Ja, mijn schoonvader is advocaatquote:Op maandag 25 december 2006 11:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Een advocaat voor een tientje?![]()
Werkt jouw advocaat gratis of zo?
Ik heb nix ontvangen. Jij?quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:28 schreef whizzer2250 het volgende:
Verwacht ook niks anders maar ja... ik geef hem iig de kans.
Nou moe, hij komt op MSN, ik spreek 'm aan, floep weer offline..quote:Op zondag 24 december 2006 11:02 schreef pierce het volgende:
Ik heb al zijn gegevens mocht je interesse hebben,
adres, gsm nr etc.
Mail staat in m'n profiel
Als meneer niet snel reageert krijgt hij een aangifte tegen zich en een brief van mijn advocaat(dan weet je het vast als je meeleest! )
quote:19-12-2006 22:19:17 Duracell Oblivion hoi hoi
19-12-2006 22:19:26 Oblivion Duracell Had jij nog wat gepost?
19-12-2006 22:19:37 Duracell Oblivion Heb gister pas verstuurd :$
Ik heb hem gister gebeld, hij zei dat hij het geheugen had opgestuurd, maar ik heb dus niks ontvangen.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou moe, hij komt op MSN, ik spreek 'm aan, floep weer offline..
Vind het nu wel een beetje irritant worden...![]()
Ik heb ook zijn gegevens.
Maar wil gewoon mijn spelletjes, waarvan hij heeft gezegd dat hij ze heeft opgestuurd..
[..]
Thrackan was snel ter plaatse om me de -in-perfecte-staat-verkerende-psp-games te overhandigenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:56 schreef Thrackan het volgende:
Dylanesque, goeie ervaring! in [CENTRAAL] koop/ruiltopic voor PSP games
plusje: inventieve user, ik was vergeten mijn nummer te mailen, maar hij heeft het even opgezocht en me alsnog gebeld toen ik onderweg was.
Snelle afhandeling, alles prima!
Tja, vind het maar raar...quote:Op donderdag 28 december 2006 16:58 schreef pierce het volgende:
[..]
Ik heb hem gister gebeld, hij zei dat hij het geheugen had opgestuurd, maar ik heb dus niks ontvangen.
Hij ging gister het geld naar me terug overmaken, ben benieuwd.
Mocht ik het niet hebben deze week dan kan hij alsnog een brief van mijn advocaat ontvangen met alle kosten van dien.
En die zijn een stuk hoger dan die ¤ 10,- die ik van hem krijg....
ik heb hem gelzenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:40 schreef Oblivion het volgende:
Buzzer, u heeft ook mail!
Ja, * pierce heeft ook nog 10 euro tegoed van Duracell uit topic http://forum.fok.nl/topic/952872quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb hem gelzen
Ik hoop morgen of overmorgen even wat meer tijd te hebben en dan ga ik er mee aan de slag. (hoe druk kun je het hebben in de kerstvakantie)
ZIjn er noig meer mensen hier die iets van Duracell te goed hebben ?
nog steeds geen nieuws ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:54 schreef Oblivion het volgende:
Gezien, nu maar afwachten.
Nope ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
nog steeds geen nieuws ?
Ik heb in ieder geval nog geen antwoord op mijn mail gehad
Nu ElisaB op on-actief is, wie is het aanspreekpunt 'moeilijke/vervelende zaken'?quote:
Ik had het gezien vannacht.quote:Op zondag 31 december 2006 10:31 schreef buzzer het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/926664/6/50#44879236
je mag naar mij mailen. Hoewel ik niet echt ingevoerd ben in die zaak. Maar ik hou op de achtergrond wel kontakt met ElisaBquote:Op zondag 31 december 2006 10:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nu ElisaB op on-actief is, wie is het aanspreekpunt 'moeilijke/vervelende zaken'?
Whizzer2250 en ik hebben nog een appeltje te schillen met Claire-Danes alias Bilboa
Ik ben nog niet non-actief heurquote:Op zondag 31 december 2006 10:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nu ElisaB op on-actief is, wie is het aanspreekpunt 'moeilijke/vervelende zaken'?
Whizzer2250 en ik hebben nog een appeltje te schillen met Claire-Danes alias Bilboa
Volgens mij komt hij ook in het oude hardware topic op Tweakers?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:06 schreef W4 het volgende:
Even een waarschuwing: ik heb bij k8skaaay een Athlon cpu-tje gekocht met koeler, maar helaas werd deze zonder koeler verzonden. Inmiddels is dit ruim een maand geleden en zijn we in het topic en per e-mail nog geen steek verder gekomen. Sinds 10 december heb ik niets meer vernomen van hem helaas ...
Kijk, het gaat bij mij niet om een groot bedrag, maar hij komt zijn beloften niet na. In het bovengenoemde topic verkoopt hij ook duurdere dingen, dus wees gewaarschuwd ...
het zou me niet verbazen als k8skaaay een kloon is, aangezien hij pas recent is geregistreerd en redelijk weet hoe het hier werkt ... is dat na te gaan aan de hand van ip-adres of zoiets ??![]()
kun je dat hier even c/p én, je moet er namelijk voor inloggen om het lezenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:47 schreef KopieerMachine het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/myreact/161671
Hopelijk kunnen jullie het nog netjes afhandelen
Klikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
kun je dat hier even c/p én, je moet er namelijk voor inloggen om het lezen
kWoon in Maassluis, nabij Vlaardingen, Schiedam en het Westland. Zou erg mooi zijn !!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij ook in het oude hardware topic op Tweakers?
Anyway, waar woon je? Ik heb er misschien nog wel eentje voor je (gratis)
Gaat niet lukken; in woon nét onder Utrecht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:00 schreef W4 het volgende:
[..]
kWoon in Maassluis, nabij Vlaardingen, Schiedam en het Westland. Zou erg mooi zijn !!
Wacht eens even, die kerel heet dennis zag ik ergens.... Er was een tijdje terug ook zo'n manneke actief hier die vanalles en nog wat beloofde en 'kocht' en meerdere malen zijn afspraken niet nakwam.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:06 schreef W4 het volgende:
Even een waarschuwing: ik heb bij k8skaaay een Athlon cpu-tje gekocht met koeler, maar helaas werd deze zonder koeler verzonden. Inmiddels is dit ruim een maand geleden en zijn we in het topic en per e-mail nog geen steek verder gekomen. Sinds 10 december heb ik niets meer vernomen van hem helaas ...
Kijk, het gaat bij mij niet om een groot bedrag, maar hij komt zijn beloften niet na. In het bovengenoemde topic verkoopt hij ook duurdere dingen, dus wees gewaarschuwd ...
het zou me niet verbazen als k8skaaay een kloon is, aangezien hij pas recent is geregistreerd en redelijk weet hoe het hier werkt ... is dat na te gaan aan de hand van ip-adres of zoiets ??![]()
Klik voor onze vriend Dennisquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wacht eens even, die kerel heet dennis zag ik ergens.... Er was een tijdje terug ook zo'n manneke actief hier die vanalles en nog wat beloofde en 'kocht' en meerdere malen zijn afspraken niet nakwam.
Deze! 045casual
Kijk hier maar eens:
[V&A] ERVARINGEN
[V&A] ERVARINGEN
Is dit niet dezelfde?
Probeer Terw_Dan van Tweakers eens voor medewerking, da's namelijk Hamergek van hier. Is moderator op GoTquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
kun je dat hier even c/p én, je moet er namelijk voor inloggen om het lezen
Hij is geen Mod op GoTquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Probeer Terw_Dan van Tweakers eens voor medewerking, da's namelijk Hamergek van hier. Is moderator op GoT![]()
Misschien kunnen ze daar wat pressie op K8skaaay uitoefenen om zijn beloften/verantwoordelijkheden na te komen.
quote:k8skaaay
$this->slibBekijk myReact van k8skaaayBekijk de gallery van k8skaaayBerichten: 148
Reg. datum: 28 november 2005
--------------------------------------------------------------------------------
Ik doe eigenlijk niet aan 'goede voornemens'
Maar heb wel een paar dingen die ik toch wil gaan doen.
- PHP5 icm JavaScript en OOP (Ik schrijf al OOP, maar dan nog meer)
- MySQL vervangen door PgSQL
- Mijn OpenSource project afronden en releasen.
- Meer linux gaan doen dan dat ik nu doe.
- En mijn nieuwe servert in een datarack plaatsen.
Dan wás ie dat wel volgens mij.quote:
Neem even contact opquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dan wás ie dat wel volgens mij.
Anyway, in dat geval: dion_b is moderator in het 'oude hardware ruiltopic' waar ondergetekende en k8skaaay ook posten.
W4 wil je even alles in een mailtje vatten incl linkjes naar de betreffende topics en posts etcquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:06 schreef W4 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |