Heb geloof ik iets van 60 X-box spellen en daarbij speel ik niet zo vaak. Wellicht dat ik pas over 15 jaar hem als retrospelletje speel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:09 schreef AQuila360 het volgende:
waarom nog niet gespeeld :S
Ik vond het het beste spel op de Xbox dus zou hem zeker even spelen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Heb geloof ik iets van 60 X-box spellen en daarbij speel ik niet zo vaak. Wellicht dat ik pas over 15 jaar hem als retrospelletje speel.
Mail even naar mijn emailadres uit mijn profiel. Ben wel laat thuis voor een reaktie want moet vanavond eerst nog naar een voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:13 schreef Theebag het volgende:
Ok, 20 euro inclusief verzendingskosten, daar lijkt me een eerlijke prijs.
Ligt eraan om welk spel het gaat. De meeste X-boxspellen zijn makkelijk vrij goedkoop tweedehands te kopen, maar om een prijs te bepalen van dit hoogaangeschreven spel staat er maar eentje aangeboden op marktplaats en op Ebay was zowel in de geschiedenis als huidig aanbod niets te vinden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef Graft het volgende:
Zijn die dingen nogzoveel waard?Heb dat ding laatst weg gegeven.
Nja, het voelde iig goed toen ik hem gaf.![]()
Volgens mij valt dat best wel mee... Als je in Computer Software > Games | XBOX en XBOX 360 zoekt op 'old republic', krijg je als resultaat 23 aanbiedingsadvertenties te zien van mensen die dit spel aanbieden. In sommige gevallen gaat het dan om mensen die het spel met hun XBOX als één pakket aanbieden, maar je gaat mij niet vertellen dat wanneer je contact met zo iemand opneemt en zegt dat je, bijvoorbeeld, e.10,- wilt betalen voor het spel, zij daar niet op in zullen gaan. Dan houden ze meer over dan wanneer ze het spel met de XBOX samen verkopen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef Bayswater het volgende:
Ligt eraan om welk spel het gaat. De meeste X-boxspellen zijn makkelijk vrij goedkoop tweedehands te kopen, maar om een prijs te bepalen van dit hoogaangeschreven spel staat er maar eentje aangeboden op marktplaats en op Ebay was zowel in de geschiedenis als huidig aanbod niets te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |