Ik heb eerder een deal met 'm gemaakt, toen had ie binnen tien minuten geld op z'n rekening, dus hij weet ook dat het met geld wel goed zit. Ik zag pas toen ik over ging maken dat er iets afgeschreven was wat ik nog niet verwacht had en heb hem direct laten weten dat het een paar dagen later zou worden. Aangezien hij daar niet op reageerde ben ik ervan uitgegaan dat het zo wel in orde was.quote:
Naar zijn zeggen wel ja... Met de toevoeging van zijn kant "mocht het nog aankomen". Dat was dus de tweede keer bovenop m'n tenenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:16 schreef whizzer2250 het volgende:
Maar je krijgt je geld wel terug?
Welke game?quote:Op zondag 25 februari 2007 02:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb ook eens iets aangeboden voor 7 euro, wat achteraf een zeer zeldzame game bleek te zijn die veel meer waard was.
Maarja, hoewel er al biedingen van 20 euro bij waren. (op marktplaats.nl doet deze game zo'n 100 euro, ik had het ff gecheckt omdat ik argwaan kreeg dat er bijna 3 keer de vraagprijs werd geboden) Heb ik hem toch naar de eerst bieder waar ik een deal van 7 euro mee had gemaakt gestuurd. (ik kon me achteraf wel voor het hoofd slaan, maar deal is deal)
De allereerste Zelda voor de oldschool Gameboy.quote:
quote:Hierbij bieden we het spel 'Zelda, Link's awakening' voor de GameBoy aan. Dit spel is 1 van de moeilijkst verkrijgbare Zelda spellen voor een Nintendo console en zeker als het spel compleet met handleiding en doosje is. Het spel bevindt zich in een zeer goede staat (zie foto's). Het is een spel dat absoluut in een Zelda verzameling thuis hoort. Het spel is te spelen op alle GameBoy's.
Tofquote:Op zondag 25 februari 2007 23:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
De allereerste Zelda voor de oldschool Gameboy.
Helemaal in perfect staat in een puntgaaf doosje met het boekje en de papiertjes nog in het plasticje...
Quote van een retro gameshop:
[..]
Mmh en ik wilde langsgaan om 'm op te halen.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:03 schreef Dizer het volgende:
Oplichter. E-mail adres komt uit op ClaireDanes. Algemeen bekend op Internet dat een oplichter is en daarom topic op slot.
Je mag het natuurlijk altijd proberenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mmh en ik wilde langsgaan om 'm op te halen.![]()
Heeft Patrick geluk.
![]()
Goed opgelost Patchquote:Op maandag 26 februari 2007 16:48 schreef Patch het volgende:
Flugeltjes geld is alweer terug verzonden.
Mailadres stond niet in zijn profiel.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je mag het natuurlijk altijd proberen.
Je kan ook PM'enquote:Op maandag 26 februari 2007 23:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mailadres stond niet in zijn profiel.![]()
Handelaarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee zulke afspraken regel ik buiten Fok om.![]()
Ik heb veel mensen die met hun trage PC bij me komen voor een upgrade omdat ik er toevallig handig in ben.quote:
Showoffquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb veel mensen die met hun trage PC bij me komen voor een upgrade omdat ik er toevallig handig in ben.![]()
Dan zal er in communicatie iets mis zijn gegaan, want mijn dvd's heeft hij keurig achter gehouden, terwijl ik juist de trage slome reageerder wasquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:20 schreef flugeltje het volgende:
Slechte verkoopervaring met Patch.
Ik ben dinsdag met hem tot een deal gekomen, hij heeft me een mail gestuurd met z'n gegevens. Ik heb hem daarop teruggemaild dat ik de betaalopdracht voor een viertal dagen later ingepland had ivm een onverwachte afschrijving en het feit dat m'n salaris nog niet binnen was. Ik heb daarop niets meer van hem vernomen. Vandaag meldde ik hem dat het geld overgemaakt was (maar drie dagen later dus ipv vier). Hij gaf daarop aan m'n DVD's al aan iemand anders vergeven te hebben omdat hij 'een hele tijd' op me gewacht had. sowieso vind ik drie dagen geen 'hele tijd', maar daarnaast had ik hem daarvan netjes op de hoogte gesteld.
Ik snap dat Patch een mooie deal kon maken voor alle DVD's die hij had staan, maar om daarom de lopende deals maar te f*cken kan ik zeker niet waarderen.
en Flugeltjes geld is weer terug op mijn rekeningquote:
Naam die geregistreerd is bij het bankrekening nummer ook? Als daar 1 foutje inzit wordt de transactie ook gecanceled.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef Patch het volgende:
[..]
en Flugeltjes geld is weer terug op mijn rekening![]()
Ondanks dat alle gegevens goed zijn, wordt de transactie niet goedgekeurd.
Heb net acceptgiro-boekje besteld, dan ga ik het daar mee proberen ipv internetbankieren, of anders wacht ik wel totdat Flugeltje terug is van vakantie...
exact overgenomen van de gegevens die naast de storting van FLugeltje stonden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Naam die geregistreerd is bij het bankrekening nummer ook?
Kon je meteen even de 150 euro van Whizzer2250 collecteren.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mmh en ik wilde langsgaan om 'm op te halen.![]()
Heeft Patrick geluk.
![]()
Eens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:49 schreef Thrackan het volgende:
eerlijk gekocht deze keer of niet, die gozer moet hier niet meer komen met zijn rare praktijken...
It's a wonderfull worldquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik werd door Patch gedwongen om hier een positieve reactie neer te zetten.
Ik heb twee goede ervaringen gehad. De eerste keer met Hard Candy ging alles prima. En was de dvd binnen no-time binnen. De tweede keer ging er iets met versturen. Daar kwam hij zelf als eerste achter. En heeft hij voordat ik het door had het geld terug gestort op mijn rekening.
Maak dus maar een positieve aantekening bij Patch, Dizer.
Hier ook goede ervaringen met vanhal.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:08 schreef mindwar het volgende:
goede ervaringen met vanhal in dit topic [TK] Vinyl - Prodigy, Squarep, Massive, Metallic, Aphex, ea
alles snel en in topstaat binnen gekomen![]()
Een vergoeding van maar liefst 3 euroquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef En_ieka het volgende:
Goede ervaring met Snever!
Ik moest nieuw schoenen hebben die alleen in Arnhem in de winkel kwamen.
Aangezien ik zelf geen OV en er niet in de buurt woon, heeft Snever elke dag voor mij gekeken.
Hij is een aantal dagen in en -uit gelopen totdat ze er lagen. Toen ze er lagen heeft Snever ze voor mij opgehaald, goed verpakt en verstuurd. Uiteraard heb ik Snever een kleine vergoeding gegeven.
Snever bedankt!
Ik ben al misselijk en ziek. Nu nog ergerquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:11 schreef Snever het volgende:
[..]
Een vergoeding van maar liefst 3 euromaar daar deed ik het niet voor. Ik help graag fok!kers in nood als het voor mij niet echt moeite kost
wie ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:25 schreef Klonk het volgende:
Goede deals gehad met Bosbeetle en _Mikkel_ beide snel met betalen, kortom met beide heren is het goed zaken doen.
En tevens wil ik Bosbeeltle veel plezier wensen met de baksteen
Hier was geen topic van in V&A. Ik kom sinds kort op het sneakerforum in Lifestyle en daar leerde ik mensen kennen die werkelijk alles voor de nieuwste sneakers doen. En zo is mij een gunst gevraagd of ik voor Niek die schoenen wilde scoren. Ik hoefde geen vergoeding van hem maar slechts alweer een goede ervaring met mij als user.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben al misselijk en ziek. Nu nog erger.
Maar tof dat je dat hebt gedaan, maar was hiervoor een topic in V&A
Yeah right.. dan krijgen we zeker binnenkort ook goede wipervaringen met users in dit topic?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:38 schreef Snever het volgende:
[..]
Hier was geen topic van in V&A. Ik kom sinds kort op het sneakerforum in Lifestyle en daar leerde ik mensen kennen die werkelijk alles voor de nieuwste sneakers doen. En zo is mij een gunst gevraagd of ik voor Niek die schoenen wilde scoren. Ik hoefde geen vergoeding van hem maar slechts alweer een goede ervaring met mij als user.
Tot zover
Wel met foto's graag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Yeah right.. dan krijgen we zeker binnenkort ook goede wipervaringen met users in dit topic?
Jij ook bedankt voor de vlotte afhandeling !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Goede ervaring met JunkieXP in [TK] Nokia 3410 en Cooler Master Aerogate II fan controller.
15 euro incl. geboden. er brak iets af van het ding en ik kreeg m voor de verzendkostenPrima en aardig afgehandeld. Binnen 1 dag in huis, goed ingepakt etc. Ik ben tevreden!
Zo ken ik er ook 4000 met andere usersquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:38 schreef Snever het volgende:
[..]
Hier was geen topic van in V&A. Ik kom sinds kort op het sneakerforum in Lifestyle en daar leerde ik mensen kennen die werkelijk alles voor de nieuwste sneakers doen. En zo is mij een gunst gevraagd of ik voor Niek die schoenen wilde scoren. Ik hoefde geen vergoeding van hem maar slechts alweer een goede ervaring met mij als user.
Tot zover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |