En lady-wrb is een betrouwbare koopster! Prima zaken mee gedaan!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb van ROG een tetrisspel gekocht voor de gameboy.
supersnel geleverd..... het lijkt overtoom wel!
ROG bedankt
Ik heb nog een foto van deze josti:quote:Op maandag 8 januari 2007 14:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[..]
Hier ook niet. Hij komt ook niet meer op msn...
Wat een lulhannes...![]()
Er is me nog niks opgevallen, nu heb ik de laatste dagen ook niet zo heel veel aandacht aan Fok! besteed...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:21 schreef Oblivion het volgende:
Pierce, heb jij ook het gevoel dat meneer toch post op fok?
Onder een ander naam dan...
als je een vermoeden hebt, PM het even naar me, laat ik het achter checkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:21 schreef Oblivion het volgende:
Pierce, heb jij ook het gevoel dat meneer toch post op fok?
Onder een ander naam dan...
Okay.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je een vermoeden hebt, PM het even naar me, laat ik het achter checken
Politie is er ook mee bezig zo te zien.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Whizzert, nog wat actie ondernomen?
http://www.internetoplich(...)m=1150216190/135#135
Kijk eindelijk... Hopelijk een goede druk voor de polisie!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Politie is er ook mee bezig zo te zien.![]()
http://www.nhd.nl/nieuws/(...)351399.ece?secId=531
WTF! Schvvmert, hoe kom je hier aan? Bezorgen ze in Ede ook het Noord-Hollands Dagblad?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Politie is er ook mee bezig zo te zien.![]()
http://www.nhd.nl/nieuws/(...)351399.ece?secId=531
Gewoon online.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
WTF! Schvvmert, hoe kom je hier aan? Bezorgen ze in Ede ook het Noord-Hollands Dagblad?
De heer De Reus zou eindverantwoordelijke zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:02 schreef whizzer2250 het volgende:
cool, let me knowZodra ik een naam weet ga ik ook wel even bellen
Mocht je hem weer tegenkomen dan mag je een tikje namens mij uitdelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:39 schreef Qwea het volgende:
tvp. Aangezien ik/wij ook mijn/onze eerste aankoop in v&a hebben gedaan. Tis nog even wachten op een tegen mail dat het spel is verzonden.
Wieringerwerf is dichtbij hier![]()
Hij komt me bekent voor btw. Volgens mij heb ik hem hier in de helderse binnenstad wel eens zien stappen
hehehe. Naja als je mazzel hebt zit ie binnenkort achter slot en grendelquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:12 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
Mocht je hem weer tegenkomen dan mag je een tikje namens mij uitdelen
Eerst hem even zijn portemonnee afhanding maken. Er zit namelijk wat in wat van mij isquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:12 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
Mocht je hem weer tegenkomen dan mag je een tikje namens mij uitdelen
ik moest zo lachen om je reactie op internetoplichting.nl.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Eerst hem even zijn portemonnee afhanding maken. Er zit namelijk wat in wat van mij is
In perfecte staat binnenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wil je het even laten weten lieve lieve Dizer, als ze binnenzijn !![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:02 schreef Garbageman het volgende:
Koop meer spul van koen_pijl, hij is okee!
Philips videopac G7000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |