, als hij niet meer dan een ton had gelopen.
Van een diesel uit 1999 kan je dat niet verwachten, dat is dromenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:02 schreef LENUS het volgende:
Wel mooie auto en was zeker geinteresseerd geweest, als hij niet meer dan een ton had gelopen.
aaaah diesel. Ja dan val ik sowieso al af, daar rijd ik te weinig kilomters voor. Een diesel van die leeftijd met slechts een ton op de teller is inderdaad zoeken naar een PVDA'er in de tweede kamer zonder een dubbele agendaquote:Op maandag 5 maart 2007 10:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is een diesel. Diesels van die leeftijd voor die prijs met minder dan een ton op de teller zijn net zo zeldzaam als nadenkende Wilders-stemmers
Ding kan makkelijk 5 ton aan, overigens.
Omdat ik daar opdracht door heb gekregen van mijn vader die de auto verkoopt (hij heeft alleen geen verstand van internet e.d) Hij heeft namelijk een hele collectie auto's, en is ze aan het uitdunnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:12 schreef Gunner het volgende:
In je eerste topic had je een vraagprijs van 5500, nu 3750. Waarom zak je in 3 maanden bijna 2000 euro in de prijs?
Waarschijnlijk omdat mijn vader niet 12 auto's tegelijkertijd kan besturen en er sneller vanaf wilt.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:49 schreef Gunner het volgende:
Ja dat geloof ik allemaal wel, maar waarom bijna 2000 euro zakken in prijs, daar geef je geen antwoord op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |