quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wacht eens even, die kerel heet dennis zag ik ergens.... Er was een tijdje terug ook zo'n manneke actief hier die vanalles en nog wat beloofde en 'kocht' en meerdere malen zijn afspraken niet nakwam.
Deze! 045casual
Kijk hier maar eens:
[V&A] ERVARINGEN
[V&A] ERVARINGEN
Is dit niet dezelfde?
W4 wil je even alles in een mailtje vatten incl linkjes naar de betreffende topics en posts etcquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:06 schreef W4 het volgende:
Even een waarschuwing: ik heb bij k8skaaay een Athlon cpu-tje gekocht met koeler, maar helaas werd deze zonder koeler verzonden. Inmiddels is dit ruim een maand geleden en zijn we in het topic en per e-mail nog geen steek verder gekomen. Sinds 10 december heb ik niets meer vernomen van hem helaas ...
Kijk, het gaat bij mij niet om een groot bedrag, maar hij komt zijn beloften niet na. In het bovengenoemde topic verkoopt hij ook duurdere dingen, dus wees gewaarschuwd ...
het zou me niet verbazen als k8skaaay een kloon is, aangezien hij pas recent is geregistreerd en redelijk weet hoe het hier werkt ... is dat na te gaan aan de hand van ip-adres of zoiets ??![]()
Buzzer, dat is alleen een vermoeden van mij dat dit dezelfde persoon zou kunnen zijn. Ze heten allebei Dennis, komen uit het zuiden des lands en ik dacht te zien dat k8skaaay actief werd in de tijd dat 045casual in opspraak kwam. Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:14 schreef buzzer het volgende:
ik heb die post van Ed achter neergelegd voor een check up
die check is inmiddels gedaan, en er is geen matchquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Buzzer, dat is alleen een vermoeden van mij dat dit dezelfde persoon zou kunnen zijn. Ze heten allebei Dennis, komen uit het zuiden des lands en ik dacht te zien dat k8skaaay actief werd in de tijd dat 045casual in opspraak kwam. Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten.![]()
Jullie mods kunnen dit misschien controleren via IP-check?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:23 schreef FredvZ het volgende:
ETP (Ervaringen Terugvind Post)
Ook als koper was het perfect zaken doen met bbbb. Spullen waren al heel erg snel binnen, en super netjes verpakt. Product precies zoals het omschreven was, had niet beter kunnen wensenquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:50 schreef bbbb het volgende:
Prima zaken gedaan met Madshark. Duidelijk emails, en direct betaald. Toppie. Het gaat hier om de [TK] 2x Innovatek Cool-Matic NV40LE / G70 rev. 2.0
En in kadopapierquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:41 schreef martinlutherking het volgende:
Ik heb gister een fototoestel gekocht van flugeltje. Gister betaald en is net bezorgd. Lekker snel dus. De camera ziet er perfect uit, originele verpakking. Echt super, ik ben blij.Nu nog foto's maken.
Dat zegt ook helemaal niets, iemand kan een proxy hebben gebruikt of bij iemand anders dat gepost hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
die check is inmiddels gedaan, en er is geen match
dat kan, maar meer dan dit kunnen wij helaas ook niet doenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:42 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat zegt ook helemaal niets, iemand kan een proxy hebben gebruikt of bij iemand anders dat gepost hebben.
En vandaag de gebruiksaanwijzing ontvangen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En in kadopapier
Fijn dat je er blij mee bent
Van hetzelfde hier. Volledig goede samenwerking en vlotte e-mail verkeer en zeer vriendelijk. Ik wacht met smacht op de spelletjes.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Vlotte, leuke en vooral snelle deal gehad met Dizer!
Spellen zijn de dag nadat hij het geld had overgemaakt de bus opgegaan!![]()
nee, helaas nietquote:Op maandag 8 januari 2007 13:42 schreef pierce het volgende:
Al iets gehoord van onze oplichter Duracell ?
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:42 schreef pierce het volgende:
Al iets gehoord van onze oplichter Duracell ?
Hier ook niet. Hij komt ook niet meer op msn...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:15 schreef buzzer het volgende:
nee, helaas niet![]()
hij is in ieder geval geband fwiw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |